Nope, de leden zijn opgepakt door de militante tak van de PETA en zitten nu ergens in een kelder.quote:
Volgende maand komt het wel goed hoor, ik heb nu al een paar keer 'verveel' momentjes gehad (niet echt maar dat ik in ieder geval geen doel had) waar ik dus ff naar een jumping puzzle kan gaan zoeken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:11 schreef Cyan9 het volgende:
Monthly is me nog nooit gelukt. Ik zat er in december dichtbij, maar m'n systeem kon op het laatst WvWvW niet aan, dus het zat er helaas niet in
vanavond weer WvW mocht je je vervelenquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Volgende maand komt het wel goed hoor, ik heb nu al een paar keer 'verveel' momentjes gehad (niet echt maar dat ik in ieder geval geen doel had) waar ik dus ff naar een jumping puzzle kan gaan zoeken.
Trouwens: gisteren ook spontaan in een level 50/60 gebied een kistje met een level 80 item erin gevonden, lijkt wel iets aangepast te zijn dat het spel je kadootjes geeft als je in een lager gebied zit. Het was ook nog een rare item en heb er toch 40 silver voor kunnen vangen (kon het niet gebruiken). best leuk.
Hopelijk crashed m'n client niet meer zo vaak als ik druk bezig benquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:23 schreef Questular het volgende:
[..]
vanavond weer WvW mocht je je vervelen
^^^^quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:11 schreef HL_Dog43 het volgende:
Kan ik er bij?![]()
RudeboyD.8614 en zit op Piken Square
Lift, blame Lolquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:53 schreef Lamabal het volgende:
Damn, ik heb dit spel ook al echt maanden niet meer aangeraakt.
Zonde.
Same here. Was heel hoopvol toen ik het speelde maar op maxlevel vond ik er geen fuck meer aan.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:53 schreef Lamabal het volgende:
Damn, ik heb dit spel ook al echt maanden niet meer aangeraakt.
Zonde.
join je toch een actieve guild?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:31 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Mwoah ook. Maar ook door het feit dat alleen spelen saai is.
tweakers guild joinen. Klaar. het nerdgehalte valt best mee en genoeg mensen die in wvw rond banjeren, fractals doen (nieuwe dungeons) en verzin het maar. Komt goed.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:31 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Mwoah ook. Maar ook door het feit dat alleen spelen saai is.
Oh dat heb ik voor de verandering een keer niet!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:35 schreef ems. het volgende:
[..]
Same here. Was heel hoopvol toen ik het speelde maar op maxlevel vond ik er geen fuck meer aan.
Zonde van het geld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand evt. een andere combinatie? (Armour,longbow, axe, warhorn) Gold speelt geen rol tot +- 50/60 gold
Speelt er hier trouwens echt niemand op Underworld? ik was van plan te gaan switchen naar Far Shiverpeaks, maar op laatste moment kon ik niet inloggen, en dustransfer
![]()
Is ook een soort golfbeweging trouwens. eerst was de ele de zwakke van de groep. Nu lijkt het in ieder geval een redelijk sterke class.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:04 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nu met dat WvS word ik schijtziek van mijn triest zwakke kut ranger. Wat een waardeloze kutklasse is dat zeg.
edit: had beter een Elementalist moeten kiezen. Woord elke keer weer kapot gemaakt door zo'n kut Elementalist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |