SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Het is chaos in m'n lichaam maar het komt goed hoor.
Vannacht was ik wat geil
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
LoLa
Zo eerst temperatuur opmeten. Heel de nacht mijn bed uitgeweest ivm diarree
Wtf komt dat nou weer vandaan
Ook barstende koppijn. Misschien zo toch even richting strand of Bernisse om uit te waaien. Maar het liefst doe ik zo min mogelijk. Wil uitrusten voor nog een zware week![]()
![]()
Rustig aan charmieIk zou proberen om een slaap in te halen/rusten. Daar knap je het meest van op.
Naar het strand met -3 bbrrMaar het ziet er mooi uit buiten.
Heyquote:
[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2013 10:15:27 ]![]()
ik baal er gewoon van, net een week een nieuwe baan en dan dit.quote:Op zondag 13 januari 2013 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
Rustig aan charmieIk zou proberen om een slaap in te halen/rusten. Daar knap je het meest van op.
Naar het strand met -3 bbrrMaar het ziet er mooi uit buiten.
[..]
Hey
Misschien toch te druk geweest. Zal ook wel wennen zijn.
Morgen gewoon rustig aan doen op het werk.... Tot zover het mogelijk is
Ja ik blijf toch maar binnen, het is best koud. Maar wat een koppijn heb ik zeg![]()
![]()
Kan behoorlijk een aanslag op je lichaam zijn geweest, werken en sporten enzo...Misschien iets te hard van stapel gelopen...quote:Op zondag 13 januari 2013 10:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik baal er gewoon van, net een week een nieuwe baan en dan dit.
Misschien toch te druk geweest. Zal ook wel wennen zijn.
Morgen gewoon rustig aan doen op het werk.... Tot zover het mogelijk is
Ja ik blijf toch maar binnen, het is best koud. Maar wat een koppijn heb ik zeg![]()
![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
sporten had ik geen fut voor hoorquote:Op zondag 13 januari 2013 10:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan behoorlijk een aanslag op je lichaam zijn geweest, werken en sporten enzo...Misschien iets te hard van stapel gelopen...
Maar wel hard gewerkt ja![]()
![]()
Ohquote:Op zondag 13 januari 2013 10:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sporten had ik geen fut voor hoor
Maar wel hard gewerkt jaik vond het al zo fanatiek allemaal
Mogguh Hups
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2013 10:22:32 ]![]()
Nomnomnom!!quote:Op zondag 13 januari 2013 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
Wakker worden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
hihiquote:Op zondag 13 januari 2013 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohik vond het al zo fanatiek allemaal
Mogguh Hups
Nee ik was blij dat de voetbaltraining was afgelast![]()
![]()
Dan kan er iets inquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Goed die rust pakken danquote:Op zondag 13 januari 2013 10:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hihi
Nee ik was blij dat de voetbaltraining was afgelast![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 10:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Heb je ook wat bij in de hand?![]()
![]()
Broodjes zijn in de maakquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik wil ook etenquote:Op zondag 13 januari 2013 10:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoiHad niks te doen
Nu even mijn ontbijtje opeten![]()
![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 10:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoiHad niks te doen
Nu even mijn ontbijtje opetenquote:![]()
![]()
Ga heel hard schreeuwen dat je honger hebt in de hoop dat iemand je wat te eten brengt, zo niet zal je er toch echt zelf uit moeten komenquote:![]()
Mannen in de keuken heb je niks aan!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan bel je 'm op dat je terug moet komen.quote:Op zondag 13 januari 2013 10:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die is weg, anders zat ik niet op Fok knuppel![]()
+1quote:Op zondag 13 januari 2013 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mannen in de keuken heb je niks aan!![]()
Ik moet gewoon opstaan.quote:Op zondag 13 januari 2013 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga heel hard schreeuwen dat je honger hebt in de hoop dat iemand je wat te eten brengt, zo niet zal je er toch echt zelf uit moeten komen![]()
![]()
Dan moet ze zichzelf uit bed schoppenquote:Op zondag 13 januari 2013 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mannen in de keuken heb je niks aan!.
![]()
Ga ik ook maar doenquote:Op zondag 13 januari 2013 10:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet ze zichzelf uit bed schoppen.
Ben dan eventjes wat eten![]()
![]()
Dat dusquote:Op zondag 13 januari 2013 10:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet ze zichzelf uit bed schoppen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Overigens heb ik heerlijk geslapen![]()
Jullie ook?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 13 januari 2013 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Overigens heb ik heerlijk geslapen![]()
Jullie ook?quote:![]()
Smakelijkquote:Op zondag 13 januari 2013 10:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ga ik ook maar doen
Ben dan eventjes wat eten![]()
![]()
Koen lag op de bank met zijn dekentje.. kat erbij.. Wil Koen niet, gaat hij nu op het speelkleed liggen met zijn dekentje en kussen.. Kat erbij![]()
![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 10:42 schreef muhahaha het volgende:
Te kort. Half 6 schrok ik wakker van wa dus ikbkijk, geen bericht.
dat is wel zuur...
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2013 10:48:07 ]![]()
Wel geilquote:Op zondag 13 januari 2013 10:48 schreef xFriendx het volgende:
Niet geil, maar desondanks een goede zondagmorgen
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zorg te goed voor jouquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Is het zo erg?quote:Op zondag 13 januari 2013 10:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jij kan beter melden wanneer je het niet bent
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo rol ikquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Moe...quote:Op zondag 13 januari 2013 10:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe is het met jou mijn beste Lola?
Zometeen de badkamer even doen
Je hebt nog een kerstmuts in je UI
Hoe is het met jou?
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2013 10:56:45 ]![]()
Goed hoor lolaquote:Op zondag 13 januari 2013 10:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moe...
Zometeen de badkamer even doen
Je hebt nog een kerstmuts in je UI
Hoe is het met jou?
En moet gebeuren natuurlijk
Rustig aan.![]()
First world problemsquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wij hadden croissantjesquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Kom maar hierheen. Er is nog meerquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar nu heb ik geen honger meerquote:Op zondag 13 januari 2013 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom maar hierheen. Er is nog meer![]()
![]()
Na 1 boterham?quote:Op zondag 13 januari 2013 11:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar nu heb ik geen honger meer![]()
![]()
Morgenochtend, nieuwe ronde nieuwe kansenquote:Op zondag 13 januari 2013 11:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar nu heb ik geen honger meer
[b]AirwiN schreef [/b]
Is dit een verkapte "hups ik wil meer" post?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Preciesquote:Op zondag 13 januari 2013 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgenochtend, nieuwe ronde nieuwe kansen![]()
![]()
Nee, ik had 2 croissaintjesquote:Op zondag 13 januari 2013 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is dit een verkapte "hups ik wil meer" post?![]()
![]()
Maar niet lekkerquote:Op zondag 13 januari 2013 11:14 schreef xFriendx het volgende:
Gewoon 4 boterhammen. Simpel doch doeltreffend.![]()
![]()
En toch heb ik het gedaan netquote:Op zondag 13 januari 2013 11:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit, ik hoef ook geen boterhammen in de ochtend.
![]()
![]()
Arme jijquote:Op zondag 13 januari 2013 11:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En toch heb ik het gedaan net.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: