Dan wint barca de primera division, prima. Het gaat Real toch om de CL.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:28 schreef Pleun2011 het volgende:
Ha ik zie nu pas dat Madrid weer punten heeft verloren.. Gaat lekker zo voor Barca
Tuurlijk, vorig jaar riep mourinho nog dat hij de nationale competitie het belangrijkste vond omdat dat de beste weergave was van hoe sterk een team was. Barcelona is dit jaar gewoon erg sterk en Real Madrid loopt gewoon niet zo lekker. Echt niet dat ze bij RM er blij mee zijn dat het in de competitie niet goed genoeg gaat.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:52 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dan wint barca de primera division, prima. Het gaat Real toch om de CL.
Zou ik ook zeggen als ik 16 punten achterstaquote:Op zondag 13 januari 2013 12:52 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dan wint barca de primera division, prima. Het gaat Real toch om de CL.
quote:Op zondag 13 januari 2013 12:58 schreef opreis het volgende:
[..]
Tuurlijk, vorig jaar riep mourinho nog dat hij de nationale competitie het belangrijkste vond omdat dat de beste weergave was van hoe sterk een team was. Barcelona is dit jaar gewoon erg sterk en Real Madrid loopt gewoon niet zo lekker. Echt niet dat ze bij RM er blij mee zijn dat het in de competitie niet goed genoeg gaat.
Natuurlijk zijn ze niet blij dat het in de competitie niet goed gaat, maar Real wil gewoon weer de beste van Europa zijn in de CL. Dat ze hem niet gaan winnen is idd een tweede. Laat dan een club als Dortmund hem maar winnenquote:Op zondag 13 januari 2013 12:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik 16 punten achtersta![]()
Ach, ik ben altijd Barca-fan geweest maar zowel Real Madrid als Barcelona zijn clubs die door hun torenhoge schulden zorgen voor oneerlijke concurrentie, de hele Spaanse competitie is wat dat betreft een lachertje. Ik kan daar geen waardering voor hebben.. dus ze zoeken het maar uit. Madrid zie ik de CL ook niet winnen trouwens.
Ik schat Real wel hoger in, dat ze het nu in de competitie slecht doen heeft toch te maken met het feit dat er niets meer te winnen valtquote:
Op basis waarvan schat je Real in godsnaam hoger in? Als Manu in de afgelopen jaren iets bewezen heeft dan is het wel dat het een team is waar je u tegen zegt. Real is verre van een team en de polarisatie die Mourinho heeft ingezet zal zich voortzetten in de CL.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik schat Real wel hoger in, dat ze het nu in de competitie slecht doen heeft toch te maken met het feit dat er niets meer te winnen valt
Waarom schat jij ManU hoger in, die spelen toch ook niet geweldig maar worden keer op keer gered door RvP, maar goed we gaan het snel genoeg meemakenquote:Op zondag 13 januari 2013 13:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Op basis waarvan schat je Real in godsnaam hoger in? Als Manu in de afgelopen jaren iets bewezen heeft dan is het wel dat het een team is waar je u tegen zegt. Real is verre van een team en de polarisatie die Mourinho heeft ingezet zal zich voortzetten in de CL.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb een hekel aan ManU en Real en ben totaal niet onder de indruk van het spel wat beide ploegen neerleggen maar mijn geld zet ik op ManU puur en alleen op basis van het feit dat ze als team beter zijn dan Real. Al is 'beter' zo subjectief als watquote:Op zondag 13 januari 2013 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom schat jij ManU hoger in, die spelen toch ook niet geweldig maar worden keer op keer gered door RvP, maar goed we gaan het snel genoeg meemaken
Ik heb het idee dat Real zich nog wel op kan laden voor de CL en als ik dan kijk naar de individuele kwaliteiten liggen die bij Real hogerquote:Op zondag 13 januari 2013 13:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik heb een hekel aan ManU en Real en ben totaal niet onder de indruk van het spel wat beide ploegen neerleggen maar mijn geld zet ik op ManU puur en alleen op basis van het feit dat ze als team beter zijn dan Real. Al is 'beter' zo subjectief als wat.
Dat staat buiten kijf, spelers als Ronaldo, Ozil maar ook Modric en Benzema zijn van topniveau maar ik heb juist het idee dat een team dat leunt op individuele klasse vaak op Europees topniveau een beperking is. ManU is de afgelopen jaren vaak zo ver gekomen in Europa omdat ze spelers als Valencia hebben die zich opofferen voor het team.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Real zich nog wel op kan laden voor de CL en als ik dan kijk naar de individuele kwaliteiten liggen die bij Real hoger
Gered door RvP? Vorig jaar werd Man Uth ook op een haar na kampioen zonder RvP. Real Madrid is net zo afhankelijk van Ronaldo als United van van Persie.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom schat jij ManU hoger in, die spelen toch ook niet geweldig maar worden keer op keer gered door RvP, maar goed we gaan het snel genoeg meemaken
Nou neequote:Op zondag 13 januari 2013 14:04 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Gered door RvP? Vorig jaar werd Man Uth ook op een haar na kampioen zonder RvP. Real Madrid is net zo afhankelijk van Ronaldo als United van van Persie.
Ik heb niet z'n goed zicht op hoe het er aan toegaat in de engelse competitie maar ManU was vorig jaar in de CL dramatisch.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat staat buiten kijf, spelers als Ronaldo, Ozil maar ook Modric en Benzema zijn van topniveau maar ik heb juist het idee dat een team dat leunt op individuele klasse vaak op Europees topniveau een beperking is. ManU is de afgelopen jaren vaak zo ver gekomen in Europa omdat ze spelers als Valencia hebben die zich opofferen voor het team.
Goede timing inderdaad. Wie weet mag Valencia het vonnis vellen over Mourinhoquote:Op zondag 13 januari 2013 16:28 schreef Strani het volgende:
Nu we als Valencia Real Madrid drie keer moeten treffen in de komende weken, ben ik allang blij dat Real Madrid in zo'n slechte vorm verkeert.
Tenzij Real ineens gaat vlammen en Valencia wordt gedecimeerd tot Faalencia.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:54 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Goede timing inderdaad. Wie weet mag Valencia het vonnis vellen over Mourinho
Ik denk dat beide teams evenveel kans maken. Madrid is voor 80% afhankelijk van Ronaldo (als die niet meedoet of scoort verliest madrid de punten) en manchester heeft dat met Van Persie. Daar kotm bij dat Man United de return thuis speelt. Dat geeft in mijn ogen beide temas evenveel kans.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat staat buiten kijf, spelers als Ronaldo, Ozil maar ook Modric en Benzema zijn van topniveau maar ik heb juist het idee dat een team dat leunt op individuele klasse vaak op Europees topniveau een beperking is. ManU is de afgelopen jaren vaak zo ver gekomen in Europa omdat ze spelers als Valencia hebben die zich opofferen voor het team.
gebeurt nog niet veelquote:Op zondag 13 januari 2013 21:22 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
hoe is het spelbeeld? Gaat Barca eroverheen walsen?
Gaat eigenlijk wel gelijk op.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:22 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
hoe is het spelbeeld? Gaat Barca eroverheen walsen?
Wel een filmpje:quote:Op zondag 13 januari 2013 22:29 schreef OverRated het volgende:
Iemand gifje van dat combinatie spel net? Die paar tikjes waar Málaga compleet weggespeeld werd.
Ah thanks. Eerste stukje mist ja. Zal straks nog wel even zoeken.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:33 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Wel een filmpje:
Edit
Oh die is wel erg kort..
Dan zet je 'm uitquote:Op zondag 13 januari 2013 22:39 schreef Equites het volgende:
Slaapverwekkend om nog langer naar barc a te kijken. Geniale ploeg, maar echt geen reet aan om naar te kijken.
Ik kijk er graag naar!quote:Op zondag 13 januari 2013 22:39 schreef Equites het volgende:
Slaapverwekkend om nog langer naar barc a te kijken. Geniale ploeg, maar echt geen reet aan om naar te kijken.
Allang gedaan.quote:
Ik ook. Soms wel heel lang overtikken, maar vind het fantastisch om te zien hoe goed ze dat beheersen.quote:
Ik vind er echt geen reet aan en velen met mij. Alleen tegen Real is het leuk om te zien hoe barca kapot gespeeld wordt.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:42 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik ook. Soms wel heel lang overtikken, maar vind het fantastisch om te zien hoe goed ze dat beheersen.
Ah, de echte reden.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:44 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik vind er echt geen reet aan en velen met mij. Alleen tegen Real is het leuk om te zien hoe barca kapot gespeeld wordt.
frustraties?quote:Op zondag 13 januari 2013 22:44 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik vind er echt geen reet aan en velen met mij. Alleen tegen Real is het leuk om te zien hoe barca kapot gespeeld wordt.
Nee dat is het niet. Tot voor kort keek ik altijd naar barca, maar er is gewoon niets meer aan. Ze winnen toch wel. Zonde van de tijd en saai spel.quote:
De spanning is meestal wel weg, maar saai is het allerminst.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:50 schreef Equites het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Tot voor kort keek ik altijd naar barca, maar er is gewoon niets meer aan. Ze winnen toch wel. Zonde van de tijd en saai spel.
Is toch heerlijk om een keer een ploeg te zien die wel tegenstand kan bieden en punten afpakt van barca.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:51 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
De spanning is meestal wel weg, maar saai is het allerminst.
En dan kijk ik niet alleen als fan maar ook als voetballiefhebber.
Dat wel ja, geen enkele echte topwedstrijdquote:Op zondag 13 januari 2013 23:03 schreef chufi het volgende:
Ik vond het een tegenvallende superSunday zoals Sport1 aankondigde
Gelukkig was de wedstrijd van Real Madrid tegen Osasuna wel fantastisch om te zienquote:Op maandag 14 januari 2013 13:09 schreef Equites het volgende:
Haha odd, wat kan Sport1 hier aan doen. Barcelona die speelt kunnen ze beter de Boring Sunday gaan noemen.
quote:Op zondag 13 januari 2013 22:29 schreef OverRated het volgende:
Iemand gifje van dat combinatie spel net? Die paar tikjes waar Málaga compleet weggespeeld werd.
Moet Barcelona ook doorgaan..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:39 schreef TheGeneral het volgende:
Ach, als Real doorgaat krijgen we weer 2x El Clasico.
Soldada maakt er nog wel 1quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:22 schreef TheGeneral het volgende:
Soldado al 3x onterecht afgevlagd voor buitenspel..
En Jonas mist maar weer eens een levensgrote kans.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:22 schreef TheGeneral het volgende:
Soldado al 3x onterecht afgevlagd voor buitenspel..
quote:Roberto Soldado baalt als een stekker. De spits van Valencia ging dinsdagavond met zijn ploeg onderuit bij Real Madrid in de eerste kwartfinale van de Copa del Rey (2-0), maar beseft dat de uitslag ook heel anders had kunnen uitvallen. Jonas miste in de eerste én in de tweede helft een enorme kans, terwijl Soldado drie keer onterecht werd teruggevlagd wegens buitenspel. Bovendien maakte Real-spits Gonzalo Higuaín hands bij de winnende treffer van de thuisploeg.
Soldado was na dit doelpunt woedend op de arbitrage en kreeg geel wegens commentaar op de leiding. "Het is moeilijk om naar het Bernabéu te komen en de scheidsrechter en de grensrechters zoveel fouten te zien maken", bromde de aanvaller na afloop. "In Valencia zijn we normaal gesproken stil als het gaat om de scheidsrechters, maar ik vind dat ik nu mijn mond open mag doen. Bij Real Madrid klagen ze namelijk heel veel over de arbitrage en dit is het resultaat."
José Mourinho en Ángel Di María stelden in de afgelopen week dat de scheidsrechters veel beslissingen in het nadeel van Real namen: "Door die uitspraken stond de arbitrage op scherp en ze willen niet te maken krijgen met de druk om Real Madrid tegen zich te krijgen", gelooft Soldado. "Real heeft profijt gehad van de uitspraken van de afgelopen week, terwijl ik vind dat instituten goed moeten nadenken over hun statements. De statements die Real de laatste tijd uitbrengt, zijn niet goed voor de sport."
quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:00 schreef j0rdiiii het volgende:
MESSSSSSSSSSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Ok manquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:03 schreef Mr.Smokey het volgende:
Die messi mag gewoon doorlopen, in engelant zou die max 15 doelpunten in een jaar maken waarvan 5 penalties
Dat zullen we gelukkig nooit wetenquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:03 schreef Mr.Smokey het volgende:
Die messi mag gewoon doorlopen, in engelant zou die max 15 doelpunten in een jaar maken waarvan 5 penalties
Waar licht engelantquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:03 schreef Mr.Smokey het volgende:
Malaga heeft de scheidsss omgekocht!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:05 schreef TheGeneral het volgende:
Messi geel. Lijkt me niet dat hij aan het mekkeren was over wel of geen buitenspel maar over iets anders.
ik zag een bel-chinees zittenquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Malaga heeft de scheidsss omgekocht!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111
Faalexisquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:11 schreef j0rdiiii het volgende:
Alexis is het net niet voor Barcelona.
quote:
Die speelt bij chelsea.quote:
Dat was Messi, hij ging voor de bal staan, terecht dus.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:21 schreef chufi het volgende:
Naaide Pique nu net iemand van Malaga aan een gele kaart ?
speler van malaga nam geen afstand en messi speelde de bal tegen hem aanquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:21 schreef chufi het volgende:
Naaide Pique nu net iemand van Malaga aan een gele kaart ?
Met de scheids op dezelfde afstand en men was nog in discussie ....quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:23 schreef lionella het volgende:
[..]
speler van malaga nam geen afstand en messi speelde de bal tegen hem aan
okquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat was Messi, hij ging voor de bal staan, terecht dus.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Met de scheids op dezelfde afstand en men was nog in discussie ....
Onzin. Messi vroeg of hij de vrije trap mocht nemen (dat was de discussie) Messi neemt bijna altijd snel de vrije trap.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
ok
Ja ik ken de regel, maar ik vond het erg lijken op ik naai iemand een kaart aan .... En wat ik hiervoor al zei ...
Erg onsportief van Messi , maar ja nu stonden ze niet meer voor ... Andere regels
Ik heb niet kunnen horen waar het over ging , maar dan nog vond ik het een onsportieve actie, en soms is Messi minder de "Messi" zoals iedereen hem wil zien ... Maar goed, ik laat het er verder bij ....quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:09 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
[..]
Onzin. Messi vroeg of hij de vrije trap mocht nemen (dat was de discussie) Messi neemt bijna altijd snel de vrije trap.
En messi onsportief? En ff lekker speciaal voor gaan staan als malaga speler DAT IS ONSPORTIEF!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:16 schreef tostitomaatkaas het volgende:
BARCA 2-2 HET BEGIN VAN HET EINDEDat wordt volgende week een lastige pot voor Barca iigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was inderdaad weer een leuke wedstrijd om te zien.quote:Op donderdag 17 januari 2013 02:58 schreef Equites het volgende:
Ach was een hele leuke wedstrijd om te kijken iig, na zo'n lange tijd! Eindelijk wat tegenstand voor Barca. Ze maken het volgende week vast wel weer af, daar hoeven de barca fans zich niet druk om te maken. Daarna hopelijk Real - Barca
Ik vond het niet zo'n geweldige wedstrijd eerlijk gezegd, 2e helft was zeer matig, te weinig diepgang van Barcelona, tikkie breed, tikkie breedquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:43 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Was inderdaad weer een leuke wedstrijd om te zien.
En zo vanzelfsprekend is het niet dat ze het volgende week afmaken, je kon gisteren aan de opstelling wel zien waar bij Barca de prioriteiten liggen.
En mist ook nu een levensgrote kans.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:03 schreef Pedroso het volgende:
Messi is niet in goede doen de laatste tijd. Scoort maar 1 goal per wedstrijd.
twitter:SierdVos twitterde op zaterdag 19-01-2013 om 18:19:28Ze vragen aan Valdes kun je het nog zien ? Ze vragen het ook aan Bravo maar die zag het al niet toen het licht aan was.. reageer retweet
Hij wist wel weer de kamerprijzen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik dacht dat hij wat anders zou zeggen dan 'het beste eten'.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:13 schreef AFCNiels het volgende:
Hij heeft een tikkeltje meer hersens dan Eric Pieters
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wint Real toch nog 's van Barça
Spanning in de competitie is niet leuk natuurlijkquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:56 schreef Shreyas het volgende:
Jammer dat Barcelona verloren heeft, nu duurt het wellicht tot April voor dat Barcelona kampioen wordt
Is geen sprake meer van. Barcelona staat veel te veel punten voor, het nu een kwestie van tijd uitzitten en kampioenschap binnenhalen, eigenlijk nog maar slechts een formaliteit.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:02 schreef Equites het volgende:
[..]
Spanning in de competitie is niet leuk natuurlijk
Bullshit.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Is geen sprake meer van. Barcelona staat veel te veel punten voor, het nu een kwestie van tijd uitzitten en kampioenschap binnenhalen, eigenlijk nog maar slechts een formaliteit.
Dus jij gelooft écht nog dat Atletico of Real de titel kan pakken?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dus jij gelooft écht nog dat Atletico of Real de titel kan pakken?
Zit schaatsen te streamen en mee te kijken en trouwens Valenciaquote:Op zondag 20 januari 2013 21:08 schreef de_boswachter het volgende:
Weinig leven meer in dit topic
Waar zijn die Madrid fans?
Die zijn nu voor Atletico.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:08 schreef de_boswachter het volgende:
Weinig leven meer in dit topic
Waar zijn die Madrid fans?
Zo doe je dat in spanje.quote:
Heeft messi een transfer gemaakt naar real dan?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:43 schreef Syntix het volgende:
Beste speler ter wereld speelt ook bij Real
die gaan eten, en ik zal u zo vertellen waar.quote:
die is dan ook niet de beste ter wereld.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:43 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Heeft messi een transfer gemaakt naar real dan?
Geweldige vent is het ookquote:Op zondag 20 januari 2013 21:43 schreef Gramulanion het volgende:
Die gaan eten, en ik zal u zo vertellen waar.![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 21:44 schreef Syntix het volgende:
[..]
die is dan ook niet de beste ter wereld.
Deze culinaire tips krijgt u gratis aangeboden door Hedwiges Maduro, onze trouwe reisleider uit Sevilla.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:44 schreef Equites het volgende:
Dat was aan het begin leuk, maar ik begin echt een tering hekel te krijgen aan Sierd.
Kom op nou, Ronaldo is ook van een ernstig hoog niveau. Einde discussie.quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 21:44 schreef Syntix het volgende:
[..]
die is dan ook niet de beste ter wereld.
Klopt. Na Messi de beste.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:45 schreef Equites het volgende:
[..]
Kom op nou, Ronaldo is ook van een ernstig hoog niveau. Einde discussie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |