* littledrummergirl wacht op zoveelste uitbarstingquote:
ben je nu alweer zwangerquote:Op maandag 14 januari 2013 15:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl wacht op zoveelste uitbarsting![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 15:35 schreef Bos81 het volgende:
Deze week nog 1 dag werken en dan weekend![]()
![]()
![]()
alleen jammer dat die dag werken pas vrijdag is, Maar morgen wel verhuizennnnnnnnnnnnnnnnnn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoeraquote:Op maandag 14 januari 2013 15:35 schreef Bos81 het volgende:
Deze week nog 1 dag werken en dan weekend![]()
![]()
![]()
alleen jammer dat die dag werken pas vrijdag is, Maar morgen wel verhuizennnnnnnnnnnnnnnnnn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
Al je beleggingen up in smoke?quote:Op maandag 14 januari 2013 15:43 schreef crv het volgende:
K*T de euro is iets sterker geworden t.o.v. de Frank
Het gaat zomedalek weer beginnen ja, dat wordt nog wat vanavond, met de auto naar zangquote:
Niet liegenquote:
ik heb geen beleggingen, maar krijg mijn salarfis in Franken dus zolang de euro zwak staat cash ikquote:
112 bellenquote:
Die auto kan wer vast beter tegen dan de treinen van de NSquote:Op maandag 14 januari 2013 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het gaat zomedalek weer beginnen ja, dat wordt nog wat vanavond, met de auto naar zang
Ja goffer, hoe kom ik dan weg uit Brabolandquote:Op maandag 14 januari 2013 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het treinverkeer in Nederland zal zo wel helemaal stil worden gelegd in ieder geval.
Ja.quote:
dat je er überhaupt heen bent gegaan. Daredevilquote:Op maandag 14 januari 2013 15:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja goffer, hoe kom ik dan weg uit Braboland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |