SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gemist ... Maar ja in een dorp heb je weinig andersquote:Op zondag 13 januari 2013 23:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
kelere wat een inteelt in Mariaheide
het was vrij ernstigquote:Op zondag 13 januari 2013 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Gemist ... Maar ja in een dorp heb je weinig anders
dat is al de 2e keer dat ik het woord inteelt lees vanavondquote:Op zondag 13 januari 2013 23:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
kelere wat een inteelt in Mariaheide
deze waren ergerquote:Op zondag 13 januari 2013 23:19 schreef sacha het volgende:
[..]
dat is al de 2e keer dat ik het woord inteelt lees vanavond
Herkenbaar op een eiland?quote:Op zondag 13 januari 2013 23:19 schreef sacha het volgende:
[..]
dat is al de 2e keer dat ik het woord inteelt lees vanavond
Yep We all need lovequote:Op zondag 13 januari 2013 23:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
All you need is love, waar de rest naar kijkt weet ik niet maar er is niet veel aan
yep heb hem... is leukerquote:Op zondag 13 januari 2013 23:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]op Comedy Central ofzoiets?
Film bekeken:quote:
over welke film gaat dit?quote:Op zondag 13 januari 2013 23:28 schreef Bluezz het volgende:
Wah die film was echt spannend, wel geromantiseerd over hoe ze hem uiteindelijk hebben gepakt, maar toch... en dat iedereen maar doodschieten is echt![]()
![]()
niet nodig geweest... gelukkig lieten ze de kindertjes leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |