Beetje in het algemeenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:22 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik ook, of heb je het nu tegen iemand anders?
Nu hopen dat sommige dungeons wat actiever wordenquote:Op maandag 28 januari 2013 07:56 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Blijft toch wel een leuke server
Dan hoef je niet naar mij te kijken, want ik kan die dingen niet uitstaanquote:Op maandag 28 januari 2013 14:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nu hopen dat sommige dungeons wat actiever worden
M'n computer heeft een tijdje terug boem gedaan, dus dungeons zijn sowieso niet mogelijkquote:Op maandag 28 januari 2013 14:26 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Dan hoef je niet naar mij te kijken, want ik kan die dingen niet uitstaan
Dat had ik al gedaan, door middel van m'n dailiesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:27 schreef jogy het volgende:
Ik ben nu een beetje serieus aan het wvwen eigenlijk en ben mijn exotics aan het verzamelen. Eerst ff twee pieces van lyssa (oid) gehaald en nu weer karma sparen.
Oh ja, daylies geven ook karmaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:40 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Dat had ik al gedaan, door middel van m'n dailiesHet was voor mij dus meer een kwestie van wachten tot de tempel die ik wilde weer open ging...
Jup, 4.5K Alleen daarmee kan ik al een exotic per 10 dagen bij elkaar schrapen en tijdens het dailyen kom je ook nog wel genoeg events tegen die ook wel aan kunnen tikken.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:13 schreef Questular het volgende:
Vooral die Karma jugs helpen met het snel bij elkaar verzamelen van Karma
Nee hoor... Je hebt hier alle tijd om het te verzamelenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Jup, 4.5K Alleen daarmee kan ik al een exotic per 10 dagen bij elkaar schrapen en tijdens het dailyen kom je ook nog wel genoeg events tegen die ook wel aan kunnen tikken.. 5/6K aan karma per dag (alleen daylies en wat erbij komt ) 6 onderdelen van 42K p/s is 252,000 Karma. Ik heb er al 2 dus er gaat 84,000 vanaf en dat is dan dus 168,000/6000 28 dagen
. Godver. Naja, 3 weken als ik een beetje meer doe dus.
Het lijkt wel werk.
Och ja, als ik inderdaad mijn dailies ga doen op elk karakter hoef ik maar 3/4 dagen bezig te zijn, wel twaalf uur per dag maar ok, moet je er voor over hebben.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:38 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Nee hoor... Je hebt hier alle tijd om het te verzamelenIk heb nog een heleboel jugs over voor de volgende character die ooit lvl80 zal halen en exotics krijgt. En dan heb ik nog niet eens alle monthlies gedaan...
Nee, je begrijpt me verkeerd. Je kunt je daily maar 1x per dag doen, per account. Maar je hoeft je daily niet te doen met het character waar je de karma voor wilt gebruiken.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Och ja, als ik inderdaad mijn dailies ga doen op elk karakter hoef ik maar 3/4 dagen bezig te zijn, wel twaalf uur per dag maar ok, moet je er voor over hebben.
Ah ok! op die fiets. Duidelijk, bedanktquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:51 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt me verkeerd. Je kunt je daily maar 1x per dag doen, per account. Maar je hoeft je daily niet te doen met het character waar je de karma voor wilt gebruiken.
Tot en met gisteren, deed ik bijvoorbeeld de events altijd met m'n ele, de variëteit met de ele en 4 andere characters en sloot ik het af met m'n enige lvl80, mijn ranger. Mijn ranger kreeg dus het minste karma via het "reguliere" spel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |