Voor jou doe ik altijd open. Als ik niet bij de buurvrouw ben.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doe je voor mij dan wel open lieve twi?
kwaliteit kwaliteitquote:Op zondag 13 januari 2013 20:57 schreef debeterebob het volgende:
Joy, ik ben er ook wel mee bezig hoor. Maar het is lastig om veel kwaliteit op papier te krijgen.
Dan blijf je maar mooi thuisquote:Op zondag 13 januari 2013 20:57 schreef twi het volgende:
[..]
Voor jou doe ik altijd open. Als ik niet bij de buurvrouw ben.
quote:Op zondag 13 januari 2013 21:35 schreef debeterebob het volgende:
Ik denk dat dit topic een Benzin nodig heeft
Liever nietquote:Op zondag 13 januari 2013 21:35 schreef debeterebob het volgende:
Die heb ik wel, maar die vertel ik nietquote:Op zondag 13 januari 2013 21:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Een goed hosselverhaal van de Fax dan?
quote:Op zondag 13 januari 2013 21:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die heb ik wel, maar die vertel ik niet
Nouja zegquote:Op zondag 13 januari 2013 21:40 schreef muhahaha het volgende:
Faxie de hosselbaas, kunnen we allemaal wat van leren.
Ik ben oprecht blij voor jequote:Op zondag 13 januari 2013 21:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja zeg
Ik maak nog wel progressie in ieder geval. Dat 'niet kunnen versieren' is ondertussen wel klaar
Jij moet gewoon een kontje zoeken denk ikquote:Op zondag 13 januari 2013 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Faxie en Muhahaha zijn druk bezig de hele tijd, met hosselen.
Twi woont samen.
Wanneer is het mijn beurt?
je hebt gelijk een aanbod kaneel hierbovenquote:Op zondag 13 januari 2013 21:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij moet gewoon een kontje zoeken denk ik
Nee, je bent al klaar. Je hoeft niet meer.quote:
Kom maar langs, bobjen. Dan zal ik je eens even ontmaagden.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij moet gewoon een kontje zoeken denk ik
Nouja zeg, zo is het helemaal niet gegaan eigenlijkquote:Op zondag 13 januari 2013 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, je bent al klaar. Je hoeft niet meer.
vertelquote:Op zondag 13 januari 2013 21:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja zeg, zo is het helemaal niet gegaan eigenlijk.
quote:Op zondag 13 januari 2013 21:52 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben zelf niet zo van het open en bloot gooien van wat ik allemaal uitspook.
Maar werd jij gehosseld of hosselde jij haar?quote:
Serietje ketsen met twi?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:54 schreef Myraela het volgende:
Nee, maar ik ga wel weer.
Tijd voor een serietje.
quote:Op zondag 13 januari 2013 21:54 schreef Myraela het volgende:
Nee, maar ik ga wel weer.
Tijd voor een serietje.
Nee, er werd juist niet gehosseldquote:Op zondag 13 januari 2013 21:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar werd jij gehosseld of hosselde jij haar?
En stiekem zag ik dit wel aankomen. Jij bent zo'n beetje de normaalste hier
"Here I come to save the day!"quote:Op zondag 13 januari 2013 21:35 schreef debeterebob het volgende:
quote:Op zondag 13 januari 2013 23:52 schreef benzin het volgende:
[..]
"Here I come to save the day!"![]()
[ afbeelding ]
Ik had nog 7 minuten, tijd zatquote:Op zondag 13 januari 2013 23:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mijn dag nog op het nippertje gered
Aaw, jongen toch. Beter je best doen?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Faxie en Muhahaha zijn druk bezig de hele tijd, met hosselen.
Twi woont samen.
Wanneer is het mijn beurt?
Mooie pumpsquote:Op zondag 13 januari 2013 23:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Aaw, jongen toch. Beter je best doen?![]()
Oh, voor mij moet je niet lief zijn hoor. Ik kan wel wat hebben.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Nu het rustig is hier moet ik in mijn eentje lief zijn he?
Geef je me nu een excuus om je te plagen?quote:Op maandag 14 januari 2013 00:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, voor mij moet je niet lief zijn hoor. Ik kan wel wat hebben.
Als jij naar een excuus op zoek bent, leef je uit. Ik ben alleen vanalles tegelijkertijd aan het doen, dus reageer misschien niet zo snel.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:01 schreef benzin het volgende:
[..]
Geef je me nu een excuus om je te plagen?![]()
Ik dacht dat vrouwen zo goed konden multitasken?quote:Op maandag 14 januari 2013 00:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Als jij naar een excuus op zoek bent, leef je uit. Ik ben alleen vanalles tegelijkertijd aan het doen, dus reageer misschien niet zo snel.
Kan ik ook, anders zou ik hier nu niet online zijn.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen zo goed konden multitasken?![]()
Valt me weer tegen hoor
Maar toch niet zo snel schijnbaarquote:Op maandag 14 januari 2013 00:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Kan ik ook, anders zou ik hier nu niet online zijn.
Details graagquote:Op maandag 14 januari 2013 00:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar toch niet zo snel schijnbaarWat ben je nog meer aan het doen?
Mooi potje bierquote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 00:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar toch niet zo snel schijnbaarWat ben je nog meer aan het doen?
quote:
Dat zou ik ook zeggenquote:Op maandag 14 januari 2013 00:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Andere FOK-topics, urenlijst van m'n werk, rondkijken op een datingsite, etc.
Mits koudquote:
Sowieso moet bier koud.quote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 00:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Je bent goedgekeurt, ik ben alleen geen christen, is dat erg?
Nee hoor.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:14 schreef GauloisesB. het volgende:
Christenen hier? Dan moeten we op de woordjes lett0n.
For the record: je hebt mensen die geloven en mensen die praktiserend zijn.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee hoor.Ik kies er zelf voor om hier te komen, dus daar moet ik dan maar overheen lezen, of naar een ander topic gaan.
Dat.quote:
Ik probeer regelmatig naar de kerk te gaan, en me aan mijn versie van hoe een christen is te houden. Dus dat zal wel neerkomen op praktiserend?quote:Op maandag 14 januari 2013 00:17 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
For the record: je hebt mensen die geloven en mensen die praktiserend zijn.
Welke?
Volgens mij zie ik hier een match voor kree aankomenquote:Op maandag 14 januari 2013 00:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat voor persoon je verder bent, hoe je tegenover het geloof staat, of je leuk bent of niet.![]()
Ga je vooral naar de kerk om hoe je bent opgevoed en vanwege de mensen met wie je omgaat? Of ga je omdat je dat zelf belangrijk vindt?quote:Op maandag 14 januari 2013 00:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik probeer regelmatig naar de kerk te gaan, en me aan mijn versie van hoe een christen is te houden. Dus dat zal wel neerkomen op praktiserend?
Jaquote:Op maandag 14 januari 2013 00:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Post je in haar topics toevallig?
Dat ehm... Maar primaquote:Op maandag 14 januari 2013 00:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik probeer regelmatig naar de kerk te gaan, en me aan mijn versie van hoe een christen is te houden. Dus dat zal wel neerkomen op praktiserend?
Voor mezelf. Van de andere 4 gezinsleden gaat er nog maar 1 naar de kerk, dus daar hoef ik het niet om te doen.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Ga je vooral naar de kerk om hoe je bent opgevoed en vanwege de mensen met wie je omgaat? Of ga je omdat je dat zelf belangrijk vindt?
Is al laaang geledenquote:
Kvind dat hele gedoe tegen condooms maar achterlijk enzo.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat voor persoon je verder bent, hoe je tegenover het geloof staat, of je leuk bent of niet.![]()
Tegen condooms is katholiek. Dat ben ik niet.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind dat hele gedoe tegen condooms maar achterlijk enzo.
En de indoctrinatie die vaak bij geloof komt kijken vind ik ook stom.
Geen match zkr?
Haha, dat was ie zeker.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Is al laaang geleden
En toen eh, was de wijn lekker
Protestant?quote:Op maandag 14 januari 2013 00:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Tegen condooms is katholiek. Dat ben ik niet.
Ligt eraan wat je als indoctrinatie ziet. Ik vind niet dat anderen (ook niet kinderen) moeten geloven wat ik geloof, maar wil het ze wel aanbieden.
Beter ga je deze discussie niet aan als je zó kortzichtig bentquote:Op maandag 14 januari 2013 00:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind dat hele gedoe tegen condooms maar achterlijk enzo.
En de indoctrinatie die vaak bij geloof komt kijken vind ik ook stom.
Geen match zkr?
Het is kt he..quote:Op maandag 14 januari 2013 00:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Beter ga je deze discussie niet aan als je zó kortzichtig bent
Zo lang je niet aan de deur komt, geen kleine kinderen bang maakt met verhalen over de hel en niet in de binnenstad gaat staan zwaaien met een bijbel of voorlichtingsboekje vind ik dat je zelf moet weten wat je wil gelovenquote:Op maandag 14 januari 2013 00:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ligt eraan wat je als indoctrinatie ziet. Ik vind niet dat anderen (ook niet kinderen) moeten geloven wat ik geloof, maar wil het ze wel aanbieden.
Wat?quote:Op maandag 14 januari 2013 00:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Beter ga je deze discussie niet aan als je zó kortzichtig bent
quote:
QED.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat?
Tegen condooms zijn is gewoon achterlijk, noem je die stelling kortzichtig? Vind je jezelf niet een beetje kortzichtig met die stelling dat dat niet achterlijk zou zijn?
Dat meteen koppelen aan christelijk is wel wat kortzichtig.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat?
Tegen condooms zijn is gewoon achterlijk, noem je die stelling kortzichtig? Vind je jezelf niet een beetje kortzichtig met die stelling dat dat niet achterlijk zou zijn?
Protestants ja.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Protestant?
Wat ik als indoctrinatie zie? Dat men van die hele rare waardes krijgt dat vrouwen achter het aanrecht horen ofzo, en daar dan echt van overtuigd zijn dat dat zo hoort...
Dat soort shit.
Nouja katholieken dan.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat meteen koppen aan christelijk is wel wat kortzichtig.
Ja nouja, dat vind ik dus ook.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Zo lang je niet aan de deur komt, geen kleine kinderen bang maakt met verhalen over de hel en niet in de binnenstad gaat staan zwaaien met een bijbel of voorlichtingsboekje vind ik dat je zelf moet weten wat je wil geloven
Ja dat zeg je nu. Maar jij koppelt christelijk dus meteen aan katholiek en dat meteen aan allemaal tegen condooms zijn, terwijl er in de praktijk dus 1 lid van die kerk is die zich daartegen heeft uitgesproken. En ja dat is een belangrijk lid, maar geloof nou maar niet dat geen enkel katholiek stel condooms gebruikt.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja katholieken dan.
De paus had zich daar toch echt negatief over uitgesproken.
Dat zeg ik ook nergens.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
en aan allemaal tegen condooms zijn, terwijl er in de praktijk dus 1 lid van die kerk is die zich daartegen heeft uitgesproken. En ja dat is een belangrijk lid, maar geloof nou maar niet dat geen enkel katholiek stel condooms gebruikt.
Ja maar het punt is dat je een uitspraak doet die zo overkomt, en daardoor kortzichtig lijkt/is, en daarna pas gaat nuanceren.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nergens.
En bij christenen denk ik gelijk aan katholieken dat is niet correct inderdaad.
Dat red ik al niet meer.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:30 schreef benzin het volgende:
Ik ga maar eens richting bed. Wie weet zal ik eindelijk weer eens meer dan 7 uur slapen![]()
![]()
Trusten iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |