Als er twee of meer gekoppelde treinstellen rijden waarvan er één duidelijk schoner is dan de andere, heb ik altijd de neiging om in die schone te stappen. Hoewel de reinheid van het interieur waarschijnlijk niet daaruit afgelezen kan wordenquote:Op maandag 14 januari 2013 11:36 schreef Flodder450 het volgende:
Dubbeldekkers zijn eindelijk een keer gewassen hier in t noorden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Als ik een combinatie krijg van een oude VIRM en een VIRM-4 stap ik het liefste in de VIRM-4. Het interieur van de oudere generaties VIRM komt op mij een beetje smoezelig over door de gebruikte kleurstelling.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:41 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Als er twee of meer gekoppelde treinstellen rijden waarvan er één duidelijk schoner is dan de andere, heb ik altijd de neiging om in die schone te stappen. Hoewel de reinheid van het interieur waarschijnlijk niet daaruit afgelezen kan worden.
Ja, in de oude VIRM's zoek ik ook altijd de coach-opstelling onderin op. Leve de verlenging waardoor dat mogelijk isquote:Op maandag 14 januari 2013 11:44 schreef James1988 het volgende:
[..]
Als ik een combinatie krijg van een oude VIRM en een VIRM-4 stap ik het liefste in de VIRM-4. Het interieur van de oudere generaties VIRM komt op mij een beetje smoezelig over door de gebruikte kleurstelling.
En ik zit liever in coach-opstelling onderin.
Ik heb toch veel liever een coach-opstelling. Voornamelijk vanwege de beschikbaarheid van tafeltjes voor je laptop, leesmateriaal, schrijfblok etc., en voor het gevoel iets meer privacy/ruimte om te kunnen werkenquote:Op maandag 14 januari 2013 11:47 schreef b2py het volgende:
Ik zit altijd boven in een vierzits in de VIRM
quote:
Haha, je merkt inderdaad bij het instappen wel eens dat er meer mensen zijn die de coach-opstelling zoeken bij de VIRM. Dat zijn natuurlijk de echte bazen.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:54 schreef Fiorano het volgende:
Overigens ga ik als student altijd lekker in de coach opstelling zitten als het kan.
Dat is wel waar, ja. In de avonduren (als ik zelf toch niet meer ga werken of iets anders nuttigs doe onderweg), dan wil ik ook wel eens een vierzits opzoeken. Voor de afwisseling. En wellicht een spontaan gesprek dat ontstaat.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:54 schreef b2py het volgende:
In vierzits veel meer kans om met knappe vrouwen te zitten
Gezien de verdeling van het treinpubliek is de kans dat dat niet zo is aanzienlijk groter :/quote:Op maandag 14 januari 2013 11:54 schreef b2py het volgende:
In vierzits veel meer kans om met knappe vrouwen te zitten
quote:Op maandag 14 januari 2013 11:41 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Als er twee of meer gekoppelde treinstellen rijden waarvan er één duidelijk schoner is dan de andere, heb ik altijd de neiging om in die schone te stappen. Hoewel de reinheid van het interieur waarschijnlijk niet daaruit afgelezen kan worden.
Nopes.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:32 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
Hee zit dat andersom eigenlijk? Kan ik als 1e-klasreiziger verwijderd worden uit de 2e klas als die vol is en ik samen met een 2e-klasreiziger reis?
Moet je nagaan als je in tweezitter gaat zitten, vrijwel 0% danquote:Op maandag 14 januari 2013 11:56 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
Gezien de verdeling van het treinpubliek is de kans dat dat niet zo is aanzienlijk groter :/
Mijn laptopje past er net op gelukkigquote:Op maandag 14 januari 2013 11:56 schreef James1988 het volgende:
Dat tafeltje bij de vierzitters vind ik dan wel weer verrot om een laptop op te zetten om te typen, omdat het tafeltje dan te hoog zit.
Zoiets?quote:Op maandag 14 januari 2013 11:56 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je een keer met een sponsje iets schrijven op de trein
Tsja. Toen dat nog "leuk" wasquote:Op maandag 14 januari 2013 12:02 schreef Doc__Zenith het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk voor in de trein op Woerden - Leiden.
Sowieso
Die mag erbij in het topic-begrippenrijtjequote:Op maandag 14 januari 2013 11:39 schreef Fiorano het volgende:
Goed, morgen tentamens een code Toverbal.... Misschien toch maar een hotelletje boeken in Amsterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |