abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121531619
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:57 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:

[..]

Wtf lul jij man, racisme :') .

Volgende keer niet zoveel bier drinken. Het gaat erom dat ze na jaren het shirt ineens veranderen, tradities enzo. Heb niet eens op de sponsor gelet.

Damn. :') :')
Nee dat bedoelde hij niet, maar het is wel een leukere discussie daarentegen.
pi_121531718
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Nee dat bedoelde hij niet, maar het is wel een leukere discussie daarentegen.
Hij bedoelde toch dat ik boos was dat de shirts racistisch zouden zijn?

Terwijl dat mij juist geen kont kan schelen. Puur de verneuking van traditionele shirts maak ik mij boos om.

* TheWhitePrinceOfBel-Air Of heb ik nu weer een veel te zwaar weekend gehad dat ik er niks meer van snap :P
pi_121531771
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:10 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:

[..]

Hij bedoelde toch dat ik boos was dat de shirts racistisch zouden zijn?

Terwijl dat mij juist geen kont kan schelen. Puur de verneuking van traditionele shirts maak ik mij boos om.

* TheWhitePrinceOfBel-Air Of heb ik nu weer een veel te zwaar weekend gehad dat ik er niks meer van snap :P
Ik had het over de topic starter zijn intentie. Ik ben er toch vrij zeker van dat dit topic een extreem matige grap is.
  maandag 14 januari 2013 @ 13:04:11 #29
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_121542987
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:57 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:

[..]

Wtf lul jij man, racisme :') .

Zie niet in wat deze belachelijke verandering van de mooie shirt ineens met racisme te maken hebben.
Volgende keer niet zoveel bier drinken. Het gaat erom dat ze na jaren het shirt ineens veranderen, tradities enzo. Heb niet eens op de sponsor gelet.

Damn. :') :')
ik ook niet maar lees de topictitel eens ....of lees ik nou verkeerd.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 14 januari 2013 @ 13:22:04 #30
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_121543745
die sponsoring uit de OP associėren met racisme zegt meer over de user dan over de sponsoring
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_121544140
Ok, was gister een leuk grapje. Nu dicht.
BFF met GGMM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')