als ik 'A-Jbeeb' zou doen zou Hypo jaloers wordenquote:
When I met you I admit my first thoughts was to trick, you look so good huh, I suck on your daddy's dick.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik vind dat voorspelbare kleffe gedoe van Heppie wel leuk altijd eigenlijk.
Je bent zelf ook klef, vandaarquote:Op zondag 13 januari 2013 20:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik vind dat voorspelbare kleffe gedoe van Heppie wel leuk altijd eigenlijk.
Dan had ik in je ballen getrapt.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
als ik 'A-Jbeeb' zou doen zou Hypo jaloers worden
Wel erg, we zeiden tegen elkaar dat we nooit klef zouden doen maar we zijn het toch best wel.quote:
Kom jij daarbij dan?quote:
Necrofiel.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:59 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
When I met you I admit my first thoughts was to trick, you look so good huh, I suck on your daddy's dick.
Is toch juist goedquote:Op zondag 13 januari 2013 21:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat is het probleem. Ik ben totaal niet klefecht gewoon niet
Betekent het dat ik nu ook een foto van jullie krijg?????quote:Op zondag 13 januari 2013 21:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wel erg, we zeiden tegen elkaar dat we nooit klef zouden doen maar we zijn het toch best wel.
Misschien.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Betekent het dat ik nu ook een foto van jullie krijg?????
quote:Op zondag 13 januari 2013 21:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Betekent het dat ik nu ook een foto van jullie krijg?????
quote:
Knapquote:
Weet ik niet, wat heb je er voor over A-J?quote:
Heel veel, dus zeg het maar.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Weet ik niet, wat heb je er voor over A-J?
Dat doe je toch nu eigenlijk?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:06 schreef Ro-ald het volgende:
Oh A-J als je over mij praat ik reageer er niet op.
Bitch klopt, maar ben niet arrogantquote:Op zondag 13 januari 2013 21:06 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Omdat je een arrogante bitch bent.
Doe lief tegen elkaarquote:
Bitch equals arrogant.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bitch klopt, maar ben niet arrogant
Je maakt een diner voor mij en- voor Hypo en mij.quote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 21:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je maakt een diner voor mij en- voor Hypo en mij.
Sorry.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Doe lief tegen elkaarof gewoon normaal. Of negeer elkaar. Tenminste waar anderen bij zijn.
Ik vind het wel leukquote:Op zondag 13 januari 2013 21:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Doe lief tegen elkaarof gewoon normaal. Of negeer elkaar. Tenminste waar anderen bij zijn.
DOE IK EINDELIJK HYPO EN MIJ IS HET WEER NIET GOEDquote:
NEE DAT WAS WEL HEEL GOEDquote:Op zondag 13 januari 2013 21:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
DOE IK EINDELIJK HYPO EN MIJ IS HET WEER NIET GOED
Ja, dat is mijn hobby.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:09 schreef Ro-ald het volgende:
A-J jij begint steeds over mij te praten hoor.
GELUKKIG MAARquote:Op zondag 13 januari 2013 21:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
NEE DAT WAS WEL HEEL GOED
maar verder bezwaar.
JA.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
GELUKKIG MAAR
wat zullen we dan met haar doen?
Doe niet zo hypocriet, volgens mij lulde jij veel meer over mij toen ik weg wasquote:
Oké.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:13 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Pas maar op, anders quote ik hem.
Nou vooruit dan maar.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
JA.
Weenie. Gewoon een foto sturen kan.
Wat heb ik dan nog meer gezegd volgens jou,dan behalve 'aandachtshoer'?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Doe niet zo hypocriet, volgens mij lulde jij veel meer over mij toen ik weg was
Ik maakte maar een grapje toen hypo mij aandachtshoer noemde, meer niet.
Ga spytoolen.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wat heb ik dan nog meer gezegd volgens jou,dan behalve 'aandachtshoer'?
Heb trouwens de recept ontdekt om aan te komen waar turken ook echt van houdenquote:
pik je dat, roald noemde je een aandachtshoerquote:Op zondag 13 januari 2013 21:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga spytoolen.
En het was maar een grapje, sjonge.
vertel abiquote:Op zondag 13 januari 2013 21:19 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Heb trouwens de recept ontdekt om aan te komen waar turken ook echt van houden
Dat ben ik ook op FOK!quote:Op zondag 13 januari 2013 21:20 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
pik je dat, roald noemde je een aandachtshoer
jij mag dat hoorquote:Op zondag 13 januari 2013 21:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat ben ik ook op FOK!
#zelfkennis
quote:Op zondag 13 januari 2013 21:21 schreef ChesterPerry het volgende:
lahmacun met een paar 100 gram kipfilet en/of tonijn + krachttraining, zit vol met eiwitten
Belangrijke eigenschap.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja toch, ik heb tenminstens zelfkennis.
quote:Op zondag 13 januari 2013 21:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja is lekker, ik het wel vaker eten
daaromquote:Op zondag 13 januari 2013 21:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jwz G
Ik wacht nog steeds op een foto
Interessant om te weten man.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:23 schreef Ro-ald het volgende:
Maar ja boeien A-J is toch een persoon die ik niet meer wil meeten
Vanaf nu reageer ik ook gewoon weer normaal
quote:Op zondag 13 januari 2013 21:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
daarom
maken we volgende week okok?Heppie en ik de eerste keer meeten: "Oké en géén foto's."
![]()
De 'niet klef' regel hebben we ook al gebroken.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, jullie breken jullie eigen regels
Een denigrerende sarcastische reactie beantwoorden met enkel ok. is geen goede comeback.quote:
Maar perry, ik ben eigenlijk niet turksquote:Op zondag 13 januari 2013 21:24 schreef ChesterPerry het volgende:
Ewa jullie eten toch ook altijd van die gekke yoghurt met water ofzo, dat kan ook wel is aardig wat eiwitten en vetten bevatten
Hoe durven jullie.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:27 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
De 'niet klef' regel hebben we ook al gebroken.
quote:Op zondag 13 januari 2013 21:28 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Een denigrerende sarcastische reactie beantwoorden met enkel ok. is geen goede comeback.
Want het gaat om een goede comeback. Juist.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:28 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Een denigrerende sarcastische reactie beantwoorden met enkel ok. is geen goede comeback.
schatje dat 10/10 zou aaienquote:
Wat ben je dan :squote:Op zondag 13 januari 2013 21:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Maar perry, ik ben eigenlijk niet turksmaar ik weet wel welk gerecht je bedoeld
Ja, want het slaat nergens op dat hij opeens zegt: ik wil AJ toch niet meer meeten.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Want het gaat om een goede comeback. Juist.
Niet tot dat niveau verlagen jwz.
doe in DM dan.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, want het slaat nergens op dat hij opeens zegt: ik wil AJ toch niet meer meeten.
Het is gewoon te random oke.
o jood, heb je daar geen last van?quote:
israel jeweet. waarom?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:32 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
o jood, heb je daar geen last van?
Niet over je heen laten lopen a maatje, helemaal niet door een meisje als man zijnde.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Want het gaat om een goede comeback. Juist.
Niet tot dat niveau verlagen jwz.
Dat scheelt weer ja.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je hebt een vriend,dus ik zou je niet proberen te versieren
quote:Op zondag 13 januari 2013 21:33 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Niet over je heen laten lopen a maatje, helemaal niet door een meisje als man zijnde.
weet niet meestal houden moslims daar niet van, dus vraag me af of je wel veilig door velthuizen kan lopenquote:
dat hebben ze maar te accepteren dan, ik loop waar ik wilquote:Op zondag 13 januari 2013 21:34 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
weet niet meestal houden moslims daar niet van, dus vraag me af of je wel veilig door velthuizen kan lopen
Want meisjes zijn anders dan jongens?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:33 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Niet over je heen laten lopen a maatje, helemaal niet door een meisje als man zijnde.
Beetje welquote:Op zondag 13 januari 2013 21:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Want meisjes zijn anders dan jongens?
moslims houden over het algemeen nergens van, ze zijn constant boosquote:Op zondag 13 januari 2013 21:34 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
weet niet meestal houden moslims daar niet van, dus vraag me af of je wel veilig door velthuizen kan lopen
En dan de boel zo opblazen als ik iets zeg over een banner. Over vriendelijk gesprokenquote:Op zondag 13 januari 2013 21:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Omdat het triest is.Je bent gewoon dom. Okok?
Kan ik niet ontkennen neequote:Op zondag 13 januari 2013 21:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik ben over anderhalve maand ook 20quote:Op zondag 13 januari 2013 21:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh ik ben 20,misschien vindt je dat wel 'te oud' om te meeten?
Gelijk heb jequote:Op zondag 13 januari 2013 21:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dat hebben ze maar te accepteren dan, ik loop waar ik wil
Waarom doe je zo, hypo?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat ik het lullig vond, maar ik blies niets op, ik nam dat toen enkel als voorbeeld.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dan de boel zo opblazen als ik iets zeg over een banner. Over vriendelijk gesproken
Baasquote:Op zondag 13 januari 2013 21:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik ben over anderhalve maand ook 20
Jezus, wat kan jij janken om een meet zeg, al 4 maanden lang ofzoquote:Op zondag 13 januari 2013 21:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh ik ben 20,misschien vindt je dat wel 'te oud' om te meeten?
ik was paar jaar geleden ook op vakantie in turkije met koerdische kennissen. niemand maakte een probleemquote:
Tja als je het sociale leven van een eendagsvlieg heb kan je je goed druk maken daaroverquote:Op zondag 13 januari 2013 21:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jezus, wat kan jij janken om een meet zeg, al 4 maanden lang ofzo
Ja laat me.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jezus, wat kan jij janken om een meet zeg, al 4 maanden lang ofzo
Oo oke ja komt ik heb een stagebegeleider is ook koerd btw, die zei laatst over galatasaray zijn joden van turkijequote:Op zondag 13 januari 2013 21:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik was paar jaar geleden ook op vakantie in turkije met koerdische kennissen. niemand maakte een probleem
Alleen me familie is gelijk, andere vrouwen zijn minderwaardig imoquote:
viespeuk zomaar met een oudere jongen datenquote:Op zondag 13 januari 2013 21:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
omdat dat oud klinkt.
15-20 klinkt oud.
voetbalclub uit turkye ken je toch welquote:
Happy lijkt net 15quote:Op zondag 13 januari 2013 21:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
omdat dat oud klinkt.
15-20 klinkt oud.
pedofiel zomaar minderjarige meisjes datenquote:Op zondag 13 januari 2013 21:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
viespeuk zomaar met een oudere jongen daten
Je bent niet goed jijquote:Op zondag 13 januari 2013 21:39 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Alleen me familie is gelijk, andere vrouwen zijn minderwaardig imo
quote:Op zondag 13 januari 2013 21:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Happy lijkt net 15
Grapje Happy ja toch g
o nu wel.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:41 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
voetbalclub uit turkye ken je toch wel
Succes met het vinden van een vriendin.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:39 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Alleen me familie is gelijk, andere vrouwen zijn minderwaardig imo
ik lijk 15?quote:
überhaupt naar familie gaanquote:Op zondag 13 januari 2013 21:45 schreef Ro-ald het volgende:
De vraag tijdens jaarlijks familiediner: 'Heb jij nou al een vriendin?'
ga dan gewoon actief opzoekquote:Op zondag 13 januari 2013 21:45 schreef Ro-ald het volgende:
De vraag tijdens jaarlijks familiediner: 'Heb jij nou al een vriendin?'
Verjaardag van mijn oma sla ik meestal niet overquote:Op zondag 13 januari 2013 21:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
überhaupt naar familie gaan
zolderkamer meesterras
jij hebt heul geen zolderkamer.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
überhaupt naar familie gaan
zolderkamer meesterras
denken dat ik mensen op de vliering laat, mijn echte kamerquote:
uhu.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
denken dat ik mensen op de vliering laat, mijn echte kamer
nu zien mensen door mijn autisme heenquote:
Dat is onmogelijk.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
nu zien mensen door mijn autisme heen
goed.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:50 schreef Ro-ald het volgende:
Maar Hypo,Happy als het weer wat warmer is een keer meeten dan?
Ik vind het goed.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:50 schreef Ro-ald het volgende:
Maar Hypo,Happy als het weer wat warmer is een keer meeten dan?
Als je steeds loopt te klagen dat je geen vriendin hebt.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
actief opzoek gaan naar een relatie
Niet 23:30 uur achter de pc doorbrengenquote:
Sarcasmequote:Op zondag 13 januari 2013 21:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mwa zou wel kunnen,maar bij de meeste datingsites moet je betalen of zo om lid te zijn.
Duurt wel lang dan als het gewoon gebeurtquote:Op zondag 13 januari 2013 21:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Sarcasme
Niet wanhopig doenactief op zoek gaan naar liefde
gebeurt gewoon toch
Ik ben niet engquote:Op zondag 13 januari 2013 21:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
misschien durft hij daarom wel nietmisschien ben je wel heeeel eng
Ja, maar niet als je klagend en zielig door blijft drammen over dat je nooit een vriendin hebtquote:Op zondag 13 januari 2013 21:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Sarcasme
Niet wanhopig doenactief op zoek gaan naar liefde
gebeurt gewoon toch
Dat moet je dan ook niet doen.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja, maar niet als je klagend en zielig door blijft drammen over dat je nooit een vriendin hebt![]()
toen hij dronken werd zei hij wel dat hij mij zou doen als hij homo zou zijnquote:
Ik heb voor de rest niets gezegd over hoe het nu voor staat met meidenquote:Op zondag 13 januari 2013 21:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja, maar niet als je klagend en zielig door blijft drammen over dat je nooit een vriendin hebt![]()
Jullie mogen allebei niets drinken dus.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
toen hij dronken werd zei hij wel dat hij mij zou doen als hij homo zou zijn
quote:Op zondag 13 januari 2013 22:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
toen hij dronken werd zei hij wel dat hij mij zou doen als hij homo zou zijn
hoe staat het?quote:Op zondag 13 januari 2013 22:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb voor de rest niets gezegd over hoe het nu voor staat met meiden
wanhopige mensenquote:Op zondag 13 januari 2013 22:01 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nee want dan wil niemand bij je aanschuiven vind je het gek.
oh je wilt mij niet delen?quote:Op zondag 13 januari 2013 22:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jullie mogen allebei niets drinken dus.
Ditquote:Op zondag 13 januari 2013 22:02 schreef ChesterPerry het volgende:
Je moet een vriendin hebben met geld, en een buitenvrouw/fuckbuddy voor ernaast in een andere stad
Oh okéquote:Op zondag 13 januari 2013 22:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jij mag sowieso niet drinken. En nee. Mijnnnn.
ligt eraan waarquote:Op zondag 13 januari 2013 22:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oh oké
egoïstmag mijn zusje mij nog wel een kusje geven dan?
oke, ik geloof je op je spleetogenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 januari 2013 22:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
oke, ik geloof je op je spleetogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg toch ook niet ik geloof je op je neus.
Niet zo gemeen.
En neus?quote:
nee dat kieteltquote:Op zondag 13 januari 2013 22:06 schreef Hypocriet het volgende:
Op je voeten mag ze ook kusjes geven.
hey ze vond je niet meer eng zei ze, mag ze dat toch wel?quote:
En ze kietelde jou in plaats van mij.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hey ze vond je niet meer eng zei ze, mag ze dat toch wel?
quote:Op zondag 13 januari 2013 22:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet ik geloof je op je neus.
Niet zo gemeen.
Vrouwenquote:Op zondag 13 januari 2013 22:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
En ze kietelde jou in plaats van mij.![]()
oké goed dan.
Lafjoe.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]![]()
flauw![]()
Je heb gelijk, sorry klein aziaatje van mu
LOLquote:Op zondag 13 januari 2013 22:06 schreef Hypocriet het volgende:
Op je voeten mag ze ook kusjes geven.
Tofquote:Op zondag 13 januari 2013 22:09 schreef Ro-ald het volgende:
Heel heel misschien deze zomer naar Ibiza.
jaa, maar hier ook. Maar ik heb ook geen verwarming aan staanquote:
jij nu indirectquote:Op zondag 13 januari 2013 22:14 schreef Ro-ald het volgende:
Niemand die vraagt: 'supersof,zou ik je even opwarmen dan?'
doet de verwarming nu alquote:Op zondag 13 januari 2013 22:14 schreef Ro-ald het volgende:
Anders had ik nog een thermokleedje voor je.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:14 schreef supersof het volgende:
[..]
doet de verwarming nu alals ik hem aan krijg
Slijmbalquote:Op zondag 13 januari 2013 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Anders had ik nog een thermokleedje voor je.
Zometeen is het een oversized huisvrouw en geen fantasiefokvrouwquote:Op zondag 13 januari 2013 22:14 schreef Ro-ald het volgende:
Ik kom wel over haar heen plassen. Dat warmt opquote:Op zondag 13 januari 2013 22:14 schreef Ro-ald het volgende:
ga nou maar naar beneden we missen je niet, en daar is het gezelligerquote:
Plas in haar kont!quote:Op zondag 13 januari 2013 22:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kom wel over haar heen plassen. Dat warmt op
quote:Op zondag 13 januari 2013 22:14 schreef supersof het volgende:
[..]
doet de verwarming nu alals ik hem aan krijg
nee, ik bedoel die blauwe hier.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:16 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ga nou maar naar beneden we missen je niet, en daar is het gezelliger
quote:Op zondag 13 januari 2013 22:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kom wel over haar heen plassen. Dat warmt op
Maar geen bijbehorende superpowersquote:Op zondag 13 januari 2013 22:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je nou 5 minuten je adem inhoudt, word jij ook blauw!
Ik emo.gif mijzelf ookquote:
quote:
Jawel hor, probeer maarquote:Op zondag 13 januari 2013 22:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Maar geen bijbehorende superpowers
Ja zekerquote:Op zondag 13 januari 2013 22:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Prima prima, chillen in de kop van NH jeweet
ik zie niks?quote:
Ooh rock. ik wil je wel opwarmen hoorquote:
ja nu welquote:
Kom danquote:Op zondag 13 januari 2013 22:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ooh rock. ik wil je wel opwarmen hoor![]()
![]()
Nee ze vonden hem niet mooiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |