PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
nvm mijn link danquote:Op zondag 13 januari 2013 00:11 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt sowieso mijn voorhoede.
Bale LM voor crosses naar de 2e paal hoewel Jarvis ook heel erg goed schijnt te zijn.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:11 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt sowieso mijn voorhoede.
Jaaaa lekker team.quote:
Sjozje henrieke lijkt me zelfs minder dan Danilo, zijn stats zijn zo allroundquote:Op zondag 13 januari 2013 00:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jaaaa lekker team.Misschien Sjors Henrique op RM, al vind ik Danilo ook wel origineel en hij lijkt me wel goed op RM.
Aanvallend is Sjors wel echt een baas. Danilo is waarschijnlijk wel geschikter als RM.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Sjozje henrieke lijkt me zelfs minder dan Danilo, zijn stats zijn zo allround
Ogbonna sowieso voor Velazquez.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:17 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie (onderbouwde) mening graag
Ja, dit.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:18 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ogbonna sowieso voor Velazquez.
Waarom kies je niet voor een twee-spitsen systeem?quote:Op zondag 13 januari 2013 00:17 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie (onderbouwde) mening graag
zie je me boeien?quote:Op zondag 13 januari 2013 00:19 schreef Djeetje het volgende:
Borderlands 2 is trouwens pittig moeilijk.
Ja idd beter, Gaitain krijgt gewoon nog 9 chemquote:Op zondag 13 januari 2013 00:18 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ogbonna sowieso voor Velazquez.
quote:Op zondag 13 januari 2013 00:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waarom kies je niet voor een twee-spitsen systeem?
quote:Op zondag 13 januari 2013 00:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waarom kies je niet voor een twee-spitsen systeem?
94 shotpower, gewoon vanaf de middenlijn schieten.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kijk eens bij de workrates van Kenwyne.
Oh zo jaquote:Op zondag 13 januari 2013 00:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kijk eens bij de workrates van Kenwyne.
"That's a lovely dip of the shoulder and a world class finish by Franco Di Santo."quote:
hij scoorde bij mij 0 keer in 4 wedstrijden toen ging hij de tradepile opquote:Op zondag 13 januari 2013 00:29 schreef Ozz-03 het volgende:
Sturridge in de spits is echt een drama.Zelden met zo'n slechte spits gespeeld.
Heeft in 3 wedstrijden 3 keer gescoord voor mij, maar voor de rest is het pure aids.
Een vriend van mij had 60 uit 25 als RW ofzoquote:Op zondag 13 januari 2013 00:29 schreef Ozz-03 het volgende:
Sturridge in de spits is echt een drama.Zelden met zo'n slechte spits gespeeld.
Heeft in 3 wedstrijden 3 keer gescoord voor mij, maar voor de rest is het pure aids.
En terecht.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:31 schreef Ozz-03 het volgende:
Onderhandelingen tussen Montpellier en Fenerbahce zijn stop gezet.Volgens mijn bron doet de voorzitter van Montpellier moeilijk door iedere keer met nieuwe eisen te komen.
Als RW vond ik hem ook niet heel verkeerd, maar in de spits is die echt matig. Alleen als je hem een keer weg stuurt met een steekpass is die gevaarlijk door zijn pace en redelijke schot.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een vriend van mij had 60 uit 25 als RW ofzo. Hij vond 'm vies overpowered. Toen ik zag dat hij deze UP kreeg, whatsappte ik een foto van zijn upgraded kaart en ik kreeg alleen "wat? Photoshop zeker?" terug.
![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 00:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En terecht.Belhanda moet niet naar zo'n kutcompetitie.
Ik wil hem nog gaan uitproberen eigenlijk, ik vond zijn RWcard ook goed.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:32 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als RW vond ik hem ook niet heel verkeerd, maar in de spits is die echt matig. Alleen als je hem een keer weg stuurt met een steekpass is die gevaarlijk door zijn pace en redelijke schot.
Ik had gelijkquote:Op zondag 13 januari 2013 00:31 schreef Ozz-03 het volgende:
Onderhandelingen tussen Montpellier en Fenerbahce zijn stop gezet.Volgens mijn bron doet de voorzitter van Montpellier moeilijk door iedere keer met nieuwe eisen te komen.
Ga, je nu toch maar gewoon zo'n standaard Pro team maken?quote:Op zondag 13 januari 2013 00:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
waarom is hij zo goedkoop
Wel jammer, had hem graag bij Fener gezien. Kon als het goed is ook nog Europees in actie komen.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En terecht.Belhanda moet niet naar zo'n kutcompetitie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |