Dembelequote:Op maandag 14 januari 2013 17:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Weet iemand een goedkope advanced playmaker voor Benfica ?
CL finale tegen Galasataray, the fuckquote:Op maandag 14 januari 2013 16:41 schreef Doublepain het volgende:
Laatste CL wedstrijd in White Hart Lane
Spurs 3 - 1 Barcelona
Niet echt creatief, maar ok. ik zal eens een poging wagen ervoorquote:Op maandag 14 januari 2013 17:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, je kan ook voor Anderson gaan, staat altijd standaar op de TL en is 5 mil pond waard
Is het wel waard, bij mij meteen al het dubbele waard na een aantal maanden. Dus verlies maak je neit of je kan hem huren en dan kopen voor 5 mil pond, mocht hij tegenvallenquote:Op maandag 14 januari 2013 17:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet echt creatief, maar ok. ik zal eens een poging wagen ervoor
Ik kies dan maar voor huur want ik moet ook nog een linksback, nog een Dm en een goede cd kopen omdat mijn selectie op een paar man na bagger isquote:Op maandag 14 januari 2013 17:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is het wel waard, bij mij meteen al het dubbele waard na een aantal maanden. Dus verlies maak je neit of je kan hem huren en dan kopen voor 5 mil pond, mocht hij tegenvallen
Had je de CL nog gewonnen?quote:Op maandag 14 januari 2013 17:59 schreef Doublepain het volgende:
FM is gewoon zwaar gescript
Neymar scoort 43 goals, breekt record van Spurs en PL. Scoort 10 goals in de CL, wint PL en CL
Messi scoort net 15, wint HELEMAAL niks en toch beste speler van Europa verkozen?
Really?
Ajax ook. Ik heb het vaak geprobeerd maar het is onmogelijk om met Twente die fruitschaal te winnen als je net een nieuwe manager startquote:Op maandag 14 januari 2013 17:59 schreef Doublepain het volgende:
FM is gewoon zwaar gescript
Neymar scoort 43 goals, breekt record van Spurs en PL. Scoort 10 goals in de CL, wint PL en CL
Messi scoort net 15, wint HELEMAAL niks en toch beste speler van Europa verkozen?
Really?
Daar heb ik geen problemen mee, met PSV lukt het makkelijk maar kan blijkbaar nooit van Feyenoord winnen. Zelfs als ze 14e staanquote:Op maandag 14 januari 2013 18:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ajax ook. Ik heb het vaak geprobeerd maar het is onmogelijk om met Twente die fruitschaal te winnen als je net een nieuwe manager startDie flikkers krijgen altijd wel een penalty of Bengtsson maakt een eigen goal uit een corner
Ik won afgelopen seizoen met 5-3, 5-0 en 4-1 (bekerfinale) van Feyquote:Op maandag 14 januari 2013 18:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar heb ik geen problemen mee, met PSV lukt het makkelijk maar kan blijkbaar nooit van Feyenoord winnen. Zelfs als ze 14e staan
quote:Op maandag 14 januari 2013 20:33 schreef Doublepain het volgende:
Ik ga Messi gewoon kopen in de toekomst en in de 2de zetten, kijken of ie dan nog wint
Dan wint 'ie nog, joh.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:09 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
Gewoon bij de editor verwijderen![]()
Dan breekt er in het seizoen 13/14 een Argentijnse regen met de naam Lionel Messi doorquote:
Die dan uiteraard naar de grote concurrent gaatquote:Op maandag 14 januari 2013 21:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dan breekt er in het seizoen 13/14 een Argentijnse regen met de naam Lionel Messi door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |