nah run run run... draining the clockquote:Op zondag 13 januari 2013 01:48 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ben benieuwd, Flacco met the season on the line...zal wel een sack worden
Lijkt het wel op inderdaad, moet een wonder gebeuren voor de Ravens.quote:
Ja, kans lijkt me redelijk groot dat ie de franchise tag krijgt. is wel duur voor de Ravens, maar dan kunnen ze het nog een jaartje aankijkenquote:
Bij een incomplete stopt de tijd. Je moet wel runnen en hopen op 1st down, dan is het game over.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:57 schreef BitetheBullet het volgende:
Waarom laat Manning 2 belangrijke 3rd downs aan zich voorbij gaan?
Uhm no... Failing Moore...quote:Op zondag 13 januari 2013 02:02 schreef vivelafete het volgende:
WHAAAAAAATTTTTTTT!!????
Holy moly, clutch Flacco
Zouden de spelers de regels weten?quote:Op zondag 13 januari 2013 02:04 schreef Greenpeas het volgende:
Oh jee, overtime. Dat wordt weer even puzzelen wat regeltjes betreft.
Ja, zelfde regels als regular season nu toch?quote:Op zondag 13 januari 2013 02:04 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Zouden de spelers de regels weten?
Heb je geluisterd?quote:Op zondag 13 januari 2013 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Zijn de overtime rules in playoffs anders dan in regular season of het zelfde?
Ja uitgezonderd dat er nu geen tie mogelijk is. Er moet een winnaar komen ookal plakken ze er nog een kwart aan vastquote:Op zondag 13 januari 2013 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Zijn de overtime rules in playoffs anders dan in regular season of het zelfde?
Blijkbaar niet, het wordt ze bij elke keer dat ik een game in OT zie komen overnieuw uitgelegd.quote:Op zondag 13 januari 2013 02:04 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Zouden de spelers de regels weten?
Is voor al die domme amerikanen in het stadion en thuis voor de tv..quote:Op zondag 13 januari 2013 02:06 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, het wordt ze bij elke keer dat ik een game in OT zie komen overnieuw uitgelegd.
Had hij inderdaad niet moeten doen, nergens voor nodig.quote:Op zondag 13 januari 2013 02:07 schreef Boezeidekoe het volgende:
Haha die referee tegen Manning: Do you understand that? 15 jaar in de NFL...
Alleen daarom root ik nu voor de Ravensquote:Op zondag 13 januari 2013 02:09 schreef The_Playmaker het volgende:
Erg laf van Fox om voor OT te gaan. Je hebt 36 seconden, Manning en 2 TO's.
Moet zeggen dat ik niet echt verbaasd ben, tis geen risktaker...quote:Op zondag 13 januari 2013 02:09 schreef The_Playmaker het volgende:
Het grootste deel daarvan heeft hij onder de oude OT-rules gespeeldquote:Op zondag 13 januari 2013 02:07 schreef Boezeidekoe het volgende:
Haha die referee tegen Manning: Do you understand that? 15 jaar in de NFL...
Zeiden ze bij het commentaar ookquote:Op zondag 13 januari 2013 02:09 schreef The_Playmaker het volgende:
Ja, dat doen ze in college al met de BCS Bowl dus dat zal nu niet anders zijn.quote:Op zondag 13 januari 2013 02:14 schreef Theoden het volgende:
Haha
Wel domme fouten zeg van de Broncos en dan met 31 seconden niet even proberen om in FG range te komen. Beetje raar.
Packers wachten totdat deze is afgelopen neem ik aan?
Valt wel mee hoor, alle twijfelachtige calls t/m Q3 waren tegen.quote:Op zondag 13 januari 2013 02:17 schreef Theoden het volgende:
De refs helpen de Ravens vandaag wel zeg de tering.
Valt wel mee, ze hadden te weinig om het te overturnenquote:Op zondag 13 januari 2013 02:17 schreef Theoden het volgende:
Eerste helft was het andersom...quote:Op zondag 13 januari 2013 02:17 schreef Theoden het volgende:
Je hoeft niet te kijkenquote:Op zondag 13 januari 2013 02:18 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Dan mag deze wedstrijd nog wel een tijdje duren
GB wint dus.quote:
Elke keer als ik vind dat hij iets doms doet, doet hij er zoiets achternaquote:Op zondag 13 januari 2013 02:33 schreef Greenpeas het volgende:
Delay of game van Flacco op z'n eigen 6yd.
Ik heb wat geld op de Niners, dat is alles. Voor de rest mogen al die Niners doodvallen.quote:
quote:Packers are a staggering 1-13 when they fail to force at least one takeaway in a game under McCarthy, including a 1-10 record with Rodgers at the helm. When he has at least one turnover on his side, McCarthy and his Packers are otherwise a combined 73-25 over that same time frame. How simple can that be?
Mooiste NFL game dat ik ooit heb gezien in mijn prille NFL tijd (dit is pas mijn 7de volledige wedstrijd denk ik).quote:Op zondag 13 januari 2013 02:34 schreef Guard het volgende:
Dit gaat zo nog een record worden voor langste game...
Meh tis leuk dat het OT is, voor de rest weinig speciaal...quote:Op zondag 13 januari 2013 02:35 schreef Keyos het volgende:
[..]
Mooiste NFL game dat ik ooit heb gezien in mijn prille NFL tijd (dit is pas mijn 7de volledige wedstrijd denk ik).
In de playoffs spelen ze de afgelopen jaren bijna alleen maar on the road, en ze worden juist gevreesd omdat ze dan altijd goed spelenquote:Op zondag 13 januari 2013 02:35 schreef Theoden het volgende:
Eerlijk is eerlijk, normaal spelen de Ravens away echt bagger, maar vandaag toch best goed te noemen.
Blijft toch raar dat ze tijdens regular season niks kunnen away en dan met de play-offs opeens wel.quote:Op zondag 13 januari 2013 02:37 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
In de playoffs spelen ze de afgelopen jaren bijna alleen maar on the road, en ze worden juist gevreesd omdat ze dan altijd goed spelen
Kwaliteit is inderdaad niet bepaald omhoog gegaan naarmate de wedstrijd vorderde. De clutch plays van de Ravens zijn wel legendarisch.quote:Op zondag 13 januari 2013 02:37 schreef Theoden het volgende:
Inderdaad, als dit een regular season game was had niemand meer gekekenWel een paar leuke plays, maar dan vooral door fouten van de defense/special teams.
Legendarisch?quote:Op zondag 13 januari 2013 02:38 schreef Keyos het volgende:
[..]
Kwaliteit is inderdaad niet bepaald omhoog gegaan naarmate de wedstrijd vorderde. De clutch plays van de Ravens zijn wel legendarisch.
Ik ben ook een redelijk rookie NFL kijker dus ik heb nog niet heel veel vergelijkingsmateriaalquote:Op zondag 13 januari 2013 02:41 schreef Guard het volgende:
[..]
Legendarisch?
The Drive is lendarisch,
Oilers comeback vs Bills is legemdarisch, this not so much
Pas 6e keer in history, laatste keer 2004. Toch wel btje legendarisch danquote:
Ja, nu heeft Brady een wel heel simple road naar de Superbowl.quote:Op zondag 13 januari 2013 02:47 schreef Guard het volgende:
Jammer had graag de Pats in Denver gezien
Dan zullen de Ravens wel falenquote:Op zondag 13 januari 2013 02:47 schreef Guard het volgende:
Jammer had graag de Pats in Denver gezien
Ja, nu praat hij wel mr. obstruction of justice.quote:
Inderdaadquote:Op zondag 13 januari 2013 02:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Bronco Playoff Wins: Tim Tebow 1, Peyton Manning 0
Manning wordt oud, verliest nu al, nog voordat ie Brady tegenkomtquote:Op zondag 13 januari 2013 02:52 schreef vivelafete het volgende:
Wel jammer dat er niet een ouderwetse Brady-Manning komt.
Cundiff is inactive, Akers kicksquote:Op zondag 13 januari 2013 02:52 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Kickt hij ook daadwerkelijk of is het toch Akers?
Ravens enige AFC team die de Patriots hebben verslagen dit seizoen.quote:Op zondag 13 januari 2013 02:48 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja, nu heeft Brady een wel heel simple road naar de Superbowl.
Heb zelf met alle twee de teams niet zo veel.quote:Op zondag 13 januari 2013 02:53 schreef Theoden het volgende:
Ik weet niet wat het is maar kan de 49ers gewoon echt niet uitstaan
Hoogste seed speelt thuis, Denver was 1st, Patriots 2nd.quote:Op zondag 13 januari 2013 02:53 schreef Keyos het volgende:
Hoe zit het nou precies, had bij winst van Denver de Patriots naar Denver gemoeten en is de situatie nou zo dat de Patriots nu thuis tegen Ravens spelen?
highest seed speelt thuis...quote:Op zondag 13 januari 2013 02:53 schreef Keyos het volgende:
Hoe zit het nou precies, had bij winst van Denver de Patriots naar Denver gemoeten en is de situatie nou zo dat de Patriots nu thuis tegen Ravens spelen?
Ik had het nog moeten zien, de Pats in Denver, tegen Manning.quote:Op zondag 13 januari 2013 02:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Manning wordt oud, verliest nu al, nog voordat ie Brady tegenkomt
Mooi, niet nadelig voor de Patriots dus dit.quote:
Vooropgezet plan, gunt z'n broertje 1 super bowl titel meerquote:Op zondag 13 januari 2013 02:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Manning wordt oud, verliest nu al, nog voordat ie Brady tegenkomt
Zal wel gezellig zijn in huize Manning:quote:Op zondag 13 januari 2013 02:56 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Vooropgezet plan, gunt z'n broertje 1 super bowl titel meer
Gelijk heb je wil niet met Joe en Troy het ochtendgloren meemakenquote:Op zondag 13 januari 2013 03:03 schreef vivelafete het volgende:
TD Pack!
Ik ga lekker pitten en kijk de rest morgen.
Veel plezier voor degenen die blijven kijken!
Denk het ook niet, Packers kunnen het zich veroorloven met al die receivers maar Jennings wel weer paar goede games gespeeld sinds hij terug is. Vooral al die yards na de catch, ben ook zeker benieuwdquote:Op zondag 13 januari 2013 03:06 schreef Guard het volgende:
Jennings komt volgend jaar echt niet meer terug bij de Packers...
Benieuwd waar ie terecht gaat komen...
Panthers mag
Nee, je bent niet de enigequote:Op zondag 13 januari 2013 03:53 schreef rgras het volgende:
Ben ik de enige die zich ergert aan de Harbaughs?
Ze weten dat Kaepernick een gigantische threat is qua run-game. Maar ze anticiperen er totaal niet op bij de Packers.quote:Op zondag 13 januari 2013 04:59 schreef Keyos het volgende:
Die Packers maken er wel echt een complete rotzooi van zeg. SF speelt gewoon zeer sterk natuurlijk , maar wat er fout gaat bij de Packers kan en mag niet gebeuren.
Ook gewoon vreselijk weer deze ' false start' , die kan en mag je gewoon niet maken op zo een moment. Dan begin ik nog niet over al die ballen die Green Bay heeft laten vallen.quote:Op zondag 13 januari 2013 05:05 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ze weten dat Kaepernick een gigantische threat is qua run-game. Maar ze anticiperen er totaal niet op bij de Packers.
Ja, paar keer met veel plezier meegemaakt. Een avondje uit eten kost ook al snel 40 a 50 euro per persoon en dan heb je nog niet eens onbeperkt drinken erbij.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:06 schreef Nagil het volgende:
Zijn er mensen die ooit naar zo'n officiële superbowlparty van USA Sports en ESPN America zijn geweest? Heb het eigenlijk nooit echt overwogen maar dit jaar is de prijs zelfs 77.50, dat is nogal overdreven ook al zit er onbeperkt eten en drinken bij.
http://www.usasports.nl/b(...)arty-amsterdam-arena
Je had het niet beter kunnen zeggen. Meneer was zo slim om zijn verdediging in de eerste helft massaal te laten blitzen en liet op die manier ontzettend veel ruimte vrij in het midden om te rennen en passen. Je zou denken dat je dan aanpassingen maakt maar dat deed hij niet eens. Ik kan Aikman niet uitstaan maar hij had groot gelijk, Capers had gewoon een speler als QB spy moeten gebruiken. Offer dan maar een speler op. Het word tijd om Capers te vervangen.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:38 schreef Guard het volgende:
Slecht gameplan van Capers, totaal geen QB containment.
Ik hoop dat de Niners dit jaar wel de SB halen, dat gun ik ze wel.
Gaat ze lukken. Ze worden wel verliezend finalist tegen de Ravens.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:38 schreef Guard het volgende:
Slecht gameplan van Capers, totaal geen QB containment.
Ik hoop dat de Niners dit jaar wel de SB halen, dat gun ik ze wel.
Als ik zeg dat Atlanta gaat verliezen, krijg ik dan weer dat filmpje met die man die in lachen uitbarst net als toen ik voorspelde dat de Ravens zouden winnen?quote:Op zondag 13 januari 2013 16:36 schreef Sasman het volgende:
Nu dat de Broncos geëlimineerd zijn...Ben ik alvast voor Atlanta.
Nou vooruit dan, omdat je erom vraagt...quote:Op zondag 13 januari 2013 16:56 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Als ik zeg dat Atlanta gaat verliezen, krijg ik dan weer dat filmpje met die man die in lachen uitbarst net als toen ik voorspelde dat de Ravens zouden winnen?
Gokken en wedden zijn 2 totaal verschillende dingen.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:56 schreef Boezeidekoe het volgende:
Overigens 5-1 in de predictions tot nu toe, jammer dat ik geen gokker ben
Oke, dan gok ik dat de Seahawks winnen en wed ik dat de Patriots winnenquote:Op zondag 13 januari 2013 17:58 schreef PirE het volgende:
[..]
Gokken en wedden zijn 2 totaal verschillende dingen.
Valt me mee dat ze Joe en Troy niet hebben overgevlogen vanuit SF om nog een wedstrijd te doenquote:
Dat was Lynch hoor...quote:Op zondag 13 januari 2013 19:30 schreef Boezeidekoe het volgende:
Falcons bal al weer terug, fumble by Russell
Dat krijg je als je zo lang een Chief bentquote:Op zondag 13 januari 2013 19:38 schreef Boezeidekoe het volgende:
TD Tony Gonzalez, die nog nooit een playoff game heeft gewonnen![]()
Er heeft nog nooit een rookie QB de Super Bowl gehaald.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:42 schreef ssebass het volgende:
Pff seahawks beginnen slecht. Gun het Wilson wel dat ze ver komen. Is er trouwens ooit een rookie qb in de superbowl geweest? Zou toch mogelijk moeten zijn.
Kurt Warnerquote:Op zondag 13 januari 2013 19:42 schreef ssebass het volgende:
Pff seahawks beginnen slecht. Gun het Wilson wel dat ze ver komen. Is er trouwens ooit een rookie qb in de superbowl geweest? Zou toch mogelijk moeten zijn.
Warner kun je niet echt een rookie noemen..quote:
Jammer genoeg wel. Ik heb trouwens niets tegen de Falcons maar zie liever iets closere game.quote:
Wat te denken van Takeo Spikes van de Chargers, 219 wedstrijden in de NFL en niet 1 playoff wedstrijdquote:Op zondag 13 januari 2013 19:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat krijg je als je zo lang een Chief bent
Tony Gonzalez.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:55 schreef Guard het volgende:
Het mag duidelijk zijn dat ik absoluut geen Falcon fan ben, maar als ik iemand vandaag de overwinning gun is het wel Gonzalez.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |