quote:Op maandag 14 januari 2013 00:19 schreef Xperia het volgende:
[..]
en wat wilt dat zeggen? graag meer info
dank voor je info, dat wordt dus anwb bellen, anders heb ik straks problemen als ik onderweg noet naar m'n werkquote:Op maandag 14 januari 2013 00:21 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt dus ruitewisservloeistof in je remcilinder zitten. Zal er dus uitgehaald moeten worden en nieuwe remvloeistof er in.
hoe moet ik nu naar de dealer dan als ik er niet mee mag rijden?>quote:Op maandag 14 januari 2013 00:28 schreef Belsezar het volgende:
Niet meer mee rijden en naar de dealer, reservoir laten legen en laten vullen met correcte vloeistof.
En daarnaast vragen welke je volgende keer wel kan vullen met ruitenwisservloeistof.
Verstandige move.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:27 schreef Xperia het volgende:
[..]
dank voor je info, dat wordt dus anwb bellen, anders heb ik straks problemen als ik onderweg noet naar m'n werk
nogmaals bedankt
Die meest rechtse blauwe dop.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:28 schreef Belsezar het volgende:
Niet meer mee rijden en naar de dealer, reservoir laten legen en laten vullen met correcte vloeistof.
En daarnaast vragen welke je volgende keer wel kan vullen met ruitenwisservloeistof.
my thoughts exactlyquote:Op maandag 14 januari 2013 00:22 schreef tjoptjop het volgende:
Je geslachtsinfo op je profiel is trouwens verkeerd ingevuld
Auto af laten slepen.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:32 schreef Xperia het volgende:
[..]
hoe moet ik nu naar de dealer dan als ik er niet mee mag rijden?>![]()
nee ik bel de anwb wel
quote:Op maandag 14 januari 2013 01:43 schreef Sounddragon het volgende:
Welnee, gewoon rijden. Klein stukkie kan best.
Dramaqueenquote:Op maandag 14 januari 2013 01:51 schreef 2cv het volgende:
Zodat de vloeistoffen tijdens het gebruik zich nog beter mengen en de 'foute' stofjes fijn bij allerlei afdichtingen komen en die aantasten ?
Okee, jij liever dan ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.** 100% * P * U * R * E -- L * O * T * H **
Mijn fotoboek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |