Het gaat vandaag wel lekker in PTAquote:Op zondag 13 januari 2013 20:49 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Jij kan me vast het voltooid deelwoord in een paar zinnen uitleggen
quote:Op zondag 13 januari 2013 11:35 schreef Anne het volgende:
En een voltooid deelwoord gebruik je met een hulpwerkwoord zoals hebben en zijn.
Juf, ik snap het nietquote:Op zondag 13 januari 2013 20:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Het gaat vandaag wel lekker in PTA.
[..]
Dat zei mijn juf nou nooitquote:
ik had alleen maar van die verlepte ouw vellenquote:Op zondag 13 januari 2013 20:59 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat zei mijn juf nou gelukkig nooit
Toen kon ik het nog wel opzich, maar ik ben gewoon vergeten hoe het allemaal moet.quote:
Dat dus...quote:Op zondag 13 januari 2013 21:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Groep 8 volgens mij inderdaad.
http://www.heerdstee.nl/L(...)=3724&language=en-US
Ik had altijd 25 jaar oude net afgestudeerde jongedames, maarja, toen was ik 8 en had ik meer interesse in legoquote:Op zondag 13 januari 2013 21:01 schreef densmee het volgende:
[..]
ik had alleen maar van die verlepte ouw vellen
overigens was het echt diep droevig met de sneeuw vandaag, het was grotendeels ijs en de rest was pap omdat het niet koud genoeg wasquote:Op zondag 13 januari 2013 21:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Groep 8 volgens mij inderdaad.
http://www.heerdstee.nl/L(...)=3724&language=en-US
De mijne kon ook alleen maar "Eruit!" zeggenquote:
ach ja sommige vriezen blijven ook na hun 25ste nog meer interesse in lego houden dan in vrouwenquote:Op zondag 13 januari 2013 21:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik had altijd 25 jaar oude net afgestudeerde jongedames, maarja, toen was ik 8 en had ik meer interesse in lego
Het leven is niet eerlijk.
Vind ik niet leuk.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:02 schreef densmee het volgende:
[..]
overigens was het echt diep droevig met de sneeuw vandaag, het was grotendeels ijs en de rest was pap omdat het niet koud genoeg was
Kindertjes van een jaar of 5 zijn volgens mij nog wel leuk.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:00 schreef BaraCuda het volgende:
Juf, dat is wel iets voor Anne. Met 30 kinderen van een jaar of 5
jep, maar goed het is natuurlijk sowieso behelpen in een hal skiën.quote:
Carrièremove?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Kindertjes van een jaar of 5 zijn volgens mij nog wel leuk.
Als je die nu krijgt heb je 5 jaar lang plezier.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Kindertjes van een jaar of 5 zijn volgens mij nog wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |