We hebben het over hetzelfde concert toch?quote:Op zondag 13 januari 2013 23:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Welnee. Er kunnen 20.000 man in. Peter heeft voornamelijk drawing power in de US en UK.
En Duitsland.
Mooi figuur is het eigenlijk. Laat soms een decennium niets van zich horen en doorstaat alles.
Hoeveel dan? Nog zat plaatsen beschikbaar zo te zien.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
We hebben het over hetzelfde concert toch?Ziggo Dome gaan bij lange na geen 20.000 man in.
17K, inderdaad, wat voor Gabriel's concert nog iets minder zal zijn omdat ze er een paar honderd niet verkopen. En aangenomen dat hij geen grote podium-setup heeft want dan gaan er nog meer afquote:Op zondag 13 januari 2013 23:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoeveel dan? Nog zat plaatsen beschikbaar zo te zien.
Edit: 17.000
Ik regel wel iemand. Mag dit niet missen eigenlijk.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
17K, inderdaad, wat voor Gabriel's concert nog iets minder zal zijn omdat ze er een paar honderd niet verkopen. En aangenomen dat hij geen grote podium-setup heeft want dan gaan er nog meer af
Wees trouwens blij dat ze het niet doen, de ArenA. Het geluid in de Ziggo Dome is fenomenaalquote:Op zondag 13 januari 2013 23:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik regel wel iemand. Mag dit niet missen eigenlijk.
Podium is vrij klein dacht ik.
Maargoed, laat onverlet: artiest van 63, 10 jaar geen nieuw solo-werk, en dan toch een US tour in overdekte stadions stijf uitverkopen: doen hem niet veel na.
Alleen Phil heeft misschien van die leeftijd nog meer aantrekkingskracht. Die krijgt de Arena nog wel vol. Even los van de Stones enzo.
Peter geniet wel totale verafgoding bij mijquote:Op zondag 13 januari 2013 23:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wees trouwens blij dat ze het niet doen, de ArenA. Het geluid in de Ziggo Dome is fenomenaalEn ik vind het tof voor je, tijdje terug kwam mijn lievelingsband ook naar het Ziggo Dome
Fijn is dat.
Ik hou van Europees. Met name de arresten. Heel conceptueel allemaal.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:16 schreef Pascaltjuh het volgende:
Wat is europees recht een verschrikkelijk vak. Nog niet zo studie afwijkend gedrag vertoond als tot nu toe. Ik heb daar echt geen enkele interesse voor en begin me steeds meer te irriteren aan de steeds meer groeiende macht van die nare instellingen als ik het zo lees allemaal. Het wordt met het ene verdrag na het andere verdrag nog 'mooier' en 'mooier'. En dan die verpakte onzin met termen als 'dichter bij de burger staan' en 'samen zoeken naar verbondenheid', fijn is dat het ook volledig in het engels is allemaal. Het is alsof je de natte droom van Alexander Pechtold in boekvorm voorgeschoteld krijgt. Bah!
Niets triests aan. Ik verheerlijk Radiohead en zanger Thom Yorke ook, username is zijn alias.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Peter geniet wel totale verafgoding bij mij
Beetje triest eigenlijk.
Bijzonder wel, je zou eerder zeggen dat de Europahaat iets gerelativeerd wordt door daadwerkelijke kennis over wat er nou gebeurt.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:16 schreef Pascaltjuh het volgende:
Wat is europees recht een verschrikkelijk vak. Nog niet zo studie afwijkend gedrag vertoond als tot nu toe. Ik heb daar echt geen enkele interesse voor en begin me steeds meer te irriteren aan de steeds meer groeiende macht van die nare instellingen als ik het zo lees allemaal. Het wordt met het ene verdrag na het andere verdrag nog 'mooier' en 'mooier'. En dan die verpakte onzin met termen als 'dichter bij de burger staan' en 'samen zoeken naar verbondenheid', fijn is dat het ook volledig in het engels is allemaal. Het is alsof je de natte droom van Alexander Pechtold in boekvorm voorgeschoteld krijgt. Bah!
Ach iedereen heeft wel een dergelijk figuurquote:Op zondag 13 januari 2013 23:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Peter geniet wel totale verafgoding bij mij
Beetje triest eigenlijk.
Het kan natuurlijk dat iets je gewoon geen fluit interesseertquote:Op zondag 13 januari 2013 23:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bijzonder wel, je zou eerder zeggen dat de Europahaat iets gerelativeerd wordt door daadwerkelijke kennis over wat er nou gebeurt.
En terechtquote:Op zondag 13 januari 2013 23:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niets triests aan. Ik verheerlijk Radiohead en zanger Thom Yorke ook, username is zijn alias.
Europeesrecht 1 aan de uva?,quote:Op zondag 13 januari 2013 23:16 schreef Pascaltjuh het volgende:
ahumquote:
Over het hoe en waarom van de EU. Hoe het onstaan is en de ontwikkeling daarvan. Vervolgens hoe het helemaal in elkaar zit, hoe het werkt en hoe het hele project vervolgens zijn doel voorbij schiet.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik moet dat ook doenEn ik heb er nog niet eens naar gekeken... waar gaat het uberhaupt over?
niet zo vooringenomen hequote:Op zondag 13 januari 2013 23:26 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Over het hoe en waarom van de EU. Hoe het onstaan is en de ontwikkeling daarvan. Vervolgens hoe het helemaal in elkaar zit, hoe het werkt en hoe het hele project vervolgens zijn doel voorbij schiet.
Haha, jij gaat het nog zwaar krijgenquote:Op zondag 13 januari 2013 23:26 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Over het hoe en waarom van de EU. Hoe het onstaan is en de ontwikkeling daarvan. Vervolgens hoe het helemaal in elkaar zit, hoe het werkt en hoe het hele project vervolgens zijn doel voorbij schiet.
Ik haat je nog steeds omdat jij dat niet hoeft te volgenquote:Op zondag 13 januari 2013 23:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha, jij gaat het nog zwaar krijgen![]()
Kan er ook niets aan doen. Plus, haten is onnodig aangezien ik dus al die stof al gedaan heb.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik haat je nog steeds omdat jij dat niet hoeft te volgen
Waar heb jij dan europees recht gedaan vorig jaar?quote:Op zondag 13 januari 2013 23:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan er ook niets aan doen. Plus, haten is onnodig aangezien ik dus al die stof al gedaan heb.
Waar heb jij die stof gedaan dan?quote:Op zondag 13 januari 2013 23:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan er ook niets aan doen. Plus, haten is onnodig aangezien ik dus al die stof al gedaan heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |