SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP zal in de komende weken verder uitgebouwd worden. Suggesties zijn welkom![]()
![]()
Grapjes van niveau manquote:
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Conclusie:
Liverpool probeert eindelijk te voetballen, maar is er nog lang niet.
Sneijder > van persie
van persie deed 2e helft niet mee
Suarez is een held (want van Ajax)
Man United was eerste helft veel beter dan de 2e helft.![]()
quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Jij ja, autistisch sukkeltjequote:Je hebt je volgens mij de hele wedstrijd alleen maar af lopen rukken op de middelmaat van je favo clubje
favo clubjequote:Op zondag 13 januari 2013 16:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij ja, autistisch sukkeltjeJe hebt je volgens mij de hele wedstrijd alleen maar af lopen rukken op de middelmaat van je favo clubje
On: wat gaat het worden bij Arsenal - City?![]()
Arsenal wint.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:31 schreef Syntix het volgende:
[..]
favo clubje
On: wat gaat het worden bij Arsenal - City?“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Team in full: Szczesny, Sagna, Koscielny, Vermaelen, Gibbs, Diaby, Cazorla, Wilshere, Oxlade-Chamberlain, Walcott, Podolski.
Subs: Mannone, Jenkinson, Santos, Mertesacker, Ramsey, Coquelin, Giroud.![]()
Glass man Diaby meteen in de basis na 3 maanden (of eigenlijk zijn gehele bestaan) blessureleed, doordat Arteta geblesseerd is. Blijkt maar weer dat er een versterking zo hard nodig is op die positie.
Gelijkspel, of overwinning City.![]()
Man City: Hart, Zabaleta, Kompany, Nastasic, Clichy, Javi Garcia, Barry, Milner, Silva, Tevez, Dzeko.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:35 schreef Banaanensuiker het volgende:
Team in full: Szczesny, Sagna, Koscielny, Vermaelen, Gibbs, Diaby, Cazorla, Wilshere, Oxlade-Chamberlain, Walcott, Podolski.
Subs: Mannone, Jenkinson, Santos, Mertesacker, Ramsey, Coquelin, Giroud.
Subs: Pantilimon, Lescott, Sinclair, Kolarov, Suarez, Rekik, Balotelli.
Referee: Mike Dean (Wirral)know'm sayin?
word? word.![]()
Toure al naar de Afrika cup? Pwff dat scheelt welquote:Op zondag 13 januari 2013 16:40 schreef alors het volgende:
[..]
Man City: Hart, Zabaleta, Kompany, Nastasic, Clichy, Javi Garcia, Barry, Milner, Silva, Tevez, Dzeko.
Subs: Pantilimon, Lescott, Sinclair, Kolarov, Suarez, Rekik, Balotelli.
Referee: Mike Dean (Wirral)
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.![]()
Ja en ook geen Agueroquote:Op zondag 13 januari 2013 16:43 schreef Maraten het volgende:
[..]
Toure al naar de Afrika cup? Pwff dat scheelt welknow'm sayin?
word? word.![]()
Geen Nasri dat is dan wel weer jammer.quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Wilsherequote:Op zondag 13 januari 2013 16:35 schreef Banaanensuiker het volgende:
Subs: Mannone, Jenkinson, Santos, Mertesacker, Ramsey, Coquelin, Giroud.![]()
![]()
What's the difference between Samir Nasri and soup?quote:Op zondag 13 januari 2013 16:46 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Geen Nasri dat is dan wel weer jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 16:54 schreef Maraten het volgende:
[..]
What's the difference between Samir Nasri and soup?Soep heeft ballen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zei men vorig seizoen ook. En in de heenwedstrijd zouden we ook kansloos zijn.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:56 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Arsenal gaat dit nooit van zijn leven winnen.
COME ON ARSENAL!!!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Man city heeft dan wel goede spelers, het is geen team. Arsenal kan best winnen hier.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:56 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Arsenal gaat dit nooit van zijn leven winnen.know'm sayin?
word? word.![]()
Idd, je moet van hele goede huize komen wil je van City winnen.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:56 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Arsenal gaat dit nooit van zijn leven winnen.![]()
Tot in de rust, fijne wedstrijd
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit dus. Wilshere gaat ze kapot spelen.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:57 schreef alors het volgende:
[..]
Man city heeft dan wel goede spelers, het is geen team. Arsenal kan best winnen hier.![]()
Je moet uit Amsterdam komenquote:Op zondag 13 januari 2013 16:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, je moet van hele goede huize komen wil je van City winnen.![]()
![]()
Szesny lijkt wel een dubbelganger van Matt Damon (valt me nu pas op, nu ik zo pas The Departed heb gezien)
sd![]()
Rootquote:
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Die assistent loopt al weg haha
Gerechtigheid?quote:Op zondag 13 januari 2013 17:10 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Zat daar ook niet een elleboog bij de speler van de Citizens?
Misser vanaf 11 meter, gerechtigheid.Was 100% rood.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Mwah, er zijn genoeg wedstrijden geweest die ondanks een rode kaart nog leuk bleven. Zoals Norwich - Man City.quote:![]()
Eens geel had ook wel gekund + penal.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:12 schreef sausagin het volgende:
Rood is toch overdreven. Geef een penalty , maar rood?![]()
Hopelijk laat Tevez zich straks weer even van zijn beste kant zien en pakt hij ook een mooie kaart.know'm sayin?
word? word.![]()
Die speler van City heeft idd ellebogen.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:12 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Ik dacht nog een elleboog bij de speler van City te zien.![]()
Mooi, dat is zijn taak gelukkig ook nietquote:Op zondag 13 januari 2013 17:12 schreef Freak188 het volgende:
HAhaha Mertesacker... die kan helemaal niet voetballen..![]()
Arsenalkalender kan ook in de hens gestoken worden.
http://www.fcupdate.nl/vo(...)le-arsenal-kalender/![]()
wat slechtquote:Op zondag 13 januari 2013 17:14 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.fcupdate.nl/vo(...)le-arsenal-kalender/
know'm sayin?
word? word.![]()
Hij moet ballen tegenhouden zeker? Kom op zeg, Mertesacker is een parodie op een voetballer. Stijve hark. Totaal niet des' Arsenals.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mooi, dat is zijn taak gelukkig ook niet![]()
Dat is toch niet zo erg?quote:Op zondag 13 januari 2013 17:14 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moet hij anders doen?quote:Op zondag 13 januari 2013 17:15 schreef Freak188 het volgende:
[..]
Hij moet ballen tegenhouden zeker? Kom op zeg, Mertesacker is een parodie op een voetballer. Stijve hark. Totaal niet des' Arsenals.![]()
het is watquote:Op zondag 13 januari 2013 17:14 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer het gat blijft dus 7 punten.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
En Wenger mag maar aanblijven. Arsenal heeft momenteel wat ik bij Liverpool had met Benitez. Ik misgun ze succes door de trainer en zijn eeuwige gejank en gefaal.![]()
2-8 wordt dit gewoon. Als Wenger voor vanvond 0;00 nog niet weg is koop ik een seizoenskaart voor RKC Waalwijk.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Even quoten, Wenger gaat écht niet weg. Die dient gewoon zijn contract uit.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:37 schreef tochweerhenk het volgende:
2-8 wordt dit gewoon. Als Wenger voor vanvond 0;00 nog niet weg is koop ik een seizoenskaart voor RKC Waalwijk.know'm sayin?
word? word.![]()
Ok bedankt man kom vaker eens langs.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:35 schreef Littlerabbit het volgende:
En Wenger mag maar aanblijven. Arsenal heeft momenteel wat ik bij Liverpool had met Benitez. Ik misgun ze succes door de trainer en zijn eeuwige gejank en gefaal.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
quote:Op zondag 13 januari 2013 17:39 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ok bedankt man kom vaker eens langs.![]()
![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 17:37 schreef tochweerhenk het volgende:
2-8 wordt dit gewoon. Als Wenger voor vanvond 0;00 nog niet weg is koop ik een seizoenskaart voor RKC Waalwijk.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:39 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
http://www.rkcwaalwijk.nl/besteljeseizoenclubcard/
Ze zijn nu met korting en vanaf 65 euro, kom je er nog genadig vanaf!know'm sayin?
word? word.![]()
Pijnlijk ditquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
RKCquote:Op zondag 13 januari 2013 17:42 schreef alors het volgende:
http://www.rkcwaalwijk.nl/besteljeseizoenclubcard/
Ze zijn nu met korting en vanaf 65 euro, kom je er nog genadig vanaf!
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
quote:Op zondag 13 januari 2013 17:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niet op een quote reageren met een quote, kom je net zo debiel als Smoofie over.En nu ga ik weer voetbal kijkenquote:Op zondag 13 januari 2013 17:39 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 17:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niet op een quote reageren met een quote, kom je net zo debiel als Smoofie over.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Dat zou ik ook zeggen met je eigen incompetente post, waarschijnlijk teleurgesteld dat ik je voor was? En ja ik verveel mij er is immers rust.quote:![]()
![]()
Nee hoor ben hartstikke vrolijk.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen met je eigen incompetente post, waarschijnlijk teleurgesteld dat ik je voor was? En ja ik verveel mij er is immers rust.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Hernandez?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Gewoon natrappen van Barry dit
Haha Balo
Ik zie die gif nu , is op de bal maar wel met been recht voor uit.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leek terecht maar als ik de herhaling zie nietsd![]()
Volgens mij wel terecht, komt met 2 benen vooruit vol op Wilshere in.
Barry had ook wel beetje mazzel met die natrap actie, vond ik.
Verder kansloos verloren, terecht rood en penalty na een paar minuten, vervolgens geen enkele kans gehad om er nog iets van te maken.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Op dat bovenste gifje zie je dat hij met één been inkomt, op die andere lijkt het met 2quote:Op zondag 13 januari 2013 18:57 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tsja. Ik snap niet waarom hij met twee benen inkomt.![]()
twitter:GuardianJamieJ twitterde op maandag 14-01-2013 om 12:18:49#mcfc will appeal Vincent Kompany red card v #afc reageer retweet
![]()
twitter:tomvanhulsen twitterde op dinsdag 15-01-2013 om 16:23:02Rode kaart Vincent Kompany geseponeerd. Ontloopt dus een schorsing. reageer retweet
![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:25 schreef Tarado het volgende:
twitter:tomvanhulsen twitterde op dinsdag 15-01-2013 om 16:23:02Rode kaart Vincent Kompany geseponeerd. Ontloopt dus een schorsing. reageer retweet
Onbegrijpelijk, kijk hoe die gek in komt vliegen.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Ik vond het in eerste instantie geen terechte rode kaart dus kan me er wel in vinden. Vond trouwens beide rode kaarten geel, maar daar zal toch nooit iedereen het over eens zijn
all your heroes are whores![]()
Hij stond stil toch? Het was natuurlijk wel een vrij lompe slidingquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:38 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk, kijk hoe die gek in komt vliegen.![]()
Ik vind het wel een logische beslissing, was een sliding op de balquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:38 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk, kijk hoe die gek in komt vliegen.![]()
![]()
Ja, zo'n beeld zegt natuurlijk allesquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het wel een logische beslissing, was een sliding op de bal
[ afbeelding ]Ik ben er van overtuigd dat wanneer je het beeldje voor beeldje gaat bekijken, er ook nog wel een beeld te vinden is waarin het lijkt dat Wilshere rood had moeten hebben. Zegt niets dus.
Maar goed, dat neemt niet weg dat er altijd meningsverschillen over dit soort tackles blijven bestaan. Vind het wel echt opvallend dat voor zo'n harde tackle een kaart wordt geseponeerd. Het slaat namelijk nergens op om op deze manier in te komen. Blijf je staan en blok je de bal heb je hem ook, maar door zo'n in te vliegen neem je gewoon het risico om je tegenstander te blesseren.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Vrij harde, doch correcte tackle. Terecht geen schorsing. Zeker een speler als kompany zou trouwens niet tacklen om iemand te kwetsen.![]()
Kompany komt wel vaker lomp in. Laatst ook tegen een mindere tegenstander en viel er direct na die actie een goal. Weet alleen zo niet meer welke wedstrijd.![]()
fa cup replay Arsenal vs Swansea
Team in full: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Vermaelen, Gibbs, Coquelin, Wilshere, Diaby, Cazorla, Walcott, Giroud.
Subs: Mannone, Jenkinson, Santos, Ramsey, Oxlade-Chamberlain, Arshavin, Podolski
[ Bericht 1% gewijzigd door Banaanensuiker op 16-01-2013 20:32:29 ]![]()
Non-argument.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:11 schreef BramKVO het volgende:
Vrij harde, doch correcte tackle. Terecht geen schorsing. Zeker een speler als kompany zou trouwens niet tacklen om iemand te kwetsen.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
twitter:persie_stats twitterde op woensdag 16-01-2013 om 20:26:15#Manutd lineup vs West Ham Utd: Lindegaard, Rafael, Smalling, Jones, Buttner, Valencia, Anderson, Giggs, Nani, Chicharito, Rooney #munwes reageer retweet
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Dit is zijn eerste wedstrijd weer. Zal wel een helft á 60 minuten worden.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:32 schreef alors het volgende:
Ik dacht dat Rooney nog geblesseerd was.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Nouja ik geloof het wel, ik moet even andere dingen doen, ga het einde wel kijken als dat nog spannend wordt.know'm sayin?
word? word.![]()
4231 dacht ikquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:36 schreef Eppie_NL het volgende:
Arsenal 4-4-2 opstelling?
En Wenger is weer bezig met zijn jas.![]()
Jouw glas is ook zeker half leeg?quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Saints spelen met een halve B-ploeg, Chelsea zal er wel over heen walsen, helaas.
Je kan beter zeggen 'halve A-ploeg'.
Ik ben een man van uitersten. Als iets half kut is, dan is het kut.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jouw glas is ook zeker half leeg?
Je kan beter zeggen 'halve A-ploeg'.![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:36 schreef Eppie_NL het volgende:
Arsenal 4-4-2 opstelling?
En Wenger is weer bezig met zijn jas.![]()
![]()
Dan is Thailand een perfecte land voor jou.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik ben een man van uitersten. Als iets half kut is, dan is het kut."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Hehequote:Op woensdag 16 januari 2013 21:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan is Thailand een perfecte land voor jou.
Wel weer een spelvout, je houdt je reputatie hoog.![]()
Geen Van Persie, dan is United soberso niet om aan te zien. Hij wordt uit wanhoop vast wel weer ingebracht tough..Feyenoord Rotterdam![]()
Wil hem prolongeren.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hehe
Wel weer een spelvout, je houdt je reputatie hoog.Je vorige UI was beter.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Geen Van Persie, dan is United soberso niet om aan te zien. Hij wordt uit wanhoop vast wel weer ingebracht tough..
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wil hem prolongeren.
[..]
Je vorige UI was beter.
Feyenoord Rotterdam![]()
Heuuyy 1-0 RooneyPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
![]()
Beetje lucky weliswaar.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:19 schreef Caland het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)-spherachannel_sport
Prima kool.
Overigens is Chelsea live op Sport1 Voetbal voor degene die dit niet wisten.![]()
Eindelijk, ik las al dat het leek of de bal er gewoon niet in wilde vandaag.know'm sayin?
word? word.![]()
Knock-out game, dus Arsenal.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:19 schreef tjoptjop het volgende:
Wie gaat er door bij deze score? Ik ben de score van de eerste wedstrijd vergeten
Ars-Swa dus![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:35 schreef TheGeneral het volgende:
Torres valt ook echt dramatisch in.
know'm sayin?
word? word.![]()
Verdomme Rooney
Scholes is altijd een vieze speler geweest.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:58 schreef mrstylo het volgende:
Scholes is altijd een vieze speler geweest.know'm sayin?
word? word.![]()
Nog een ginger ook.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:58 schreef mrstylo het volgende:
Scholes is altijd een vieze speler geweest.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
quote:Ferguson: Giggs stopt niet
De 39-jarige Ryan Giggs gaat zijn imposante loopbaan met nog een jaar verlengen. Dat onthulde Manchester United-manager Alex Ferguson na afloop van het FA Cupduel met West Ham United. "Hij zal nog een jaar doorspelen", aldus Ferguson.
"Er zijn geen verontrustende signalen over vermoeidheid of zwakte in zijn spel. Hij bezit nog altijd kwaliteit en hij is nog enorm gretig", citeerde FIFA.com de Schotse trainer.
Giggs zelf was echter minder stellig. "Ik ben er op dit moment niet mee bezig", zei hij.
United won woensdagavond het duel in de vierde ronde van de FA Cup met 1-0. Alexander Büttner stond bij de lijstaanvoerder van de Premier League in de basis.![]()
http://www.lifesapitch.co(...)ffect-at-man-united/
en
[ Bericht 64% gewijzigd door mrstylo op 18-01-2013 11:28:40 ]"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Southampton heeft Nigel Adkins ontslagen. Gast heeft hun binnen twee jaar van de League 1 naar de PL gebracht, speelden goed voetbal, en staan er redelijk goed voor.
Buitenlandse bestuurders![]()
![]()
Hopelijk degradatie nuPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Heel raar ja.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:19 schreef Grifte het volgende:
Southampton heeft Nigel Adkins ontslagen. Gast heeft hun binnen twee jaar van de League 1 naar de PL gebracht, speelden goed voetbal, en staan er redelijk goed voor.
Buitenlandse bestuurders![]()
Dit weekend!
19 Jan 2013 - Premier League
Liverpool v Norwich 15:00
Man City v Fulham 15:00
Newcastle v Reading 15:00
Swansea v Stoke 15:00
West Ham v QPR 15:00
Wigan v Sunderland 15:00
West Brom v Aston Villa 17:30
20 Jan 2013 - Premier League
Chelsea v Arsenal 13:30
Tottenham v Man Utd 16:00
Mon 21 Jan 2013 - Premier League
Southampton v Everton 20:00
QPR met Remy in een Londen Derby lijkt me wel leuk, en dan de twee topwedstrijden op Zondag.
Oh en Wenger heeft weer eens jasproblemen gehad.![]()
![]()
Overigens hoe heet ook alweer die show met rooney, furgeson, "the special one" als poppen? Ik dacht dat het een bbc serie was...![]()
Van Persie heeft zijn twitter verwijderd. Doei 2.5miljoen volgers."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Haha, wat een laffe hond zeg. Sinds zijn verraderlijke overstap heeft hij niets meer van zich laten horen. Pussy.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:08 schreef mrstylo het volgende:
Van Persie heeft zijn twitter verwijderd. Doei 2.5miljoen volgers.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
special one tvquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:07 schreef Syntix het volgende:
Overigens hoe heet ook alweer die show met rooney, furgeson, "the special one" als poppen? Ik dacht dat het een bbc serie was...![]()
![]()
![]()
Hij is slechts de beste speler van de premier league die met zijn overstap volledig gelijk heeft gekregen. Wat een pussy ja.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:09 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Haha, wat een laffe hond zeg. Sinds zijn verraderlijke overstap heeft hij niets meer van zich laten horen. Pussy.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Hij heeft inderdaad gelijk gekregen. Maar om dan gelijk te stoppen met iets als twitter vind ik redelijk laf. Waar is hij bang voor?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is slechts de beste speler van de premier league die met zijn overstap volledig gelijk heeft gekregen. Wat een pussy ja.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Misschien heeft hij er wel geen zin meer in. Hij gebruikte dat account sowieso maar weinig.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:12 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad gelijk gekregen. Maar om dan gelijk te stoppen met iets als twitter vind ik redelijk laf. Waar is hij bang voor?
Jij maakt er gelijk van dat hij bang is. Ik kan jouw Engelse clubvoorkeur waarschijnlijk wel raden.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Is ook wel lastig te raden met mijn nieuwe UI hèquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien heeft hij er wel geen zin meer in. Hij gebruikte dat account sowieso maar weinig.
Jij maakt er gelijk van dat hij bang is. Ik kan jouw Engelse clubvoorkeur waarschijnlijk wel raden.
Stel je voor, van de 2,5 miljoen volgens krijg je per dag een miljoen kutberichten en dreigingen binnen of niet te lezen tweets in belabberd Engels. GAAP. Ik vind het leuk om spelers af en toe te volgen, maar wat voegt Twitter nou toe voor een voetballer zelf? Je moet sowieso al altijd oppassen met wat je zegt, dus verder dan "Goed getraind vandaag", "Kut dat we verloren hebben, volgende keer beter" kom je ook niet snel (tenzij je Joey Barton bent natuurlijk)
Verstandig, zouden alle profvoetballers moeten doen, wat zinnigs hebben ze toch nooit te melden #letsdoitogetherquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:08 schreef mrstylo het volgende:
Van Persie heeft zijn twitter verwijderd. Doei 2.5miljoen volgers.![]()
Wat is de leukste wedstrijd op dit moment?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Ik kijk Liverpool, vind 't maar een gemiddelde wedstrijd. Ga zo genieten van de kwaliteit van de Africa Cup![]()
Pak ff stukje City mee en dan is de Africa Cup inderdaad een goed idee.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Gewoon Eurosport toch?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Zuid Afrika v Kaapverdië
Toppertje meteen dus.
Overigens is BBC1 op dit moment ook een aanrader.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
wat is er op bbc1? hoelaat begint zuid afrika en zijn er al opstellingen? En waar kan ik africa cup zien?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:33 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zuid Afrika v Kaapverdië
Toppertje meteen dus.
Overigens is BBC1 op dit moment ook een aanrader.![]()
16:45 op eurosportquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:34 schreef Syntix het volgende:
[..]
wat is er op bbc1? hoelaat begint zuid afrika en zijn er al opstellingen? En waar kan ik africa cup zien?![]()
Je kan het zien op Eurosport, begint om 17.00quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:34 schreef Syntix het volgende:
[..]
wat is er op bbc1? hoelaat begint zuid afrika en zijn er al opstellingen? En waar kan ik africa cup zien?![]()
aah nicequote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan het zien op Eurosport, begint om 17.00zijn er al opstellingen? Toevallig Serero die meedoet?
![]()
Snooker, 5 uur, Eurosportquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:34 schreef Syntix het volgende:
[..]
wat is er op bbc1? hoelaat begint zuid afrika en zijn er al opstellingen? En waar kan ik africa cup zien?
Ik vertrouw erop dat dit niet veel uit maakt...quote:Op zondag 20 januari 2013 14:49 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Hopen dat dit Wenger dwingt om enkele aankopen te doen.![]()
![]()
![]()
![]()
Helaas heeft dit in het verleden geen aanleiding geblekenquote:Op zondag 20 januari 2013 14:49 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Diaby is terug en Theo heeft bijgetekend, dat zijn al twee signings hoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:49 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Hopen dat dit Wenger dwingt om enkele aankopen te doen.know'm sayin?
word? word.![]()
Wanneer Wenger geld krijgt van de hoge heren, dan wilt hij heus wel mensen kopen.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:49 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Hopen dat dit Wenger dwingt om enkele aankopen te doen."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Yeah right.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wanneer Wenger geld krijgt van de hoge heren, dan wilt hij heus wel mensen kopen.![]()
Hij had op z'n minst een vrije trap aan Arsenal moeten geven.quote:Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)![]()
Het geld is er maar het lijkt of het uit zijn eigen portomonee moet komen.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:49 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Doen alle spelers wanneer ze het kunnen. Vindt vooral dom inkomen van de keeper,quote:Op zondag 20 januari 2013 15:08 schreef sylvietjoo het volgende:
[..]
Ziet eruit als een duik over z'n been heen. Heel slim gedaan, wel."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
En alle supporters van het andere team vinden het onterechtquote:Op zondag 20 januari 2013 15:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Doen alle spelers wanneer ze het kunnen. Vindt vooral dom inkomen van de keeper,dus ja
bij de herhaling van de zijkant ter hoogte van het strafschopgebied kon je zien dat Ramires al weggleed voordat er contact was met Szczesny. Onterechte pingel.quote:Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)![]()
Van mij mag hij minstens Sagna wisselen. Voor de rest zit er helaas niet veel op de bank
Op het eerste gezicht terecht.. Zou het uit andere cameraposities moeten zien en in slowmotionquote:![]()
Ik zou er niet teveel op rekenen. Hoewel ze net een nieuwe lucratieve deal hebben met Emirates wil Wenger alleen gaan voor 'top top quality players', nou dan weet ik wel weer genoeg.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:24 schreef sausagin het volgende:
Gaat Arsenal nog versterkingen halen deze winter? De bank is dramatischknow'm sayin?
word? word.![]()
![]()
Dive
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: