Ik zie dit ook steeds, terwijl ik geen adblock hebquote:Op maandag 14 januari 2013 08:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
IK ZIE GEWOON RECLAMEWAAR HALEN ZE HET LEF VANDAAN! IK GA ZE SUE-EN!
Ik ook nietquote:Op maandag 14 januari 2013 08:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zie dit ook steeds, terwijl ik geen adblock heb
Instant flopje.quote:Op maandag 14 januari 2013 08:53 schreef iBenny het volgende:
Do en Yes-R gaan die nieuwe talentenshow op SBS6 presenteren... Dafuq
Campingtokkiesquote:Op maandag 14 januari 2013 08:53 schreef iBenny het volgende:
Do en Yes-R gaan die nieuwe talentenshow op SBS6 presenteren... Dafuq
Oh, dat gebeurt mij ook wel eens. gewoon negeren. Dan wordt er weer gewerkt aan de detector (en foutje bedanktquote:Op maandag 14 januari 2013 08:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zie dit ook steeds, terwijl ik geen adblock heb
Dattes!quote:Op maandag 14 januari 2013 08:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat gebeurt mij ook wel eens. gewoon negeren. Dan wordt er weer gewerkt aan de detector (en foutje bedankt).
Laat ze lekker niet werken danquote:Op maandag 14 januari 2013 08:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat gebeurt mij ook wel eens. gewoon negeren. Dan wordt er weer gewerkt aan de detector (en foutje bedankt).
Laten we lekker gek doenquote:Op maandag 14 januari 2013 08:57 schreef iBenny het volgende:
De vreemdste kindernamen van 2012
Die namen... dafuq
Succesquote:Op maandag 14 januari 2013 09:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Laten we lekker gek doen
En nu echt behangen
Laatst (nou ja, een maand of wat geleden) zat die truthola (baas programmering) te verkondigen dat kookprogramma's niet lopen. 24kitchen als een tierelier, masterchef goede cijfers.quote:Op maandag 14 januari 2013 08:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alles flopt tegenwoordig bij SBS6, dus het zou me niks verbazen
'Q' for shortquote:Op maandag 14 januari 2013 09:03 schreef iBenny het volgende:
-Q’Shawn
-Qivánno-Lorenxio
-Qnaijerick
-Qshanthony
Hoe de ding spreek je dat uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |