Dat bedoelde ik niet, bedoelde meer qua brainfarts.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik deel helemaal niks. Ga geen moeite stoppen in wie wat wel en wat niet mag zien.
Als ik iemand toevoeg maar ze mag mijn foto's en vrienden niet zien. Wat is dan de toegevoegde waarde op facebook?
Is ook een goede manier.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als mijn date extra foto's wil zien mag dat best, maar dan kan ze erom vragen en dan mail ik wel wat.
Val je op vrouwen?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:59 schreef Viking84 het volgende:
Ik voeg ook geen dates toe aan FB, maar ben sws een beetje selectief. Ik weet heus wel dat iedereen iedereen googelt tegenwoordig (doe ik ook), maar ik gebruik alleen m'n voornaam en heb de illusie dat ik niet te vinden ben (terwijl ik met voornaam + woonplaats vast ook wel te vinden ben, hoef het niet te weten
). Ik zou het vervelend vinden als mijn date dingen van mij zou weten die ik haar niet verteld heb.
quote:
Wat ik wel soms relaxed vind is als het gewoon een kennis/vriend van je is... heb je iig sowieso een goed onderwerpquote:Op maandag 14 januari 2013 14:51 schreef Silenus het volgende:
Wel altijd kut als je dan iemand toevoegt en dan heb je een gemeenschappelijke vriend en dat is dan altijd iemand waar je ooit mee hebt gedate of gezoend.
Dan hang je.
15:10 is nog niet zo laat op de dagquote:Op maandag 14 januari 2013 15:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Kom je een beetje laat achter
.
Uhm nee dusquote:Op maandag 14 januari 2013 15:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Er ging in al die vorige posts van haar nooit een lampje bij je branden?
Lijkt me niks, dan is mijn foute imago al direct bij haar bekendquote:Op maandag 14 januari 2013 15:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat ik wel soms relaxed vind is als het gewoon een kennis/vriend van je is... heb je iig sowieso een goed onderwerp![]()
Dat voordele had ik wel met m'n laatste date
En met m'n ex die ik via Lexa leerde kennen ook eigenlijk
als je het op een nette manier hebt afgekapt valt dat wel mee. o wacht, jij post dit....quote:Op maandag 14 januari 2013 14:51 schreef Silenus het volgende:
Wel altijd kut als je dan iemand toevoegt en dan heb je een gemeenschappelijke vriend en dat is dan altijd iemand waar je ooit mee hebt gedate of gezoend.
Dan hang je.
Als je ruzie wilt hebben met een lesbo, moet je vooral zo'n vraag stellenquote:Op maandag 14 januari 2013 15:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
15:10 is nog niet zo laat op de dag
Maar uhm jij bent dan het vrouwtje in de relatie?
Nee nee, je bent altijd een rol verdelingquote:Op maandag 14 januari 2013 15:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je ruzie wilt hebben met een lesbo, moet je vooral zo'n vraag stellen.
Ik ben geen mannetje of vrouwtje, ik ben gewoon mezelf.
^^quote:Op maandag 14 januari 2013 15:25 schreef Silenus het volgende:
ook_gek, lesbiennes of homo's vinden het serieus niet relaxed als je dat vraagt.
Ohquote:Op maandag 14 januari 2013 15:25 schreef Silenus het volgende:
ook_gek, lesbiennes of homo's vinden het serieus niet relaxed als je dat vraagt.
Nee het is niet zo.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh![]()
maar het is toch zo! Niks om voor te schamen.
Vraag je dat ook bij elke hetero? Goh, val jij op een mannelijk meisje of een vrouwelijk meisje?quote:Op maandag 14 januari 2013 15:28 schreef Dizorn het volgende:
Ik wilde nog vragen of viking op mannelijk of vrouwelijk valt.
lijkt me geen erge vraag, maar hij is gelukkig al beantwoord
Maar als je het op een normale manier vraagt?
Geinig, ik zie toch echt anders om mij heen. En kennelijk ben ik nie de enige met een soort gelijke vraag.quote:
Nee hoor.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:28 schreef Viking84 het volgende:
Ik sta niet uren te tutten, maar ik draag - zeker in de zomer - ook rokjes en jurkjes. Nu raak je in de war, zeker?
Wat is daar erg aan dat te vragen?quote:Op maandag 14 januari 2013 15:30 schreef Amy1990 het volgende:
[..]
Vraag je dat ook bij elke hetero? Goh, val jij op een mannelijk meisje of een vrouwelijk meisje?
Nou toeval? Je haalt de mannen en vrouwen types er zo uit bij een relatie van het zelfde geslacht.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:34 schreef Viking84 het volgende:
Dat er toevallig koppels zijn waarvan de ene meer mannelijk is en de ander meer vrouwelijk, wil niet zeggen dat dat bij élk lesbische koppel zo is.
Ik val zelf op vrouwelijke types, doch niet extreem vrouwelijk (uren staan tutten enzo, daar zou ik gek van worden). Jurkjes, rokjes echter = superleuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |