SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Het is chaos in m'n lichaam maar het komt goed hoor.
Vannacht was ik wat geil
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
LoLa
Zo eerst temperatuur opmeten. Heel de nacht mijn bed uitgeweest ivm diarree
Wtf komt dat nou weer vandaan
Ook barstende koppijn. Misschien zo toch even richting strand of Bernisse om uit te waaien. Maar het liefst doe ik zo min mogelijk. Wil uitrusten voor nog een zware week![]()
![]()
Rustig aan charmieIk zou proberen om een slaap in te halen/rusten. Daar knap je het meest van op.
Naar het strand met -3 bbrrMaar het ziet er mooi uit buiten.
Heyquote:
[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2013 10:15:27 ]![]()
ik baal er gewoon van, net een week een nieuwe baan en dan dit.quote:Op zondag 13 januari 2013 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
Rustig aan charmieIk zou proberen om een slaap in te halen/rusten. Daar knap je het meest van op.
Naar het strand met -3 bbrrMaar het ziet er mooi uit buiten.
[..]
Hey
Misschien toch te druk geweest. Zal ook wel wennen zijn.
Morgen gewoon rustig aan doen op het werk.... Tot zover het mogelijk is
Ja ik blijf toch maar binnen, het is best koud. Maar wat een koppijn heb ik zeg![]()
![]()
Kan behoorlijk een aanslag op je lichaam zijn geweest, werken en sporten enzo...Misschien iets te hard van stapel gelopen...quote:Op zondag 13 januari 2013 10:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik baal er gewoon van, net een week een nieuwe baan en dan dit.
Misschien toch te druk geweest. Zal ook wel wennen zijn.
Morgen gewoon rustig aan doen op het werk.... Tot zover het mogelijk is
Ja ik blijf toch maar binnen, het is best koud. Maar wat een koppijn heb ik zeg![]()
![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
sporten had ik geen fut voor hoorquote:Op zondag 13 januari 2013 10:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan behoorlijk een aanslag op je lichaam zijn geweest, werken en sporten enzo...Misschien iets te hard van stapel gelopen...
Maar wel hard gewerkt ja![]()
![]()
Ohquote:Op zondag 13 januari 2013 10:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sporten had ik geen fut voor hoor
Maar wel hard gewerkt jaik vond het al zo fanatiek allemaal
Mogguh Hups
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2013 10:22:32 ]![]()
Nomnomnom!!quote:Op zondag 13 januari 2013 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
Wakker worden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
hihiquote:Op zondag 13 januari 2013 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohik vond het al zo fanatiek allemaal
Mogguh Hups
Nee ik was blij dat de voetbaltraining was afgelast![]()
![]()
Dan kan er iets inquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Goed die rust pakken danquote:Op zondag 13 januari 2013 10:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hihi
Nee ik was blij dat de voetbaltraining was afgelast![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 10:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Heb je ook wat bij in de hand?![]()
![]()
Broodjes zijn in de maakquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik wil ook etenquote:Op zondag 13 januari 2013 10:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoiHad niks te doen
Nu even mijn ontbijtje opeten![]()
![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 10:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoiHad niks te doen
Nu even mijn ontbijtje opetenquote:![]()
![]()
Ga heel hard schreeuwen dat je honger hebt in de hoop dat iemand je wat te eten brengt, zo niet zal je er toch echt zelf uit moeten komenquote:![]()
Mannen in de keuken heb je niks aan!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan bel je 'm op dat je terug moet komen.quote:Op zondag 13 januari 2013 10:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die is weg, anders zat ik niet op Fok knuppel![]()
+1quote:Op zondag 13 januari 2013 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mannen in de keuken heb je niks aan!![]()
Ik moet gewoon opstaan.quote:Op zondag 13 januari 2013 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga heel hard schreeuwen dat je honger hebt in de hoop dat iemand je wat te eten brengt, zo niet zal je er toch echt zelf uit moeten komen![]()
![]()
Dan moet ze zichzelf uit bed schoppenquote:Op zondag 13 januari 2013 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mannen in de keuken heb je niks aan!.
![]()
Ga ik ook maar doenquote:Op zondag 13 januari 2013 10:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet ze zichzelf uit bed schoppen.
Ben dan eventjes wat eten![]()
![]()
Dat dusquote:Op zondag 13 januari 2013 10:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet ze zichzelf uit bed schoppen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Overigens heb ik heerlijk geslapen![]()
Jullie ook?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 13 januari 2013 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Overigens heb ik heerlijk geslapen![]()
Jullie ook?quote:![]()
Smakelijkquote:Op zondag 13 januari 2013 10:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ga ik ook maar doen
Ben dan eventjes wat eten![]()
![]()
Koen lag op de bank met zijn dekentje.. kat erbij.. Wil Koen niet, gaat hij nu op het speelkleed liggen met zijn dekentje en kussen.. Kat erbij![]()
![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 10:42 schreef muhahaha het volgende:
Te kort. Half 6 schrok ik wakker van wa dus ikbkijk, geen bericht.
dat is wel zuur...
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2013 10:48:07 ]![]()
Wel geilquote:Op zondag 13 januari 2013 10:48 schreef xFriendx het volgende:
Niet geil, maar desondanks een goede zondagmorgen
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zorg te goed voor jouquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Is het zo erg?quote:Op zondag 13 januari 2013 10:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jij kan beter melden wanneer je het niet bent
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo rol ikquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Moe...quote:Op zondag 13 januari 2013 10:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe is het met jou mijn beste Lola?
Zometeen de badkamer even doen
Je hebt nog een kerstmuts in je UI
Hoe is het met jou?
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2013 10:56:45 ]![]()
Goed hoor lolaquote:Op zondag 13 januari 2013 10:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moe...
Zometeen de badkamer even doen
Je hebt nog een kerstmuts in je UI
Hoe is het met jou?
En moet gebeuren natuurlijk
Rustig aan.![]()
First world problemsquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wij hadden croissantjesquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Kom maar hierheen. Er is nog meerquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar nu heb ik geen honger meerquote:Op zondag 13 januari 2013 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom maar hierheen. Er is nog meer![]()
![]()
Na 1 boterham?quote:Op zondag 13 januari 2013 11:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar nu heb ik geen honger meer![]()
![]()
Morgenochtend, nieuwe ronde nieuwe kansenquote:Op zondag 13 januari 2013 11:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar nu heb ik geen honger meer
[b]AirwiN schreef [/b]
Is dit een verkapte "hups ik wil meer" post?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Preciesquote:Op zondag 13 januari 2013 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgenochtend, nieuwe ronde nieuwe kansen![]()
![]()
Nee, ik had 2 croissaintjesquote:Op zondag 13 januari 2013 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is dit een verkapte "hups ik wil meer" post?![]()
![]()
Maar niet lekkerquote:Op zondag 13 januari 2013 11:14 schreef xFriendx het volgende:
Gewoon 4 boterhammen. Simpel doch doeltreffend.![]()
![]()
En toch heb ik het gedaan netquote:Op zondag 13 januari 2013 11:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit, ik hoef ook geen boterhammen in de ochtend.
![]()
![]()
Arme jijquote:Op zondag 13 januari 2013 11:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En toch heb ik het gedaan net.
![]()
Warme verse broodjes, daar maak ik wel honger voorquote:Op zondag 13 januari 2013 11:16 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb nooit honger, en zeker niet in de ochtend.
[b]AirwiN schreef [/b]
Dus niet seksen? Of mag die inspanning wel op zondag?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Soms, vandaag niet, ik doe elke dag een beetjequote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2013 11:17:44 ]![]()
Ik vind het wel lekker. Croissants ook wel natuurlijk, alleen die zijn wat ongezonder (lees meer dikmakend)quote:![]()
Wie zet het tosti-ijzer dan ook op zo'n rare plekquote:Op zondag 13 januari 2013 11:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wel, dan moet ik op de stoel gaan staan enzo...
![]()
Uiteraard. Normaliter is zondag tevens seksdagquote:Op zondag 13 januari 2013 11:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus niet seksen? Of mag die inspanning wel op zondag?![]()
![]()
Mamquote:Op zondag 13 januari 2013 11:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie zet het tosti-ijzer dan ook op zo'n rare plek.
![]()
Sportfreakquote:Op zondag 13 januari 2013 11:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker. Croissants ook wel natuurlijk, alleen die zijn wat ongezonder (lees meer dikmakend)![]()
![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 11:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Uiteraard. Normaliter is zondag tevens seksdag
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 13 januari 2013 11:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Uiteraard. Normaliter is zondag tevens seksdag.
![]()
Op jezelf gaanquote:Op zondag 13 januari 2013 11:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zet mam het weer op die ene plek terug
[b]AirwiN schreef [/b]
Rijke vent zoekenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan zeg je dat ze het moet laten staanquote:Op zondag 13 januari 2013 11:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zet mam het weer op die ene plek terug![]()
![]()
Hoeveel moeders ken jij die luisteren naar hun kroost?quote:Op zondag 13 januari 2013 11:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan zeg je dat ze het moet laten staan
[b]AirwiN schreef [/b]
Tosti ijzer? Tosti's maak je gewoon in de pan
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Win ik niet van haarquote:Op zondag 13 januari 2013 11:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan zeg je dat ze het moet laten staan![]()
![]()
Op kamers zitten is het leukste aan studeren! Leren zelfstandig te worden enzo.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Eénquote:Op zondag 13 januari 2013 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoeveel moeders ken jij die luisteren naar hun kroost?.
![]()
Thuis wonen is prima, ben zelfstandig genoeg hoorquote:Op zondag 13 januari 2013 11:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op kamers zitten is het leukste aan studeren! Leren zelfstandig te worden enzo.![]()
![]()
Jouw mama luistert naar jou?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Slechte zaakquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar niet teveel want er moet wel genoeg energie over blijven om te neuken!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zoek dan ook constant naar de juiste balansquote:Op zondag 13 januari 2013 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar niet teveel want er moet wel genoeg energie over blijven om te neuken!![]()
![]()
Goed bezig jijquote:Op zondag 13 januari 2013 11:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zoek dan ook constant naar de juiste balans
Dat snap ik. Mijn zoon krijgt ook te vaak zn zinquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 13 januari 2013 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed bezig jij
[..]
Dat snap ik. Mijn zoon krijgt ook te vaak zn zin![]()
![]()
Hoe is het met de sneeuw in NL?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Yeahquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Geen sneeuw
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Is niet te vergelijken. Laatst nog een uitgebreide discussie over gehad in een vriendengroep. We waren het er toch wel over eens dat mensen die thuis bleven wonen, een substantieel deel van hun ontwikkeling mistte. Niet alleen op sociaal vlak, maar ook op zelfstandigheid.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Thuis wonen is prima, ben zelfstandig genoeg hoor"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ik hoef ook niet te winnenquote:Op zondag 13 januari 2013 11:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Heb ik ja![]()
Je wint niet van mijn moeder, onmogelijk.
![]()
Ik zag gisteren in A'dam auto's met sneeuw op t dakquote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Mee eens.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is niet te vergelijken. Laatst nog een uitgebreide discussie over gehad in een vriendengroep. We waren het er toch wel over eens dat mensen die thuis bleven wonen, een substantieel deel van hun ontwikkeling mistte. Niet alleen op sociaal vlak, maar ook op zelfstandigheid.![]()
![]()
Zoals je zegt, het is niet te vergelijken. Het een is niet 'beter' dan het anderquote:Op zondag 13 januari 2013 11:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is niet te vergelijken. Laatst nog een uitgebreide discussie over gehad in een vriendengroep. We waren het er toch wel over eens dat mensen die thuis bleven wonen, een substantieel deel van hun ontwikkeling mistte. Niet alleen op sociaal vlak, maar ook op zelfstandigheid.![]()
Ligt er alleen aan hoe je ouders je opvoeden. Kijk als ze alles voor je blijven doen, ja dan ontwikkel je je niet natuurlijk.
Ik run hier het huishouden![]()
![]()
Helaas ook aan den lijven ondervonden door te gaan samenwonen met een meid die thuis woonde totdat we gingen samenwonen.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ik met een meid die nog nooit alleen was geweest, vanuit huis bij haar ex ingetrokken en vanaf daar bij mijquote:Op zondag 13 januari 2013 11:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Helaas ook aan den lijven ondervonden door te gaan samenwonen met een meid die thuis woonde totdat we gingen samenwonen.. Doe ik ook nooit meer
.
![]()
Blijft toch anders. Zonder uitzondering (waren met een grote groep), omschreven we dezelfde verschillen bij mensen die thuis woonden tot na hun studie. Of je nu het huishouden runt of niet.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zoals je zegt, het is niet te vergelijken. Het een is niet 'beter' dan het ander![]()
Ligt er alleen aan hoe je ouders je opvoeden. Kijk als ze alles voor je blijven doen, ja dan ontwikkel je je niet natuurlijk.
Ik run hier het huishouden"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Van zulke vrouwen blijf ik sowieso wegquote:Op zondag 13 januari 2013 11:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik met een meid die nog nooit alleen was geweest, vanuit huis bij haar ex ingetrokken en vanaf daar bij mij. Doe ik ook nooit meer
.
Nouja, ik wil wel een tijdje met ze scharrelen, maar dat doen ze dan eigenlijk alleen maar omdat ze hopen dat het meer wordt. Jammer, niet dus
Er zal een verschil zijn, maar degene die op kamers woont hoeft niet zelfstandiger te zijn dan degene die thuis woont. Die ervaring heb ik inmiddels ook al tig keer opgedaanquote:Op zondag 13 januari 2013 11:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Blijft toch anders. Zonder uitzondering (waren met een grote groep), omschreven we dezelfde verschillen bij mensen die thuis woonden tot na hun studie. Of je nu het huishouden runt of niet.![]()
![]()
Doe ik nu ook trouwens...quote:Op zondag 13 januari 2013 11:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van zulke vrouwen blijf ik sowieso wegNouja, ik wil wel een tijdje met ze scharrelen, maar dat doen ze dan eigenlijk alleen maar omdat ze hopen dat het meer wordt. Jammer, niet dus
. Verliefdheid
.
![]()
Het hoeft niet natuurlijk, maar ik denk dat er wel degelijk een redelijk groot verschil zit tussen de gemiddelde thuisblijvers en mensen die op kamers gaan.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Er zal een verschil zijn, maar degene die op kamers woont hoeft niet zelfstandiger te zijn dan degene die thuis woont. Die ervaring heb ik inmiddels ook al tig keer opgedaanRustig aan.![]()
Oke, jij zal het dan beter hebben dan iedereen verder.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Er zal een verschil zijn, maar degene die op kamers woont hoeft niet zelfstandiger te zijn dan degene die thuis woont. Die ervaring heb ik inmiddels ook al tig keer opgedaan
Het op kamers wonen was het allerbeste aan m'n studententijd. Feestjes, samen eten, stappen, nieuwe mensen leren kennen die je anders niet zou kennen.
Ik doe nu zaken met een klant welke ik ken via een oud-huisgenoot, dat zou anders nooit gebeurd zijn."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Zo, het was koud gister.
Ik geloof dat toen ik bij CM aankwam, mijn leuter zover terug was gekropen dat ze me hard had uitgelachen als ik mijn broek uit had gedaan.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Verliefd zijn is sowieso overrated.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doe ik nu ook trouwens.... Verliefdheid
.
Je moet ook kleren aan doen Kaneelquote:Op zondag 13 januari 2013 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, het was koud gister.
Ik geloof dat toen ik bij CM aankwam, mijn leuter zover terug was gekropen dat ze me hard had uitgelachen als ik mijn broek uit had gedaan.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
mietje, het was maar -7 op z'n koudst in het noorden.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, het was koud gister.
Ik geloof dat toen ik bij CM aankwam, mijn leuter zover terug was gekropen dat ze me hard had uitgelachen als ik mijn broek uit had gedaan."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Deze weg
Ik heb het niet beter dan iedereen, ik vind het gewoon onzin om te zeggen dat je een substantieel deel in je ontwikkeling mist als je niet op kamers hebt gezeten. Je word uit je vertrouwde omgeving gehaald, dat is zeker goed voor je, zal ik niet ontkennen.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke, jij zal het dan beter hebben dan iedereen verder.
Het op kamers wonen was het allerbeste aan m'n studententijd. Feestjes, samen eten, stappen, nieuwe mensen leren kennen die je anders niet zou kennen.
Ik doe nu zaken met een klant welke ik ken via een oud-huisgenoot, dat zou anders nooit gebeurd zijn.
Een boel nieuwe mensen leren kennen hangt van jezelf af, daar hoef je niet voor op kamers te gaan. Feestjes, stappen doe ik ook zo vaak. Ja, ook met wat minder bekenden.
Zelfstandig worden doe je ook zelf. Neem initiatief ipv de luierik te zijn.
Het is gewoon anders.![]()
Natuurlijk niet gekkiequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Waar is die weg?quote:14 SHADES OF GREY
Ik wou dat ik het wist.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
KUT, nieuwjaars receptie vergeten van de clubGelukkig begint die pas over 2u
Je bent in de war met jezelfquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Of het bij Peu komt door het op kamers gaan weet ik niet. Feit is wel dat hij zeer beperkt openstaat voor de mening van anderen en dat hij het altijd beter weet.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik heb het niet beter dan iedereen, ik vind het gewoon onzin om te zeggen dat je een substantieel deel in je ontwikkeling mist als je niet op kamers hebt gezeten. Je word uit je vertrouwde omgeving gehaald, dat is zeker goed voor je, zal ik niet ontkennen.
Een boel nieuwe mensen leren kennen hangt van jezelf af, daar hoef je niet voor op kamers te gaan. Feestjes, stappen doe ik ook zo vaak. Ja, ook met wat minder bekenden.
Het is gewoon anders.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Nee, dan zit jij in het buitenlandquote:Op zondag 13 januari 2013 11:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als ik driehonderd meter naar het oosten loop zit jij in het buitenland
[b]AirwiN schreef [/b]
Niet! Dan ben ik in de heimatquote:Op zondag 13 januari 2013 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, dan zit jij in het buitenland![]()
![]()
Toch heeft hij wel een punt, er is wel degelijk een verschil tussen iemand die vanuit huis gaat samen wonen of al zelfstandig is geweest.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of het bij Peu komt door het op kamers gaan weet ik niet. Feit is wel dat hij zeer beperkt openstaat voor de mening van anderen en dat hij het altijd beter weet.![]()
Geloof me, ik heb jouw redenatie vele keren gehoord, juist ook van mensen welke toch die aantal zaken mistte. Mijn ex runde ook jaren het huishouden bij haar ouders. Was heel zelfstandig e.d, maar misste toch ook echt grote stukken levenservaring. Nadat we uit elkaar zijn gegaan is ze wel op kamers gegaan (zij studeerde nog) en nu zegt ze en merk ik ook aan d'r dat ze die stukken wel heeft.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik heb het niet beter dan iedereen, ik vind het gewoon onzin om te zeggen dat je een substantieel deel in je ontwikkeling mist als je niet op kamers hebt gezeten. Je word uit je vertrouwde omgeving gehaald, dat is zeker goed voor je, zal ik niet ontkennen.
Zelfstandig worden doe je ook zelf. Neem initiatief ipv de luierik te zijn.
Het is gewoon anders.
Maar goed, we spreken elkaar over 10 jaar
Aber Nederland ist mein heimatquote:Op zondag 13 januari 2013 11:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet! Dan ben ik in de heimat14 SHADES OF GREY
jij probeert altijd al mn posts onderuit te halen. Daar wordt ik niet meer warm of koud van.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of het bij Peu komt door het op kamers gaan weet ik niet. Feit is wel dat hij zeer beperkt openstaat voor de mening van anderen en dat hij het altijd beter weet."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Jij woont in Limburg dat is geen Nederland maar ook Duitslandquote:14 SHADES OF GREY
Je doet dingen echt voor jezelf zonder dat er ouder figuren meekijken..quote:Op zondag 13 januari 2013 11:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb jouw redenatie vele keren gehoord, juist ook van mensen welke toch die aantal zaken mistte. Mijn ex runde ook jaren het huishouden bij haar ouders. Was heel zelfstandig e.d, maar misste toch ook echt grote stukken levenservaring. Nadat we uit elkaar zijn gegaan is ze wel op kamers gegaan (zij studeerde nog) en nu zegt ze en merk ik ook aan d'r dat ze die stukken wel heeft.
Maar goed, we spreken elkaar over 10 jaar
Ouder figuren die meekijken maken mij in ieder geval wel terughoudend om dingen te doen... En dat is niet goed voor mijn ontwikkeling.Rustig aan.![]()
Foto woont in Limbo land?quote:Op zondag 13 januari 2013 11:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij woont in Limburg dat is geen Nederland maar ook Duitsland
Een verschil wat niet noodzakelijkerwijs goed of slecht hoeft te zijn. Het is kort door de bocht omdat enkel te wijten aan het al dan niet zelfstandig te zijn geweest. Wat Fototoestel terecht opmerkt is dat de opvoeding daar ook een grote rol in kan spelen.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:46 schreef muhahaha het volgende:
Toch heeft hij wel een punt, er is wel degelijk een verschil tussen iemand die vanuit huis gaat samen wonen of al zelfstandig is geweest.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
quote:![]()
Heb een aantal klanten daar, geweldige mensen, ze huren mij in voor advies, vervolgens weten zij het beter
Er is zeker een verschil, maar ik denk dat opvoeding hierin een veel belangrijkere rol speelt.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb jouw redenatie vele keren gehoord, juist ook van mensen welke toch die aantal zaken mistte. Mijn ex runde ook jaren het huishouden bij haar ouders. Was heel zelfstandig e.d, maar misste toch ook echt grote stukken levenservaring. Nadat we uit elkaar zijn gegaan is ze wel op kamers gegaan (zij studeerde nog) en nu zegt ze en merk ik ook aan d'r dat ze die stukken wel heeft.
Maar goed, we spreken elkaar over 10 jaar![]()
Wij Limburgers hebben dan ook gewoon gelijkquote:Op zondag 13 januari 2013 11:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
Heb een aantal klanten daar, geweldige mensen, ze huren mij in voor advies, vervolgens weten zij het beter
![]()
Dat ben ik met je eens, maar (en dit zal ik niet vaak zeggen) KT heeft hier wel gelijk:quote:Op zondag 13 januari 2013 11:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Er is zeker een verschil, maar ik denk dat opvoeding hierin een veel belangrijkere rol speelt.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je doet dingen echt voor jezelf zonder dat er ouder figuren meekijken..
Ouder figuren die meekijken maken mij in ieder geval wel terughoudend om dingen te doen... En dat is niet goed voor mijn ontwikkeling."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ik probeer niks. Ik zie, zie ook jouw reactie op Fototoestel hierboven, dat jij geen enkel begrip kan opbrengen voor een mening die afwijkt van de jouwe. Dat jij dat beschouwt als 'onderuithalen' zegt vooral iets over jouw kijk op de wereld.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:48 schreef PeuRac het volgende:
jij probeert altijd al mn posts onderuit te halen. Daar wordt ik niet meer warm of koud van.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
quote:Op zondag 13 januari 2013 11:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wij Limburgers hebben dan ook gewoon gelijkOver een paar weken weer een dagje naar Heerlen. Eens kijken wat we er van gaan bakken. Mn baas gaat er elke week heen
Het is weer ouderwets gezellig hier dus ik ga maar Homeland kijken
[b]AirwiN schreef [/b]
Heerlen Limburg noemenquote:Op zondag 13 januari 2013 11:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]Over een paar weken weer een dagje naar Heerlen. Eens kijken wat we er van gaan bakken. Mn baas gaat er elke week heen
!
![]()
Maar, waar foto gelijk in heeft is dat dat voor haar niet hoeft te gelden. Ligt wel degelijk ook aan je ouders en de opvoeding.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar (en dit zal ik niet vaak zeggen) KT heeft hier wel gelijk:
[..]
Bij mij zal dat een stuk meer gelden omdat ik gewoon geen ouders heb waar ik iets mee kan terwijl mijn pa zich wel negatief uit op alles wat ik doe.Rustig aan.![]()
Dan lees je niet goed, ik zeg alleen, met enige onderbouwing (al zal ik meteen toegeven dat die niet sluitend is) dat ik het niet met haar eens ben.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik probeer niks. Ik zie, zie ook jouw reactie op Fototoestel hierboven, dat jij geen enkel begrip kan opbrengen voor een mening die afwijkt van de jouwe. Dat jij dat beschouwt als 'onderuithalen' zegt vooral iets over jouw kijk op de wereld."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Waar gaat homeland over? Serie?quote:Op zondag 13 januari 2013 11:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is weer ouderwets gezellig hier dus ik ga maar Homeland kijkenRustig aan.![]()
Hoe moet je t dan noemen?quote:
En Waarin Limboland woon je zelf?"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Wij zijn dan dus totaal anders opgevoed dan kingtoppie. Zowel mijn zus, broertje als ik laten ons niet remmen doordat onze ouders zogezegd meekijken. Dat willen ze ook niet.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar (en dit zal ik niet vaak zeggen) KT heeft hier wel gelijk:
[..]![]()
Waarom woon jij niet op kamers dan?quote:Op zondag 13 januari 2013 11:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar, waar foto gelijk in heeft is dat dat voor haar niet hoeft te gelden. Ligt wel degelijk ook aan je ouders en de opvoeding.
Bij mij zal dat een stuk meer gelden omdat ik gewoon geen ouders heb waar ik iets mee kan terwijl mijn pa zich wel negatief uit op alles wat ik doe."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
In Heerlen praten ze Nederlandsquote:Op zondag 13 januari 2013 11:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe moet je t dan noemen?
En Waarin Limboland woon je zelf?
Venlo![]()
![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 11:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wij zijn dan dus totaal anders opgevoed dan kingtoppie. Zowel mijn zus, broertje als ik laten ons niet remmen doordat onze ouders zogezegd meekijken. Dat willen ze ook niet.dat is uitzonderlijk.
[b]AirwiN schreef [/b]
In Heerlen Nederlands praten? Als je dat al Nederlands noemt, wil ik niet weten hoe jij praatquote:Op zondag 13 januari 2013 11:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
In Heerlen praten ze Nederlands
Venlo
http://nl.wikipedia.org/wiki/Heerlens_Nederlandsquote:Op zondag 13 januari 2013 11:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In Heerlen Nederlands praten? Als je dat al Nederlands noemt, wil ik niet weten hoe jij praat
Mislukte taal ook![]()
![]()
Dat limburgs je verstaat het niet en begrijpen is al helemaal onmogelijkquote:Op zondag 13 januari 2013 11:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In Heerlen Nederlands praten? Als je dat al Nederlands noemt, wil ik niet weten hoe jij praat14 SHADES OF GREY
Mogge
Verjaardagen zijn leuk, maar de volgende dag kan je bij het wakker worden nauwelijks meer van "goeiemorgen" spreken
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Nog twee minuutjesquote:Op zondag 13 januari 2013 11:57 schreef Blind_Guardian het volgende:
Mogge
Verjaardagen zijn leuk, maar de volgende dag kan je bij het wakker worden nauwelijks meer van "goeiemorgen" spreken![]()
![]()
Mooiquote:Op zondag 13 januari 2013 11:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hier is het ook gaaf rijden:
[ afbeelding ]![]()
Ik wil weer een sportauto en door Europa cruisen
Geen geld, geen studie, geen goede combi voor op kamers te gaan.quote:Ik geef het een 50/50quote:Op zondag 13 januari 2013 11:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geen idee of dat zo uitzonderlijk is.Rustig aan.![]()
Scheelt, je kan zo goedemiddag gaan zettenquote:Op zondag 13 januari 2013 11:57 schreef Blind_Guardian het volgende:
Mogge
Verjaardagen zijn leuk, maar de volgende dag kan je bij het wakker worden nauwelijks meer van "goeiemorgen" spreken
Op de motorquote:Op zondag 13 januari 2013 11:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ik wil weer een sportauto en door Europa cruisen.
![]()
Hoi Blind
14 SHADES OF GREY
Als je zou zeggen dat je het niet met haar eens bent, zou ik daar geen enkel probleem mee hebben. Dat kan en hoort namelijk in een discussie. Ik zie dat jij jouw onderbouwing brengt als absolute waarheid. En daar ben ik het mee oneens. Meer dan dat probeer ik je niet duidelijk te maken. Nu niet, en al die vorige keren dat ik er wat over zei ook niet.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:53 schreef PeuRac het volgende:
Dan lees je niet goed, ik zeg alleen, met enige onderbouwing (al zal ik meteen toegeven dat die niet sluitend is) dat ik het niet met haar eens ben.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Roemenië, echt een aanrader. Daarna effe via Moldavië naar Oekraïne doorstoten (liefst nog via Transnistrië) en jezelf voor je kop stoten waarom je vering zo strak staat.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ik wil weer een sportauto en door Europa cruisen
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dan mag ik eerst 6 plankjes uitzoeken ben ik bang.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Dat hoekje van Europa ben ik idd nog niet geweest.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Roemenië, echt een aanrader. Daarna effe via Moldavië naar Oekraïne doorstoten (liefst nog via Transnistrië) en jezelf voor je kop stoten waarom je vering zo strak staat.
Oh, maar dat is inderdaad een hele grote fout welke de meesten maken. Als je naar Italie of oost europa wilt, moet je niet te strakke vering hebben en ook niet te platte banden. Wel wil je een strakke stabilisator hebben. En eventueel wat strakkere schokdempers."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
ik heb geen kaas meer, kan geen tosti's maken
Mja, voor mij was het bij m´n eerste studie ook wel onzinnig om op kamers te gaan. School lag hier 5 minuutjes vanafquote:Op zondag 13 januari 2013 11:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen geld, geen studie, geen goede combi voor op kamers te gaan.
[..]
Ik geef het een 50/50![]()
![]()
Met een Lada gaat alles goed.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat hoekje van Europa ben ik idd nog niet geweest.
Oh, maar dat is inderdaad een hele grote fout welke de meesten maken. Als je naar Italie of oost europa wilt, moet je niet te strakke vering hebben en ook niet te platte banden. Wel wil je een strakke stabilisator hebben. En eventueel wat strakkere schokdempers.
http://goo.gl/maps/QRaf1
Hier kun je echt de eenzame leegte ervaren.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Rij je zo slecht?quote:Op zondag 13 januari 2013 12:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan mag ik eerst 6 plankjes uitzoeken ben ik bang.![]()
![]()
Hoi Breinquote:
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Ideaal.. Woon je in het midden van de stad ofzo?quote:Op zondag 13 januari 2013 12:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, voor mij was het bij m´n eerste studie ook wel onzinnig om op kamers te gaan. School lag hier 5 minuutjes vanafRustig aan.![]()
Ik houd ervan om op de grens te rijden.quote:Ik zal em opslaan, al houd ik meer van mooie bochten.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met een Lada gaat alles goed.
http://goo.gl/maps/QRaf1
Hier kun je echt de eenzame leegte ervaren.
En in een Lada zul je me niet snel zien
Nee, meer aan de buitenkantquote:Op zondag 13 januari 2013 12:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ideaal.. Woon je in het midden van de stad ofzo?![]()
![]()
*klopklop*
Goed volk
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.![]()
't is een beetje stil hier. Ik ga maar eens ontbijten en kutklusjes doen.Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Wat zijn jullie al rete actief op de zondagochtend zeg.
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.![]()
Ik lag gisteren al om 9 uur te slapenquote:Op zondag 13 januari 2013 12:11 schreef GauloisesB. het volgende:
Wat zijn jullie al rete actief op de zondagochtend zeg.![]()
![]()
Succesquote:Op zondag 13 januari 2013 12:11 schreef Blind_Guardian het volgende:
't is een beetje stil hier. Ik ga maar eens ontbijten en kutklusjes doen.ik strijken en de was
14 SHADES OF GREY
Veel plezier.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:11 schreef Blind_Guardian het volgende:
't is een beetje stil hier. Ik ga maar eens ontbijten en kutklusjes doen.Rustig aan.![]()
Gisteren gekleurde muisjes gekocht en die zijn stiekem best lekker
Er zijn toch wel meer kutklusjes te bedenken dan alleen dat?quote:
Niet in deze SCquote:Op zondag 13 januari 2013 12:15 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Er zijn toch wel meer kutklusjes te bedenken dan alleen dat?![]()
![]()
Zijn ze ook!quote:Op zondag 13 januari 2013 12:14 schreef PeuRac het volgende:
Gisteren gekleurde muisjes gekocht en die zijn stiekem best lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
quote:Op zondag 13 januari 2013 12:15 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Zijn ze ook!Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
quote:Op zondag 13 januari 2013 12:15 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Zijn ze ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
quote:Op zondag 13 januari 2013 12:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Once you go black.... zeggen ze tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
quote:Ik mocht willen dat het dat soort klusjes warenquote:. Helaas gaat het om veel saaier huishoudelijk werk
. Misschien dat er donderdag sprake kan zijn van echte kutklusjes.
ik werd gisteren om 9 uur wakker.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik lag gisteren al om 9 uur te slapen
Moet snel een baan vinden want huidige ritme is niet goed voor mij![]()
![]()
Nah, ik vond t niet bijzonder, maar dat kan aan de persoon gelegen hebben.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:17 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Once you go black.... zeggen ze toch?
Die getinte daarentegenzij komt binnenkort een lang weekend langs
![]()
Hopelijk wel voor jouquote:Op zondag 13 januari 2013 12:17 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
[..]
Ik mocht willen dat het dat soort klusjes waren. Helaas gaat het om veel saaier huishoudelijk werk
. Misschien dat er donderdag sprake kan zijn van echte kutklusjes.
![]()
![]()
Ik had de nachten daarvoor niet veel geslapen, dus was niet zo ergquote:Op zondag 13 januari 2013 12:18 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ik werd gisteren om 9 uur wakker.
Moet snel een baan vinden want huidige ritme is niet goed voor mij
Maar je ritme houden is wel belangrijk ja![]()
![]()
Niet voor de vrouwen...quote:Op zondag 13 januari 2013 12:17 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Once you go black.... zeggen ze toch?
![]()
Ik weet heel mijn leven lang dat ik een nacht mens ben, school en werk waren enige wat mij een normaal ritme gaven. Nu ik student af ben en geen werk heb komt het nacht mens in mij naar boven. Vinden ze hier in huis niet leukquote:Op zondag 13 januari 2013 12:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik had de nachten daarvoor niet veel geslapen, dus was niet zo erg
Maar je ritme houden is wel belangrijk ja![]()
![]()
Hahaquote:Op zondag 13 januari 2013 12:26 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik weet heel mijn leven lang dat ik een nacht mens ben, school en werk waren enige wat mij een normaal ritme gaven. Nu ik student af ben en geen werk heb komt het nacht mens in mij naar boven. Vinden ze hier in huis niet leuk![]()
![]()
Ik heb genoeg geknuffeld in mijn leven, kom nu maar met dat beukwerk.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Knuffelen dat heb ik dit jaar nog niet gedaan14 SHADES OF GREY
Niet altijdquote:Op zondag 13 januari 2013 12:29 schreef muhahaha het volgende:
Na knuffelen seksen, mensen die dit niet weten.
![]()
![]()
Ik dacht dat het andersom moest.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:29 schreef muhahaha het volgende:
Na knuffelen seksen, mensen die dit niet weten.
Weer wat geleerd.C'est la vie
Ik haat knuffelen. Heb ik toch helemaal geen geduld voor![]()
Moeilijk hequote:Op zondag 13 januari 2013 12:30 schreef GauloisesB. het volgende:
Ik haat knuffelen. Heb ik toch helemaal geen geduld voor![]()
[ [url=[http://24.media.tumblr.co(...)1_500.jpg]afbeelding[/url] ]
Bij jou wel, kusjes in je nekquote:![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 12:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht dat het andersom moest.
Weer wat geleerd..
![]()
Ik ben net wakker, dan mag ik fouten makenquote:![]()
Daar is het zondagochtend voor
Jij als omgekeerde Saab mag volgordes best verwisselenquote:Op zondag 13 januari 2013 12:28 schreef heloef het volgende:
Ik heb genoeg geknuffeld in mijn leven, kom nu maar met dat beukwerk.
Rustig aan.![]()
Ik ging om 4u slapen en was om 9u al wakkerquote:Op zondag 13 januari 2013 12:31 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Ik ben net wakker, dan mag ik fouten maken![]()
Daar is het zondagochtend voor![]()
En Senseo is slappe meuk, gebruik twee pads dark roast en haal daar dan 1 kopje uit
Ik hoor best vaak "eerst keihard neuken en daarna lekker knuffelen en in slaap vallen"quote:
Ik ben gewoon voorgelogen
C'est la vie
Gewoon in slaap vallen onder de seksquote:Op zondag 13 januari 2013 12:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoor best vaak "eerst keihard neuken en daarna lekker knuffelen en in slaap vallen"
Ik ben gewoon voorgelogen![]()
Ik ookquote:Op zondag 13 januari 2013 12:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar knuffelen doe ik met bijna iedereen.
Ligt aan de dame dan.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoor best vaak "eerst keihard neuken en daarna lekker knuffelen en in slaap vallen"
Ik ben gewoon voorgelogen![]()
Dat is typisch vrouws en het slaat nergens op.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben gewoon voorgelogenOp woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Akkoord gaan met knuffelen en dan op de juiste plaatsen gaan strelenquote:Op zondag 13 januari 2013 12:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben gewoon voorgelogen
Of de ander daar nou zo gelukkig van wordt.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gewoon in slaap vallen onder de seksC'est la vie
Geen idee, nooit gehadquote:Op zondag 13 januari 2013 12:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Of de ander daar nou zo gelukkig van wordt.![]()
![]()
Kijk dat klinkt nou als een strak plan.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Akkoord gaan met knuffelen en dan op de juiste plaatsen gaan strelenC'est la vie
inb4 "ben jij zo opwindend dan?quote:"
inb4 "ik zou ook nooit bij jou in slaap vallen tijdens het neuken"
Of iets in die tendens gaat gepost worden.C'est la vie
Keertje uitproberen?quote:Op zondag 13 januari 2013 12:36 schreef heloef het volgende:
[..]
inb4 "ben jij zo opwindend dan?"
inb4 "ik zou ook nooit bij jou in slaap vallen tijdens het neuken"
Of iets in die tendens gaat gepost worden.14 SHADES OF GREY
Lekker knuffelen na de seks isquote:Op zondag 13 januari 2013 12:34 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Dat is typisch vrouws en het slaat nergens op.![]()
![]()
![]()
Ja, kan ik lekker in slaap vallenquote:Op zondag 13 januari 2013 12:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Lekker knuffelen na de seks is![]()
Nee, maar kan ook daarna prima weg duttenquote:Op zondag 13 januari 2013 12:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja neukt alleen voor het slapen gaan?"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
:quote:
Als ik echt slaap heb kan ik toch tijdens alles in slaap vallen.
C'est la vie
Gewoon ronduit klef en... brrrrquote:Op zondag 13 januari 2013 12:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Lekker knuffelen na de seks is![]()
Slaapkopquote:Op zondag 13 januari 2013 12:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, maar kan ook daarna prima weg dutten![]()
![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 12:39 schreef heloef het volgende:
[..]
:
Als ik echt slaap heb kan ik toch tijdens alles in slaap vallen.![]()
![]()
![]()
Sukkolquote:Op zondag 13 januari 2013 12:39 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Gewoon ronduit klef en... brrrr![]()
![]()
Ja, geef mij maar de schuld
Daarom zal ik niet neuken als ik echt slaap heb. Tactisch.quote:C'est la vie
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: