Maar 'gewoon' een verandering van naamquote:
En subforumquote:Op zondag 13 januari 2013 19:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar 'gewoon' een verandering van naam
hoi elbeequote:
ingeruildquote:
quote:
Die van jou waren ook mooier vond ik hoor maarjaquote:
Je voorzichtig op je rug rollen lukt nog wel hoor. En op je buik is helemaal makkelijk, gewoon je hoofd in het kussen duwenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb in de tussentijd meer icetea gedronken. Andere fles.quote:ok.
weenie rockie wou het veranderen maar hij heeft de plaatjes te groot gemaakt en nu zitten die suffe randjes eromheenquote:
Het ziet er niet uit inderdaadquote:Op zondag 13 januari 2013 19:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
weenie rockie wou het veranderen maar hij heeft de plaatjes te groot gemaakt en nu zitten die suffe randjes eromheen
Doe eens [img=640]quote:Op zondag 13 januari 2013 19:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
weenie rockie wou het veranderen maar hij heeft de plaatjes te groot gemaakt en nu zitten die suffe randjes eromheen
quote:Op zondag 13 januari 2013 19:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Je voorzichtig op je rug rollen lukt nog wel hoor. En op je buik is helemaal makkelijk, gewoon je hoofd in het kussen duwenEng ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik heb in de tussentijd meer icetea gedronken. Andere fles.dan nog wel te bedenken dat ik jou heb verteld hoe je dat meot doen
Alcoholist, constant aan de fles jij.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
stuur de jouwe eens door dang, zet ik die er wel inquote:
Nee, omdat: iedereen wilt jong zijn, maar niet iedereen wilt een puber zijn.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar 'gewoon' een verandering van naam
hihiquote:Op zondag 13 januari 2013 19:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die van jou waren ook mooier vond ik hoor maarja
Aha, okayquote:Op zondag 13 januari 2013 19:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, omdat: iedereen wilt jong zijn, maar niet iedereen wilt een puber zijn.
Fuckyou2 Hypo, denk alleen dat Peter jaloers wordt.
btjequote:Op zondag 13 januari 2013 19:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Fuckyou2 Hypo, denk alleen dat Peter jaloers wordt.
quote:Op zondag 13 januari 2013 19:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
stuur de jouwe eens door dang, zet ik die er wel in
Dat is inderdaad beter dan die shit die nu in de OP staat.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |