Verschrikkelijk systeem, beter doen ze geforceerd inschrijven.quote:Op maandag 14 januari 2013 08:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Overigens wel echt een kut-systeem als ik het zo lees. Iedere keer weer drama's in dit topic over de werkgroepen.
Kan ik niet eens, die vallen samen met hoorcolleges van andere vakken. Dus ik kan alleen HC's volgen.quote:Op maandag 14 januari 2013 08:59 schreef ylSs het volgende:
Mja ik ga maar voor bestuurs 3 vrije werkgroep, dat is 15 dacht ik maar komt niet altijd uit met rechtsfilosofie helaas dus kan er maar af en toe heen. Ik had nog wel het goede voornemen weer werkgroepen te volgen, afgelopen semester 6 keer bij een werkgroep ofzo geweest, daar pluk ik nu de vruchten van qua tentamen leren
Pff waar slaat dat op? Dus voor sommige mensen is het gewoon niet mogelijk om alle HC's en WG's te volgen?quote:Op maandag 14 januari 2013 09:03 schreef Giku het volgende:
[..]
Kan ik niet eens, die vallen samen met hoorcolleges van andere vakken. Dus ik kan alleen HC's volgen.
Onee, WG14 kan ik nog volgen voor bestuurs 3, ik zie nu alleen dat ik in een werkgroep Europees zit die samenvalt met Hoorcolleges.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pff waar slaat dat op? Dus voor sommige mensen is het gewoon niet mogelijk om alle HC's en WG's te volgen?
Gelukkig heb ik die beide al gehaaldquote:Op maandag 14 januari 2013 09:17 schreef ylSs het volgende:
Gelukkig zijn er geen wg voor procesrecht en sociaal recht..
Als je nou 5 neemt hebben we 'm samenquote:Op maandag 14 januari 2013 09:24 schreef ylSs het volgende:
Mja ik zit in het 2e jaar maar vorig jaar straf 1 niet gehaald. 1e kans niet gemaakt en dacht dat ik 2e kans wel in 3 dagen kon leren, voor mijn gevoel ook goed gemaakt maar toch niet goed genoeg. Daardoor gelijk al een kut rooster omdat ik wg van straf 1 toch wil volgen.
Ik heb Europees wg11 trouwens op vrijdagmiddag, 12 tot 1. Ga Europees wel heel strak volgen als ik alle verhalen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |