In Brussel stelt het niet veel voor, maar in Ronse komt het naar verluidt met bakken uit de hemel.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Regent het daar ook continue zoals hier in Nederland? Modder![]()
Ik wist niet dat tie z'n vrouwke gestuurd had. Wellicht dat zij dat in een maand ophaalt, maar dan toch niet met veldrijden......quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:35 schreef TargaFlorio het volgende:
Nijs
Naar verluidt ¤ 10.000 tot ¤ 12.000 startgeld.
twitter:PaulHerygers twitterde op zondag 13-10-2013 om 11:35:28Amai dat is hier de moeite! Dat belooft spektakel. #GPMDC #Ronse #Bpostbanktrofee #regen #hondenweer #sporza http://t.co/wrKaVuSX0k reageer retweet
quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:54 schreef OProg het volgende:
twitter:PaulHerygers twitterde op zondag 13-10-2013 om 11:35:28Amai dat is hier de moeite! Dat belooft spektakel. #GPMDC #Ronse #Bpostbanktrofee #regen #hondenweer #sporza http://t.co/wrKaVuSX0k reageer retweet
Net zo lekker als hier.quote:
Mee eens, zolang de veiligheid van de renners niet in het geding is, moet je het gewoon laten doorgaan.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dit is cross.
Wat een geziek om eventueel het parcours aan te passen.
quote:
Ik zie een verbandquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:58 schreef Wombcat het volgende:
Wel wat minder publiek dan anders bij een cross in Belgiė.
Zelfs straallazarus is de wind te koud.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:58 schreef Wombcat het volgende:
Wel wat minder publiek dan anders bij een cross in Belgiė.
Op tijd ja, daar had ik niet aan gedacht.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:57 schreef Wombcat het volgende:
Klassement is op tijd, net als vorig jaar. Dus vandaag kan de winnaar al een leuke kloof slaan.
Ik ook niet, 't is dat ze het net zeiden op Sporza.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:59 schreef TargaFlorio het volgende:
Op tijd ja, daar had ik niet aan gedacht.
Die vloog er mooi onderdoor.quote:
Nog een geluk dat het overwegend grasland is.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:09 schreef OProg het volgende:
Nu kan je ze nog aan het shirt herkennen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |