Wat betaal je daar dan per maand? Ken het eigenlijk alleen van toen het nog als introductie gratis was.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Pepper is duur en zag ik niks boeiends.
BBQquote:Op maandag 14 januari 2013 12:30 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Waar had jij je je vriendin nou ook alweer vandaan?
eens.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:22 schreef Silenus het volgende:
Het zijn toch echt dating-sites. Een date is in mijn ogen altijd vrijblijvend, bovendien zitten er echt duizenden mensen op die gewoon eens willen daten om te kijken of het gezellig is. Niet iedereen wil PER SE een relatie, met wie-dan-ook-die-een-beetje-leuk-en-doable-is.
Ik denk hoe serieuzer je erin staat en hoe supergraag je wil dat je een relatie krijgt, hoe kleiner de kans is dat je wat tegenkomt. Geniet gewoon van het leven, hier en daar een leuke date, en je komt die persoon echt wel een keer tegen.
Weet ik niet precies uit mijn hoofd, maar het was meer dan RP en daarom ben ik daar voor gegaanquote:Op maandag 14 januari 2013 16:33 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wat betaal je daar dan per maand? Ken het eigenlijk alleen van toen het nog als introductie gratis was.
Het was dan ook geen date, probeerde het topic wat leven in te blazen maar nog geen dateverslag volgens mijquote:Op maandag 14 januari 2013 17:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke gewoon vrienden maken, leuk jaMaar om het dan een date te noemen...
ZOMGquote:Op maandag 14 januari 2013 15:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
15:10 is nog niet zo laat op de dag
Maar uhm jij bent dan het vrouwtje in de relatie?
[..]
[..]
quote:Op maandag 14 januari 2013 20:14 schreef Linguine het volgende:
Ik neem de opmerkingen dat ik te kritisch ben ter harteNu iemand die vraagt: 'Wat is een oncoloog?' En ipv dat ik 'm blok ga ik er op in. Er is progressie
dat zou betekenen dat je met elke halve zool kunt gaan daten omdat je nu toevallig die ene avond de stad in wil of naar de film of naar dat concertje en niet alleen wil. daar heb ik vrienden voor want ik weet dat ik hen graag mag en dat die dat leuk vinden. geen dates. dat is toch veel te.... avontuurlijkquote:Op maandag 14 januari 2013 17:20 schreef Dizorn het volgende:
Altijd een goede reden
Late reactie btw maar ik denk dat je nooit te kritisch kan zijn als het om relaties gaat. Dates moet je achteraf pas kritisch op zijn.
Best wel eigenlijk. Hij probeerde niet alsnog een date te fixen met je?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:45 schreef Andromache het volgende:
[..]
anyway, nog een grappig feitje, ik kreeg gisteren een mail van een man die ik allang weer vergeten was, hij mailde me met excuses omdat hij al 2 maanden niks van zich had laten horen en hij was helemaal klaar met internetdaten geraakt, sorry dat hij niet thuis gaf en wenste me veel plezier. apart?
Zo zie je maar, ook ik ben niet perfectquote:Op maandag 14 januari 2013 19:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
ZOMGEn hier hebben we mijn afknapper met stip op #1 bij de hetero man te pakken
als dat zo is ben ik er wel 100% ingetrapt...quote:Op maandag 14 januari 2013 20:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk. Hij probeerde niet alsnog een date te fixen met je?
Ik wilde eigenlijk niet echt op je reageren, maar kom op. Wat loop je je zurigheid nou over ons uit te wringen? Als je het idee hebt dat je met een date een leuke avond kan hebben, waarom niet? Bedoel, je kan ook best chillen met mensen die jou/jouw fouten maken, hoihoi zeggen of gewoon gay zijn. Tuurlijk kan je daar ook je vrienden voor gebruiken.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:45 schreef Andromache het volgende:
[..]
dat zou betekenen dat je met elke halve zool kunt gaan daten omdat je nu toevallig die ene avond de stad in wil of naar de film of naar dat concertje en niet alleen wil. daar heb ik vrienden voor want ik weet dat ik hen graag mag en dat die dat leuk vinden. geen dates. dat is toch veel te.... avontuurlijk![]()
![]()
(touché mensen!)
zucht, en ik maar denken dat iedereen internetdate om de liefde van het leven te vinden. eerlijk gezegd heb ik ook zoiets op mijn e-matchingprofiel gezet, leven delen, bla, geen wonder dat ik weinig berichtjes krijg.![]()
INZICHTENJACKPOT.
anyway, nog een grappig feitje, ik kreeg gisteren een mail van een man die ik allang weer vergeten was, hij mailde me met excuses omdat hij al 2 maanden niks van zich had laten horen en hij was helemaal klaar met internetdaten geraakt, sorry dat hij niet thuis gaf en wenste me veel plezier. apart?
That's the spirit!quote:Op maandag 14 januari 2013 21:09 schreef Andromache het volgende:
[..]
conclusie: ik ga eerst maar eens wat losjes rondneuken en ik merk het allemaal wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |