SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
In dit geval niet nee.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gelooft zeker niet in toeval?![]()
![]()
iPhone denk ikquote:Op zondag 13 januari 2013 16:42 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
C'est tres netjes
Al een idee wat 't wordt?Niet perse de nieuwste.
![]()
@royco.. Schat.. Je durft gewoon niet.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
Darnedquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Dat dusquote:Op zondag 13 januari 2013 16:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
@royco.. Schat.. Je durft gewoon niet.
[b]AirwiN schreef [/b]
De 4 dan? Of 4S?quote:Op zondag 13 januari 2013 16:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
iPhone denk ikNiet perse de nieuwste.
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.![]()
4Squote:Op zondag 13 januari 2013 16:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
iPhone denk ikNiet perse de nieuwste.
![]()
![]()
Just keep an eye open while you sleepquote:Op zondag 13 januari 2013 16:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
@royco.. Schat.. Je durft gewoon niet.![]()
![]()
Daarover gesproken, wanneer is die snackbar gesloten, want ze gaan op vakantie ergens.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet toch iets doen als je wacht tot de snackbar open gaatBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Dat zeg je nu pasquote:Op zondag 13 januari 2013 16:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daarover gesproken, wanneer is die snackbar gesloten, want ze gaan op vakantie ergens.![]()
Ze waren dus van 8 tot 12 januari op vakantie en op zondag dicht
[b]AirwiN schreef [/b]
Als ze je aanbod doen dat je nét te min vindt, zeg je gewoon "bedankt voor de info, ik kijk nog even verder. of hebt u nog een aanbod?quote:Op zondag 13 januari 2013 16:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja één van die. Ligt er aan wat ze me bieden aan mogelijkheden qua internet en belminuten."
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.![]()
niet nodig.. Ik ben totaal niet bang dat je ook maar een middelmatig idee in dat koppie van je krijgt.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Just keep an eye open while you sleep
Nou, da's niet zo lang dus, één week. Ik had het al eerder gemeld. Maar ze zijn donderdag dus open. Overigens is de jeneverscheet hier zeel welriekend.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zeg je nu pas![]()
Ze waren dus van 8 tot 12 januari op vakantie en op zondag dichtBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik ga ze zeker slowplayen jaquote:Op zondag 13 januari 2013 16:47 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Als ze je aanbod doen dat je nét te min vindt, zeg je gewoon "bedankt voor de info, ik kijk nog even verder. of hebt u nog een aanbod?"
En als het een knappe deerne achter de balie is zal ik uit protest mijn penis op hun tafel leggen en er net zo lang mee slaan op de toonbank tot ze me een goede deal geven.![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 16:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, da's niet zo lang dus, één week. Ik had het al eerder gemeld. Maar ze zijn donderdag dus open. Overigens is de jeneverscheet hier zeel welriekend.![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat doen ze ongetwijfeld, in jouw geval!quote:Op zondag 13 januari 2013 16:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga ze zeker slowplayen ja
En als het een knappe deerne achter de balie is zal ik uit protest mijn penis op hun tafel leggen en er net zo lang mee slaan op de toonbank tot ze me een goede deal geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
quote:Op zondag 13 januari 2013 16:49 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Dat doen ze ongetwijfeld, in jouw geval!Mono zn pener is alles behalve lachwekkendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ook maar de snackbar is dichtquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
zelf patatjes maken dan..?quote:Op zondag 13 januari 2013 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook maar de snackbar is dichtThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Mja lieve menschen, ik ga eens koken. H. zal zo wel weer boven komen en hongerig zijn.![]()
Ajuus![]()
Macquote:Op zondag 13 januari 2013 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
Of McDonald's
Chocolade milkshake
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
zn leuter is om te janken?quote:Op zondag 13 januari 2013 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mono zn pener is alles behalve lachwekkend
McDonaldsquote:Op zondag 13 januari 2013 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
Of McDonald's
Chocolade milkshakeJij hebt echt goede ideeën. Een spontane McD meet
![]()
![]()
en dat is de enige snackbar in de buurt?quote:Op zondag 13 januari 2013 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook maar de snackbar is dicht![]()
sorry pop, ik kon er niks aan doen..quote:
Ik wou dat ik bij jou was.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Patat
Ik zit er over te denken om mijn patatuur vandaag in gebruik te gaan nemen
Maar patat eten ga ik in elk geval.En natuurlijk met Mad Sauce zoals dat vroeger heette. Met zo'n scheettube, iedereen kent ze.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik kan tegen een flinke dosis hoongelachquote:Op zondag 13 januari 2013 16:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sorry pop, ik kon er niks aan doen..![]()
![]()
ik geloof alleen niet dat mijn darmen dat fijn vindenquote:Op zondag 13 januari 2013 16:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
McDonaldsJij hebt echt goede ideeën. Een spontane McD meet
Maar die milkshake![]()
![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 16:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kan tegen een flinke dosis drinkgelachBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Mad Sauce, hadden wij altijd in huis jaquote:Op zondag 13 januari 2013 16:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wou dat ik bij jou was.
Maar patat eten ga ik in elk geval.En natuurlijk met Mad Sauce zoals dat vroeger heette. Met zo'n scheettube, iedereen kent ze.
Ben zelf niet zo'n fan van dille, dus ik hem me nooit gewaagd aan die saus.![]()
Ik wil banaan terug.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik geloof alleen niet dat mijn darmen dat fijn vinden
Maar die milkshakeBeter onethisch dan oneetbaar![]()
staat hier standaard in de koelkastquote:Op zondag 13 januari 2013 16:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wou dat ik bij jou was.
![]()
![]()
En anders deze hebbonquote:Op zondag 13 januari 2013 16:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
staat hier standaard in de koelkast
is banaan er nu uit danquote:
Wat een stelletje prutsersBanaan en choco zijn het lekkerst! Zeker als je ze mengt
![]()
![]()
mijn mayo is gister uit de koelkast gevallen (niet mijn schuld overigens) echt heel de vloer onder de vette smurrie.
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
die vind ik dus echt niet lekkerquote:Op zondag 13 januari 2013 16:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En anders deze hebbon
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dit is dus het bewijs dat je (metalen) tubes moet kopen en niets anders.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:53 schreef marbasnarf het volgende:
mijn mayo is gister uit de koelkast gevallen (niet mijn schuld overigens) echt heel de vloer onder de vette smurrie.
10 fucking liter lol.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En anders deze hebbon
[ afbeelding ]Rustig aan.![]()
Jij hebt nooit de echte echte feestjes bij Mono mee gemaakt in Rotterdam. Mayonaise valt nog wel mee. Wat ik daar voor troep over de vloer heb gehadquote:Op zondag 13 januari 2013 16:53 schreef marbasnarf het volgende:
![]()
![]()
Je moet dan ook niet het plastic eten.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die vind ik dus echt niet lekkerBeter onethisch dan oneetbaar![]()
eensch...quote:Op zondag 13 januari 2013 16:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dit is dus het bewijs dat je (metalen) tubes moet kopen en niets anders.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Die past tenminste nog in de koelkast.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bij de AH kun je een 2,5 L emmertje kopen
Is dat veel cheaper dan tubes?Rustig aan.![]()
Ik heb geen aardappels, vet of patatpan in huisquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
misschien wil ik dit niet wetenquote:Op zondag 13 januari 2013 16:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij hebt nooit de echte echte feestjes bij Mono mee gemaakt in Rotterdam. Mayonaise valt nog wel mee. Wat ik daar voor troep over de vloer heb gehad
En dan 's avonds lekker met een theelepeltje op de bank zekerquote:Op zondag 13 januari 2013 16:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bij de AH kun je een 2,5 L emmertje kopen
duh... Nee ik ben van de oliehoorn Fritesausquote:Op zondag 13 januari 2013 16:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet het plastic eten.![]()
![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 16:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En anders deze hebbon
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ja en de goedkoopste in de wijde omtrekquote:Op zondag 13 januari 2013 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en dat is de enige snackbar in de buurt?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ah... dan houdt t idd wel een beetje opquote:Op zondag 13 januari 2013 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen aardappels, vet of patatpan in huis
Frituurpan.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen aardappels, vet of patatpan in huis![]()
Deze vrouw weetquote:Op zondag 13 januari 2013 16:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
duh... Nee ik ben van de oliehoorn Fritesaus![]()
Trouwen?quote:Op zondag 13 januari 2013 16:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En anders deze hebbon
[ afbeelding ]
[b]AirwiN schreef [/b]
owquote:Op zondag 13 januari 2013 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en de goedkoopste in de wijde omtrek![]()
![]()
Nee, dat is dus het leuke. Het potje is het goedkoopst, dan de plastic tube, dan de metalen tube en dan de emmer.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die past tenminste nog in de koelkast.
Is dat veel cheaper dan tubes?Als ik het me goed herinnerd heb. In ieder geval betekent meer inhoud niet dat het relatief goedkoper is.
Ik schop jou eruit 5 minuten na de laatste trein is vertrokkenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 13 januari 2013 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik schop jou eruit 5 minuten na de laatste trein is vertrokken![]()
![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 16:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alleen als je Monopolygamie niet erg vindt.![]()
Doe dat een paar minuten voor de laatste trein vertrekt. Kun je 'm eerst z'n best zien en doen en daarna falenquote:Op zondag 13 januari 2013 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik schop jou eruit 5 minuten na de laatste trein is vertrokken
quote:Op zondag 13 januari 2013 16:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alleen als je polygamie niet erg vindt.
[b]AirwiN schreef [/b]
men.. ik ga vanavond ook maar aardappels in de oven maken (met schil, knoflook en uien) en dan loempia dr bij!They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
ghehehehehquote:Op zondag 13 januari 2013 16:58 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Doe dat een paar minuten voor de laatste trein vertrekt. Kun je 'm eerst z'n best zien en doen en daarna falen
Nee, stel je voor dat ie het wel haalt!quote:Op zondag 13 januari 2013 16:58 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Doe dat een paar minuten voor de laatste trein vertrekt. Kun je 'm eerst z'n best zien en doen en daarna falenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
bommeldingquote:Op zondag 13 januari 2013 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, stel je voor dat ie het wel haalt!![]()
Toch wel zo'n dikke met kipbrokken hè? Niet van die vietnamese (ik betwijfel trouwens of ze ze daar wel kennen) meuk.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:58 schreef marbasnarf het volgende:
men.. ik ga vanavond ook maar aardappels in de oven maken (met schil, knoflook en uien) en dan loempia dr bij!Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Doe laxeermiddel in zijn thee vlak voor hij gaat.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, stel je voor dat ie het wel haalt!Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Hier de c1000 heeft ze ookquote:Op zondag 13 januari 2013 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo lekker hèBinnenkort weer eens naar de sligro
![]()
Goedequote:Op zondag 13 januari 2013 16:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doe laxeermiddel in zijn thee vlak voor hij gaat.
[b]AirwiN schreef [/b]
Hij drinkt thee?quote:Op zondag 13 januari 2013 16:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doe laxeermiddel in zijn thee vlak voor hij gaat.
En knoop zijn veters aan elkaar onder de tafel zonder dat hij het door heeftquote:Op zondag 13 januari 2013 16:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doe laxeermiddel in zijn thee vlak voor hij gaat.![]()
![]()
vietnamese zijn wel errug lekker!!!! (vannacht nog gegeten!) maar ik heb die grotere met groente en kip in de vriezert liggen. Die hele grote van de chinees met zon berg tauge vind ik niet lekker trouwensquote:Op zondag 13 januari 2013 16:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Toch wel zo'n dikke met kipbrokken hè? Niet van die vietnamese (ik betwijfel trouwens of ze ze daar wel kennen) meuk.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Tauge is gay.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vietnamese zijn wel errug lekker!!!! (vannacht nog gegeten!) maar ik heb die grotere met groente en kip in de vriezert liggen. Die hele grote van de chinees met zon berg tauge vind ik niet lekker trouwensOp woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Denken dat ik koffie in huis hebquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
gatver, dan schijt hij t plafond onder wanneer hij struikelt ...quote:Op zondag 13 januari 2013 17:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En knoop zijn veters aan elkaar onder de tafel zonder dat hij het door heeftThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Ik ontdekte vannacht dat er behang op mijn plafond zit!!quote:Op zondag 13 januari 2013 17:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gatver, dan schijt hij t plafond onder wanneer hij struikelt ...If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Doet me denken aan die vulkaan eruptie op de model spoorbaan uit de laatste Jackass filmquote:Op zondag 13 januari 2013 17:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gatver, dan schijt hij t plafond onder wanneer hij struikelt ...![]()
![]()
Er hoort wel sambal badjak bij.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vietnamese zijn wel errug lekker!!!! (vannacht nog gegeten!) maar ik heb die grotere met groente en kip in de vriezert liggen. Die hele grote van de chinees met zon berg tauge vind ik niet lekker trouwensBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Of zet 'm in zn onderbroek de deur uit en gooi de rest van zn kleren naar buiten als de laatste trein komt. Moet ie kiezen tussen kleren of trein
Dat is best lastig aan te brengen kan ik je wel vertellen.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ontdekte vannacht dat er behang op mijn plafond zit!!Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Oelek is ongebakken, dus "rauw" compleet ongeschikt. Voor rijst zou ik brandal aanraden, zeker met basmatiquote:
Maar op loempia's hoort badjak.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
ik heb geen verstand van sambal... smeer / roer er gewoon wat doorheen. Bij gebrek aan sambal gebruik ik hete chilisaus, is bij loempia ook erg lekker (en bij tosti trouwens ook!)quote:Op zondag 13 januari 2013 17:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oelek is ongebakken, dus "rauw" compleet ongeschikt. Voor rijst zou ik brandal aanraden, zeker met basmati
Maar op loempia's hoort badjak.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Ik ga turkse pizza en patatje joppie eten en Vin heeft een shoarmaschotel besteldquote:Op zondag 13 januari 2013 17:05 schreef charmed_angel het volgende:
Nu heb ik trek in Chinees
Dat is wel beter voor mijn darmen denk ik?
[b]AirwiN schreef [/b]
De Chinees hier in Lelystad krijgt zulke goede waarderingen dat ik bijna geneigd ben Chinees te gaan etenquote:Op zondag 13 januari 2013 17:05 schreef charmed_angel het volgende:
Dat is wel beter voor mijn darmen denk ik?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
chineesquote:Op zondag 13 januari 2013 17:05 schreef charmed_angel het volgende:
Dat is wel beter voor mijn darmen denk ik?_2
turkse pizza EN patat....quote:Op zondag 13 januari 2013 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga turkse pizza en patatje joppie eten en Vin heeft een shoarmaschotel besteld
Welke, die naast de wijlen bioscoop? Dat is de beste. Slechtste is nog altijd die naast de Lela erotica zaak. Wat een smerige saté daar.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De Chinees hier in Lelystad krijgt zulke goede waarderingen dat ik bijna geneigd ben Chinees te gaan eten![]()
Jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Geen idee waar ie zit. Hij heet Yuan....quote:Op zondag 13 januari 2013 17:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Welke, die naast de wijlen bioscoop? Dat is de beste. Slechtste is nog altijd die naast de Lela erotica zaak. Wat een smerige saté daar.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
tja als je niet kan kiezenquote:
lekkerquote:Op zondag 13 januari 2013 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga turkse pizza en patatje joppie eten en Vin heeft een shoarmaschotel besteld
Turkse pizza yammieen patatje
Ik weet het nog steeds niet
Ik lig in bad, al meer dan een uur
Heb ik minder pijn en stopt de diarree
Vanavond vroeg naar bed denk ik![]()
![]()
Dat is dezelfde eigenaar als de Muur er naast meen ik. Yuan is de vegetarische zaak.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geen idee waar ie zit. Hij heet Yuan....![]()
Dat probleem had ik dus en aan alleen patat of alleen TP heb ik niet genoegquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Aaaw!quote:Op zondag 13 januari 2013 17:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lekker
Vanavond vroeg naar bed denk ik
Ik ga spaghetti maken, en dan 3 porties invriezen.![]()
![]()
Ik heb eigenlijk nog nooit een turkse pizza met döner gegeten. Wel durum döner, maar da's een normale wrap.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
mag hopen dat je geen diarree hebt wanneer je in bad ligtquote:Op zondag 13 januari 2013 17:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lekker
Vanavond vroeg naar bed denk ik
Of juist welquote:Op zondag 13 januari 2013 17:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mag hopen dat je geen diarree hebt wanneer je in bad ligt
[b]AirwiN schreef [/b]
*pffrrt* Owwshit (woordkeus...) dan maar douchen....quote:Op zondag 13 januari 2013 17:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb ik minder pijn en stopt de diarreeProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
oh ja dat kan ook... vond t wel een creatieve manier van een keuze maken ontwijkenquote:Op zondag 13 januari 2013 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat probleem had ik dus en aan alleen patat of alleen TP heb ik niet genoegik ben soms heel lang aan t wikken en wege wat ik zal eten... maar jij kiest ze gewoon allebei haha
Hier vanavond restjes chinees van gister....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ben dan ook geen typische vrouwquote:Op zondag 13 januari 2013 17:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh ja dat kan ook... vond t wel een creatieve manier van een keuze maken ontwijkenik ben soms heel lang aan t wikken en wege wat ik zal eten... maar jij kiest ze gewoon allebei haha
[b]AirwiN schreef [/b]
zou gewoon voor rijst gaan in dat geval... dat "stopt' en je had toch al trek in chineesquote:Op zondag 13 januari 2013 17:11 schreef charmed_angel het volgende:
Het rare is, ik heb overal trek in... Maar of het verstandig is om dat te etenThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Ik mis die döner tent wel bij de AH in Rotterdam Eudokiaplein.
Die broodjes waren zeer betaalbaar en nog eens van exorbitante kwaliteit. Ik heb daar met WT een keer ene broodje gehaald. Die ik overigens na 5 happen weg gooide omdat ik niet kon eten ivm afgebroken kies. Dat was wel matig.![]()
ik zeg toch dat het stoptquote:Op zondag 13 januari 2013 17:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
*pffrrt* Owwshit (woordkeus...) dan maar douchen....
Als ik zit op de bank moet ik om het half uur
Bleeeeeeehhhh![]()
![]()
Gewoon tros bananen eten. Dat obstipeert wel.
Of hoe je dat ook schrijven mag. Schijtwoord.
[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2013 17:12:58 ]![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 17:12 schreef Monopoly het volgende:
Gewoon tros bananen eten. Dat obstipeert wel.
Of hoe je dat ook schrijven mag. Schijtwoord.
Ik heb geen bananen in huis
Dinsdag even halen![]()
![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 17:12 schreef Monopoly het volgende:
Ik mis die döner tent wel bij de AH in Rotterdam Eudokiaplein.
Die broodjes waren zeer betaalbaar en nog eens van exorbitante kwaliteit. Ik heb daar met WT een keer ene broodje gehaald. Die ik overigens na 5 happen weg gooide omdat ik niet kon eten ivm afgebroken kies. Dat was wel matig.Normaal houd ik niet zo van kipdöner maar deze was voortreffelijk. Het is alsof je een stukje van je leven meer compleet hebt.
Lekker toch, beetje fokken op je telefoon, beetje patiëncen. Vind het altijd wel lekker. Ik eet nog wel eens dingen zodat ik wat langer kan zitten, scheelt weer saaie werkdagen.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zeg toch dat het stopt
Als ik zit op de bank moet ik om het half uur
BleeeeeeehhhhBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Heb je appelsap?quote:Op zondag 13 januari 2013 17:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb geen bananen in huis
Dinsdag even halenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De puzzelstukjes vallen langzaam in elkaar. Het was een puike ervaring.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]Normaal houd ik niet zo van kipdöner maar deze was voortreffelijk. Het is alsof je een stukje van je leven meer compleet hebt.
![]()
Hou eens op jijquote:Op zondag 13 januari 2013 17:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ik word blij als ik naar de weersverwachting kijk
Ik hoop op schaatsen volgend weekend
[b]AirwiN schreef [/b]
Scheve schaatsen rijden
en kamille thee is ook goed om je buik rustig te krijgen...
ach, zou gewoon straks t warme water weer aanzetten en nog ff blijven liggen, tis toch koud!
ik wil ook een bad, maar t past gewoon echt niet in mn badkamerThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
neequote:
Ik zou vandaag boodschappen gaan doen, maar dat kan niet ivm diarree
En R is er niet, want die had een afspraak. Ik ben blij dat ik niet meekon![]()
![]()
ik pas niet in een teiltjequote:Op zondag 13 januari 2013 17:17 schreef Monopoly het volgende:
Vroeger had je geen bad. Dan ging je in een teiltje in de wasbak zitten.ben n dikzak
Stukken warmer vaak ook dan regulier schaatsenquote:
Ik zou wel weer es goede lamsshoardma of een lamachun met lamsvlees willen.... jammer dat die tent in Heerenveen zo ongelofelijk onvriendelijk overkomt....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Grotere teil kopen of afvallen dus. Je moet er wat voor over hebben.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik pas niet in een teiltjeben n dikzak
![]()
Zuigt het dan vacuüm?quote:Op zondag 13 januari 2013 17:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ja ik vind het al opvallen weinig vleesquote:Op zondag 13 januari 2013 17:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is dezelfde eigenaar als de Muur er naast meen ik. Yuan is de vegetarische zaak.
Jij mazzel dat mannen rondingen verkiezen boven botjesquote:Op zondag 13 januari 2013 17:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik wil nieuwe schaatsen kopenDonderdag na het bloedgeven maar even doen
Nu ik werk, vraag ik me echt af waar ik alle tijd vandaan moet halen![]()
![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 17:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja ik vind het al opvallen weinig vleesSnel naar de overkant rennen dus.
![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 17:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Mannenquote:Op zondag 13 januari 2013 17:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij mazzel dat mannen rondingen verkiezen boven botjes
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
gheheh ik denk dat er geen water meer bijpast als ik in mn afwasteil ga zittenquote:zou wle genant zijn als ik op die manier naar de dokter moet hupsen ghehe
Ik heb van die Langlauf schaatsen; kan met klikbindingen kiezen tussen schaatsijzers (heb ik) of ski's (mijn oude paar is kaput,. moet nog nieuwe).quote:Op zondag 13 januari 2013 17:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil nieuwe schaatsen kopenDonderdag na het bloedgeven maar even doen
Nu ik werk, vraag ik me echt af waar ik alle tijd vandaan moet halen
Leuk spul hoor!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
OK: weldenkende en niet door het modebeeld beinvloedbare mannen danquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Een vriendin van mij werkt op de eerste hulp in het ziekenhuis. Die krijgt af en toe echt met smerige genante dingen te maken.
Ouwe kerels van boven de 70 met een monsterdildo in de anus en dan zeggen "Ik ben gevallen"_!
![]()
Ach, er komen ook mannen met hun leuter in een stofzuigerslang, of mensen met colaflessen in hun kont. Denk dat ze niet eens raar opkijken.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gheheh ik denk dat er geen water meer bijpast als ik in mn afwasteil ga zittenzou wle genant zijn als ik op die manier naar de dokter moet hupsen ghehe
Die hebben heul wat genanters gezien hoorquote:Op zondag 13 januari 2013 17:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gheheh ik denk dat er geen water meer bijpast als ik in mn afwasteil ga zittenzou wle genant zijn als ik op die manier naar de dokter moet hupsen ghehe
En gun die mensen ook een gezellig gesprek bij de koffie
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ghehehe ... dat mensen dat excuus uberhaupt nog gebruiken, echt NIEMAND geloofd dat!quote:Op zondag 13 januari 2013 17:20 schreef Monopoly het volgende:
Een vriendin van mij werkt op de eerste hulp in het ziekenhuis. Die krijgt af en toe echt met smerige genante dingen te maken.
Ouwe kerels van boven de 70 met een monsterdildo in de anus en dan zeggen "Ik ben gevallen"_!
ik heb van die harde kunststof kunstschaatsen.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb van die Langlauf schaatsen; kan met klikbindingen kiezen tussen schaatsijzers (heb ik) of ski's (mijn oude paar is kaput,. moet nog nieuwe).
Leuk spul hoor!
Maar ik wil deze weer
![]()
![]()
Want seks heb je maar tot je 30e?quote:Op zondag 13 januari 2013 17:20 schreef Monopoly het volgende:
Ik zou gewoon naar binnen lopen en zeggen: Ja, ik wou gewoon een leuke avond hebben en drukte hem iets te ver door. Ging zo makkelijk, normaal heb ik een nog breder model, dus tsja, dit was onvermijdelijk.quote:
Zeg zuster, spoel je hem wel af, ik krijg bezoek morgen en heb hem weer nodig.![]()
Ach, mannen werden vroeger ook beïnvloed door mode, toen vielen ze op dikke vrouwen.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
OK: weldenkende en niet door het modebeeld beinvloedbare mannen dan
Hypocriet gedoe allemaal.
Tipje voor opa:quote:Op zondag 13 januari 2013 17:20 schreef Monopoly het volgende:
Pfffff wat een rotwerk dat kleding verstellenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Doe het veiliger:quote:
!![]()
Ow god... Morgenavond halve finale 'ik hou van holland skihuteditie'
En ik mag/kan niet drinken.... Ai ai ai![]()
![]()
Wat doet die vieze enge man op mijn netvliesquote:Nu hoef ik 5 jaar geen seks meer.
Skihut zonder alcohol is als fiets zonder wiel.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:27 schreef charmed_angel het volgende:
En ik mag/kan niet drinken.... Ai ai ai
Gelukkig is de maandag een werkdag, en dan drinken we niet, toch?quote:Op zondag 13 januari 2013 17:27 schreef charmed_angel het volgende:
En ik mag/kan niet drinken.... Ai ai aiProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hoe werkt zoiets? Ik bedoel kun je dan niet gewoon wachten tot hij weer slap is? Desnoods wat Dreft glijmiddel erop?quote:Op zondag 13 januari 2013 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, er komen ook mannen met hun leuter in een stofzuigerslang, [..]Beter onethisch dan oneetbaar![]()
De gemiddelde fokker heeft toch zo'n enorme schlong dattie ook in ontspannen toestand klem zit in een stofzuigerslang>?quote:Op zondag 13 januari 2013 17:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe werkt zoiets? Ik bedoel kun je dan niet gewoon wachten tot hij weer slap is? Desnoods wat Dreft glijmiddel erop?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Doet me een beetje denken aan een middeleeuws martelwerktuig met "peer" in de naamquote:
De reactie moet je dan echt filmen, kan niet anders dan onprijslijk zijnquote:Op zondag 13 januari 2013 17:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zou gewoon naar binnen lopen en zeggen: Ja, ik wou gewoon een leuke avond hebben en drukte hem iets te ver door. Ging zo makkelijk, normaal heb ik een nog breder model, dus tsja, dit was onvermijdelijk.
Zeg zuster, spoel je hem wel af, ik krijg bezoek morgen en heb hem weer nodig.
Waarheid.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De reactie moet je dan echt filmen, kan niet anders dan onprijslijk zijn![]()
ik vind de Skihut leukquote:Op zondag 13 januari 2013 17:28 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Skihut zonder alcohol is als fiets zonder wiel.![]()
![]()
Ik heb geen idee, WT. Het is mij nog nooit overkomen.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe werkt zoiets? Ik bedoel kun je dan niet gewoon wachten tot hij weer slap is? Desnoods wat Dreft glijmiddel erop?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
bij de eerste ronde heb ik wel gedronken (veel!!!) mede door mij zijn we door naar de halve finalequote:Op zondag 13 januari 2013 17:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gelukkig is de maandag een werkdag, en dan drinken we niet, toch?![]()
![]()
Ik denk gewoon vuistdiep erin.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe werkt zoiets? Ik bedoel kun je dan niet gewoon wachten tot hij weer slap is? Desnoods wat Dreft glijmiddel erop?Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Ik kwam een oude post tegen van mezelf![]()
Hoi, ik ben Frederick,
Ik heb een nogal lugubere fetisj. Zoals jullie wel kunnen begrijpen vind ik het lastig om hier over te praten.
Toen ik de leeftijd van 22¾ bereikte, raakte ik gefascineerd door een lijkwade.
Het begon met een spelletje wat ik vaak speelde met de pastoor. We rolden elkaar in de kerkers van het klooster in een lijkwade, en dan riepen we altijd: Billenpoetsdoek, billenpoetsdoek!!
Nadat de pastoor was overgeplaatst om een vreemde reden, begon ik te realiseren dat ik de lijkwade wel miste.
Ik heb er toen zelf één gekocht, en toen ik mij thuis op zolder in de lijkwade had gerold besloot ik mijn stoute schoenen aan te trekken, en mijzelf te betasten. Dit vond ik zo prikkelend dat ik gelijk mijn hoogtepunt bereikte.
Sindsdien wil ik niets anders meer dan een lijkwade waar ik in alle rust met mijn piemel kan spelen. Vrienden heb ik niet meer en ik vind het moeilijk om hier over te praten.
Toch heb ik sinds jaar en dag al plezier van mijn lijkwade. Ik kan niet meer zonde, en mocht ik overlijden dan wil ik graag zonder kist, met alleen mezelf en de lijkwade begraven worden!![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 17:40 schreef Monopoly het volgende:
Ik kwam een oude post tegen van mezelf![]()
[ afbeelding ]
Hoi, ik ben Frederick,
Ik heb een nogal lugubere fetisj. Zoals jullie wel kunnen begrijpen vind ik het lastig om hier over te praten.
Toen ik de leeftijd van 22¾ bereikte, raakte ik gefascineerd door een lijkwade.
Het begon met een spelletje wat ik vaak speelde met de pastoor. We rolden elkaar in de kerkers van het klooster in een lijkwade, en dan riepen we altijd: Billenpoetsdoek, billenpoetsdoek!!
[ afbeelding ]
Nadat de pastoor was overgeplaatst om een vreemde reden, begon ik te realiseren dat ik de lijkwade wel miste.
Ik heb er toen zelf één gekocht, en toen ik mij thuis op zolder in de lijkwade had gerold besloot ik mijn stoute schoenen aan te trekken, en mijzelf te betasten. Dit vond ik zo prikkelend dat ik gelijk mijn hoogtepunt bereikte.
Sindsdien wil ik niets anders meer dan een lijkwade waar ik in alle rust met mijn piemel kan spelen. Vrienden heb ik niet meer en ik vind het moeilijk om hier over te praten.
Toch heb ik sinds jaar en dag al plezier van mijn lijkwade. Ik kan niet meer zonde, en mocht ik overlijden dan wil ik graag zonder kist, met alleen mezelf en de lijkwade begraven worden!
Was een best succesvol topic overigens. Ik heb hem een kick gegeven. Even nieuw leven in blazen!
ONZ / Ik heb sinds kort een nieuwe Fetisj![]()
Neequote:Op zondag 13 januari 2013 17:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
samen schaatsen
Kan je een soort van oefenen
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb veeeeeeeeeeeel minder vet en het dus veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel sneller koud!!quote:
No fucking way dat ik het ijs op ga
[b]AirwiN schreef [/b]
van schaatsen krijg je het heet hèquote:Op zondag 13 januari 2013 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb veeeeeeeeeeeel minder vet en het dus veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel sneller koud!!
No fucking way dat ik het ijs op ga![]()
![]()
Van kou val je nog verder afquote:Op zondag 13 januari 2013 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb veeeeeeeeeeeel minder vet en het dus veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel sneller koud!!
No fucking way dat ik het ijs op ga![]()
Van seks ook. Dus als ik moet kiezenquote:Op zondag 13 januari 2013 17:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
van schaatsen krijg je het heet hè
[b]AirwiN schreef [/b]
en van scheef schaatsen nog heterquote:Op zondag 13 januari 2013 17:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
van schaatsen krijg je het heet hè
Seks op het ijs, tel uit je winstquote:Op zondag 13 januari 2013 17:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van seks ook. Dus als ik moet kiezen
Klopt. Ik had het net wel een beetje warm gekregenquote:Op zondag 13 januari 2013 17:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van seks ook. Dus als ik moet kiezen![]()
![]()
Ik weet nog wel een keer dat m'n moeder het ijs op ging met een stoel. Kwam ze terug met maar drie poten eraan![]()
![]()
Jij ook alquote:Op zondag 13 januari 2013 17:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Klopt. Ik had het net wel een beetje warm gekregen![]()
Ik begin het weer koud te krijgen
[b]AirwiN schreef [/b]
Yeah.... not gonna happenquote:Op zondag 13 januari 2013 17:48 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Seks op het ijs, tel uit je winst
[b]AirwiN schreef [/b]
Waar had ze die vierde gestopt dan?quote:Op zondag 13 januari 2013 17:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik weet nog wel een keer dat m'n moeder het ijs op ging met een stoel. Kwam ze terug met maar drie poten eraan
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Dus toen moest ze naar het ziekenhuis en zei ze "ik ben gevallen"?quote:Op zondag 13 januari 2013 17:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik weet nog wel een keer dat m'n moeder het ijs op ging met een stoel. Kwam ze terug met maar drie poten eraan
ghehehehe aaahw was ze zo hard gevallen?quote:Op zondag 13 januari 2013 17:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik ga dadelijk wat eten en dan zie ik wel verderquote:Op zondag 13 januari 2013 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij ook al![]()
Ik begin het weer koud te krijgen![]()
![]()
Niet dat ik weet, maar daarna is ze nooit meer het ijs op gegaanquote:Op zondag 13 januari 2013 17:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehehe aaahw was ze zo hard gevallen?![]()
![]()
Vin die al bibberend een ijsje staat te eten buiten bij IKEA »»quote:««
[b]AirwiN schreef [/b]
En jij laat die jongen gewoon kou lijden danquote:Op zondag 13 januari 2013 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vin die al bibberend een ijsje staat te eten buiten bij IKEA »»««
![]()
![]()
3x raden van wie hij dat ijsje heeft gekregenquote:Op zondag 13 januari 2013 17:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En jij laat die jongen gewoon kou lijden dan
[b]AirwiN schreef [/b]
Had hij braaf gespeeld in de ballenbak ja?quote:Op zondag 13 januari 2013 17:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
3x raden van wie hij dat ijsje heeft gekregen![]()
![]()
Jij betaalt nog voor hem ook?quote:Op zondag 13 januari 2013 17:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
3x raden van wie hij dat ijsje heeft gekregen
Of was dat voor het leedvermaak dat logischerwijs zou volgen![]()
![]()
Het nieuwe katje is er, zet nu zijn eerste stapjes uit de verhuiskist. in een nog beter verstophoekje er een halve meter naast.![]()
![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 17:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Had hij braaf gespeeld in de ballenbak ja?
[b]AirwiN schreef [/b]
D'aaaw! Die eerste dagen zijn vaak moeilijk voor ze ja. Maar wat fijn dat hij er is!quote:Op zondag 13 januari 2013 17:57 schreef Myraela het volgende:
Het nieuwe katje is er, zet nu zijn eerste stapjes uit de verhuiskist. in een nog beter verstophoekje er een halve meter naast.![]()
Voorbedachte radequote:Op zondag 13 januari 2013 17:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij betaalt nog voor hem ook?
Of was dat voor het leedvermaak dat logischerwijs zou volgen
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 13 januari 2013 17:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
Nooo, de schaamluis is aan het uitsterven![]()
![]()
![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, hij scheen sowieso al enorm schuw te zijn. Maar dat trekt nog wel weg, vanavond slapen we bij hem in de kamer.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
D'aaaw! Die eerste dagen zijn vaak moeilijk voor ze ja. Maar wat fijn dat hij er is!![]()
![]()
Komt vanzelf goed.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, hij scheen sowieso al enorm schuw te zijn. Maar dat trekt nog wel weg, vanavond slapen we bij hem in de kamer.![]()
![]()
quote:http://www.nu.nl/lifestyl(...)t-brazilian-wax.html
'Schaamluis sterft uit door Brazilian wax'
SYDNEY - De schaamluis dreigt uit te sterven, waarschijnlijk door de toenemende populariteit van het zogeheten Brazilian bikini waxing, waarbij een groot deel of alle schaamharen worden weggehaald met hars.
Het ontharen van de schaamstreek met een wax-beurt is erg populair.
Meer dan 80 procent van de universiteitsstudenten in de Verenigde Staten zou geheel of gedeeltelijk het schaamhaar verwijderen en die trend is ook in andere westerse landen te zien.
In de grootste seksuele gezondheidskliniek van Australië is al sinds 2008 geen vrouw met schaamluis meer gezien en het aantal mannelijke gevallen is in de afgelopen 10 jaar met 80 procent gedaald.
''Schaamluis kwam vroeger extreem vaak voor, maar nu is het een zeldzaamheid'', aldus een arts van de kliniek.
Sex and the City
Uit een studie uit 2009 blijkt dat ongeveer 2 tot 10 procent van de mensen te kampen heeft met schaamluis. De luis verspreidt echter geen ziektes en daarom worden er geen cijfers bijgehouden door de Wereldgezondheidsorganisatie WHO.
Brazilian bikini waxing werd vooral populair gemaakt in een salon in Manhattan die werd gerund door zeven Braziliaanse zusters, waarna allerlei beroemdheden er ook mee begonnen. Vervolgens werd de techniek bekend via series zoals Sex and the City.
Sinds 2000 maakt Brazilian bikini waxing een internationale opmars.![]()
![]()
aaaahw, fijn dat hij nu officiel bij jullie is! Hoop dat hij zich een beetje redelijk snel op zn gemakje voelt!quote:Op zondag 13 januari 2013 17:57 schreef Myraela het volgende:
Het nieuwe katje is er, zet nu zijn eerste stapjes uit de verhuiskist. in een nog beter verstophoekje er een halve meter naast.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Stoppen met scheren! Red de schaamluisquote:Op zondag 13 januari 2013 18:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Best wel erg hoor. Weer een diersoort minder
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik doe mee!quote:Op zondag 13 januari 2013 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stoppen met scheren! Red de schaamluis![]()
![]()
Ik niet!!quote:
Grijze haren op mn hoofd vind ik al erg genoeg!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 13 januari 2013 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik niet!!
Grijze haren op mn hoofd vind ik al erg genoeg!![]()
Ik zoek wel ergens anders medestanders![]()
![]()
mmm, mn eten ruikt zo leker, maar t moet nog ene half uur in de oven! hele huis ruikt naar kruiden
Misschien in PUBquote:Op zondag 13 januari 2013 18:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
Ik zoek wel ergens anders medestanders
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:U sure?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik niet!!
Grijze haren op mn hoofd vind ik al erg genoeg!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik vind het anders niet bepaald vriendelijk uitziend volk
Je bent natuurliefhebber of niet natuurlijkquote:Op zondag 13 januari 2013 18:09 schreef GauloisesB. het volgende:
Ik vind het anders niet bepaald vriendelijk uitziend volk![]()
![]()
Blijf dan ook binnenquote:
Girl Interupted![]()
Angelina
[b]AirwiN schreef [/b]
Gaat lastig als je ergens anders bent en naar huis moetquote:.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Niet naar huis gaanquote:Op zondag 13 januari 2013 18:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaat lastig als je ergens anders bent en naar huis moet.
![]()
Ik zet de deur wel even openquote:Op zondag 13 januari 2013 18:16 schreef Spezza19 het volgende:
Kou moet lekker optyfen.... Waar blijft die global warming??![]()
Wil jij Vin niet op ideeën brengen aubquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:prima idee... dan zet ik lekker NOG een lamp aan!
Sorryquote:Op zondag 13 januari 2013 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil jij Vin niet op ideeën brengen aub![]()
![]()
Dinsdag gesprek bij uitzendbureau, moet welquote:Op zondag 13 januari 2013 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil jij Vin niet op ideeën brengen aub![]()
![]()
Het is zondag.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dinsdag gesprek bij uitzendbureau, moet wel![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 18:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dinsdag gesprek bij uitzendbureau, moet wel![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Niet ergquote:Op zondag 13 januari 2013 18:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je zit er nog zeker 18 uur aan vast
[b]AirwiN schreef [/b]
In welke gehuchten woont iedereen hier?
Jullie hebben het allemaal over sneeuw, ik ruik het hier nog niet eens
Oh jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Gelukkig is de trein lekker warm. En als ik thuis ben ga ik heet douchen en in bed een film kijken.
Vandaag Seven Psychopaths gezien, erg goed.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik ga eens even lekker varkenshaasjes met gebakken aardappelen maken
Laat het je smakenquote:Op zondag 13 januari 2013 18:24 schreef Spezza19 het volgende:
Ik ga eens even lekker varkenshaasjes met gebakken aardappelen maken![]()
![]()
Ik zag van de week de trailer ergens voorbij komen, maar kon me niet prikkelen de torrent op te zoeken.quote:
Waarom goed?Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Goed, apart verhaal, boeiend, niet langdradig, passende muziek, mooi gefilmd.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:25 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Ik zag van de week de trailer ergens voorbij komen, maar kon me niet prikkelen de torrent op te zoeken.
Waarom goed?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dan ga ik het een kans gevenquote:Op zondag 13 januari 2013 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed, apart verhaal, boeiend, niet langdradig, passende muziek, mooi gefilmd.
Dat komt wel goed. Heb alleen geen zaanse mayo meer... Geen zin om de deur uit te gaanquote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 18:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kan ie wat ervaring op doen. Kan nooit kwaad nee.
[b]AirwiN schreef [/b]
Topickillquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
Yoquote:Op zondag 13 januari 2013 18:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet, we zijn allemaal aan het koken (of althans, Spezza en ik)
[..]
Hai!
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Mensen die nu niet op de bank onder een dekentje zittenquote:Op zondag 13 januari 2013 18:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet, we zijn allemaal aan het koken (of althans, Spezza en ik)
[..]
Hai!_!
[b]AirwiN schreef [/b]
En daar ben ik weer![]()
altijd fijn op een receptie komen waar ze zoveel muntjes weggeven, dat je de hele middag gratis bier zuipt
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Wel op de bank, zonder dekentje, gewoon lekker de verwarming hoog.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mensen die nu niet op de bank onder een dekentje zitten_!
Mensen die nu niet hun visite neukenquote:Op zondag 13 januari 2013 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
!
![]()
Je hebt 'm op zolder gezet?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel op de bank, zonder dekentje, gewoon lekker de verwarming hoog.
Wat ga je eten?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:39 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben ook aan het koken, staat inmiddels in de oven.
![]()
![]()
Ik heb geen visitequote:Op zondag 13 januari 2013 18:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mensen die nu niet hun visite neuken!
.
![]()
Dat zou incest zijn in mijn gevalquote:Op zondag 13 januari 2013 18:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
.
Ik heb geen visitequote:Op zondag 13 januari 2013 18:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die staat al op zolderquote:
Klinkt toch redelijk smakelijkquote:Op zondag 13 januari 2013 18:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pasta schotel met ham, champignon, paprika en 1 of ander sausje(nee, niet zelf geklopt).
![]()
![]()
Ik hoop dat het smaakt, ik heb de ham maar gebakken terwijl dat niet op dat ding stondquote:Op zondag 13 januari 2013 18:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Klinkt toch redelijk smakelijk.
![]()
Nietquote:Op zondag 13 januari 2013 18:39 schreef Faxie het volgende:
Huppel, om hoe laat schop je ons d'r uit vrijdag?
[b]AirwiN schreef [/b]
Mensen die zo met visite onder de douche gaanquote:Op zondag 13 januari 2013 18:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
[b]AirwiN schreef [/b]
Vinnie komt niet mee?quote:
Aha een beetje eigen recept dusquote:Op zondag 13 januari 2013 18:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hoop dat het smaakt, ik heb de ham maar gebakken terwijl dat niet op dat ding stond.
![]()
![]()
![]()
Je brengt me op een ideequote:Op zondag 13 januari 2013 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mensen die zo met visite onder de douche gaan![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Jeetje, straks gaat die helemaal niet meer wegquote:
Dat oogt beter heb ik me laten wijsmakenquote:Op zondag 13 januari 2013 18:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Waarom een punt achter het poppetje?.
Klein beetje aangepast, ik kon sowieso geen hamblokjes vinden dus nam ik een hamlap mee, deze gesneden in blokjes en gebakken ipv rauw erin mikkenquote:Op zondag 13 januari 2013 18:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Aha een beetje eigen recept dus![]()
.
![]()
Gezellig tochquote:
Hij moet welquote:Op zondag 13 januari 2013 18:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jeetje, straks gaat die helemaal niet meer weg
[b]AirwiN schreef [/b]
Doe ik ook altijdquote:Op zondag 13 januari 2013 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mensen die zo met visite onder de douche gaan.
Wanneer mag ik op visite komen?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
CV kapot?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mja, ziet dom uit.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat oogt beter heb ik me laten wijsmaken.
[..]
Klein beetje aangepast, ik kon sowieso geen hamblokjes vinden dus nam ik een hamlap mee, deze gesneden in blokjes en gebakken ipv rauw erin mikken.
Je komt er vanzelf achter of het een succes is
Eten is hier bijna klaar
HELLUP
Forum Opties Forumhop: Hop naar: