abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121504098
Unreal, Unreal Tournament, Quake 3
Kenmerkend voor deze games is dat de actie snel verliep en dat het 200% skill based was. Je moest niet alleen de maps goed kennen voor locaties van goede wapens, items maar je moest ook goed kunnen dodgen/ bunny hoppen. UT99 voegde er nog wat tactiek aan toe in game modes zoals Capture the Flag en Assault. En Quake 3 was vooral hardcore ontwijken en goed richten.

Nu is de FPS wereld vrij verneukt
Andere woorden heb ik er niet voor, 99% van de gamers speelt nu gare fps games zoals Call of Duty. Dit is de meest gare gameplay die er is, "yes ik zag hem eerder nu schiet ik hem snel neer, mits ik geen lag heb want dan draait hij zich om en kilt hij mij zonder dat ik daar iets tegen kan doen". Oh nee mijn team is al minder sterk en dan heeft de enemy ook nog killstreaks.. BF3, jeuj lekker tactisch en shit, en toch altijd een wedstrijd wie de heli heeft.. Ook hier weer, lekker verstoppen en kamperen!

Zouden de echte leuke shooters nog terug komen?
Ik mis de tijd dat je in een potje UT99 gewoon dik kon worden ingemaakt of dik kon ownen. Standen als 20-0 waren niet bijzonder en het was niet eens echt frustrerend als je met 0-20 verloor je wist dat de tegenstander dan gewoon meer skill had/ meer map kennis. Je leerde weer wat. Duimt voor: UT 4 MET goede support en met veel spelers, Timesplitters 4 of desnoods maar Unreal 3...

Samenvatting klacht:
- tegenwoordig wordt de markt gedomineerd door gare games zoals Call of duty en Battlefield, en Halo reken ik niet eens mee.. Das ook maar een gare boel. 2 keer schieten en 1 keer slaan voor je kill.

Beetje open deur wellicht:
Counterstrike>> Cod/ BF etc bij counterstrike had je wel echt skills en tactical team chat nodig

[ Bericht 1% gewijzigd door LethalNinja op 13-01-2013 15:08:03 ]
  zondag 13 januari 2013 @ 15:00:00 #2
363079 ecktebaas123
VVD = Fop-liberalisme
pi_121504155
TL;DR

TS is een nerd :')
pi_121504164
"yes ik zag hem eerder nu schiet ik hem snel neer, mits ik lag heb want dan draait hij zich om en kilt hij mij zonder dat ik daar iets tegen kan doen". Oh nee mijn team is al minder sterk en dan heeft de enemy ook nog killstreaks.. BF3, jeuj lekker tactisch en shit, en toch altijd een wedstrijd wie de heli heeft.. Ook hier weer, lekker verstoppen en kamperen!
_O-
pi_121504173
Gisteren zag ik een vriend MW3 spelen, het is al zo suf om te kijken. Steeds proberend om zoveel mogelijk kills te pakken voor een killstreak.. Jeeeeeeeuj....
pi_121504199
GunZ was leuk, voor het 2 maal van server wisselde..
pi_121504205
Speel TF2 of Quake Live. Opgelost.
pi_121504210
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 15:00 schreef ecktebaas123 het volgende:
TL;DR
]TS is een nerd :') TS is een fanatieke gamer
ga dan een ander topic verpesten :)
pi_121504212
Chivalry al geprobeerd?
pi_121504213
Terechte klacht. Hoewel counter-strike 1.6 ook zeer vermakelijk was.
pi_121504218
Terecht klacht, van 1:32, tot de minuut erna ben ik in actie :)

🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_121504272
Counter-Strike _O_
Eens met wat hierboven staat
  zondag 13 januari 2013 @ 15:03:48 #12
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_121504316
Terechte klacht, mis de arena shooters wel waar je echte skills nodig had
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_121504323
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 15:01 schreef dramatic het volgende:
GunZ was leuk, voor het 2 maal van server wisselde..
pi_121504379
Haten op halo :')
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_121504408
Shootmania.

Reply posten op http://www.gamelux.nl/new(...)ania-dankzij-Ubisoft en je krijgt een key.

Onterechte klacht.
pi_121504410
Overigens ging het al fout met UT2003 en de opvolgers, gekke guns, gekke maps die niet lekker voelden, heb laatst met nog wat collega's een avondje UT99 gespeeld, wat een game, hoewel classic unreal nog beter was.
pi_121504426
Ut99 en ut2k3 Instagib, mooie tijden gehad
pi_121504467
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 15:01 schreef Keselo het volgende:
Speel TF2 of Quake Live. Opgelost.
TF2 was niet mijn spel, wel fun gameplay maar het trok mij niet zo. Quake vond ik wel leuk voor de mediatheek oid, maar ik ben altijd meer into UT geweest.
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 15:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Chivalry al geprobeerd?
Ga ik eens googl'n nooit van gehoord.
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 15:01 schreef raptorix het volgende:
Terecht klacht, van 1:32, tot de minuut erna ben ik in actie :)

Awesome _O_ mooie skills met de combo kills!, die maps zijn ook de klassiekers. Lava fortress oid speelde ik ook vaak in een team van bots tegen een een ander team van bots, kon ik mij (tientallen) uren mee vermaken.
pi_121504518
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 15:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
Terechte klacht, mis de arena shooters wel waar je echte skills nodig had
Ik speelde Unreal Tournament Rocket Arena op een private server met de beste 20 spelers ter wereld, tering wat heb ik genoten van die tijd, Lauke latere wereld kampioen werd daar keihard geowned,
pi_121504640
Wordt er uberhaupt nog ergens competitief gegamed op de pc?
  zondag 13 januari 2013 @ 15:12:00 #21
328958 Metalbas
Professioneel Lurker.
pi_121504656

Tribes Ascend is redelijk snel/arcade.
pi_121504666
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 15:07 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

TF2 was niet mijn spel, wel fun gameplay maar het trok mij niet zo. Quake vond ik wel leuk voor de mediatheek oid, maar ik ben altijd meer into UT geweest.

[..]

Ga ik eens googl'n nooit van gehoord.

[..]

Awesome _O_ mooie skills met de combo kills!, die maps zijn ook de klassiekers. Lava fortress oid speelde ik ook vaak in een team van bots tegen een een ander team van bots, kon ik mij (tientallen) uren mee vermaken.
Thx, die combo's hebben me tientallen zo niet honderden uren gekost om te trainen, en Deck 16 _O_ _O_ _O_ Overigens nog met de maker van de orginele Unreal Tournament muziek in een clan gezeten. http://en.wikipedia.org/wiki/Michiel_van_den_Bos
pi_121504687
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 15:06 schreef raptorix het volgende:
Overigens ging het al fout met UT2003 en de opvolgers, gekke guns, gekke maps die niet lekker voelden, heb laatst met nog wat collega's een avondje UT99 gespeeld, wat een game, hoewel classic unreal nog beter was.
UT2003 was op zich nog wel nice, zaten wel veel maps van UT99 in en het had nog veel maps met de Unreal Tournament sfeer!. Unreal 2 is vooral erg slecht, ik kon het bij elke speelsessie nooit langer spelen dan 2-3 uur ook al was het op een high end computer!..

Van classic unreal is de SP mode natuurlijk episch, de muziek van dit spel is ook in 2013 nog erg sterk en behoort imo tot de betere games muziek. De multiplayer van Unreal vond ik nooit zo goed als die van UT99. Mede doordat ik bij UT99 helemaal verslaafd was aan de Assault mode (lees: clan verband, alle maps blind spelen, de truukjes kennen, etc etc)
  zondag 13 januari 2013 @ 15:13:17 #24
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_121504704
speel gewoon wow, gewoon goede arcade fpsrpg
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
  zondag 13 januari 2013 @ 15:14:51 #25
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_121504753
Quake 3 _O_
Met 30 man een Quake 3 toernooi houden in een tussenuur _O_
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_121504777
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 15:12 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

UT2003 was op zich nog wel nice, zaten wel veel maps van UT99 in en het had nog veel maps met de Unreal Tournament sfeer!. Unreal 2 is vooral erg slecht, ik kon het bij elke speelsessie nooit langer spelen dan 2-3 uur ook al was het op een high end computer!..

Van classic unreal is de SP mode natuurlijk episch, de muziek van dit spel is ook in 2013 nog erg sterk en behoort imo tot de betere games muziek. De multiplayer van Unreal vond ik nooit zo goed als die van UT99. Mede doordat ik bij UT99 helemaal verslaafd was aan de Assault mode (lees: clan verband, alle maps blind spelen, de truukjes kennen, etc etc)
Helemaal mee eens, die sfeer was zo bijzonder, wat ik super gaaf vond was dat die maps zo ruimtelijk waren, gaafste scene vond ik wel dat die lichten stuk voor stuk uit gaan, en dat Lucifer je in het donker aanvalt.
pi_121504837
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 15:12 schreef raptorix het volgende:

[..]

Thx, die combo's hebben me tientallen zo niet honderden uren gekost om te trainen, en Deck 16 _O_ _O_ _O_ Overigens nog met de maker van de orginele Unreal Tournament muziek in een clan gezeten. http://en.wikipedia.org/wiki/Michiel_van_den_Bos
Deck 16 _O_ , das gewoon dé UT skill map.. Altijd als iemand deed alsof hij goed was, "OKay, 1 on 1 Deck 16?" En dan echt met zwetende handjes die map spelen, episch gewoon.. Ik weet wel zeker dat het richting de honderden gaat. Ik heb het ook geprobeerd, vanuit beweging bollen schieten om vervolgens de combo te pakken, ik vond het bijna onmogelijk. Lukte mij alleen vanuit stilstaande positie of met wat geluk in combinatie met opzij lopen. Ik focuste mij meer op de rocket launcher en minigun, ook hier kan je veel leren (in 't algemeen).

Michien van den Bos _O_

Alexander Brandon _O_,, je herkent gewoon UT in dit nummer, of Jazz Jack Rabbit..
pi_121504934
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 15:16 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Deck 16 _O_ , das gewoon dé UT skill map.. Altijd als iemand deed alsof hij goed was, "OKay, 1 on 1 Deck 16?" En dan echt met zwetende handjes die map spelen, episch gewoon.. Ik weet wel zeker dat het richting de honderden gaat. Ik heb het ook geprobeerd, vanuit beweging bollen schieten om vervolgens de combo te pakken, ik vond het bijna onmogelijk. Lukte mij alleen vanuit stilstaande positie of met wat geluk in combinatie met opzij lopen. Ik focuste mij meer op de rocket launcher en minigun, ook hier kan je veel leren (in 't algemeen).

Michien van den Bos _O_

Alexander Brandon _O_,, je herkent gewoon UT in dit nummer, of Jazz Jack Rabbit..
Deck 16 1on1 ik schat dat ik ongeveer 5000 games heb gespeelt, met me oude clan USI zijn we de enige die destijds op Clanbase Extreme hebben verslagen met daarin onder ander Lauke.
pi_121504959
En wat vind je dan van Gears? Dat is ook best snelle actie.
You should go clone yourself, so you can go fuck yourself.
  zondag 13 januari 2013 @ 15:23:09 #30
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_121505047
Ga cry of fear spelen , dat is echt fantastisch
RED ONS HENNIEGOD
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')