Ja op de gehele eerste alinea, behalve de dierenarts. Daar gaan we volgende week heenquote:Op zondag 13 januari 2013 12:04 schreef Guppyfriend het volgende:
Komt ze bij een officiele fokker vandaan? Is ze geënt, gecontroleerd door de dierenarts en compleet met papieren en paspoort?
Drinkt ze wel goed? Veel overgeven is veel vochtverlies, en dat heeft uitdroging tot gevolg. Bij een puppy kan dat hard gaan. Bel voor de zekerheid ook even je eigen dierenarts voor advies, want een puppy van 9 weken hoort niet lusteloos te zijn, denk ik.
Oké op de eerste jaquote:Op zondag 13 januari 2013 12:12 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja op de gehele eerste alinea, behalve de dierenarts. Daar gaan we volgende week heenZe komt van een fokker (met stamboom) en we hebben instructies gekregen wat betreft voeding en uitlaten e.d..
Ze drinkt wel goed en eet ook goed, maar heb nu het idee dat de maag leeg is. Ze heeft inmiddels 5 keer overgegeven en er kwam nu alleen nog gal/slijm uit. Drinken staat er maar ze is op het moment nog aan het slapen.
Drinken gaan we in de gaten houdenquote:Op zondag 13 januari 2013 12:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oké op de eerste jamaar ik bedoelde of ze door de dierenarts van de fokker ook gecontroleerd is voor ze naar jullie kwam.
Als ze straks wakker is, probeer dan sowieso of je er iets in kan krijgen aan drinken sowieso en aan eten ook. En houd in de gaten dat ze genoeg drinkt, want uitdroging zit je niet op te wachten.
Slapen kan die van ons ook als de bestequote:Op zondag 13 januari 2013 12:15 schreef lily het volgende:
Die van ons heeft nog nooit overgegeven. Slapen doet ie natuurlijk wel veel.
Ik zou haar toch een beetje geven. Ze moet ook iets hebben om eruit te gooien. Want gal opgeven is helemaal onprettigquote:Op zondag 13 januari 2013 12:17 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Drinken gaan we in de gaten houdenMaar is eten wel verstandig? Alles wat ze vanmorgen at is er weer uit gekomen en dat is geen prettig gezicht, je ziet het hele lijfje samenknijpen totdat het er bij de bek uit komt.
Akkoord. Even wachten tot ze wakker is danquote:Op zondag 13 januari 2013 12:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zou haar toch een beetje geven. Ze moet ook iets hebben om eruit te gooien. Want gal opgeven is helemaal onprettig
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:34 schreef Dragonberry het volgende:
Bijten is hier ook een probleem. Zodra ze bijt idd gewoon stoppen met spelen en streng nee of uh zeggen. Het kan ook helpen om van de hand een vuist te maken. Een hond krijgt er dan geen grip op en het past niet in zijn bek. Oftewel, hij kan niet bijten en dat is niet leuk..![]()
Wij hebben ook genoeg speeltjes in huis, maar gelukkig is onze pup is nog geen sloper. Vooral de varkensoren vind hij lekker om op te knagen.
Haha ik zat inderdaad nog te twijfelen of ik dat er tussen haakjes bij zou zettenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |