PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Is een foutje van Futhead, probeer Chuzzz.quote:Op maandag 14 januari 2013 01:34 schreef Hoogstaande het volgende:
Kan iemand mij even uitleggen waarom Vargas maar 7 chem krijgt en El Kaddouri 9?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vargas heeft toch een dubbele link met Molins en El Kaddouri heeft toch geen 1 dubbele link?
Dan zou Vargas toch ook gewoon 9 chem moeten hebben?
Is een landenlink 1,5? Dat wist ik niet.quote:Op maandag 14 januari 2013 01:36 schreef vandermar het volgende:
4 landen links zijn 6 enkele links. Vargas moet nog een sterke link krijgen van een CDM of een LM
Jup.quote:Op maandag 14 januari 2013 01:36 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Is een landenlink 1,5? Dat wist ik niet.
Gewoon Tchité-Cyriacquote:Op maandag 14 januari 2013 01:36 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Is een landenlink 1,5? Dat wist ik niet.
Die haal ik als backupsquote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 01:34 schreef Hoogstaande het volgende:
Kan iemand mij even uitleggen waarom Vargas maar 7 chem krijgt en El Kaddouri 9?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vargas heeft toch een dubbele link met Molins en El Kaddouri heeft toch geen 1 dubbele link?
Dan zou Vargas toch ook gewoon 9 chem moeten hebben?
Nee.quote:Op maandag 14 januari 2013 02:08 schreef Philos het volgende:
Maken links nog uit zodra beiden spelers 9 chemistry hebben?
Je moet offline gaan spelen dit kan ik zo echt niet langer meer aanzien.quote:Op maandag 14 januari 2013 03:30 schreef Voltreffer het volgende:
En het kost me nog m'n titel ook.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/148569212
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/148568943
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/148569081
Pfoe...die zijn wel erg zuur. Keeperswissel ftwquote:Op maandag 14 januari 2013 03:30 schreef Voltreffer het volgende:
En het kost me nog m'n titel ook.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/148569212
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/148568943
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/148569081
Ik kan mijn pakjes nog niet openen. 40 fitness kaartjes op de TP, 75 fitness kaartjes in mijn consumablesquote:Op maandag 14 januari 2013 08:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Meurning all.
Ee 3-5-2 kaartje en wat contractjes in mijn wekelijkse pack. Niets bijzonders dus.
Maar dan maak ke nog verlies als je al het geld op 1 wil zetten?quote:Op maandag 14 januari 2013 08:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kan mijn pakjes nog niet openen. 40 fitness kaartjes op de TP, 75 fitness kaartjes in mijn consumablesOp elke account is er vannacht 1tje verkocht voor 2000
Nee, ik heb voor gemiddeld 1200 ingekocht. 2000 verkopen - 5% tax maakt 1900, en dan naar main account overzetten is 1900 - 5 % tax = 1805. Dus 605 winst per kaartje. Ik probeer wel zoveel mogelijk te herinvesteren, gelijk weer een kaartje voor 1300 of 1400 aanschaffen. De marges worden dan wel wat kleiner.quote:Op maandag 14 januari 2013 08:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar dan maak ke nog verlies als je al het geld op 1 wil zetten?
Lekker hoorquote:Op maandag 14 januari 2013 08:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, ik heb voor gemiddeld 1200 ingekocht. 2000 verkopen - 5% tax maakt 1900, en dan naar main account overzetten is 1900 - 5 % tax = 1805. Dus 605 winst per kaartje. Ik probeer wel zoveel mogelijk te herinvesteren, gelijk weer een kaartje voor 1300 of 1400 aanschaffen. De marges worden dan wel wat kleiner.
Ik bedoelde eigenlijk 40x 2000 en dan het totaal bedrag terug op je account. Maar zo kan het ookquote:Op maandag 14 januari 2013 08:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, ik heb voor gemiddeld 1200 ingekocht. 2000 verkopen - 5% tax maakt 1900, en dan naar main account overzetten is 1900 - 5 % tax = 1805. Dus 605 winst per kaartje. Ik probeer wel zoveel mogelijk te herinvesteren, gelijk weer een kaartje voor 1300 of 1400 aanschaffen. De marges worden dan wel wat kleiner.
Moggel....quote:Op maandag 14 januari 2013 08:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Meurning all.
Ee 3-5-2 kaartje en wat contractjes in mijn wekelijkse pack. Niets bijzonders dus.
Dat is idd slimmer. 1 account krijg ik niet als "vriendje" toegevoegd helaas. Maar wel een goede suggestiequote:Op maandag 14 januari 2013 09:01 schreef DutchSL het volgende:
Geen coins met tax overzetten naar je main account, gewoon een dure kaart (bv. Bale ofzo als je die nog wilt voor je team) kopen op je trade account en die overzetten.
Je moet een keer in FUT op de console ingelogd zijn voordat je "vriendje" ook bij FUT in de lijst staat.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is idd slimmer. 1 account krijg ik niet als "vriendje" toegevoegd helaas. Maar wel een goede suggestie
Dat ben ik al geweest, maar ik zal vd week nog een paar keer inloggen. Dan pakt ie m vanzelf wel een keertjequote:Op maandag 14 januari 2013 09:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je moet een keer in FUT op de console ingelogd zijn voordat je "vriendje" ook bij FUT in de lijst staat.
Jouw kaart zal niet veranderen. De Inter Sneijder gaat uit de pakjes verdwijnen (en zal dus steeds minder op de markt komen), de nieuwe Sneijder komt in de pakjes.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:21 schreef DuTank het volgende:
Als Sneijder morgen nou weg gaat naar Engeland ofzo, maar ik heb 'm voor in m'n serie A team. Blijft ie dan als Inter speler of komen er gewoon nieuwe Sneijder kaartjes met de nieuwe club?
geef maar aan mij danquote:Op maandag 14 januari 2013 09:26 schreef over_hedge het volgende:
ik heb nu dit team:
[ afbeelding ]
En het speelt 10x kutter dan mijn bundesliga team van nog geen 70 k
is gewoon een trainingsoefeningetje, meer nietquote:
nee laten we dat maar niet doen. Ik ga mijn team maar verkopen en dan ribery en robben kopen denk ik.quote:
Juanfran en Pique zijn slecht, 0,0 balans op he middenveld.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:26 schreef over_hedge het volgende:
ik heb nu dit team:
[ afbeelding ]
En het speelt 10x kutter dan mijn bundesliga team van nog geen 70 k
Nou ik vind pique verassend goedquote:Op maandag 14 januari 2013 09:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Juanfran en Pique zijn slecht, 0,0 balans op he middenveld.
Je hebt twee verdedigers met medium attacking WR, en twee verdedigers met high attacking WR. Pepe is de enige met high defending WR, die andere drie zijn medium. Dan ook nog twee aanvallende middenvelders met low en medium defending WR. Volgens mij houd je geen defensie over zo.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou ik vind pique verassend goedProbleem ligt ook niet echt bij de verdediging. middenveld had ik eerst nog xavi en xabi lopen maar dat werkte ook niet echt
Maar ik wacht even tot de prijzen weer iets omhoog gegaan zijn en dan lekker mijn bundesliga team terug kopen met robben en ribery erbij
Ik verander op opstelling aan het begin van de wedstrijd meteen waar ik zelf de workrates ingesteld hebquote:Op maandag 14 januari 2013 10:08 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Je hebt twee verdedigers met medium attacking WR, en twee verdedigers met high attacking WR. Pepe is de enige met high defending WR, die andere drie zijn medium. Dan ook nog twee aanvallende middenvelders met low en medium defending WR. Volgens mij houd je geen defensie over zo.
Also, Xavi werkt overal.
waar dan?quote:Op maandag 14 januari 2013 10:12 schreef poker4lifee het volgende:
Lindgren heeft ondertussen een waarschuwing ontvangen.
Graag verder met een beetje respect voor elkaar.
1 dag lid
Gelukkig is dat hier niet zo.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:37 schreef Ajacied7 het volgende:
Kansloze mensen daar op XBW, stuk voor stuk ook 5@tb users.
Dat zag je al aan een van die users, die had Hulk en Robinho met andere brazilianen, die kan niks anders dan LB+Y en rennen maarquote:Op maandag 14 januari 2013 10:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gelukkig is dat hier niet zo.
Die mensen daar zijn waarschijnlijk ook nog pace abusers met hun 5 atb.
Aldus de clownquote:Op maandag 14 januari 2013 10:39 schreef Aldo-MC het volgende:
Wat een kinderachtige lul die Lindgren, als ze in een andere opstelling spelen kan je ze toch nog wel gewoon helpen.
Die Siemen was constant zijn 5221 Braziliaanse team aan het promoten en raadde iedereen aan het te gebruiken.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gelukkig is dat hier niet zo.
Die mensen daar zijn waarschijnlijk ook nog pace abusers met hun 5 atb.
Dat zou best kunnen, zo zijn de meeste 5 atb usersquote:Op maandag 14 januari 2013 10:40 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dat zag je al aan een van die users, die had Hulk en Robinho met andere brazilianen, die kan niks anders dan LB+Y en rennen maar
Kun je beter met Bent/Kone/nZogbia/Lennon etc doen, Hulk en Robinho vind ik niet eens zo snelquote:Op maandag 14 januari 2013 10:40 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dat zag je al aan een van die users, die had Hulk en Robinho met andere brazilianen, die kan niks anders dan LB+Y en rennen maar
Als ik heel eerlijk ben, ik heb ook 2 dagen een 5 ATB brazil team gehad, maar voelde niet goed voor m'n gewetenquote:Op maandag 14 januari 2013 10:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, zo zijn de meeste 5 atb users
Hulk heeft 90(dacht ik?) pace, maar voelt aan als 30, zelfde vind ik voor lucas. Dan zijn die BPL spelers ergere pacehoeren inderdaadquote:Op maandag 14 januari 2013 10:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kun je beter met Bent/Kone/nZogbia/Lennon etc doen, Hulk en Robinho vind ik niet eens zo snel
quote:Op maandag 14 januari 2013 10:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=167430&page=142
quote:Had vanacht alle berichtjes nog gelezen.
En heb net als jou op de repport knop gedrukt.
quote:repport knop
quote:repport
Ik ben wel ooit begonnen met het maken van zo'n team, maar heb me altijd nog op tijd bedacht. Ik ben dus nog cleanquote:Op maandag 14 januari 2013 10:47 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben, ik heb ook 2 dagen een 5 ATB brazil team gehad, maar voelde niet goed voor m'n gewetenEn heel veel spelers komen niet eens tot hun recht in 5atb
Hij beweert anders dat zijn team nog vrij aanvallend wasquote:Op maandag 14 januari 2013 10:41 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Die Siemen was constant zijn 5221 Braziliaanse team aan het promoten en raadde iedereen aan het te gebruiken.
Hij speelde op de counter en defensive.
En hij wordt nog gezien als een van de meest normale van dat forum.
352 ultra defensive wel ja, 352 defensive niet in mijn beleving (iig niet met Ben Arfa).quote:Op maandag 14 januari 2013 10:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben wel ooit begonnen met het maken van zo'n team, maar heb me altijd nog op tijd bedacht. Ik ben dus nog clean(3-5-2 op defensive heeft trouwens wel een beetje het zelfde effect)
Haha goed dat je het niet gedaan heb, heb een week niet kunnen slapen, Japie Krekel op m'n schouderquote:Op maandag 14 januari 2013 10:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben wel ooit begonnen met het maken van zo'n team, maar heb me altijd nog op tijd bedacht. Ik ben dus nog clean(3-5-2 op defensive heeft trouwens wel een beetje het zelfde effect)
Ben Arfa moet sowieso op CDMquote:Op maandag 14 januari 2013 10:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
352 ultra defensive wel ja, 352 defensive niet in mijn beleving (iig niet met Ben Arfa).
Ach, ik vind 'm wel meevallen. Een mooie stukje cabaret imoquote:Op maandag 14 januari 2013 10:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kan hier niet op gaming fora, even op mn gsm kijken wat Lindgren heeft uitgespookt
Zouden mensen dat echt kopen?quote:Op maandag 14 januari 2013 10:49 schreef tuan84 het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)40d2&previousPage=lr
Wat een niveautje daar. Gaat er nu over hoe de formule is om de 5% tax te berekenen. Nederlands en rekenen gaat ze niet best af. Hopen maar dat ze hier nooit zullen verschijnen, we zitten al aardig hoog in het voorvocht hier.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ach, ik vind 'm wel meevallen. Een mooie stukje cabaret imoMeer hekel aan users die te pas en te onpas ziektes gebruiken.
Tevens: Lindje heeft inhoudelijk gelijk: 5 atb is voor sneue mensjes
Dat zijn geen 2 miljoen coins.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:49 schreef tuan84 het volgende:
Je wilde vorige week nog coins kopen en nu ga je alles verkopen? Lolquote:Op maandag 14 januari 2013 10:49 schreef tuan84 het volgende:
Agbonlahor kom je toch niet zo vaak tegen dit jaar, en 2 spitsen met 90+ pace ga ik dit jaar sowieso niet gebruiken.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:18 schreef DutchSL het volgende:
Ik had een heerlijk 5atb team vorig jaar.
Bale-SIF Adebayor-Krasic
Renato Augusto - Marchisio
Marcelo-Dede-Santana-Ogbonna-Abate
Neuer
Haters gonna hate![]()
Speel ook liever tegen een "normaal" 5atb team dan 3-5-2 met Agbonlahor en die andere pacehoer of Sturridge en Walcott voorin
Want het is geen 2 miljoen waard.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:12 schreef tuan84 het volgende:
[..]
zou mooi zijn. je zou er wel winst op maken.
heb nog meer dan 150.000 aan consumables. maar ook zonder is het 2 miljoen waard.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Want het is geen 2 miljoen waard.
Als je Aguero op de bank en in de basis hebt en twee keer mee telt dan maak je het wel makkelijker ja..quote:Op maandag 14 januari 2013 11:32 schreef tuan84 het volgende:
[..]
heb nog meer dan 150.000 aan consumables. maar ook zonder is het 2 miljoen waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |