Denk het welquote:Op maandag 14 januari 2013 23:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar was het een beetje een leuke droom KB?
kom je donderdag naar Utrecht?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar was het een beetje een leuke droom KB?
krijg je een taartje van mijquote:Op maandag 14 januari 2013 23:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat is er donderdag in Utrecht?
quote:
Niet goed?quote:
Qftquote:
hahahahhahahahaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:15 schreef Dastan het volgende:
en ik wil dan ook wel die donkere ranja, altijd pech op de kinderpartijtjes wanneer alleen de lichte ranja's nog over waren
maar eerst nog even genot luisterenquote:
negeerbeerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
lollerbatterij van lollertelefoon natuurlijk leeg, GENOT.
ach, prima moment om m'n nest op te zoeken
sryquote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
maar eerst nog even genot luisteren
in amsterdam werkt men op zijn eigen manierquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:21 schreef leeell het volgende:
Leiden he, daar werken mensen itt amsterdan
Tobber.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:24 schreef leeell het volgende:
Ja, en zijn bepaalde mensen niet al te hartelijk via de slimme telefoon
quote:
2/10 onplausibelquote:Op woensdag 16 januari 2013 00:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
hopelijk kom je ooit nog van je minderwaardigheidscomplexje af, lellert.
quote:
Nikker alsjeblieftquote:
Eensquote:
Zemmellinaquote:
Trouw mequote:
Niet in mlnquote:Op woensdag 16 januari 2013 00:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan niet. Ik val zogenaamd op meisjes. Weet je nog?
quote:
Kun je oneindig op repeat zettenquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:27 schreef leeell het volgende:
is I'm not there dan toch echt het mooiste nummer ooit ?
hmhmhm
hoe gaat het met pastameisje?quote:
gwnnquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
awhh vanwaar die interesse mien jong![]()
![]()
???quote:
Aangepaste dienstregeling. Vanaf Amsterdam volgestouwde treinen naar Utrecht Centraal in plaats van heerlijk lege treinen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Alsof er morgen treinen rijden
In de metro zat ik volgeplakt met mensen aan alle kanten ;__;quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Aangepaste dienstregeling. Vanaf Amsterdam volgestouwde treinen naar Utrecht Centraal in plaats van heerlijk lege treinen.
Maar de metro is sowieso vervelend.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
In de metro zat ik volgeplakt met mensen aan alle kanten ;__;
als je zo even beweegt een zuignapgeluidquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
In de metro zat ik volgeplakt met mensen aan alle kanten ;__;
En bij Bijlmer moest iedereen eruit en stond ik bij de deur wat resulteerde in ongewild lichaamscontact van 50 mensen die haastig langs me heen schuurdequote:Op woensdag 16 januari 2013 22:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
als je zo even beweegt een zuignapgeluid
oeh, ik doe daar een moord voorquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
En bij Bijlmer moest iedereen eruit en stond ik bij de deur wat resulteerde in ongewild lichaamscontact van 50 mensen die haastig langs me heen schuurde
Klinkt net als normale dag met bus 12 naar de Uithof.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
En bij Bijlmer moest iedereen eruit en stond ik bij de deur wat resulteerde in ongewild lichaamscontact van 50 mensen die haastig langs me heen schuurde
De sneeuw smelt weer, de metro's worden rustiger :__: dit was een once in a lifetime ervaring Sorry :$quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
oeh, ik doe daar een moord voor
morgen lekker met de metro
he verdikkiequote:Op woensdag 16 januari 2013 22:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
De sneeuw smelt weer, de metro's worden rustiger :__: dit was een once in a lifetime ervaring Sorry :$
makkelijk te beantwoordenquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
ben jij aan de drank of in een slechte bui
Gym Tann Laundry yeahhhh buddyquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:54 schreef Dastan het volgende:
welterusten morgen vroeg op fitnessen om in goede vorm te komen
Huilen als een.schoolmeisje en.jezelf.opdringen bij verjaardagenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:39 schreef leeell het volgende:
schranzen na een dag hardwerken
praise snackbars die tot 02:00 open zijn
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Huilen als een.schoolmeisje en.jezelf.opdringen bij verjaardagen
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Huilen als een.schoolmeisje en.jezelf.opdringen bij verjaardagen
Hehe wijs je vingertje maar weer naar anderen jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:54 schreef leeell het volgende:
bedankt Jan, gelukkig was die plaagstoot je meer waard dan de verjaardag van je vriendin
jazeker, hij staat al op !!quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:02 schreef ThaTim het volgende:
leeell jij opperde dat i'm not there mooiste lied ooit is vanmiddag?
had t er tijdje terug ook al met dastan over!quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:03 schreef leeell het volgende:
[..]
jazeker, hij staat al op !!
(basement tape volume #2 wel te verstaan )
over im not there ???quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:09 schreef ThaTim het volgende:
[..]
had t er tijdje terug ook al met dastan over!
jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:09 schreef leeell het volgende:
[..]
over im not there ???
ach, iedereen vindt dat nummer legendarisch toch
ja zo zie je maar weer hèquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:12 schreef ThaTim het volgende:
[..]
ja
alleen de kenners leeell, alleen de kenners!
helaas, achteraan sluiten, kenauquote:
didnt read lolquote:
tldrquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:48 schreef Ezell het volgende:
Ik ben echt zo dom eigenwijs vandaag. Eerst wilde ik mij niet fatsoenlijk aankleden voor de sneeuw, dus hoppa panty en verkeerde schoenen aan. Daarna, toen ik in de stad was, had ik geen zin om op de bus naar huis te wachten. Dus hoppa, half uur naar huis wandelen. Omweg nemen met pit stops bij supermarkten. Natuurlijk had ik bijna geen ruimte in tas, maar ja, dat past toch wel in mijn armen. Niet dus, ach dan maar met moeite naar huis lopen. O ja, toen ik eerder de voordeur dicht deed herinnerde ik mij dat handschoenen slim waren. Maar ja hoor, 'schijt, niet nodig.' Ik had het superkoud toen ik eindelijk thuis was.Hard knock life, jwt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
prepostere aantijgingquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:58 schreef Ezell het volgende:
Wacht, zit leeell nou op Dastans account?
lange leve late reacties
quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:02 schreef Kaasrol het volgende:
kut ik ben te laat om kb te feliciterennou vooruit dan maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |