PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Is een foutje van Futhead, probeer Chuzzz.quote:Op maandag 14 januari 2013 01:34 schreef Hoogstaande het volgende:
Kan iemand mij even uitleggen waarom Vargas maar 7 chem krijgt en El Kaddouri 9?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vargas heeft toch een dubbele link met Molins en El Kaddouri heeft toch geen 1 dubbele link?
Dan zou Vargas toch ook gewoon 9 chem moeten hebben?
Is een landenlink 1,5? Dat wist ik niet.quote:Op maandag 14 januari 2013 01:36 schreef vandermar het volgende:
4 landen links zijn 6 enkele links. Vargas moet nog een sterke link krijgen van een CDM of een LM
Jup.quote:Op maandag 14 januari 2013 01:36 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Is een landenlink 1,5? Dat wist ik niet.
Gewoon Tchité-Cyriacquote:Op maandag 14 januari 2013 01:36 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Is een landenlink 1,5? Dat wist ik niet.
Die haal ik als backupsquote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 01:34 schreef Hoogstaande het volgende:
Kan iemand mij even uitleggen waarom Vargas maar 7 chem krijgt en El Kaddouri 9?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vargas heeft toch een dubbele link met Molins en El Kaddouri heeft toch geen 1 dubbele link?
Dan zou Vargas toch ook gewoon 9 chem moeten hebben?
Nee.quote:Op maandag 14 januari 2013 02:08 schreef Philos het volgende:
Maken links nog uit zodra beiden spelers 9 chemistry hebben?
Je moet offline gaan spelen dit kan ik zo echt niet langer meer aanzien.quote:Op maandag 14 januari 2013 03:30 schreef Voltreffer het volgende:
En het kost me nog m'n titel ook.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/148569212
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/148568943
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/148569081
Pfoe...die zijn wel erg zuur. Keeperswissel ftwquote:Op maandag 14 januari 2013 03:30 schreef Voltreffer het volgende:
En het kost me nog m'n titel ook.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/148569212
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/148568943
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/148569081
Ik kan mijn pakjes nog niet openen. 40 fitness kaartjes op de TP, 75 fitness kaartjes in mijn consumablesquote:Op maandag 14 januari 2013 08:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Meurning all.
Ee 3-5-2 kaartje en wat contractjes in mijn wekelijkse pack. Niets bijzonders dus.
Maar dan maak ke nog verlies als je al het geld op 1 wil zetten?quote:Op maandag 14 januari 2013 08:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kan mijn pakjes nog niet openen. 40 fitness kaartjes op de TP, 75 fitness kaartjes in mijn consumablesOp elke account is er vannacht 1tje verkocht voor 2000
Nee, ik heb voor gemiddeld 1200 ingekocht. 2000 verkopen - 5% tax maakt 1900, en dan naar main account overzetten is 1900 - 5 % tax = 1805. Dus 605 winst per kaartje. Ik probeer wel zoveel mogelijk te herinvesteren, gelijk weer een kaartje voor 1300 of 1400 aanschaffen. De marges worden dan wel wat kleiner.quote:Op maandag 14 januari 2013 08:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar dan maak ke nog verlies als je al het geld op 1 wil zetten?
Lekker hoorquote:Op maandag 14 januari 2013 08:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, ik heb voor gemiddeld 1200 ingekocht. 2000 verkopen - 5% tax maakt 1900, en dan naar main account overzetten is 1900 - 5 % tax = 1805. Dus 605 winst per kaartje. Ik probeer wel zoveel mogelijk te herinvesteren, gelijk weer een kaartje voor 1300 of 1400 aanschaffen. De marges worden dan wel wat kleiner.
Ik bedoelde eigenlijk 40x 2000 en dan het totaal bedrag terug op je account. Maar zo kan het ookquote:Op maandag 14 januari 2013 08:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, ik heb voor gemiddeld 1200 ingekocht. 2000 verkopen - 5% tax maakt 1900, en dan naar main account overzetten is 1900 - 5 % tax = 1805. Dus 605 winst per kaartje. Ik probeer wel zoveel mogelijk te herinvesteren, gelijk weer een kaartje voor 1300 of 1400 aanschaffen. De marges worden dan wel wat kleiner.
Moggel....quote:Op maandag 14 januari 2013 08:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Meurning all.
Ee 3-5-2 kaartje en wat contractjes in mijn wekelijkse pack. Niets bijzonders dus.
Dat is idd slimmer. 1 account krijg ik niet als "vriendje" toegevoegd helaas. Maar wel een goede suggestiequote:Op maandag 14 januari 2013 09:01 schreef DutchSL het volgende:
Geen coins met tax overzetten naar je main account, gewoon een dure kaart (bv. Bale ofzo als je die nog wilt voor je team) kopen op je trade account en die overzetten.
Je moet een keer in FUT op de console ingelogd zijn voordat je "vriendje" ook bij FUT in de lijst staat.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is idd slimmer. 1 account krijg ik niet als "vriendje" toegevoegd helaas. Maar wel een goede suggestie
Dat ben ik al geweest, maar ik zal vd week nog een paar keer inloggen. Dan pakt ie m vanzelf wel een keertjequote:Op maandag 14 januari 2013 09:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je moet een keer in FUT op de console ingelogd zijn voordat je "vriendje" ook bij FUT in de lijst staat.
Jouw kaart zal niet veranderen. De Inter Sneijder gaat uit de pakjes verdwijnen (en zal dus steeds minder op de markt komen), de nieuwe Sneijder komt in de pakjes.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:21 schreef DuTank het volgende:
Als Sneijder morgen nou weg gaat naar Engeland ofzo, maar ik heb 'm voor in m'n serie A team. Blijft ie dan als Inter speler of komen er gewoon nieuwe Sneijder kaartjes met de nieuwe club?
geef maar aan mij danquote:Op maandag 14 januari 2013 09:26 schreef over_hedge het volgende:
ik heb nu dit team:
[ afbeelding ]
En het speelt 10x kutter dan mijn bundesliga team van nog geen 70 k
is gewoon een trainingsoefeningetje, meer nietquote:
nee laten we dat maar niet doen. Ik ga mijn team maar verkopen en dan ribery en robben kopen denk ik.quote:
Juanfran en Pique zijn slecht, 0,0 balans op he middenveld.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:26 schreef over_hedge het volgende:
ik heb nu dit team:
[ afbeelding ]
Nou ik vind pique verassend goedquote:Op maandag 14 januari 2013 09:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Juanfran en Pique zijn slecht, 0,0 balans op he middenveld.
Je hebt twee verdedigers met medium attacking WR, en twee verdedigers met high attacking WR. Pepe is de enige met high defending WR, die andere drie zijn medium. Dan ook nog twee aanvallende middenvelders met low en medium defending WR. Volgens mij houd je geen defensie over zo.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou ik vind pique verassend goedProbleem ligt ook niet echt bij de verdediging. middenveld had ik eerst nog xavi en xabi lopen maar dat werkte ook niet echt
Maar ik wacht even tot de prijzen weer iets omhoog gegaan zijn en dan lekker mijn bundesliga team terug kopen met robben en ribery erbij
Ik verander op opstelling aan het begin van de wedstrijd meteen waar ik zelf de workrates ingesteld hebquote:Op maandag 14 januari 2013 10:08 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Je hebt twee verdedigers met medium attacking WR, en twee verdedigers met high attacking WR. Pepe is de enige met high defending WR, die andere drie zijn medium. Dan ook nog twee aanvallende middenvelders met low en medium defending WR. Volgens mij houd je geen defensie over zo.
Also, Xavi werkt overal.
waar dan?quote:Op maandag 14 januari 2013 10:12 schreef poker4lifee het volgende:
Lindgren heeft ondertussen een waarschuwing ontvangen.
Graag verder met een beetje respect voor elkaar.
1 dag lid
Gelukkig is dat hier niet zo.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:37 schreef Ajacied7 het volgende:
Kansloze mensen daar op XBW, stuk voor stuk ook 5@tb users.
Dat zag je al aan een van die users, die had Hulk en Robinho met andere brazilianen, die kan niks anders dan LB+Y en rennen maarquote:Op maandag 14 januari 2013 10:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gelukkig is dat hier niet zo.
Die mensen daar zijn waarschijnlijk ook nog pace abusers met hun 5 atb.
Aldus de clownquote:Op maandag 14 januari 2013 10:39 schreef Aldo-MC het volgende:
Wat een kinderachtige lul die Lindgren, als ze in een andere opstelling spelen kan je ze toch nog wel gewoon helpen.
Die Siemen was constant zijn 5221 Braziliaanse team aan het promoten en raadde iedereen aan het te gebruiken.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gelukkig is dat hier niet zo.
Die mensen daar zijn waarschijnlijk ook nog pace abusers met hun 5 atb.
Dat zou best kunnen, zo zijn de meeste 5 atb usersquote:Op maandag 14 januari 2013 10:40 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dat zag je al aan een van die users, die had Hulk en Robinho met andere brazilianen, die kan niks anders dan LB+Y en rennen maar
Kun je beter met Bent/Kone/nZogbia/Lennon etc doen, Hulk en Robinho vind ik niet eens zo snelquote:Op maandag 14 januari 2013 10:40 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dat zag je al aan een van die users, die had Hulk en Robinho met andere brazilianen, die kan niks anders dan LB+Y en rennen maar
Als ik heel eerlijk ben, ik heb ook 2 dagen een 5 ATB brazil team gehad, maar voelde niet goed voor m'n gewetenquote:Op maandag 14 januari 2013 10:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, zo zijn de meeste 5 atb users
Hulk heeft 90(dacht ik?) pace, maar voelt aan als 30, zelfde vind ik voor lucas. Dan zijn die BPL spelers ergere pacehoeren inderdaadquote:Op maandag 14 januari 2013 10:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kun je beter met Bent/Kone/nZogbia/Lennon etc doen, Hulk en Robinho vind ik niet eens zo snel
quote:Op maandag 14 januari 2013 10:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=167430&page=142
quote:Had vanacht alle berichtjes nog gelezen.
En heb net als jou op de repport knop gedrukt.
quote:repport knop
quote:repport
Ik ben wel ooit begonnen met het maken van zo'n team, maar heb me altijd nog op tijd bedacht. Ik ben dus nog cleanquote:Op maandag 14 januari 2013 10:47 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben, ik heb ook 2 dagen een 5 ATB brazil team gehad, maar voelde niet goed voor m'n gewetenEn heel veel spelers komen niet eens tot hun recht in 5atb
Hij beweert anders dat zijn team nog vrij aanvallend wasquote:Op maandag 14 januari 2013 10:41 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Die Siemen was constant zijn 5221 Braziliaanse team aan het promoten en raadde iedereen aan het te gebruiken.
Hij speelde op de counter en defensive.
En hij wordt nog gezien als een van de meest normale van dat forum.
352 ultra defensive wel ja, 352 defensive niet in mijn beleving (iig niet met Ben Arfa).quote:Op maandag 14 januari 2013 10:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben wel ooit begonnen met het maken van zo'n team, maar heb me altijd nog op tijd bedacht. Ik ben dus nog clean(3-5-2 op defensive heeft trouwens wel een beetje het zelfde effect)
Haha goed dat je het niet gedaan heb, heb een week niet kunnen slapen, Japie Krekel op m'n schouderquote:Op maandag 14 januari 2013 10:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben wel ooit begonnen met het maken van zo'n team, maar heb me altijd nog op tijd bedacht. Ik ben dus nog clean(3-5-2 op defensive heeft trouwens wel een beetje het zelfde effect)
Ben Arfa moet sowieso op CDMquote:Op maandag 14 januari 2013 10:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
352 ultra defensive wel ja, 352 defensive niet in mijn beleving (iig niet met Ben Arfa).
Ach, ik vind 'm wel meevallen. Een mooie stukje cabaret imoquote:Op maandag 14 januari 2013 10:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kan hier niet op gaming fora, even op mn gsm kijken wat Lindgren heeft uitgespookt
Zouden mensen dat echt kopen?quote:Op maandag 14 januari 2013 10:49 schreef tuan84 het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)40d2&previousPage=lr
Wat een niveautje daar. Gaat er nu over hoe de formule is om de 5% tax te berekenen. Nederlands en rekenen gaat ze niet best af. Hopen maar dat ze hier nooit zullen verschijnen, we zitten al aardig hoog in het voorvocht hier.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ach, ik vind 'm wel meevallen. Een mooie stukje cabaret imoMeer hekel aan users die te pas en te onpas ziektes gebruiken.
Tevens: Lindje heeft inhoudelijk gelijk: 5 atb is voor sneue mensjes
Dat zijn geen 2 miljoen coins.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:49 schreef tuan84 het volgende:
Je wilde vorige week nog coins kopen en nu ga je alles verkopen? Lolquote:Op maandag 14 januari 2013 10:49 schreef tuan84 het volgende:
Agbonlahor kom je toch niet zo vaak tegen dit jaar, en 2 spitsen met 90+ pace ga ik dit jaar sowieso niet gebruiken.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:18 schreef DutchSL het volgende:
Ik had een heerlijk 5atb team vorig jaar.
Bale-SIF Adebayor-Krasic
Renato Augusto - Marchisio
Marcelo-Dede-Santana-Ogbonna-Abate
Neuer
Haters gonna hate![]()
Speel ook liever tegen een "normaal" 5atb team dan 3-5-2 met Agbonlahor en die andere pacehoer of Sturridge en Walcott voorin
Want het is geen 2 miljoen waard.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:12 schreef tuan84 het volgende:
[..]
zou mooi zijn. je zou er wel winst op maken.
heb nog meer dan 150.000 aan consumables. maar ook zonder is het 2 miljoen waard.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Want het is geen 2 miljoen waard.
Als je Aguero op de bank en in de basis hebt en twee keer mee telt dan maak je het wel makkelijker ja..quote:Op maandag 14 januari 2013 11:32 schreef tuan84 het volgende:
[..]
heb nog meer dan 150.000 aan consumables. maar ook zonder is het 2 miljoen waard.
Ramos ipv Piquequote:Op maandag 14 januari 2013 11:37 schreef Revontulet het volgende:
Iemand suggesties en of tips voor dat team wat ik net postte? Balotelli vervangen voor Di Natale is al gebeurd
watquote:Op maandag 14 januari 2013 11:38 schreef tuan84 het volgende:
SIF Bale
IF Kompany
IF Evra
SIF Fellaini
IF Walcott
IF Van Persie
IF Jones
Robben
Van Persie
Lahm
Aguero
Mata
LLoris
Nani
Nasri
Cole
Maicon
Balotelli
Hart
Ramires
Johnson
Luiz
Die is ongeveer even duur als de rest van het team bij elkaarquote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 11:40 schreef DutchSL het volgende:
Ipv Aguero 2x mee te tellen zoals op zijn plaatjes, doet hij dan maar gewoon een IF van Persie verzinnen naast de NIF
Dan zou ik eerder het hele driehoekje Alba-Pique-Xabi Alonso vervangen.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:40 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Die is ongeveer even duur als de rest van het team bij elkaarMaar die komt er wel uiteindelijk
Zat ik ook naar te kijken...Maar wil zo graag Xabi is naast De Rossi uitproberen, misschien een andere formatie?quote:Op maandag 14 januari 2013 11:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder het hele driehoekje Alba-Pique-Xabi Alonso vervangen.
Ik switch ook heel vaak naar 5atb in-game als ik de punten echt nodig heb en ik niet meer de bovenliggende partij ben. Gek genoeg lijkt het voetballend dan ineens beter te gaan. Misschien komt het omdat het middenveld wat ontlast wordt en er aanvallend meer ruimte is.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:32 schreef DutchSL het volgende:
Ik had vorig jaar trouwens ook nog een 5atb met
Dzeko-IF Pjanic
IF Jovetic
Modric-Stankovic
Perisic-Subotic-Vidic-Ivanovic-Krasic
Handanovic
Fuck chemistryspeelde beter & aanvallender (!) dan hetzelfde team in 3-4-1-2 omdat het zo beter stond en ik meer risico's kon nemen. Ook geprobeerd met IF Kolarov en IF Corluka maar dat was wel te defensief (en traag).
Je kunt met alle systemen leuk en vervelend voetbal spelen, het ligt er maar net aan hoe je het invult. Bovendien speel je voor jezelf en niet voor de goedkeuring van anderen.
Xabi Alonsoquote:Op maandag 14 januari 2013 11:43 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Zat ik ook naar te kijken...Maar wil zo graag Xabi is naast De Rossi uitproberen, misschien een andere formatie?
4-1-2-1-2quote:Op maandag 14 januari 2013 11:38 schreef tuan84 het volgende:
SIF Bale 520.000
IF Kompany 455.000
IF Evra 128.000
SIF Fellaini 120.000
IF Walcott 160.000
Van Persie 38.000
IF Jones 12.000
Robben 255.000
Lahm 26.000
Aguero 104.000
Mata 22.000
LLoris 66.000
Nani 35.000
Nasri 27.000
Cole 13.000
Maicon 76.000
Balotelli 17.000
Hart 28.000
Ramires 8.500
Johnson 1.000
Luiz 3.000
Had ik ook gedaanquote:
Gewoon een beetje promoten jwzquote:Op maandag 14 januari 2013 11:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Had ik ook gedaantoen de SIF net uit was.
Beetje patsen met zijn "ik sta bekend om SMLENO" , echt een beroemdheid ja
Toen keek ik ook zo 'quote:Op maandag 14 januari 2013 11:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Had ik ook gedaantoen de SIF net uit was.
Beetje patsen met zijn "ik sta bekend om SMLENO" , echt een beroemdheid ja
Ik zeg alleen dat ik het daartegen moeilijk heb, wat waarschijnlijk toeval is maar dan nog.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Toen keek ik ook zo '' een beetje. Net zoals bij het stuk dat het lastiger is tegen mensen met 99 chem dan 100, wtf
Bundesliga-teams spelen idd lekker.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:47 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb gisteren dus dit gemaakt. Kostte me meer dan een miljoen en speelt voor geen meter. M'n Bundesliga team met Reus & Podolski speelt veel soepeler. Kaka is echt puur slecht, maar ik heb daar niet veel opties. Iemand een iemand hoe ik dit ga oplossen?
Beter maken we er een forumwar van. Alleen zijn er een paar dubbelspionnenquote:Op maandag 14 januari 2013 11:59 schreef Lindgren. het volgende:
Ik lees nu dit topic pas en jullie stippen precies de punten aan waarop ik weer een reactie heb neergezet.
We moeten het niet over fok gaan hebben want anders komen die users hier naartoequote:Op maandag 14 januari 2013 12:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Beter maken we er een forumwar van. Alleen zijn er een paar dubbelspionnen
Te laatquote:Op maandag 14 januari 2013 12:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
We moeten het niet over fok gaan hebben want anders komen die users hier naartoe
Als ze gaan Googlen op die SMLENO waar jij zo bekend van bent komen ze toch wel hier uitquote:Op maandag 14 januari 2013 12:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
We moeten het niet over fok gaan hebben want anders komen die users hier naartoe
jij bent er alquote:Op maandag 14 januari 2013 12:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een punt achter dat XBW forum zetten joh ( see what i did there?quote:Op maandag 14 januari 2013 12:14 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb een ban.Ik was net een leuke reactie aan het posten.
Alsof ze dat gaan doen, en dan komen ze bij mijn YT-filmpjes uit. Meer viewsquote:Op maandag 14 januari 2013 12:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als ze gaan Googlen op die SMLENO waar jij zo bekend van bent komen ze toch wel hier uit
Vraag het over 4 minuten nog een keerquote:Op maandag 14 januari 2013 12:15 schreef Maver24 het volgende:
Meer mensen waarbij http://www.ea.com/nl/voetbal het niet doet ?
Die Kompany mag je gerust 100k vanaf halen tegenwoordig hoor..quote:Op maandag 14 januari 2013 11:48 schreef tuan84 het volgende:
[..]
4-1-2-1-2
= 2.114.500
+meer dan 100.000 aan consumables.
Werkt niet, wel jammer want sluit net de webapp afquote:Op maandag 14 januari 2013 12:15 schreef Maver24 het volgende:
Meer mensen waarbij http://www.ea.com/nl/voetbal het niet doet ?
Paar links lager staat FOK en ook in jouw YT-omschrijving staat iets over FOK.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alsof ze dat gaan doen, en dan komen ze bij mijn YT-filmpjes uit. Meer views
Dan moeten ze nog steeds een account aanmaken, dat gaan ze dus niet doenquote:Op maandag 14 januari 2013 12:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Paar links lager staat FOK en ook in jouw YT-omschrijving staat iets over FOK.
maak je toch nog een account aanquote:Op maandag 14 januari 2013 12:21 schreef Lindgren. het volgende:
Dit wilde ik posten:
__
Weet er iemand nog goede ontbijt-ideeën? Ik kom net uit mijn bed, heb even aan mijn piemel geroken en gedoucht en zoek nu iets lekkers om naar binnen te schuiven. Vanmiddag hoef ik alleen maar langs het arbeidsbureau om een vinkje te laten zetten dus heb lekker de rest van de week vrij. Heb me gisteravond vermaakt joh, niet te geloven. Van 20:00 tot 22:30 met een verrekijker uit het raam zitten kijken naar het tennisveld. De jeugd die daar klaar was ging dan met de fiets het sportpark af, gleed onderuit door het onmeunig gladde asfalt en dan kon ik vaak precies onder de rokjes kijken als ze vielen.
Aangezien ik daarbij paprika-chips at en mijzelf betastte, heb ik nu dus last van een oranje piemel. Vandaar dat ik er even aan rook. Ik moest mezelf bedwingen er een hap van te nemen. Ik kan dat, ja. Heb een jaar of 15 terug in een geile bui met een hamer mijn onderste ribben gebroken en kan nu, wanneer ik op mijn zij lig, precies met mijn lipjes de pen0r kusjes geven. Dat voelt zelfs beter dan wanneer mijn hond het doet.
Goed, even ontopic: zal ik een bakje kwark nemen of voor geroosterde broodjes gaan? Misschien wel allebei.Het is kwark met 'echte' aardbeien, van de Albert Heijn. Dat is de enige die ik nog vertrouw. Een paar weken geleden liep ik met mijn hond om een uur of 2 's middags het ochtendrondje, toen ik ineens in mijn ooghoek een LIDL zag verschijnen. Ik had honger en dus was de stap naar binnen snel gezet. Kees (mijn Appenzeller van een jaar of 7) buiten aan de fietsrekken geregen en ik op zoek naar wat lekkers. Achter de kassa's was dat in ieder geval niet te vinden. Godnondeju. Normaal probeer ik altijd bij het leukste kassameisje in de rij te gaan staan, maar dit had meer weg van een afvalkliniek dan van een moderne supermarkt. Enfin; ik dus op zoek naar wat lekkers.
Na een tijdje struinen en strakke meisjesbillen beturen, kwam ik bij het zuivel. Even rond gekoekeloerd en een bak kwark met 'echte' stukjes peer uitgekozen. Een oude vrouw keek me vreemd aan toen ik hardop riep dat ik bij haar wel een banaan in haar pruim wilde peren en met een beetje urineverlies wegrende. Afgerekend bij het minst lelijke walrusje, Kees aangelijnd en binnen een uurtje was ik weer thuis. Met mijn perenkwark.
Thuis in mijn sofaatje gaan zitten, pootjes omhoog (het was inmiddels een uurtje of 3, prima ontbijttijdje lijkt me) en met een grote lepel begin ik te scheppen. Terwijl ik Kees af en toe ook een hapje gaf, begon me al iets te dagen. Met een felle ruk stond ik op, gaf Kees het signaal, die op zijn beurt richting prullenbak rende en deze opende. Met een worp waar Matthias de Zordo (wereldkampioen speerwerpen, red.) bang van zou worden, keilde ik de perenkwark in de kliko. Zelfs Kees keek opgelucht.
Wat bleek nou; in de perenkwark zaten geen échte stukjes peer, maar namaakpeer. Zoiets proeft de kenner. En Kees. Enfin, na dit debacle van vorige week ben ik op zoek naar iets anders. Misschien ga ik wel even langs de bakker voor broodjes en vraag ik de bakker of zijn dochter ook goede kadetjes heeft. Ik hoop dat er geen patrouillewagen langs rijdt, want ik heb nog steeds geen broeken in mijn kast. Hopen dat ik die kilometer heen en terug niet gespot word door zo'n dienstklopper. Ik trek mijn fluwelen, met streepjes uitgedoste tanga wel aan. Nou, lief forum, ik sta open voor ontbijtsuggesties en tot morgen. Met vriendelijke groet,
Lindgren.
Na de eerste alinea ben ik gestopt met lezen...quote:Op maandag 14 januari 2013 12:21 schreef Lindgren. het volgende:
Dit wilde ik posten:
__
Weet er iemand nog goede ontbijt-ideeën? Ik kom net uit mijn bed, heb even aan mijn piemel geroken en gedoucht en zoek nu iets lekkers om naar binnen te schuiven. Vanmiddag hoef ik alleen maar langs het arbeidsbureau om een vinkje te laten zetten dus heb lekker de rest van de week vrij. Heb me gisteravond vermaakt joh, niet te geloven. Van 20:00 tot 22:30 met een verrekijker uit het raam zitten kijken naar het tennisveld. De jeugd die daar klaar was ging dan met de fiets het sportpark af, gleed onderuit door het onmeunig gladde asfalt en dan kon ik vaak precies onder de rokjes kijken als ze vielen.
Aangezien ik daarbij paprika-chips at en mijzelf betastte, heb ik nu dus last van een oranje piemel. Vandaar dat ik er even aan rook. Ik moest mezelf bedwingen er een hap van te nemen. Ik kan dat, ja. Heb een jaar of 15 terug in een geile bui met een hamer mijn onderste ribben gebroken en kan nu, wanneer ik op mijn zij lig, precies met mijn lipjes de pen0r kusjes geven. Dat voelt zelfs beter dan wanneer mijn hond het doet.
Goed, even ontopic: zal ik een bakje kwark nemen of voor geroosterde broodjes gaan? Misschien wel allebei.Het is kwark met 'echte' aardbeien, van de Albert Heijn. Dat is de enige die ik nog vertrouw. Een paar weken geleden liep ik met mijn hond om een uur of 2 's middags het ochtendrondje, toen ik ineens in mijn ooghoek een LIDL zag verschijnen. Ik had honger en dus was de stap naar binnen snel gezet. Kees (mijn Appenzeller van een jaar of 7) buiten aan de fietsrekken geregen en ik op zoek naar wat lekkers. Achter de kassa's was dat in ieder geval niet te vinden. Godnondeju. Normaal probeer ik altijd bij het leukste kassameisje in de rij te gaan staan, maar dit had meer weg van een afvalkliniek dan van een moderne supermarkt. Enfin; ik dus op zoek naar wat lekkers.
Na een tijdje struinen en strakke meisjesbillen beturen, kwam ik bij het zuivel. Even rond gekoekeloerd en een bak kwark met 'echte' stukjes peer uitgekozen. Een oude vrouw keek me vreemd aan toen ik hardop riep dat ik bij haar wel een banaan in haar pruim wilde peren en met een beetje urineverlies wegrende. Afgerekend bij het minst lelijke walrusje, Kees aangelijnd en binnen een uurtje was ik weer thuis. Met mijn perenkwark.
Thuis in mijn sofaatje gaan zitten, pootjes omhoog (het was inmiddels een uurtje of 3, prima ontbijttijdje lijkt me) en met een grote lepel begin ik te scheppen. Terwijl ik Kees af en toe ook een hapje gaf, begon me al iets te dagen. Met een felle ruk stond ik op, gaf Kees het signaal, die op zijn beurt richting prullenbak rende en deze opende. Met een worp waar Matthias de Zordo (wereldkampioen speerwerpen, red.) bang van zou worden, keilde ik de perenkwark in de kliko. Zelfs Kees keek opgelucht.
Wat bleek nou; in de perenkwark zaten geen échte stukjes peer, maar namaakpeer. Zoiets proeft de kenner. En Kees. Enfin, na dit debacle van vorige week ben ik op zoek naar iets anders. Misschien ga ik wel even langs de bakker voor broodjes en vraag ik de bakker of zijn dochter ook goede kadetjes heeft. Ik hoop dat er geen patrouillewagen langs rijdt, want ik heb nog steeds geen broeken in mijn kast. Hopen dat ik die kilometer heen en terug niet gespot word door zo'n dienstklopper. Ik trek mijn fluwelen, met streepjes uitgedoste tanga wel aan. Nou, lief forum, ik sta open voor ontbijtsuggesties en tot morgen. Met vriendelijke groet,
Lindgren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het ook wat kinderachtig. Jammer dat het altijd wat dezelfde mensen zijn die erom lachen en dat zijn ook de mensen die gelijk naar tegen iemand doen.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:39 schreef Aldo-MC het volgende:
Wat een kinderachtige lul die Lindgren, als ze in een andere opstelling spelen kan je ze toch nog wel gewoon helpen.
Mee eens. Mensen die naar doen tegen andere, dat vind ik zo vervelend he !quote:Op maandag 14 januari 2013 12:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind het ook wat kinderachtig. Jammer dat het altijd wat dezelfde mensen zijn die erom lachen en dat zijn ook de mensen die gelijk naar tegen iemand doen.
Ja ik ook, jammer dat ik zelf soms geen haar beter benquote:Op maandag 14 januari 2013 12:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mee eens. Mensen die naar doen tegen andere, dat vind ik zo vervelend he !
Gaan jullie eens even lekker met Lego spelen samen ofzo.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind het ook wat kinderachtig. Jammer dat het altijd wat dezelfde mensen zijn die erom lachen en dat zijn ook de mensen die gelijk naar tegen iemand doen.
Ik doe nooit naar tegen mensen hoor, maar Lindgren. heeft wel een punt. Dus wél een punt bij Lindgren..quote:Op maandag 14 januari 2013 13:03 schreef Aldo-MC het volgende:
Oh pascaltje020 voelt zich aangesproken.. kjoet.
De Iniesta TOTY? Gister ook al gepost danquote:
Socializenquote:Op maandag 14 januari 2013 13:04 schreef leoon. het volgende:
Zo jammer dat EA er uit ligt in mijn pauzeWat moet ik nu?!
quote:Op maandag 14 januari 2013 12:21 schreef Lindgren. het volgende:
Dit wilde ik posten:
__
Lindgren.
Lol.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:17 schreef Anonymous61 het volgende:
lol ben ik op school doet futapp het kom ik thuis ''werkt niet''
haha looooool!!!!quote:Op maandag 14 januari 2013 13:17 schreef Anonymous61 het volgende:
lol ben ik op school doet futapp het kom ik thuis ''werkt niet''
TOTY Iniesta, IF Busquets en TOTY Xavi in 4-3-3, klootzak. Villa, IF Benzema en IF Pedro ervoor. IF Monreal, Ramos, Chiellini, Lichtensteiner en Buffon erachter.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:19 schreef Djeetje het volgende:
Ik ga denk ik een team maken met Marcelo TOTY en Falcao TOTY.
Of zal ik andere TOTY's doen budget is 3 miljoen.
Waarom moeten wij je dat vertellen?quote:Op maandag 14 januari 2013 13:19 schreef Djeetje het volgende:
Ik ga denk ik een team maken met Marcelo TOTY en Falcao TOTY.
Of zal ik andere TOTY's doen budget is 3 miljoen.
Omdat hij zijn volledige hersencapaciteit al inzet om op de webapp de komen.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom moeten wij je dat vertellen?
Ik ben tenslotte nog maar 15 en keuzes maken vind ik dus nog heel moeilijkquote:Op maandag 14 januari 2013 13:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom moeten wij je dat vertellen?
Epische post weerquote:Op maandag 14 januari 2013 12:21 schreef Lindgren. het volgende:
Dit wilde ik posten:
__
Lindgren.
Ik maak wel 5 goals vanavond met clubs.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
hahah hij is xbox dus jij kan nie
je kan hem wel van me kopen
[..]
5k inleggen jonge
lol, daar juist 24/7quote:Op maandag 14 januari 2013 13:32 schreef psychedelicate het volgende:
Clubs wordt nooit op de Xbox gespeeld, of wel?
Slechts 10 potjes per dag #geenlevenenzoquote:Op maandag 14 januari 2013 13:32 schreef psychedelicate het volgende:
Clubs wordt nooit op de Xbox gespeeld, of wel?
O, maar eens in de gaten houden dan. Was destijds wel leuk, op egoïst Rijst met dat kleine kutpoppetje van hem na.quote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 13:42 schreef Der_Rudi het volgende:
Koop een ps3 dan, nu word ik de dupe van jou console keus, dat lijkt me vrij oneerlijk.
Ik wil ook een guide![]()
![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 09:26 schreef over_hedge het volgende:
ik heb nu dit team:
[ afbeelding ]
geef maar aan mijquote:Op maandag 14 januari 2013 09:26 schreef over_hedge het volgende:
ik heb nu dit team:
[ afbeelding ]
Mijn eerste TOTY is bijna binnen.quote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 13:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mijn eerste TOTY is bijna binnen.
Succes met pakjes kopen en normaal handelen skkltjes. Ik ben miljonair.
[..]
[..]
100k per dag en de dag is al over de helft, dus maar 50k voor jou jonguhquote:Op maandag 14 januari 2013 13:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mwauh, moet alleen nog dat stuk met risicoaversieparameter voor bellegers dan ben ik klaarquote:
Ik heb geen idee wat dat isquote:Op maandag 14 januari 2013 13:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mwauh, moet alleen nog dat stuk met risicoaversieparameter voor bellegers dan ben ik klaar(hoop ik
)
Zo werkt dat natuurlijk niet joh!quote:Op maandag 14 januari 2013 13:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
100k per dag en de dag is al over de helft, dus maar 50k voor jou jonguh
Jij bent wel een eckte ThadCastle met de #yolo #cheese mentaliteit hequote:
ik*quote:Op maandag 14 januari 2013 13:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk haal je nog een hoger punt dan mij
Geen idee, heb 2 oude tentamens doorgekeken en er staan een paar standaard opdrachten in die ik zo wel kan, en een hoop waarvan ik de uitwerking snap maar niet weet wat de vraag dus betekend. Met Concaaf ofzoquote:Op maandag 14 januari 2013 13:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk haal je nog een hoger punt dan mij
Cheese mentaliteit ?quote:Op maandag 14 januari 2013 13:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij bent wel een eckte ThadCastle met de #yolo #cheese mentaliteit he
[..]
ik*
Concaaf/convex hol/bol jwz eitje toch?quote:Op maandag 14 januari 2013 13:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Geen idee, heb 2 oude tentamens doorgekeken en er staan een paar standaard opdrachten in die ik zo wel kan, en een hoop waarvan ik de uitwerking snap maar niet weet wat de vraag dus betekend. Met Concaaf ofzo
Ik heb geen idee, ik heb bij vorige wiskundes nooit de term Concaaf gehad. En Convex ook nietquote:Op maandag 14 januari 2013 13:54 schreef TJV het volgende:
[..]
Concaaf/convex hol/bol jwz eitje toch?
Mensen die hier in trappen vragen er net zo hard om genaaid te worden als de klanten van scheringaquote:Op maandag 14 januari 2013 13:51 schreef Joodnl het volgende:
[..]![]()
![]()
Damn... Ik haal er meteen 4 guides... Misschien wordt ik wel multi-Miljonair dan
quote:Op maandag 14 januari 2013 14:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mensen die hier in trappen vragen er net zo hard om genaaid te worden als de klanten van scheringa
15k?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:15 schreef Der_Rudi het volgende:
[ afbeelding ]
Die Kompany wordt steeds leuker zeg.
Eerst gekocht voor 15k, verkocht voor 600k tijdens de TOTY gekte vorige week.
Terug gekocht voor 350k en nu zo de deur weer uit
Ik had het niet over jouquote:
Ach ja dan moet je hem maar niet zo aanbieden hoor.quote:
Ja ik zit net Madrid terug te kijken. Ik zag Ronaldo tijdens de 0-0 deze weekeind ook helemaal niet hoor! Als zijn team hem nodig heeft scoort hij niet hoor !quote:Op maandag 14 januari 2013 14:27 schreef Zhano het volgende:
Zit ff filmpje van Barca te kijken, wat is die Busquets triest zeg. Enorm matige voetballer, en maar duiken en janken
Jij moet wel geestelijk gehandicapt zijn.quote:
Ik snap het niet als ik dat doe en overal op bied dan bieden ze juist hogerquote:Op maandag 14 januari 2013 14:27 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Ach ja dan moet je hem maar niet zo aanbieden hoor.
Het was vrij duidelijk dat er downtime aan zat te komen dus heb gewoon overal op geboden.
Ik had 1 IF Kompany, 4 gewone Kompany's en 2 IF's Cazorla allen voor 15k.
Daarnaast nog 21 Vermaelens voor 1k per stuk die allemaal voor 9500 weer de deur uit gingen.
Was een mooi dagje
quote:Op maandag 14 januari 2013 14:27 schreef Zhano het volgende:
Zit ff filmpje van Barca te kijken, wat is die Busquets triest zeg. Enorm matige voetballer, en maar duiken en janken
Ik had o.a. Boateng voor 650c en heel veel Dortmund spelers voor te weinigquote:Op maandag 14 januari 2013 14:31 schreef Der_Rudi het volgende:
Mja ik heb toen geboden op spelers die afliepen tussen 1,5 en 5 uur vanaf dat punt.
4 minuten later ging heel de auction down en dat bleef een uur of acht zo.
Niemand kon dus meer overbieden en een voor een liepen ze binnen.
Busquets is een van de betere cvm's in de wereldquote:Op maandag 14 januari 2013 14:27 schreef Zhano het volgende:
Djourou!?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:32 schreef pascal08 het volgende:
Welke centrale verdedigers uit de Bundesliga zijn gelijkwaardig met Dede en Ogbonna? Felipe Santana heb ik al, Naldo ook.
Gewoon sorteren op pace?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:32 schreef pascal08 het volgende:
Welke centrale verdedigers uit de Bundesliga zijn gelijkwaardig met Dede en Ogbonna? Felipe Santana heb ik al, Naldo ook.
Boateng, Badstuber, Hummels, Suboticquote:Op maandag 14 januari 2013 14:32 schreef pascal08 het volgende:
Bij die namen denk ik toch ook aan lengte...quote:Op maandag 14 januari 2013 14:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gewoon sorteren op pace?
Ik vond IF Howedes erg goed, maar die heeft stuk minder pace natuurlijk.
geen verstand van voetbal hebbenquote:Op maandag 14 januari 2013 14:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Busquets is een van de betere cvm's in de wereld
DJOUROU GVDquote:Op maandag 14 januari 2013 14:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ga voor Boateng en Hummels denk ik.
Ik gebruik Hummels - Subotic en Boateng - Badstuber beide goedquote:Op maandag 14 januari 2013 14:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ga voor Boateng en Hummels denk ik.
Miranda?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:39 schreef Kamikazie het volgende:
Ik gebruik geen mannen, enkel jonge meisjes. (18+ dat wel he )
Onzin tijdens de laatste classico was hij met afstand de beste man op het veld. Ja hij valt makkelijk maar je kan niet zeggen dat hij er niets van kan want dan heb je pas geen verstand van voetbalquote:Op maandag 14 januari 2013 14:36 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
geen verstand van voetbal hebbengast duikt constant en moet alles hebben van xavi iniesta en messi
hij lijkt goed door de rest maar hij valt constant. ik ga geen voorbeelden geven maar hij duikt altijd!!!quote:Op maandag 14 januari 2013 14:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Onzin tijdens de laatste classico was hij met afstand de beste man op het veld. Ja hij valt makkelijk maar je kan niet zeggen dat hij er niets van kan want dan heb je pas geen verstand van voetbal
Zoveel aan een TOTY uitgeven en dan een zaadteam maken, chapeauquote:
Gelukkig is dit de laatste keer.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:45 schreef tuan84 het volgende:
laatste keer.
te koop voor ¤200,-
SIF Bale 520.000
IF Kompany 455.000
IF Evra 128.000
SIF Fellaini 120.000
IF Walcott 160.000
Van Persie 38.000
IF Jones 12.000
Robben 255.000
Lahm 26.000
Aguero 104.000
Mata 22.000
LLoris 66.000
Nani 35.000
Nasri 27.000
Cole 13.000
Maicon 76.000
Balotelli 17.000
Hart 28.000
Ramires 8.500
Johnson 1.000
Luiz 3.000
4-1-2-1-2
= 2.114.500
Nee dank je, volgens mij ben jij een oplichter. Maar weet het niet zeker hoor!quote:Op maandag 14 januari 2013 14:45 schreef tuan84 het volgende:
laatste keer.
te koop voor ¤200,-
SIF Bale 520.000
IF Kompany 455.000
IF Evra 128.000
SIF Fellaini 120.000
IF Walcott 160.000
Van Persie 38.000
IF Jones 12.000
Robben 255.000
Lahm 26.000
Aguero 104.000
Mata 22.000
LLoris 66.000
Nani 35.000
Nasri 27.000
Cole 13.000
Maicon 76.000
Balotelli 17.000
Hart 28.000
Ramires 8.500
Johnson 1.000
Luiz 3.000
4-1-2-1-2
= 2.114.500
Sorry dat ik geen full TOTY team heb, egt soory.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zoveel aan een TOTY uitgeven en dan een zaadteam maken, chapeau
Ik zeg toch zelf ook dat hij makkelijk valt dat ontken ik ook niet maar hij is ook een fantastische speler.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:45 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
hij lijkt goed door de rest maar hij valt constant. ik ga geen voorbeelden geven maar hij duikt altijd!!!
sssshhh stil nou maar ik heb je uitgeluldquote:Op maandag 14 januari 2013 14:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zeg toch zelf ook dat hij makkelijk valt dat ontken ik ook niet maar hij is ook een fantastische speler.
quote:
Anitaquote:
Welkom bij de clubquote:Op maandag 14 januari 2013 14:55 schreef pascal08 het volgende:
Ik snap er echt niks van. Ik verlies alleen nog maar de laatste 2 weken. Lijkt wel of ik er niks meer van kan.
Nee hoor.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:50 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
sssshhh stil nou maar ik heb je uitgeluld
Misschien heeft die jongen in het andere topic ook wel een guide met tips over hoe je wedstrijden moet winnen.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:55 schreef pascal08 het volgende:
Ik snap er echt niks van. Ik verlies alleen nog maar de laatste 2 weken. Lijkt wel of ik er niks meer van kan.
Elke 3 wedstrijden wisselen van team, werkt bij mij. Alles de TP op en iets nieuws maken.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:56 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Welkom bij de club
Probeer eens een andere formatie en manier van spelen. Ik win nu weer meer, en ik heb weer plezier in het spelen
Deed ik eerst ook. Maar toen gingen de coins zich opstapelen en nou hou ik alles gewoon in de clubquote:Op maandag 14 januari 2013 14:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Elke 3 wedstrijden wisselen van team, werkt bij mij. Alles de TP op en iets nieuws maken.
Waar ik me nog het meeste aan erger, is het feit dat FIFA nog steeds vol met bugs zit. Ik moet 5 keer een tegenstander zoeken, voordat ik er 1 vind waar in tegen kan spelen. Het lijkt ook wel alsof ze elke keer die gameplay aanpassen. Ik word er hondsberoerd van. Dit is echt de slechte FIFA toe nu toe.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:56 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Welkom bij de club
Probeer eens een andere formatie en manier van spelen. Ik win nu weer meer, en ik heb weer plezier in het spelen
1 2 3 | <?php The #FUT Web App is currently unavailable and our team is investigating. FUT available through console. ?> |
Ik ook, houdoequote:Op maandag 14 januari 2013 14:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Waar ik me nog het meeste aan erger, is het feit dat FIFA nog steeds vol met bugs zit. Ik moet 5 keer een tegenstander zoeken, voordat ik er 1 vind waar in tegen kan spelen. Het lijkt ook wel alsof ze elke keer die gameplay aanpassen. Ik word er hondsberoerd van. Dit is echt de slechte FIFA toe nu toe.Kom op Konami, maak volgend jaar weer zo'n game die net zo goed was als PES5. Dan ben ik over.
Ze moeten ook eens ophouden met de woorden "investigating" en "inconvenience" te gebruiken. Ze zijn domme spelletjesmakers, geen focking CSI.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:00 schreef Anonymous61 het volgende:
[ code verwijderd ]
Ik ben te lui om naar boven te gaan ps3en
inconvenience heeft totaal niets met CSI te maken hoorquote:Op maandag 14 januari 2013 15:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ze moeten ook eens ophouden met de woorden "investigating" en "inconvenience" te gebruiken. Ze zijn domme spelletjesmakers, geen focking CSI.Mijn haat tegen EA rijst weer de pan uit.
Stay tunedquote:Op maandag 14 januari 2013 15:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ze moeten ook eens ophouden met de woorden "investigating" en "inconvenience" te gebruiken. Ze zijn domme spelletjesmakers, geen focking CSI.Mijn haat tegen EA rijst weer de pan uit.
Nee, klopt, maar toch erger ik me eraan.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
inconvenience heeft totaal niets met CSI te maken hoor
Wat dan?quote:Op maandag 14 januari 2013 15:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als Horatio met de Hummert weg is terwijl Wolfe hem ook nodig heeft dan is dat een 'inconvenience'.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
inconvenience heeft totaal niets met CSI te maken hoor
Dat zou al een stuk eerlijker zijn. Ze hebben altijd slechte kutsmoezen.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat dan?
The #FUT Web App is currently unavailable and our team is having a lunch break. FUT available through console, so fuck off.
Wijsneusquote:Op maandag 14 januari 2013 15:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als Horatio met de Hummert weg is terwijl Wolfe hem ook nodig heeft dan is dat een 'inconvenience'.
quote:Op maandag 14 januari 2013 15:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als Horatio met de Hummert weg is terwijl Wolfe hem ook nodig heeft dan is dat een 'inconvenience'.
Eergister ofzo alquote:Op maandag 14 januari 2013 15:06 schreef Ozz-03 het volgende:
Vagner Love weer terug naar CSKA Moskou.
bron ?quote:Op maandag 14 januari 2013 15:06 schreef Ozz-03 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Flamengo had het geld niet betaald ofzo, vandaarquote:Op maandag 14 januari 2013 15:06 schreef Ozz-03 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lees het net op een Fenerbahce forum.quote:
12 jan. al op Goal.comquote:Op maandag 14 januari 2013 15:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Lees het net op een Fenerbahce forum.
Krijg het nu pas mee, was vorig jaar wel een baas in FUT met zijn 88 pace.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |