gooi eens remvloeistof op je lak...quote:Op maandag 14 januari 2013 01:51 schreef 2cv het volgende:
Zodat de vloeistoffen tijdens het gebruik zich nog beter mengen en de 'foute' stofjes fijn bij allerlei afdichtingen komen en die aantasten ?
Okee, jij liever dan ik.
Waar staat dat topic?quote:Op maandag 14 januari 2013 12:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan kunnen we elke (stomme) fout wel in het toppers-topic gooien.
Edit; Spuit elluf dus.
PTA / PTA toppersquote:Op maandag 14 januari 2013 21:05 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Waar staat dat topic?
Ontopic: horen we nog wat van de TS?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:42 schreef Cybje het volgende:
In principe kun je zelfs zonder remvloeistof nog prima rijden. Alleen remmen is lastiger.
daarom. gang is alles en remmen is angstquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:42 schreef Cybje het volgende:
In principe kun je zelfs zonder remvloeistof nog prima rijden. Alleen remmen is lastiger.
Gewoon alleen bergopwaarts rijden, geen probleem.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:42 schreef Cybje het volgende:
Je hebt de handrem nog.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Gewoon alleen bergopwaarts rijden, geen probleem.
bij moderne waggies is dat een knop. vrij nutteloos als je rijdt dacht ik, omdat ze dan neits doen.quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:24 schreef JohnB52 het volgende:
V&A / [TK] PC + PC onderdelen te koop
Nee, ts heeft zijn pc in de fik gestoken ;-)
Gewoon harder drukkenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
bij moderne waggies is dat een knop. vrij nutteloos als je rijdt dacht ik, omdat ze dan neits doen.
Het lijkt er niet op dat de TS nog terugkomt op FOK! als ik het zo zie.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:24 schreef JohnB52 het volgende:
V&A / [TK] PC + PC onderdelen te koop
Nee, ts heeft zijn pc in de fik gestoken ;-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |