Hoogbegaafd en student geneeskunde.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:53 schreef RingBewoner het volgende:
Dan moet je vriendin wel een erg simpel zieltje zijn zeg.
Hou toch op vent. Als dat zo is waarom gelooft ze dan dit soort debiele dingen?!quote:Op maandag 14 januari 2013 11:55 schreef Kamper86 het volgende:
[..]
Hoogbegaafd en student geneeskunde.
En het is nog waar ook. Maar se is ook een beetje naief.
1. je reageert op een vrouw..quote:Op maandag 14 januari 2013 11:54 schreef Kamper86 het volgende:
[..]
Ach sorry, niet iedereen heeft een vriendin. In jouw geval telt je moeder ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
Ja dat weet ik ook niet.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:56 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hou toch op vent. Als dat zo is waarom gelooft ze dan dit soort debiele dingen?!
Dat doen we dus niet. Jij maakt zonder na te denken een topic aan waarin je dingen verzint, of je verzint wat je haar wijsmaakt, of dat ze heel intelligent is of dat je een vriendin hebt. Ik vermoed het laatste. Maar dit is veel te leuk om te sluiten.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:01 schreef Kamper86 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook niet.
Maar dit begint op een backfiretopic te lijken. Doe maar slotje
quote:Op maandag 14 januari 2013 12:04 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Maar ze heeft TS wel wijsgemaakt dat ze hoogbegaafd is, en geneeskunde studeert.
Het kan niet allemaal waar zijn. Of je vriend is dom, of ze gelooft je niet, of het is allemaal onzin en je hebt geen vriendin.quote:
Dus omdat je faalt denk je dat je een slotje krijgt? Hell no.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:01 schreef Kamper86 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook niet.
Maar dit begint op een backfiretopic te lijken. Doe maar slotje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |