SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Het laatste wat hij zei voor ik nieuw topic opende was: ik weet niks.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik wilde wel de lapo maar het lukte niet echtquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het laatste wat hij zei voor ik nieuw topic opende was: ik weet niks.![]()
![]()
Nog even geduld en dan is er weer een huntquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wilde wel de lapo maar het lukte niet echt
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hmmm zo weer een lekker cognacje erbijProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik voel mij sexy onder mn playboy-dekentje
[b]AirwiN schreef [/b]
Als het maar lekker warm is is het goed toch ?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik voel mij sexy onder mn playboy-dekentjeProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat is een leuke bijkomstigheid jaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als het maar lekker warm is is het goed toch ?
[b]AirwiN schreef [/b]
Boeiendquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog even geduld en dan is er weer een huntik lig er niet wakker van, heb zelf ook verre van inspiratie
![]()
Nee, gewoon nee!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hier Skyfall, en dan Taken2quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik weigerquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Niet iets om trots op te zijnquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
En ik maar denken dat J. smaak hadquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Het lijkt wel of er in Skyfall allemaal elementen uit alle judy-dench 007 films zijn samengebracht, in de laatste "grote vechtscene"Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik heb nog geen enkele bond-film gezienquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:40 schreef fietsie het volgende:
Het lijkt wel of er in Skyfall allemaal elementen uit alle judy-dench 007 films zijn samengebracht, in de laatste "grote vechtscene"
[b]AirwiN schreef [/b]
Family Guy nuquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik maar denken dat J. smaak had![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele bond-film gezien. Want Bond
![]()
![]()
Ik vind het net zoiets als de Elfstedentocht; soms moet het gewoon weer eens...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb genoeg bond films gezien, mijn pa keek ze altijd... en ja dan keek ik wel eens meeProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik wil ook bier!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb bier maar ik moet eerst van die misselijkheid afquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is maar fruitbier hoorchill
[b]AirwiN schreef [/b]
Wel verstandig jaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb bier maar ik moet eerst van die misselijkheid af![]()
Zo heel af en toe ben ik dat welquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Het is ongelofelijkquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo heel af en toe ben ik dat wel
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2013 20:57:30 ]![]()
De krant is al gebeldquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
FOK!kers met een levenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Het zou verboden moeten zijnquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hoi!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
Welke FOK!keer heeft er nu een leven?
Knuffelen?
[b]AirwiN schreef [/b]
Okquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Zitten jullie nu zoals die foto die ik vanmiddag postte ?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
![]()
Vaaaagggg geen koorts, wel gevoel van koorts. Denk dat mijn spieren gewoon moe zijn.
Wel last van misselijkheid
Genoeg gegeten, en opgezwollen buik/maag. Bah![]()
![]()
Ey Buurmeisquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Is er al, sinds dinsdagquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zag dat de Mac weer milkshake chocolade gaat verkopen
Zo gemist
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
jaquote:
Ik zag net pas de reclame
Ik vond het al stom dat ze het niet meer verkochtendus ik bestelde express elke keer een milkshake chocolade als ik bij de Mac was
terwijl ze hem niet meer hadden
![]()
![]()
Geen idee.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:03 schreef fietsie het volgende:
Zitten jullie nu zoals die foto die ik vanmiddag postte ?Bummerquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
Vaaaagggg geen koorts, wel gevoel van koorts. Denk dat mijn spieren gewoon moe zijn.
Wel last van misselijkheid
Genoeg gegeten, en opgezwollen buik/maag. Bah. Huppel ook al.
SterkteHoiquote:![]()
![]()
Jup. Helaas is de afstelling vande milkshakemachine per mc vestiging verschillend....quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zag dat de Mac weer milkshake chocolade gaat verkopen
Zo gemist
Bij de een krijg je een witte milkshake met een blobje smaak, bij de ander een goede en bij weer een ander te veel smaakspul...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Haai Vin.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee.
[..]
Bummer. Huppel ook al.
Sterkte
[..]
HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat wist je deze keer niet?What you forget, you are gonna repeat.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
http://cdn.ebaumsworld.com/mediaFiles/picture/166932/82582787.pngquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haai Vin.Een TTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat wist je deze keer niet?.
![]()
gek word ik ervanquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee.
[..]
Bummer. Huppel ook al.
Sterkte
[..]
Hoi![]()
![]()
Met mij knuffelen is zo saai dat je maar gaat FOK!ken?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij was even naar het toiletquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met mij knuffelen is zo saai dat je maar gaat FOK!ken?![]()
![]()
Nu ben ik terug!quote:![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Tevens, ik weet niet welke randdebiel sweet caramel heeft laten zitten bij de mac? Wtf, mensen willen banaan. Ik wil banaan verkopen. Niet sweet caramel. Gewoon de basissmaken, is dat zo moeilijk
Ik wil een mcflurry met een normale naam.
"welke smaken zijn er allemaal?"
Mcflurry stroopwafel, m&m, mars én magnum white almond
Gewoon rolo, kitkat, lion, cornetto. WHATEVER. Vers fruit
#TeamMiley![]()
Werk jij ook bij de Mc?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:25 schreef arachide. het volgende:
Tevens, ik weet niet welke randdebiel sweet caramel heeft laten zitten bij de mac? Wtf, mensen willen banaan. Ik wil banaan verkopen. Niet sweet caramel. Gewoon de basissmaken, is dat zo moeilijk
Gewoon rolo, kitkat, lion, cornetto. WHATEVER. Vers fruit
Die moet ik altijd ophalen: magnum white almondquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:25 schreef arachide. het volgende:
Gewoon rolo, kitkat, lion, cornetto. WHATEVER. Vers fruitProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mijn eega heeft er 7 jaar gesletenquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ophalen?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die moet ik altijd ophalen: magnum white almond#TeamMiley![]()
Wat kon zij heel goed?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn eega heeft er 7 jaar gesletenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
eega?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn eega heeft er 7 jaar gesleten#TeamMiley![]()
Nice! Waar? En gewoon crew?quote:Jaquote:
Ik heb geen idee waarom McDonalds ook tafels en stoelen heeft binnen, wij gebruiken alleen de drivequote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Als wat?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn eega heeft er 7 jaar gesletenWhat you forget, you are gonna repeat.
De paalquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Maar dat jij dat doet, betekent niet dat heel Nederland dat doetquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom McDonalds ook tafels en stoelen heeft binnen, wij gebruiken alleen de drive
eega = echtgenotequote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Eerst restaurant, daarna drive en daarna trainer van nieuw personeelquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Maar dat boeit mij nietquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dat jij dat doet, betekent niet dat heel Nederland dat doet
Gewoon crew ja, jij? In Arnhem.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nice! Waar? En gewoon crew?
[..]
Ja
Hoe lang werk jij er dan?#TeamMiley![]()
Nicequote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Eerst restaurant, daarna drive en daarna trainer van nieuw personeelEerst gewoon crew dus en toen crewtrainer
En dát boeit McDonald's dan weer niet.quote:Crewtrainer. Enschede woonboulevard. Werk er inmiddels 5 jaarquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Gewoon crew ja, jij? In Arnhem.
Hoe lang werk jij er dan?
Geloof dat ze bijna alleen 1e raam van de drive deed normaalgesproken, en (helaas) vrijwel altijd laatste dienst (dan kwam ik dus uit rotterdam naar friesland rijden op vrijdagavond na het werk om haar om 02:00 op te moeten halen, na het opruimen van de toko....) en dan begon ons weekend samen...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
NiceEerst gewoon crew dus en toen crewtrainer
doen jullie mee aan sterreslag?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
NiceEerst gewoon crew dus en toen crewtrainer
[..]
En dát boeit McDonald's dan weer niet.
[..]
Crewtrainer. Enschede woonboulevard. Werk er inmiddels 5 jaar#TeamMiley![]()
Hmhm. Sluit, drive.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Geloof dat ze bijna alleen 1e raam van de drive deed normaalgesproken, en (helaas) vrijwel altijd laatste dienst (dan kwam ik dus uit rotterdam naar friesland rijden op vrijdagavond na het werk om haar om 02:00 op te moeten halen, na het opruimen van de toko....) en dan begon ons weekend samen...
Heb inmiddels geen sluits meer, omdat ik niet beschikbaar ben tot sluit
Yesh. Ik heb het counterteam..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
doen jullie mee aan sterreslag?
Dit klinkt wel heel erg CS.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yesh. Ik heb het counterteam..
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
In die tijd was McJoure nog een franchise nemer, en moest ik altijd wat bestellen van de baas als ik in de buurt was, en dan bij hem thuis afdroppen. Kon ie checken hoe zijn mensen het dedenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hmhm. Sluit, drive.
Heb inmiddels geen sluits meer, omdat ik niet beschikbaar ben tot sluit
Helaas is de man ziek geworden en is de boel toen naar de company gegaan.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
succesquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yesh. Ik heb het counterteam..#TeamMiley![]()
gewoon banaan, aardbei en chocolade jaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:25 schreef arachide. het volgende:
Gewoon rolo, kitkat, lion, cornetto. WHATEVER. Vers fruit![]()
![]()
BANANEN!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gewoon banaan, aardbei en chocolade jaBeter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gewoon banaan, aardbei en chocolade ja
En vanille. Want basissmaak.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gewoon banaan, aardbei en chocolade jaWhat you forget, you are gonna repeat.
Die wil ik eerlijk gezegd niet kunnen proeven. Maar sommige meks stellen de boel zo zuunig af dat je de helft van de shake alleen dit proeft...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En vanille. Want basissmaak.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
als ze het maar weer niet wagen om chocolade eruit te gooienquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En vanille. Want basissmaak.want dan ga ik echt huilen
![]()
![]()
Zou niet zo moeten zijn. Is een standaardregel voor bij de Mc, waarop het afgesteld moet staan. Als ze zich er niet aan houden, zijn het óf franchisers die de boel gewoon voor zichzelf goedkoper willen hebben, of McDonald's Nederland Restaurants die zich er niet aan houden en daar problemen mee kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die wil ik eerlijk gezegd niet kunnen proeven. Maar sommige meks stellen de boel zo zuunig af dat je de helft van de shake alleen dit proeft...What you forget, you are gonna repeat.
Klagen werkt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ze het maar weer niet wagen om chocolade eruit te gooienwant dan ga ik echt huilen
In de tijd dat de Tasty eruit was in Nederland, heb ik al mijn gasten die ernaar vroegen geadviseerd een simpele klachtenbrief te sturen naar McDonald's Nederland. Uiteindelijk zijn er zoveel brieven binnengekomen dat de Tasty is teruggehaald
Toen D. nog daar werkte wist ze precies welke company waren en niet. En ik merk dit verschijnsel vrijwel uitsluitend bij vestigingen waarvan ze me toen vertelden dat ze company waren.....quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zou niet zo moeten zijn. Is een standaardregel voor bij de Mc, waarop het afgesteld moet staan. Als ze zich er niet aan houden, zijn het óf franchisers die de boel gewoon voor zichzelf goedkoper willen hebben, of McDonald's Nederland Restaurants die zich er niet aan houden en daar problemen mee kunnen krijgen.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Volgende stap zou moeten zijn dat de wetgeving uit Belgie hier wordt overgenomen: dat wat op de foto staat in de folder / op het bord bij de paal / boven de counter ook precies ZO moet worden opgediend.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klagen werkt.
In de tijd dat de Tasty eruit was in Nederland, heb ik al mijn gasten die ernaar vroegen geadviseerd een simpele klachtenbrief te sturen naar McDonald's Nederland. Uiteindelijk zijn er zoveel brieven binnengekomen dat de Tasty is teruggehaald
En geen handvol sla in de rondte gepleurd rondom een BigTasty, waar de tomaat al half naast hangt....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Je kan het meestal zien aan de prijzen en extra burgers die ze eventueel hebben. Overal waar je de dubbele cheeseburger kan kopen bijvoorbeeld, is een franchiser. Maar ook waar de McFlurry 2,50 kost, of een ontbijt 6,50. Franchisers zijn met een aantal dingen duurder dan McOpCo'squote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Toen D. nog daar werkte wist ze precies welke company waren en niet. En ik merk dit verschijnsel vrijwel uitsluitend bij vestigingen waarvan ze me toen vertelden dat ze company waren.....
ik heb ook een klachtenbrief geschreven ivm de milkshake chocoquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klagen werkt.
In de tijd dat de Tasty eruit was in Nederland, heb ik al mijn gasten die ernaar vroegen geadviseerd een simpele klachtenbrief te sturen naar McDonald's Nederland. Uiteindelijk zijn er zoveel brieven binnengekomen dat de Tasty is teruggehaald![]()
![]()
dan is Woerden een franchiser? Want daar is de Mac duurder dan in Spijkenissequote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je kan het meestal zien aan de prijzen en extra burgers die ze eventueel hebben. Overal waar je de dubbele cheeseburger kan kopen bijvoorbeeld, is een franchiser. Maar ook waar de McFlurry 2,50 kost, of een ontbijt 6,50. Franchisers zijn met een aantal dingen duurder dan McOpCo's![]()
![]()
Ga zelf eens bij de Mc werkenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Volgende stap zou moeten zijn dat de wetgeving uit Belgie hier wordt overgenomen: dat wat op de foto staat in de folder / op het bord bij de paal / boven de counter ook precies ZO moet worden opgediend.
En geen handvol sla in de rondte gepleurd rondom een BigTasty, waar de tomaat al half naast hangt....
Op de BigTasty zitten 2 schijfjes tomaat. De schijfjes tomaat mogen absoluut niet over elkaar gelegd worden, waardoor je ze naast elkaar moet leggen. 2 schijfjes is te groot voor een BigTasty. Dus ja, dan valt er 1 naast. De meeste medewerkers pleuren meer sla op de BigTasty dan hoort. Zelfde verhaal; dat valt ernaast.What you forget, you are gonna repeat.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb ook een klachtenbrief geschreven ivm de milkshake chocoIk weet niet uit mijn hoofd welke wel of niet franchisers zijn, maar als die Mc duurder is, dan sowieso al jaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan is Woerden een franchiser? Want daar is de Mac duurder dan in Spijkenisse
Vanaf nu ben jij mijn persoonlijke mickey d's databankquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan is Woerden een franchiser? Want daar is de Mac duurder dan in Spijkenisse
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Het gaat om "Leveren wat je adverteert". Ik vind het knap dat ze dat in Belgie vrij goed weten te regelen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga zelf eens bij de Mc werken
Op de BigTasty zitten 2 schijfjes tomaat. De schijfjes tomaat mogen absoluut niet over elkaar gelegd worden, waardoor je ze naast elkaar moet leggen. 2 schijfjes is te groot voor een BigTasty. Dus ja, dan valt er 1 naast. De meeste medewerkers pleuren meer sla op de BigTasty dan hoort. Zelfde verhaal; dat valt ernaast.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dus dan maar een schijfje minder, en iedereen op zijn vingers tikken die een beetje teveel sla erop doet? Komop zegquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het gaat om "Leveren wat je adverteert". Ik vind het knap dat ze dat in Belgie vrij goed weten te regelen.![]()
Kan jij net zo mooi schijten als de foto's die ze bij de dokter hebben? Ik bedoel maar.What you forget, you are gonna repeat.
Bedoel je die ene op dat industrieterrein? Waarvoor je een heel stuk van de snelweg afmoet, tussen de bedrijven en die woonwijk?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan is Woerden een franchiser? Want daar is de Mac duurder dan in SpijkenisseProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Tiel, daar heb ik ook nog ruige herinneringen aan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bedoel je die ene op dat industrieterrein? Waarvoor je een heel stuk van de snelweg afmoet, tussen de bedrijven en die woonwijk?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Hmmm is dat die "snelweg af, omhoog richting verhoogde kruising en dan snel 2x rechtsaf weer naarbeneden? (Of links / rechts als je van het noorden komt)?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tiel, daar heb ik ook nog ruige herinneringen aan.
Hmmm best erg als je 8 jaar van je leven zo'n 100.000km/jaar hebt gereden voor je werk....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Vrachtwagenchauffeurs rijden meer. Dus zo erg is dat niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hmmm is dat die "snelweg af, omhoog richting verhoogde kruising en dan snel 2x rechtsaf weer naarbeneden? (Of links / rechts als je van het noorden komt)?
Hmmm best erg als je 8 jaar van je leven zo'n 100.000km/jaar hebt gereden voor je werk....What you forget, you are gonna repeat.
Neuh maar die tijd dat ze rijden is hun werk... ik moest ertussendoor ook nog "dingen doen"quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vrachtwagenchauffeurs rijden meer. Dus zo erg is dat niet.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
jaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bedoel je die ene op dat industrieterrein? Waarvoor je een heel stuk van de snelweg afmoet, tussen de bedrijven en die woonwijk?![]()
![]()
Lang geleden dat ik daar geweest ben... tegenwoordig jakker ik woerden meestal (te) snel voorbij in de hoop dat Uk nog even slaapt tot Nieuwerkerk/R'dam Alexander....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik heb drie dagen gewerkt bij de Mac (ook in Arnhem), maar ik ergerde me groen en geel aan die 194 piepjes die elke minuut tot je komen. Elk piepje was van iets anders, of het betekende iets anders. Toen werd de keuken chef boos omdat ik de friet liet zitten. Ik was aan het zoeken welk piepje het was
Toen werd ik ontslagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.![]()
Hmmmm Millennium maar eens opzettenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
En nu ben je succesvol in iets anders?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nou en ofquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
En nu ben je succesvol in iets anders?![]()
Heb na die drie dagen trouwens wel meer respect gekregen voor de mensen die er werken. Super vermoeiend en heel hard werken voor heel weinig geld.
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.![]()
Gelukkig verdien ik niet zo weinig geldquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:17 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Nou en of![]()
Heb na die drie dagen trouwens wel meer respect gekregen voor de mensen die er werken. Super vermoeiend en heel hard werken voor heel weinig geld.
En als je verrekt van de honger 's avonds laat of na het stappen, kunnen ze je hele dag goed maken.
Helden zijn het.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:19 schreef Koen66 het volgende:
wat is er met Vin?
heeft ie iemand zwanger gemaakt?
[b]AirwiN schreef [/b]
SUPERAANBIEDING!!
Mijn misselijkheid!! Wie biedt?
Je krijgt er gratis freebees, airmiles en rocks bij!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
aha, misselijkquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
SUPERAANBIEDING!!
Je krijgt er gratis freebees, airmiles en rocks bij!!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dan snap ik nu waarom ik de tequila bij je weg moet houden..quote:
Uhuhquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan snap ik nu waarom ik de tequila bij je weg moet houden..
Nou uhm neequote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Y krijgt een broertje of zusje ja?
[b]AirwiN schreef [/b]
DE-punten?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
SUPERAANBIEDING!!
Je krijgt er gratis freebees, airmiles en rocks bij!!
Dan neem ik 'm.Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
neequote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
SUPERAANBIEDING!!
Je krijgt er gratis freebees, airmiles en rocks bij!!heb er zelf ook last van! En nee ik ben niet zwanger
![]()
![]()
DEAL!!quote:
NU ophalen in Gorinchem aub!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Baby-steen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Y krijgt een broertje of zusje ja?![]()
Ghehequote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
neeheb er zelf ook last van! En nee ik ben niet zwanger
Mjah die rare digitalgirl dacht dat ik zwanger was want misselijk_!
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoeveel punten?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DEAL!!
NU ophalen in Gorinchem aub!Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Of Bloem of Merelquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
digital girlquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe
Mjah die rare digitalgirl dacht dat ik zwanger was want misselijk_!
jammer dat zijn ban afgelopen is
Zat rare leugens over mij te verspreideneikel!
![]()
Laten we het bij oefenen houdenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Was hier aan het stoken maar ik kreeg hem stilquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
digital girljammer dat zijn ban afgelopen is
Zat rare leugens over mij te verspreideneikel!
[b]AirwiN schreef [/b]
Goed planquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laten we het bij oefenen houden.
![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was hier aan het stoken maar ik kreeg hem stil
Van mij mag hij opzouten terug naar relaties![]()
![]()
Ga je me weer rond een uur of 5 wakker maken?quote:
Zo ja, dan ga ik nu vast naar bed!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:24 schreef Koen66 het volgende:
owja, een vent met Digital Girl als nick![]()
![]()
Geen ideequote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je me weer rond een uur of 5 wakker maken?
Zo ja, dan ga ik nu vast naar bed!!![]()
![]()
Mag wel hoorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Verdomd weinigquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh, ik wist geen TTquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee maar volgens de TT weet je het niet?. Nog steeds niet.
![]()
owwwww datquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, ik wist geen TT. Nog steeds niet.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Stieg Larsson heeft toch wel even geniale verhalen geschreven, en ze zijn bijzonder goed verfilmd....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Geweldigquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/b1cd2ec4-a423-422d-83d5-3204df5c3641/
WHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
De zweedse versie, ja. De amerikaansequote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:35 schreef fietsie het volgende:
Stieg Larsson heeft toch wel even geniale verhalen geschreven, en ze zijn bijzonder goed verfilmd....
Vrachtwagenchauffeurs moeten vaak ook nog laden en lossen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neuh maar die tijd dat ze rijden is hun werk... ik moest ertussendoor ook nog "dingen doen"Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik zit nu ook de Zweedse te kijken; 7 BluRays....quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De zweedse versie, ja. De amerikaanseProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mjah voor mijn baas leverde het "dingen doen" alleen maar geld op; het rijden was een kostenpost...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vrachtwagenchauffeurs moeten vaak ook nog laden en lossen.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
De misselijkheid is eindelijk aan het zakken
[b]AirwiN schreef [/b]
yeah *H*quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
De misselijkheid is eindelijk aan het zakkenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Verkeerde letterquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Vitamine Z werkt tegen alles he?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
De misselijkheid is eindelijk aan het zakkenWhat you forget, you are gonna repeat.
Ik snap hem nietquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vitamine Z werkt tegen alles he?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik voel me nu net Vinniiee![]()
Lijkt me verschrikkelijk om constant de grap niet te snappen
[b]AirwiN schreef [/b]
Hmm misschien moet ik dat maar even tot mij nemen. Kan altijd kijken of het helptquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
No joke!!quote:![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat?quote:Hoeft niet perse oraal ingebracht te worden, is wel het meest effectief als het oraal ingebracht wordt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm misschien moet ik dat maar even tot mij nemen. Kan altijd kijken of het helptHad ook niet anders verwachtquote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de gedachte om die derrie op te etenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoeft niet perse oraal ingebracht te worden, is wel het meest effectief als het oraal ingebracht wordt.What you forget, you are gonna repeat.
Ik wil het ook kwijtquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
De misselijkheid is eindelijk aan het zakken
Zit er zelfs aan te denken om gewoon te gaan slapen![]()
![]()
het heerst ontzettend, ik ben 2 weken chronisch misselijk geweestquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil het ook kwijt
Zit er zelfs aan te denken om gewoon te gaan slapenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Wij zitten hier beiden te rillen, zonder dat het koud is. En baggergevoel enzo. Maar niet misselijkquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil het ook kwijt
Zit er zelfs aan te denken om gewoon te gaan slapenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik heb geen tijd om ziek te zijnquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het heerst ontzettend, ik ben 2 weken chronisch misselijk geweestIk heb het ook koudquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wij zitten hier beiden te rillen, zonder dat het koud is. En baggergevoel enzo. Maar niet misselijk![]()
![]()
Fietsie ook?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jullie zijn gewoon allemaal zwanger.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
En jij!quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wij zouden er ook voor moeten verhuizenquote:Geen slaapkamers meer
Kan je het ook als zalf gebruiken? Werkt het dan ook?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Hoeft niet perse oraal ingebracht te worden, is wel het meest effectief als het oraal ingebracht wordt.
[..]
Had ook niet anders verwachtIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
stapelbeddenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wij zouden er ook voor moeten verhuizenGeen slaapkamers meer
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik heb vanmiddag een paar uur geslapenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil het ook kwijt
Zit er zelfs aan te denken om gewoon te gaan slapen
[b]AirwiN schreef [/b]
Zeker! Vitamine Z werkt tegen alles!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je het ook als zalf gebruiken? Werkt het dan ook?What you forget, you are gonna repeat.
misschien is er een markt voorquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je het ook als zalf gebruiken? Werkt het dan ook?
mannen als zaadkoeien op stal zetten
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Da's weer zo armoedig.. en ehm, nu geen rechte wanden in kinderkamer dus dat wordt een heul raar stapelbedquote:
Dan groeien mn boobs nog meerquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jullie zijn gewoon allemaal zwanger.
[b]AirwiN schreef [/b]
Lekker! Had ik ook wel gewild.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een paar uur geslapenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Daar is toch niets mis mee ?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Als Vin dan ook nieuwe BH's voor mij gaat halen vind ik het ook niet ergquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Was heerlijkquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Oehf daar kun je failliet op gaan...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als Vin dan ook nieuwe BH's voor mij gaat halen vind ik het ook niet ergProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Toen liep ik buiten in de kou te klussen.....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Stuk of 5 Sapph's a 30 euro de stuk valt toch wel meequote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oehf daar kun je failliet op gaan...
Hihiquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben daarom ook echt totaal niet moe.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik had het heerlijk warm mede door een levend kacheltje naast mequote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Toen liep ik buiten in de kou te klussen.....
[b]AirwiN schreef [/b]
Ben je gek geworden of zoquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Toen liep ik buiten in de kou te klussen.....?
![]()
Oh ok, jij bent een dame met bescheiden wensenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stuk of 5 Sapph's a 30 euro de stuk valt toch wel mee
Wait, whut? Vin als kachel?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had het heerlijk warm mede door een levend kacheltje naast me
En dat terwijl ik het vrijwel altijd koud hebquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had het heerlijk warm mede door een levend kacheltje naast me.
![]()
Na jaren heb ik eindelijk een merk gevonden wat lekker zit en ondersteuning biedt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oh ok, jij bent een dame met bescheiden wensen
Ik blijf bij de saphh!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben er zelf ook verbaasd overquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wait, whut? Vin als kachel?.
![]()
Ongelooflijk maar waarquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wait, whut? Vin als kachel?
Vreemd, als je hier bent nietquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dat terwijl ik het vrijwel altijd koud heb.
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee waren dingen die nodig waren:quote:
- Weerstation weer ophangen op mijn nieuwe tuinhek (zie K&W)
- Nieuwe tuinhek afmaken (krammen slaan in de schutting)
- Electra afmonteren
- Autowiel checken (helaas, hij moet naar de garage)
Door de vorst mag ik nu even paar weekjes minderen met klussen in de tuin, maar zodra het weer dooit heb ik weer ieder weekend een volle dag werk....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mijn eega ontdekt altijd lumineuse nieuwe dingen en merken zodra ze kleding shopt, die dan toevallig "net een beetje duurder dan ik gewend ben" zijn.....quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na jaren heb ik eindelijk een merk gevonden wat lekker zit en ondersteuning biedt.
Ik blijf bij de saphh!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kinetische energie? Je laat hem veel sporten onder de dekens? Hoge wrijving?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hmm, oke. Elektra en autowiel zou ik nog wel doen, maar de rest laat ik zitten voor beter weerquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee waren dingen die nodig waren:
- Weerstation weer ophangen op mijn nieuwe tuinhek (zie K&W)
- Nieuwe tuinhek afmaken (krammen slaan in de schutting)
- Electra afmonteren
- Autowiel checken (helaas, hij moet naar de garage)
Door de vorst mag ik nu even paar weekjes minderen met klussen in de tuin, maar zodra het weer dooit heb ik weer ieder weekend een volle dag werk.....
![]()
Nah ik haal liever voor 100 euro 10 outfits op de markt dan voor 100 euro 1 shirtje omdat er een merkje in hangtquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn eega ontdekt altijd lumineuse nieuwe dingen en merken zodra ze kleding shopt, die dan toevallig "net een beetje duurder dan ik gewend ben" zijn.....
[b]AirwiN schreef [/b]
Overdag slapen doe ik nooitquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een paar uur geslapen
Dan kan ik in de avond nooit slapen![]()
![]()
Geen idee. Hij heeft het constant over zn koude handen maar daar heb ik nog niks van gemerkt!!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kinetische energie? Je laat hem veel sporten onder de dekens? Hoge wrijving?
Oh wacht, vanmiddag voelde ik een koude arm tegen mn rug!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Anyways. Jullie kruipen allemaal lekker tegen elkaar aan, ik kruip lekker tegen mijn teddybeer aan..
Trusten.What you forget, you are gonna repeat.
Weerstation is hobby; ik stuur mijn gemeten waarden ook in enzo...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, oke. Elektra en autowiel zou ik nog wel doen, maar de rest laat ik zitten voor beter weer.
En ik ben zoooooo blij met het nieuwe hek...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Je mag er wel bij kruipenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anyways. Jullie kruipen allemaal lekker tegen elkaar aan, ik kruip lekker tegen mijn teddybeer aan..
[ afbeelding ]
Trusten.
[b]AirwiN schreef [/b]
Maak er een kruik van, is hij ook lekker warmquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten..
Trusten![]()
![]()
![]()
Er ligt een pup naast me die mij 's nachts wakker maakt!!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Overdag slapen doe ik nooit
Dan kan ik in de avond nooit slapen
I need my sleep!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Investeer anders voor dit soort koude dagen in een electrische deken of kussen... is echt fijn hoorquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik heb nooit gezegd dat ik het koud heb. Ik ben een levende kachel myself.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Investeer anders voor dit soort koude dagen in een electrische deken of kussen... is echt fijn hoor
Maar ik wil wel eens iemand om te verwarmen, ipv mn teddybeer. Voor de verandering.What you forget, you are gonna repeat.
Da's het belangrijkste, dat je er blij van wordtquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Weerstation is hobby; ik stuur mijn gemeten waarden ook in enzo...
En ik ben zoooooo blij met het nieuwe hek...![]()
![]()
Hoiquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik het koud heb. Ik ben een levende kachel myself.
Maar ik wil wel eens iemand om te verwarmen, ipv mn teddybeer. Voor de verandering.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er ligt een pup naast me die mij 's nachts wakker maakt!!
I need my sleep!![]()
Ik ga een oud wijf spelen en ga nog voor 0:00 uur slapen
Saai.... ik ben het![]()
![]()
Ghehequote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Saai.... ik ben het
Slaap lekker mooierd
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Saai.... ik ben het
ziek is ziek he daar kan Fok niet tegenop![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Trustenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Saai.... ik ben het![]()
![]()
Ik wil er best bij kruipen, maar dat gaat nu nietquote:Dus ik blijf gewoon alleen
Tot donderdag dusquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil er best bij kruipen, maar dat gaat nu nietDus ik blijf gewoon alleen
[b]AirwiN schreef [/b]
17e?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil er best bij kruipen, maar dat gaat nu nietDus ik blijf gewoon alleen
Huppel?
![]()
![]()
quote:![]()
I like the way you think
[b]AirwiN schreef [/b]
Gut... komt er nunog bezoek binnenrollen...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Als dat geen neuken wordtquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:20 schreef fietsie het volgende:
Gut... komt er nunog bezoek binnenrollen...
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Ik begreep dat ik dan al lekker tegen Fax aankroop. Maar dat bevredigt mijn behoeftes en gemis van vanavond niet.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Werkt dat zo bij jou? Schoonzusje heeft daar toch wat moeite mee geloofik..quote:
De dames zijn op zoek naar een BOB...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Anyways. Ik ga mijn teddybeer me laten trootsen. Trusten.What you forget, you are gonna repeat.
Kan ook lekker zijnquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ik begreep dat ik dan al lekker tegen Fax aankroop. Maar dat bevredigt mijn behoeftes en gemis van vanavond niet.![]()
Sorry, kan je niet helpen vanavond
[b]AirwiN schreef [/b]
Gaat dit over poepen?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan ook lekker zijn![]()
Sorry, kan je niet helpen vanavondBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Ja. Ik ben geen mooie deerne dus ik poep welquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Er wordt nu bier voor mij gepaktquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat is het stil hier, op de zaterdagavond...
HOI!!!quote:
Kom jij ook donderdag?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wordt volle bak hierquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
- Huppel
- TGND
- Vinniiee
- Royco1
- muhahaha
- Engel (ovb)
- Spezza19 (ovb)
- Blind_Guardian
- Fera (ovb)
Wie mis ik nog?
Fax, Viro en ?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, moet nog even downenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is wel de bedoelingquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ken jullie nog niet. Jullie mij nog niet. Nauwelijks tenminste.quote:
Dus ik zal veilig achter m'n laptopje het internet bewaken, lijkt me voor iedereen het veiligst
Dus?quote:Op zondag 13 januari 2013 00:11 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Ik ken jullie nog niet. Jullie mij nog niet. Nauwelijks tenminste.
Dus ik zal veilig achter m'n laptopje het internet bewaken, lijkt me voor iedereen het veiligst
BG besloot ook om te komen na pak em beet 4 posts in deze reeks
[b]AirwiN schreef [/b]
Goed plan!!quote:Op zondag 13 januari 2013 00:13 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ik kan de eerste 3 seizoenen op een usb-sticky meenemen voor jeIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ik ken ze al wat langerquote:Op zondag 13 januari 2013 00:11 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Ik ken jullie nog niet. Jullie mij nog niet. Nauwelijks tenminste.
maar kan donderdag niet
Same shit, different day
SC hopper present![]()
We gaan vrijdag door voor de liefhebbersquote:Op zondag 13 januari 2013 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ken ze al wat langer
maar kan donderdag niet
[b]AirwiN schreef [/b]
drukke werkweek, vrijdag inclusiefquote:Op zondag 13 januari 2013 00:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We gaan vrijdag door voor de liefhebbers
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ach, je wil niet toch niet iedere gek zomaar binnen halen? Of binnengehaald worden door een groepje gekken?quote:Op zondag 13 januari 2013 00:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus?
BG besloot ook om te komen na pak em beet 4 posts in deze reeks
Ik ook nietquote:Op zondag 13 januari 2013 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ken ze al wat langer
maar kan donderdag niet
Ik ben de grootste gekquote:Op zondag 13 januari 2013 00:17 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Ach, je wil niet toch niet iedere gek zomaar binnen halen? Of binnengehaald worden door een groepje gekken?
[..]
Ik ook niet![]()
Dus op 13 juli kreeg ik de sleutel van mijn flat. Het is nu 13 januari en ik ontdek net dat ik BEHANG OP MIJN PLAFOND HEB!!
Wat. De. Neuk!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 13 januari 2013 00:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben de grootste gek![]()
Dus op 13 juli kreeg ik de sleutel van mijn flat. Het is nu 13 januari en ik ontdek net dat ik BEHANG OP MIJN PLAFOND HEB!!
Wat. De. Neuk!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dan is de volgende vraag: wat zit eronder?quote:Op zondag 13 januari 2013 00:18 schreef Huppelmuts het volgende:
13 juli kreeg ik de sleutel van mijn flat. Het is nu 13 januari en ik ontdek net dat ik BEHANG OP MIJN PLAFOND HEB!!
Wat. De. Neuk!
Geen behoefte om dat uit te vogelenquote:Op zondag 13 januari 2013 00:19 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Dan is de volgende vraag: wat zit eronder?
[b]AirwiN schreef [/b]
Gezelligquote:Op zondag 13 januari 2013 00:19 schreef Koen66 het volgende:
maar ik vermoed dat ik wel snel wat SEX peepz ga meeten![]()
Er staan genoeg opties in de OP
[b]AirwiN schreef [/b]
De vonk sloeg over!!
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee mn dekentje is statischquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Mij?quote:Op zondag 13 januari 2013 00:06 schreef Huppelmuts het volgende:
- Huppel
- TGND
- Vinniiee
- Royco1
- muhahaha
- Engel (ovb)
- Spezza19 (ovb)
- Blind_Guardian
- Fera (ovb)
Wie mis ik nog?
Fax, Viro en ?![]()
![]()
Ja maar jij kan nietquote:![]()
EN DAAR BAAL IK VAN JA!!!
Ik vond het fijn je weer eens te zien vandaag
[b]AirwiN schreef [/b]
Het was zeker gezellugquote:Op zondag 13 januari 2013 00:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar jij kan niet![]()
Ik vond het fijn je weer eens te zien vandaag![]()
![]()
![]()
En je ziet er goed uit schatquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
minimeet gehadquote:Op zondag 13 januari 2013 00:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar jij kan niet![]()
Ik vond het fijn je weer eens te zien vandaagTof
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Spontane IKEA meetquote:![]()
LoLa kwam de IKEA in en wij lagen al klaar voor haar op een bed
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 13 januari 2013 00:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Spontane IKEA meet![]()
LoLa kwam de IKEA in en wij lagen al klaar voor haar op een bed![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 00:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Spontane IKEA meet![]()
LoLa kwam de IKEA in en wij lagen al klaar voor haar op een bed![]()
![]()
Dat bed lag wel lekker hoorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij hebt TGND al ingepikt voor donderdag las ik?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hosselaar Faxiequote:Op zondag 13 januari 2013 00:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt TGND al ingepikt voor donderdag las ik?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik ben trots op hemquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Maak eens vol dit topic.Zo'n countdown maakt me nerveusquote:"Dit topic sluit automatisch over 4 posts."
IT'S GONNA EXPLODE!!!quote:Op zondag 13 januari 2013 00:40 schreef GauloisesB. het volgende:
Maak eens vol dit topic.
[..]
Zo'n countdown maakt me nerveus
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: