Misschien helpt het als je bedenkt dat ze in de wereld waarin de film zich afspeelt niet altijd letterlijk aan het zingen zijn, maar dat het een manier is om het dramatische effect te vergroten. Voorbeeldje:quote:Op zondag 13 januari 2013 04:30 schreef Soempie het volgende:
Ja, hoi! Ik kon niet meer slapen.![]()
Ik ben nog nooit naar een musical geweest, maar bij de stukjes op tv zit ik altijd met kromme tenen als ze gaan zingen. In films kan ik er ook alleen maar tegen als het gaat om kinderfilms.
Ik kan er wel inkomen, met sommige genres heb je gewoon niet zoveel. Ik kan genieten van actiefilms, andere mensen niet, en ook daar gaat het argument op dat er genoeg verschillende zijn en dat er ook zeker meuk tussen zit. Ik ben het wel met je eens dat je niet een heel genre moet afschrijven op een enkele slechte ervaring.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:26 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd soemp!![]()
Les Mis is sowieso in zijn geheel gezongen, daardoor is het misschien ook wat minder onnatuurlijk![]()
Ik snap sowieso niet zo goed dat mensen niet van musicals houden, er zijn namelijk zoveel verschillende!
Maar actiefilms zijn weer een genre films, dus je moet het vergelijken met mensen die zeggen niet van films te houdenquote:Op zondag 13 januari 2013 11:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kan er wel inkomen, met sommige genres heb je gewoon niet zoveel. Ik kan genieten van actiefilms, andere mensen niet, en ook daar gaat het argument op dat er genoeg verschillende zijn en dat er ook zeker meuk tussen zit. Ik ben het wel met je eens dat je niet een heel genre moet afschrijven op een enkele slechte ervaring.
Dat.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
M., gefeliciteerd met je verjaardag! Maak maar een grote kolerezooi met je taart, nu vindt je moeder dat nog schattig
quote:Op zondag 13 januari 2013 12:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
M., gefeliciteerd met je verjaardag! Maak maar een grote kolerezooi met je taart, nu vindt je moeder dat nog schattig
Nee dat moet niet! Ik weet gewoon nu al dat ik ontzettend slecht zou zijn in alleen wonenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Etcie, niet dat ik het je toewens en ik ga het ook afkloppen, maar wat nou als de relatie uitgaat?![]()
![]()
Jij hebt vast niet op je 14de meegewerkt aan het creeeren van RSS-feeds. En je bent vast ook wel iets ouder dan 26quote:Op zondag 13 januari 2013 16:40 schreef iamredleader het volgende:
Internetactivist hangt zich op
Ik leef nog
32 en neequote:Op zondag 13 januari 2013 17:25 schreef Etcetera het volgende:
Jij hebt vast niet op je 14de meegewerkt aan het creeeren van RSS-feeds. En je bent vast ook wel iets ouder dan 26
Eigen zaak of...?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:42 schreef Lotusss het volgende:
Pfff alle zakelijke administratie van 2012 is afgehandeld. Totaal bijna 10 uur mee bezig geweest.
UKfood.nlquote:
Ik hou niet van de manier van zingen... dus nee ik hou niet van musicals. Ook niet van de hele goeie.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:26 schreef MaJo het volgende:
Ik snap sowieso niet zo goed dat mensen niet van musicals houden, er zijn namelijk zoveel verschillende!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |