Nee dat bedoelde hij niet, maar het is wel een leukere discussie daarentegen.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:57 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Wtf lul jij man, racisme.
Volgende keer niet zoveel bier drinken. Het gaat erom dat ze na jaren het shirt ineens veranderen, tradities enzo. Heb niet eens op de sponsor gelet.
Damn.![]()
Hij bedoelde toch dat ik boos was dat de shirts racistisch zouden zijn?quote:Op maandag 14 januari 2013 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat bedoelde hij niet, maar het is wel een leukere discussie daarentegen.
Ik had het over de topic starter zijn intentie. Ik ben er toch vrij zeker van dat dit topic een extreem matige grap is.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:10 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Hij bedoelde toch dat ik boos was dat de shirts racistisch zouden zijn?
Terwijl dat mij juist geen kont kan schelen. Puur de verneuking van traditionele shirts maak ik mij boos om.
* TheWhitePrinceOfBel-Air Of heb ik nu weer een veel te zwaar weekend gehad dat ik er niks meer van snap
ik ook niet maar lees de topictitel eens ....of lees ik nou verkeerd.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:57 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Wtf lul jij man, racisme.
Zie niet in wat deze belachelijke verandering van de mooie shirt ineens met racisme te maken hebben.
Volgende keer niet zoveel bier drinken. Het gaat erom dat ze na jaren het shirt ineens veranderen, tradities enzo. Heb niet eens op de sponsor gelet.
Damn.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |