flesquote:
en bedankt hequote:Op zondag 13 januari 2013 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Die UI picker werkt niet op mobiel dus jullie zullen het er vandaag mee moeten doen
Ben jij nog op dat station geweest trouwens?quote:
Werkt wel, gewoon even desktopversie ladenquote:Op zondag 13 januari 2013 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Die UI picker werkt niet op mobiel dus jullie zullen het er vandaag mee moeten doen
Pfff gedoequote:Op zondag 13 januari 2013 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, veel te druk gehad dus we zijn nergens meer heen geweestquote:Op zondag 13 januari 2013 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben jij nog op dat station geweest trouwens?
Oh okeequote:Op zondag 13 januari 2013 12:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, veel te druk gehad dus we zijn nergens meer heen geweest. En het vooruitzicht dat we in februari ook een weekend weg zouden gaan maakte het ook wat minder urgent
.
niet alleen nijnquote:
Sorry, ik moest lachenquote:Op zondag 13 januari 2013 08:13 schreef Toekito het volgende:
Kan Whiskers lopen en ademen tegelijk? Jezus wat dom zeg.
Ik heb genotenquote:Op zondag 13 januari 2013 09:54 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Het was gezellig hier vannacht zo te zien.
Dat is inderdaad best spookyquote:Op zondag 13 januari 2013 10:51 schreef RockNijntje het volgende:
Die TT is eng, ik had rond het tijdstip dat dit topic geopend werd nog een heel gesprek over dat nummer.
je bent het eens met Nijn, eendje en mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |