Lees maar in andere topicquote:Op zondag 13 januari 2013 22:29 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
[..]
Oehh sof, loop je nou met me te flirten?
Ik heb gezegd dat je plaatjes shit waren en dat heeft een schok teweeg gebrachtquote:
hoe vaak moet ik nog uitleggen dat dat helemaal niet is wat ik probeerde te zeggen?quote:Op zondag 13 januari 2013 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat je plaatjes shit waren en dat heeft een schok teweeg gebracht
En ik vind ze nog steeds shit, sorry. Heeft niets met jou als persoon te maken hoor, maar dat krijg ik niet uitgelegd hier
Uurtje vroeger dan mij. Ik ben niet jaloersquote:
aaawh dientje : ( alvast succes met opstaan! ik moet half acht. laat beginnen gelukkig.quote:
Haha, naja die OP was verneukt door Beach en die koekiegozer, en aangezien de vorige wel goede reacties kwamen dacht ik; ach, dan prop ik die er wel in. Maarja, dat was fucking lelijk met dat andere, dus dat had ik gauw gemaakt.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat je plaatjes shit waren en dat heeft een schok teweeg gebracht
En ik vind ze nog steeds shit, sorry. Heeft niets met jou als persoon te maken hoor, maar dat krijg ik niet uitgelegd hier
Hahaquote:Op zondag 13 januari 2013 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Uurtje vroeger dan mij. Ik ben niet jaloers![]()
Lekker uitslapen dusquote:Op zondag 13 januari 2013 22:36 schreef supersof het volgende:
[..]
aaawh dientje : ( alvast succes met opstaan! ik moet half acht. laat beginnen gelukkig.
Nou ja, ik zeg het nogal bot maar ik draai er niet omheen, daar heb je niets aanquote:Op zondag 13 januari 2013 22:36 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haha, naja die OP was verneukt door Beach en die koekiegozer, en aangezien de vorige wel goede reacties kwamen dacht ik; ach, dan prop ik die er wel in. Maarja, dat was fucking lelijk met dat andere, dus dat had ik gauw gemaakt.
Nee, ik vind het alleen maar top!quote:Op zondag 13 januari 2013 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, ik zeg het nogal bot maar ik draai er niet omheen, daar heb je niets aan
Ik ben in ieder geval eerlijk. Er wordt wel eens gezegd dat ik te eerlijk ben waardoor ik mensen ongemerkt kwets. Maar ik had het idee dat jij wel tegen een stootje kon eigenlijk
Mooiquote:Op zondag 13 januari 2013 22:38 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, ik vind het alleen maar top!
Ik hou daar wel van, ik ben namelijk ook zo haha.
Niet?quote:Op zondag 13 januari 2013 22:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
hoe vaak moet ik nog uitleggen dat dat helemaal niet is wat ik probeerde te zeggen?
Slaap lekkerquote:
Heuj, je krijgt straks dm. nog geen zin om hem te schrijvenquote:
oke is goedquote:Op zondag 13 januari 2013 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heuj, je krijgt straks dm. nog geen zin om hem te schrijven
alles goed?quote:Op zondag 13 januari 2013 22:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oke is goedik wacht met smart
Ik vind het echt tof om te lezen inderdaad.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:47 schreef Ro-ald het volgende:
Die hartstocht in de trein Facebook. Wel goed bedacht.
Hiquote:
haiquote:
Ja ik ook en het is een keer gelukt hé.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het echt tof om te lezen inderdaad.
Ja wel goed hoorquote:
niet bij Nederlands men gaan schrijven hequote:Op zondag 13 januari 2013 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wel goed hoormorgen begin van men tentamens
jewel, en is ipv eensquote:Op zondag 13 januari 2013 22:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niet bij Nederlands men gaan schrijven he
Je bent afgelopen nacht niet gaan slapen?quote:
Neequote:Op zondag 13 januari 2013 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent afgelopen nacht niet gaan slapen?
ja zo hoort het ook.quote:
sukkel.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee
Ik ben al sinds zaterdagochtend 8.00 wakker.
Hoezo? Nachtje doorhalen is af en toe best tofquote:
Zeker zeker.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:47 schreef Ro-ald het volgende:
Die hartstocht in de trein Facebook. Wel goed bedacht.
Neequote:Op zondag 13 januari 2013 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Nachtje doorhalen is af en toe best tof
Wowquote:Op zondag 13 januari 2013 22:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee
Ik ben al sinds zaterdagochtend 8.00 wakker.
Ja, was wel een unieke belevenis.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan dan?quote:
jawel, maar dan in de vakantie.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
sorryquote:Op zondag 13 januari 2013 22:52 schreef JRRY het volgende:
[..]![]()
Ik vind het niet erg leuk als jij mij uitscheldt.
Crackberry?quote:Op zondag 13 januari 2013 22:53 schreef Kimberliedje het volgende:
Voor mijn telefoon. Stom apparaat.
Neequote:
Komt vast wel goedquote:Op zondag 13 januari 2013 22:53 schreef JRRY het volgende:
Ben nu wel bang dat ik dubbel zo lang ga slapen straks en gewoon mijn wekker niet hoor.
Ooooh, ik dacht aan iets andersquote:Op zondag 13 januari 2013 22:53 schreef Kimberliedje het volgende:
Voor mijn telefoon. Stom apparaat.
Geen Iphone hebbenquote:
oooh dat valt mee!quote:Op zondag 13 januari 2013 22:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik hoef pas 12.00 naar school morgen geloof ik.
Skrilexxquote:
Nou, de smilie die wordt geslagen geniet ervan. Kan me niet voorstellen dat jouw telefoon dat zou doenquote:
Tuurlijk vind ie dat lekker.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, de smilie die wordt geslagen geniet ervan. Kan me niet voorstellen dat jouw telefoon dat zou doen
Ga dan geen muziek als dat luisteren ofzoquote:
Waarom niet? Het mag dan oud zijn maar ik vind het nog steeds een cool nummerquote:Op zondag 13 januari 2013 23:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ga dan geen muziek als dat luisteren ofzo
ach naar je moeder luister je ook nog steeds dus waarom geen oude muziekquote:Op zondag 13 januari 2013 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom niet? Het mag dan oud zijn maar ik vind het nog steeds een cool nummer
haha oud?!quote:Op zondag 13 januari 2013 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom niet? Het mag dan oud zijn maar ik vind het nog steeds een cool nummer
thee ruikt toch lekker?quote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 23:06 schreef Stuart het volgende:
Dit hoor je op de radio en krijg je niet meer uit je kop
britney bitchquote:Op zondag 13 januari 2013 23:06 schreef Stuart het volgende:
quote:Op zondag 13 januari 2013 23:06 schreef Stuart het volgende:
nieuw FOK!stelletje?quote:Op zondag 13 januari 2013 23:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ga eens weg uit tax zijn kamer
ja, maar ik vond vanmiddag allemaal doosjes met thee in mn kledingkast (:')) dus heb alles weggegooid omdat het maar goed was tot 2011. Dus nu ruik ik constant die thee.quote:
Dat is een voorbeeld van een catchy nummer wat wel leuk isquote:
Ochlekkertochquote:Op zondag 13 januari 2013 23:07 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, maar ik vond vanmiddag allemaal doosjes met thee in mn kledingkast (:')) dus heb alles weggegooid omdat het maar goed was tot 2011. Dus nu ruik ik constant die thee.
thee kan niet over de datum zijn joh.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:07 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, maar ik vond vanmiddag allemaal doosjes met thee in mn kledingkast (:')) dus heb alles weggegooid omdat het maar goed was tot 2011. Dus nu ruik ik constant die thee.
echt niet? maar hoezo staat er een datum op dan?quote:Op zondag 13 januari 2013 23:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
thee kan niet over de datum zijn joh.
all eyes on uzquote:
Kom op. Het is gedroogd, dat is vrijwel onmogelijk.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:08 schreef supersof het volgende:
[..]
echt niet? maar hoezo staat er een datum op dan?
Het is wel grappigquote:Op zondag 13 januari 2013 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is een voorbeeld van een catchy nummer wat wel leuk is
Wel een goed moment dan. Haar vorige nummers waren echt te verneukt voor woorden.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
Britney's laaste moment of fame, is Scream&Shout gok ik.
oooh haha. naja het lag in de kast te verstoffen. leek me ook niet meer zo gezond.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Kom op. Het is gedroogd, dat is vrijwel onmogelijk.
Omdat ze er een datum op moeten zetten.maar het is een 'tenminste houdbaar tot...' neem ik aan?
Klopt.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel een goed moment dan. Haar vorige nummers waren echt te verneukt voor woorden.
Nee ach. Of het nog even lekker zal zijn betwijfel ik, maar je gaat er niet dood aan.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
oooh haha. naja het lag in de kast te verstoffen. leek me ook niet meer zo gezond.
Dat is het eerste liedje dat ik van haar kenquote:
Oh nee dat denk ik ook niet hoor.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee ach. Of het nog even lekker zal zijn betwijfel ik, maar je gaat er niet dood aan.
Periode 2000-2007 was ook goed. Toen RIhanna nog goede muziek had, Beyoncé opkwam en Destinys Child groot was.quote:
zo wat een mallerdquote:Op zondag 13 januari 2013 23:13 schreef Ro-ald het volgende:
Vandaag boswandeling gedaan,was wel lekker om te doen een keer![]()
Nee ik bedoel niet het alcoholische drankje.
Op de ene of de andere manier heb ik echt helemaal niks met haar.quote:
Eminemquote:Op zondag 13 januari 2013 23:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
Periode 2000-2007 was ook goed. Toen RIhanna nog goede muziek had, Beyoncé opkwam en Destinys Child groot was.
En P!Nk, Eminem, Jay-Z.
Die is ook echt lekker inderdaadquote:Op zondag 13 januari 2013 23:15 schreef supersof het volgende:
deze vond ik altijd heel raar op mijn eerste hitzone
vind je hem leuk of niet?quote:
Ik wel. Ik vind haar helemaal geweldigquote:Op zondag 13 januari 2013 23:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Op de ene of de andere manier heb ik echt helemaal niks met haar.
ja, goed dat je het zegtquote:
maar het is super koud!!!quote:Op zondag 13 januari 2013 23:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wat
Serieus was wel lekker frisse lucht en om naar de natuur te kijken
oh haha ja. ik bekijk nu die hitzone. best leuk nogquote:Op zondag 13 januari 2013 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja, goed dat je het zegtBen soms echt van dat soort nummers kwijt en dan kan ik ze niet meer vinden
ja natuur is leukquote:Op zondag 13 januari 2013 23:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wat
Serieus was wel lekker frisse lucht en om naar de natuur te kijken
mij niet gezienquote:
quote:
ik ook niet hoor. maar hij is wel grappig op zichquote:
Ik wel, ik vond het destijds tofquote:
komm schon Alter, is noch lang nicht so spätquote:
Slaap lekkerquote:
stu is al oud hoor.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:25 schreef Fok-it het volgende:
Volgens mij is mijn dance-muziek een beetje voor julle tijd
Ja kloptquote:
quote:
Ga Gigi luisterenquote:Op zondag 13 januari 2013 23:27 schreef supersof het volgende:
iedereen post liedjes. maar volgens mij luistert iedereen gewoon zijn eigen muziek
Kloptquote:Op zondag 13 januari 2013 23:27 schreef supersof het volgende:
iedereen post liedjes. maar volgens mij luistert iedereen gewoon zijn eigen muziek
Ja, Beyoncé hele B'Day album luisteren op Spotify.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:27 schreef supersof het volgende:
Op mijn eerste schoolgala was Bad Romance van Gaga een enorme hit.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:29 schreef Fok-it het volgende:
Echt van die muziek waarbij je op schoolfeestjes `vroegahh'' helemaal los ging
Haha ja dat bedoel ik. hele andere tijdquote:Op zondag 13 januari 2013 23:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
Op mijn eerste schoolgala was Bad Romance van Gaga een enorme hit.
Haha lol, bij ons was alles nogal stijf in de 1e klas.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha ja dat bedoel ik. hele andere tijdtoen ik in de tweede zat en naar schoolfeestjes ging, ging iedereen los op Because the night
Na dat nummer moest ik buiten wel even bijkomen trouwens omdat ik bijna flauw viel van de hitte
Ja hahah Def Rhymz, geniaalquote:
hahaha ik kende het niet van naam, maar de liedjes die je postte welquote:
Ik moet toegeven dat ik heel veel nummers van het 1e album The Fame wel leuk vind, daarna is het eigenlijk gewoon bagger (op Telephone en Bad Romance na, die zijn wel oké.)quote:Op zondag 13 januari 2013 23:33 schreef Fok-it het volgende:
Al is Bad Romance wel 1 van de leukste nummers van Gaga
Nog nooit gehoordquote:
echt nietquote:
Beide Nederlandse artiesten hequote:
ohja hahaquote:Op zondag 13 januari 2013 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beide Nederlandse artiesten hetoen was Afro nog niet heel globaal bekend.
Nee, maar ik vind het wel leuk op zichquote:
Ik vind het bloedirritantquote:Op zondag 13 januari 2013 23:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het wel leuk op zich
Je hebt ze nog ouder hahaquote:
omgquote:
whats geburtquote:
Die vond ik serieus echt leukquote:
ja dat liedje is echt grappig vind ikquote:
hahaha ik ook. toen luisterde ik vaak mtv met mn moeder toen mn broertjes naar bed warenquote:
Ik wist dat je het ging zeggenquote:
slaap lekkerquote:
quote:
Ken ik helemaal nietquote:Op zondag 13 januari 2013 23:40 schreef Stuart het volgende:
Dit vind ik nog wel steeds een leuk nummer
Hetzelfdequote:
is dat dezelfde qls die met my life is so borrrrringquote:Op zondag 13 januari 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
Ok nog 1 en dan ga ik even Prom dmen
Nog voor de allereerste big brother
Starmaker
Met Sita
Nee?quote:
hahahaquote:Op zondag 13 januari 2013 23:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee?
I got so many clothes I keep some at my auntie's house
Geen ideequote:Op zondag 13 januari 2013 23:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
is dat dezelfde qls die met my life is so borrrrring
I don't blame you. Zal wel geen hit in NL zijn geweest dan. Was hier wel heel populairquote:Op zondag 13 januari 2013 23:46 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahaik heb niet echt geluisterd eigenlijk
hahahah wat 0.oquote:Op zondag 13 januari 2013 23:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hetzelfde
Ik begin rare verbeeldingen te krijgen van bv. sokken die groter worden
Dus ik dacht ik ga maar eens slapen na 40 uur ofzo.
wat bedoel jij eigenlijk met ta ta?quote:
Byequote:Op zondag 13 januari 2013 23:48 schreef supersof het volgende:
[..]
wat bedoel jij eigenlijk met ta ta?
ooh hahaquote:
apart hehequote:Op zondag 13 januari 2013 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
http://www.internetslang.com/TATA-meaning-definition.asp
Heb het opgezocht
Voor als het niet duidelijk isquote:Op zondag 13 januari 2013 23:52 schreef supersof het volgende:
[..]
apart hehe
What is TATA?
TATA is "Goodbye"
TATA Definition / TATA Means
The definition of TATA is "Goodbye"
The Meaning of TATA
TATA means "Goodbye"
ook echt drie keer
quote:
jaquote:
Ooooohquote:Op zondag 13 januari 2013 23:54 schreef Fok-it het volgende:
Ed Sheeran is hier Justin Bieber alleen dan met rood haar.
nee joh.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:54 schreef Fok-it het volgende:
Ed Sheeran is hier Justin Bieber alleen dan met rood haar.
Lees comment hierbovenquote:
aliens nemen facebook over en vermoorden Mark Zuckerberg.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:55 schreef Quotidien het volgende:
Nog mensen aanwezig om mij een handje te helpen met ideeen voor een verhaaltje voor NL?
ideeën en waar moet het over gaanquote:Op zondag 13 januari 2013 23:55 schreef Quotidien het volgende:
Nog mensen aanwezig om mij een handje te helpen met ideeen voor een verhaaltje voor NL?
tuurlijk welquote:
nou ik merk er niks van.quote:
bijna alles wat ze daar kennen toch wel?quote:Op zondag 13 januari 2013 23:58 schreef Stuart het volgende:
Wist ik veel wat jullie wel en niet in NL kennen
nou een man moet van zn werk voor de voc naar de molukken om te gaan inspecteren, alleen stuurt hij zn broer altijd geld en dat kan nu niet meer. daar komt het op neer.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ideeën en waar moet het over gaan
is toch niet ergquote:Op zondag 13 januari 2013 23:58 schreef Stuart het volgende:
Wist ik veel wat jullie wel en niet in NL kennen
Zijn lovesongs slaan net zo aan als nummers van Bieber hoor. bij tienermeisjes danquote:
Ik heb er werkelijk geen idee vanquote:Op zondag 13 januari 2013 23:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
bijna alles wat ze daar kennen toch wel?
iedereen pleegt zelfmoord. Einde.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:58 schreef Quotidien het volgende:
[..]
nou een man moet van zn werk voor de voc naar de molukken om te gaan inspecteren, alleen stuurt hij zn broer altijd geld en dat kan nu niet meer. daar komt het op neer.
Alleen hoe nu verder lol
goeie, ga meteen schrijven. grquote:Op zondag 13 januari 2013 23:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
iedereen pleegt zelfmoord. Einde.
Ik denk het meeste welquote:Op zondag 13 januari 2013 23:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er werkelijk geen idee van![]()
Vooral bij Britse artiesten weet ik dat niet
naja, ik zie niet echt meisjes die fangirlen als ze iets over hem horen ofzo. of gaan snijden als hij drugs neemt.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn lovesongs slaan net zo aan als nummers van Bieber hoor. bij tienermeisjes dan
hij wordt armquote:Op zondag 13 januari 2013 23:58 schreef Quotidien het volgende:
[..]
nou een man moet van zn werk voor de voc naar de molukken om te gaan inspecteren, alleen stuurt hij zn broer altijd geld en dat kan nu niet meer. daar komt het op neer.
Alleen hoe nu verder lol
Daar heb je wel een punt inderdaadquote:Op maandag 14 januari 2013 00:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik denk het meeste wel![]()
Door internet sowiesois alles opeens stuk internationaler.
Was dat geen misplaatste grap van 9gag/4chan?quote:Op maandag 14 januari 2013 00:00 schreef supersof het volgende:
[..]
of gaan snijden als hij drugs neemt.
Nee oke. de hype is ook een stuk minderquote:Op maandag 14 januari 2013 00:00 schreef supersof het volgende:
[..]
naja, ik zie niet echt meisjes die fangirlen als ze iets over hem horen ofzo. of gaan snijden als hij drugs neemt.
Nee was ook echt op de radioquote:Op maandag 14 januari 2013 00:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Was dat geen misplaatste grap van 9gag/4chan?
jaa okee. en zijn fans hier zijn ten minste normaal.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee oke. de hype is ook een stuk mindermaar dat hij justin bieber met rood haar was, was natuurlijk ook gewoon een grapje
Nja alsnog ziek natuurlijk.quote:
ja idd, maar het was vooral als bedreiging voor jb bedoeld. Zodat hij er dan mee zou stoppenquote:Op maandag 14 januari 2013 00:04 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nja alsnog ziek natuurlijk.
Sowieso respectloos tegenover mensen die echt last van automutilatie hebben.
Alsof die 12-jarige mutsen daar ook maar enige weet van hebben. die zijn zo gehersenspoeld. Als je die tweets ziet die over Bieber gaat. het is echt ziekelijk gewoonquote:Op maandag 14 januari 2013 00:04 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nja alsnog ziek natuurlijk.
Sowieso respectloos tegenover mensen die echt last van automutilatie hebben.
Als ik hem was zou ik wachten tot ze allemaal hun polsen doorgesneden hadden.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ja idd, maar het was vooral als bedreiging voor jb bedoeld. Zodat hij er dan mee zou stoppen
Nog steedsquote:Op maandag 14 januari 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
trouwens Hypo, toen Kurt zm pleegde waren er ook veel mensen die zich van het leven beroofden
Ja maar ik bedoel door hemquote:
Niet waar.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
trouwens Hypo, toen Kurt zm pleegde waren er ook veel mensen die zich van het leven beroofden
Oh.. hm ik dacht dat het er toch nog wel aantal warenquote:Op maandag 14 januari 2013 00:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Niet waar.
Daar waren ze heel bang voor maar er zijn maar heel weinig gevallen daarvan bekend.
Ik heb het boek daarover gelezen.
Cobainquote:
oh dacht ik al. had die naam eerder gehoord.quote:
Dat kan best wel kloppen gezien er zo`n beetje elke avond tegenwoordig een muziek-discussie losbarst hierquote:Op maandag 14 januari 2013 00:08 schreef supersof het volgende:
[..]
oh dacht ik al. had die naam eerder gehoord.
stuk of 3 geloof ik.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh.. hm ik dacht dat het er toch nog wel aantal waren![]()
Heb je zijn dagboek ja?
weer eens wat anders dan vechten, drugs of seksquote:Op maandag 14 januari 2013 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan best wel kloppen gezien er zo`n beetje elke avond tegenwoordig een muziek-discussie losbarst hier
Courtney Love is een bitchquote:Op maandag 14 januari 2013 00:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
stuk of 3 geloof ik.
Jamaar die is enorm gecensureerd door Courtney Love.
en dat boek wat echt over zijn dood zelf ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |