quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:50 schreef Eagle_99 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik begin er langzamerhand wel genoeg van te krijgen
Nog niet gehad, nu je het zegt zie ik het ook minder snel voorbij komen dan bij FM12. Maar als er bij een grote club een manager ontslagen wordt kan je natuurlijk altijd je interesse laten blijken.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:53 schreef nickhguitar het volgende:
Lees al een poosje mee in dit topic, leuk om jullie carrières gedeeltelijk te volgenIk ben nu zelf PSV, nu net seizoen 2 klaar. In eerste seizoen kampioen en kwartfinale EL+bekerwinst, 2de seizoen 2de geworden (achter twente) en 8ste finale CL (tegen Barca
) en wederom bekerwinst.
Flink wat aankopen gedaan, de belangrijkste in mijn ogen zijn Ademilson, Caballero, Kalas (eerst gehuurd, nu gekocht), en Maher.
Vooral die laatste is 'grappig'. Wil in principe niet veel geld betalen omdat hij nog een contract voor 1 jaar had. Ik had nog niet eerder met de functie 'bestuur laten handelen' gewerkt dus ik dacht kom, ik geef het een kans. Met als gevolg dat ik nu 18 miljoen heb moeten betalen voor een speler met nog een contract van 1 jaarWel een held though, maar toch
Krijgen jullie trouwens vanzelf aanbiedingen van andere (grotere?) clubs? Ik zou wel graag een volgende carrieremove willen maken.
5 bedoel je, Landzaat...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe kan je 4 keer gewisseld hebben dan (Johansson, Janssen, Roseler, Sbai)?
tight, hard, always en weaker foot.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:52 schreef Buitendam het volgende:
Hoe stop je het beste extreem goede spitsen zoals Falcao en Messi? Mandekking? Tackel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |