quote:ZO VAAK NAAR DE FILM ALS U WILT!
Pathé heeft een ongelofelijk aanbod voor filmfans: Pathé Unlimited. Onbeperkt toegang tot alle reguliere filmvoorstellingen in alle Pathé bioscopen in Nederland.
DIRECT PROFITEREN VAN PATHÉ UNLIMITED
Schrijf u in bij de speciale Pathé Unlimited Balie in de bioscoop, betaal de eerste maand contant en u kunt direct gebruik maken van uw abonnement. Vergeet alleen niet uw legitimatiebewijs, bankpas en e-mailadres mee te nemen. Bij Pathé Spuimarkt kunt u zich alleen inschrijven bij de PUC-balie van 13:00 uur tot 18:15 uur.
GEEN ENTREEKOSTEN
Voor Pathé Unlimited betaalt u geen entreekosten. Dit aanbod geldt alléén als u voor de eerste keer abonnee wordt. Het abonnement heeft een minimale duur van 4 maanden.
Ja. Beide films zijn in 1.85:1 of 1.78:1 geschoten.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:09 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Dus bij het Bombardement als Les Miserables lag het dus aan de opname zelf, niet zozeer aan het scherm in zaal 1 van Tuschinski? Dat zou dan ook verklaren waarom ik destijds Harry Potter wel gewoon widescreen heb gezien.
Derde. Die vierde had ik immers niet gezien.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Vierde
IMDb :: Boards :: Les Misérables (2012) :: 16:9 and not widescreen?
Voor een epische kostuumfilm vind ik 16:9 wel minnetjes.
Ik heb geen idee hoeveel films er in 16:9 worden opgenomen maar de meeste die ik zie is Scope, zelfs Adam Sandlerfilms enzo
Dat is het ook. Dat 2.35:1 is superbreedbeeldquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:20 schreef Breuls het volgende:
[..]
Derde. Die vierde had ik immers niet gezien.
En ik maar denken dat 16:9 juist breedbeeld was.
Ik weet dat dat breedbeeld is maar toch vind ik het tv filmformaatquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:20 schreef Breuls het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:19 schreef gotrunks het volgende:
Dit was gister gepost op Imax pathe FB
Vanaf vanavond kun je exclusief bij Pathé Arena de Star Trek Into Darkness IMAX Prologue zien, voorafgaande aan de vertoning van The Hobbit: An Unexpected Journey in IMAX 3D.
Star Trek Into Darkness is vanaf 6 juni te zien in de bioscoop.
Wow. Oké dat trekt me over de streep. Ik ga nog een poging wagen om The Hobbit in IMAX te checken.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:19 schreef gotrunks het volgende:
Dit was gister gepost op Imax pathe FB
Vanaf vanavond kun je exclusief bij Pathé Arena de Star Trek Into Darkness IMAX Prologue zien, voorafgaande aan de vertoning van The Hobbit: An Unexpected Journey in IMAX 3D.
Star Trek Into Darkness is vanaf 6 juni te zien in de bioscoop.
Hmja. 6 minuten. Die film wordt ongetwijfeld zó erg geniaal dat ik hem liever in juni gelijk helemaal ziequote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:51 schreef SecondMightyEagle het volgende:
[..]
Wow. Oké dat trekt me over de streep. Ik ga nog een poging wagen om The Hobbit in IMAX te checken.
Review after plox :pquote:Op zondag 13 januari 2013 00:16 schreef mschol het volgende:
morgen naar gangster squad, ben benieuwd...
Noujazeg, zet ik gisteren Avatar op is die film ook in 16:9quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:20 schreef Breuls het volgende:
[..]
As I said, jij spoort niet. Deze epische pracht is JUIST extreem de moeite waard om in de bios te zien. Troll.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:04 schreef Stefan het volgende:
Gereserveerd voor Hobbit Imax 3d en weer gecanceld, ik heb eigenlijk helemaal geen zin in deze serie
ik vond de hobbit ook maar meeehh hoor.. zoveel ophef over zo'n 'lege' film...quote:Op zondag 13 januari 2013 12:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
As I said, jij spoort niet. Deze epische pracht is JUIST extreem de moeite waard om in de bios te zien. Troll.
Maar ik hoop voor je dat je lekker over je stijve tampeloeris hebt gewreven bij Pitch Perfect.
Het is best een heel aardige film trouwens!quote:Op zondag 13 januari 2013 17:05 schreef Deezertje het volgende:
Donderdag zag ik voor de zoveelste keer de trailer van Flight. Toen stond er: 17 januari in de bioscoop... Nu check ik de Pathe site: 31 januari. Ze blijven ook steeds schuiven hé
Ja, daarom wil ik hem ook zien.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is best een heel aardige film trouwens!
Gewoon binnen 10 na de aanvangstijd binnenlopen, is het nog reclame en zit niemand op je plekquote:Op zondag 13 januari 2013 17:43 schreef Deezertje het volgende:
Maar ja als ik later kom heb ik kans dat mijn ticket al weg is, of dat er mensen op mijn plek zitten die ik er eerst met veel moeite vanaf moet gooien.
Ik hoefde één keer mijn pas niet te laten zijn bij Pathé ArenA, voor de rest wordt er altijd om gevraagd, of maak ik uit het gebaar op dat ze op mijn PUC wachten ter controle. Misschien heb ik gewoon een onbetrouwbaar uiterlijk (wat ik betwijfel hoor).quote:Op maandag 14 januari 2013 00:08 schreef Stefan het volgende:
Overigens moest ik vandaag bij 1 film mn PUC laten zien bij mn kaartje, doen ze dat steeksproefgewijs of is het merendeel van de mensen die er werkt er te lui voor om het te vragen
Dat laatste, er moet namelijk wel gecontroleerd worden op de foto. Anders kan iedereen met jouw pas naar de film natuurlijk.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:08 schreef Stefan het volgende:
Overigens moest ik vandaag bij 1 film mn PUC laten zien bij mn kaartje, doen ze dat steeksproefgewijs of is het merendeel van de mensen die er werkt er te lui voor om het te vragen
Ik heb mijn pas gewoon in mijn hand en hou hem direct voor de neus van de kaartjes scheurder voordat erom gevraagd kan wordenquote:Op maandag 14 januari 2013 00:39 schreef SecondMightyEagle het volgende:
[..]
Ik hoefde één keer mijn pas niet te laten zijn bij Pathé ArenA, voor de rest wordt er altijd om gevraagd, of maak ik uit het gebaar op dat ze op mijn PUC wachten ter controle. Misschien heb ik gewoon een onbetrouwbaar uiterlijk (wat ik betwijfel hoor).
Misschien komt ie in de Sneak.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:05 schreef Deezertje het volgende:
Donderdag zag ik voor de zoveelste keer de trailer van Flight. Toen stond er: 17 januari in de bioscoop... Nu check ik de Pathe site: 31 januari. Ze blijven ook steeds schuiven hé
Klopt, in Haarlem kijken ze altijd heel goed naar het pasje en de foto.quote:Op maandag 14 januari 2013 07:01 schreef Professional het volgende:
Mij vragen ze elke keer wel bij de ingang in Haarlem naar mijn pasje.
Ja wat is goed, heb een periode licht ander uiterlijk gehad en toen kreeg ik zelfs twee keer de vraag of ik heb uberhaupt wel echt was. Meisje was stomverbaasdquote:Op maandag 14 januari 2013 07:33 schreef calexico27 het volgende:
[..]
Klopt, in Haarlem kijken ze altijd heel goed naar het pasje en de foto.
Hahaha, oke het komt in elk geval over alsof ze goed kijken.quote:Op maandag 14 januari 2013 08:42 schreef Professional het volgende:
[..]
Ja wat is goed, heb een periode licht ander uiterlijk gehad en toen kreeg ik zelfs twee keer de vraag of ik heb uberhaupt wel echt was. Meisje was stomverbaasd
Die scene zat in de trailer die ze van de zomer in Pathe draaiden ja, zag de trailer een week voor de schietpartij, schieten ze de zaal dood vanachter het doekquote:Op maandag 14 januari 2013 12:42 schreef wolfrolf het volgende:
Gangster Squad was toch een aantal maanden uitgesteld en er is toch een potentieel schokkende scene uit gesloopt vanwege aanslagen in de USA?
Zal dat weer terug geedit worden op de bluray?
Edit,
http://www.dailymail.co.u(...)ema-shoot-scene.html
Verdomd, dat herinner ik me nu ook ja.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die scene zat in de trailer die ze van de zomer in Pathe draaiden ja, zag de trailer een week voor de schietpartij, schieten ze de zaal dood vanachter het doek
Het is niks, maar als je niks te doen hebt, is het een leuke film om even te ontsnappen uit je zware leventje.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:54 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Wie heeft So Undercover gezien? Is dat wat?
Twijfel tussen Les Mis en So Undercover.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is niks, maar als je niks te doen hebt, is het een leuke film om even te ontsnappen uit je zware leventje.
Da's het twijfelen tussen een gastronomisch 6-gangendiner en een frietje mayo.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:03 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Twijfel tussen Les Mis en So Undercover.
Pfff.... lastigquote:Op maandag 14 januari 2013 13:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's het twijfelen tussen een gastronomisch 6-gangendiner en een frietje mayo.
Waar heb je trek in?
Is dit een beetje hoe vrouwen voor hun kledingkast staan en niet weten wat ze aan moeten trekken?quote:Op maandag 14 januari 2013 13:05 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Pfff.... lastig![]()
Ik weet dat Les Mis 2,5 uur duurt maar ik ben gek op musicals. So Undercover duurt wat korter, 1,5 geloof ik maar zal wel mega flauw zijn.
Jaquote:Op maandag 14 januari 2013 13:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is dit een beetje hoe vrouwen voor hun kledingkast staan en niet weten wat ze aan moeten trekken?
2 woorden en 1 smiley: Miley Cyrusquote:Op maandag 14 januari 2013 13:09 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ok laat ik het anders formuleren, is So Undercover kinderachtig of wel degelijk met volwassen humor?
Meh, no go dus?quote:Op maandag 14 januari 2013 13:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
2 woorden en 1 smiley: Miley Cyrus
www.moviemeter.nlquote:Op maandag 14 januari 2013 13:09 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ok laat ik het anders formuleren, is So Undercover kinderachtig of wel degelijk met volwassen humor?
Best druk nog in de zaal voor dit tijdstip en dag van de weekquote:
so undercover alleen gaan kijken als je de topfilms gezien hebt, aan de andere kant: als je een PUC hebt kan je er prima een keertje naar toe gaan, maar verwacht geen goede film...quote:Op maandag 14 januari 2013 13:03 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Twijfel tussen Les Mis en So Undercover.
Misschien omdat het nieuwe filmschema, dat aanstaande donderdag ingaat, nog niet is uitgebracht... Kijk vanavond nogmaals en vermoedelijk staat alles er in.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:37 schreef Fatty het volgende:
Wat is er nou donderdag weer bij De Kuip, geen 1 film die donderdag lijkt te draaien...
Ondanks het feit dat dit prima mogelijk is, waarom zijn er dan al wel films voor vrijdag / zaterdag te boeken ?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:53 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Misschien omdat het nieuwe filmschema, dat aanstaande donderdag ingaat, nog niet is uitgebracht... Kijk vanavond nogmaals en vermoedelijk staat alles er in.
Nee. Gebeurt vaker. De planning komt vanzelf. Heb geduldquote:Op maandag 14 januari 2013 14:57 schreef Fatty het volgende:
[..]
Ondanks het feit dat dit prima mogelijk is, waarom zijn er dan al wel films voor vrijdag / zaterdag te boeken ?
Lijkt er eerder op dat ze een dag hebben ingeplanned om de bende eens op te ruimen...
Hhaha, heb maar weinig geduld, ben al paar weken niet geweest, dus de afkick verschijnselen worden nu wat extreem.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee. Gebeurt vaker. De planning komt vanzelf. Heb geduld
Wedden dat het DZT is, die hebben ze toch al liggen vanwege voorpremieresquote:Op maandag 14 januari 2013 15:09 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb volgende week de sneak @ delft maar weer even gereserveerd
En Django maandag @Spuimarkt
Ben benieuwd wat morgen de sneak gaat zijn... na de shitty sneak van vorige week kan het alleen maar beter worden eigenlijk..
zero dark thirty? Zou puik zijnquote:Op maandag 14 januari 2013 15:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wedden dat het DZT is, die hebben ze toch al liggen vanwege voorpremieres
Want? Als je van te voren moet betalen lijkt me niet... geen ideequote:Op maandag 14 januari 2013 15:24 schreef Gamer_V het volgende:
Normaal moet je je Unlimited kaartje een half uur van tevoren ophalen, maar als je moet bijbetalen vanwege 3d, lijkt me dat het niet komt te vervallen?
Die bijbetaling doe je pas bij het afhalen van je ticket. De maximaal 90 -en uiterlijk 30 minuten regel geldt gewoon.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:24 schreef Gamer_V het volgende:
Normaal moet je je Unlimited kaartje een half uur van tevoren ophalen, maar als je moet bijbetalen vanwege 3d, lijkt me dat het niet komt te vervallen?
Is die zo slecht dan? Dan ga ik er dit weekend maar alvast heen, dan kan ik hem niet missenquote:Op maandag 14 januari 2013 15:49 schreef Professional het volgende:
Hahaha Stolen gaat vanaf komende donderdag draaien. Ik zeg die gaat het 1 week volhouden
Is al tijdje op DVD te vinden, hij is echt slecht, niveau van de laatste Cage films is sowieso dramatisch.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:50 schreef SecondMightyEagle het volgende:
[..]
Is die zo slecht dan? Dan ga ik er dit weekend maar alvast heen, dan kan ik hem niet missen.
Hoezo, vlammen pissen is toch Oscar-waardig materiaal?quote:Op maandag 14 januari 2013 15:51 schreef Professional het volgende:
[..]
Is al tijdje op DVD te vinden, hij is echt slecht, niveau van de laatste Cage films is sowieso dramatisch.
Ik irriteerde me ook aan hem. Geen idee waarom eigenlijk, zijn gezicht stond me gewoon niet aan. Ik vond hem ook niet zo heel goed zingen, dan vond ik Seyfried een stuk leuker!quote:Op maandag 14 januari 2013 17:09 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
... Ergerde me ook aan de tegenspeler van Amanda, Eddie Redmayne, wat een rotkop heeft die gozer... vond het leuker als ze een ander hadden gecast. ...
Hier mag je dat er allemaal uitgooien hoor!quote:Op maandag 14 januari 2013 17:25 schreef mschol het volgende:
ik ben stiekem best benieuwd naar hansel & gretel
ik heb syfried in volgens mij voor het eerst in Mamma mia! zien spelen, leuke actricequote:Op maandag 14 januari 2013 17:25 schreef SecondMightyEagle het volgende:
[..]
Ik irriteerde me ook aan hem. Geen idee waarom eigenlijk, zijn gezicht stond me gewoon niet aan. Ik vond hem ook niet zo heel goed zingen, dan vond ik Seyfried een stuk leuker!
dat doe ik dan toch ook?quote:[..]
Hier mag je dat er allemaal uitgooien hoor!![]()
mja, best een aardige trailer, maar ik denk haast dat ik mijn verwachtingen niet te hoog moet inschalenquote:Geen schande, de trailer vond ik best prima.
Nee, ik vind mensen met veel sproeten altijd irritant net zoals kinderen met rood haar en sproeten. Ik weet niet wat dat isquote:Op maandag 14 januari 2013 17:15 schreef Stereotomy het volgende:
Haha, jij houdt niet van sproeten?
Ik hou niet zo van films waar het nat wordt (Waterworld, Titanic, Life of Pi) dus ik zal mijn zwembandjes wel weer meenemen naar The Impossible...
Ik ook hoor! Lijkt me een super vette film, ik houd wel van dat genrequote:Op maandag 14 januari 2013 17:25 schreef mschol het volgende:
ik ben stiekem best benieuwd naar hansel & gretel
Nee precies.. sloeg ook nergens op.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:26 schreef Stefan het volgende:
Had ik ook, kon me niet voorstellen dat Cosette verliefd op hem werd, die andere gozer was veel leuker en stoerder
Nee, hij zong idd niet goed. Vond ik die blonde knul beter zingenquote:Op maandag 14 januari 2013 17:25 schreef SecondMightyEagle het volgende:
[..]
Ik irriteerde me ook aan hem. Geen idee waarom eigenlijk, zijn gezicht stond me gewoon niet aan. Ik vond hem ook niet zo heel goed zingen, dan vond ik Seyfried een stuk leuker!
[..]
Hier mag je dat er allemaal uitgooien hoor!Geen schande, de trailer vond ik best prima.
Nee, hij was on parole, moest zich levenslang melden en aan iedereen zn bewijs van slecht gedrag laten zienquote:Op maandag 14 januari 2013 17:32 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Nee, hij zong idd niet goed. Vond ik die blonde knul beter zingenMaar wat was nou het verhaal dan, waarom werd Jean al die jaren opgespoord? Hij was toch 'vrij'? Of heb ik wat gemist?
Ik denk een persoonlijke vendetta van Javert (Russel Crowe), niets meer niets minder. Of ik heb inderdaad zelf ook iets gemist. Ik vond het een beetje overdreven neer gezet ook, constant op zoek naar die kerel terwijl 'ie niets gedaan had en zijn straf al had uitgezeten.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:32 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Nee, hij zong idd niet goed. Vond ik die blonde knul beter zingenMaar wat was nou het verhaal dan, waarom werd Jean al die jaren opgespoord? Hij was toch 'vrij'? Of heb ik wat gemist?
Omdat ik die trailer nu al acht keer gezien heb, heb ik echt de neiging om te roepen in de zaal: kijk uit, tsunami achter je!quote:Op maandag 14 januari 2013 17:32 schreef Stefan het volgende:
Impossible lijkt me een standaard filmpje maar ik wil die tsunami wel zien op groot doek
Mmm, ok. Nog niet super logisch, wat Second zeg, gewoon een vendetta.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, hij was on parole, moest zich levenslang melden en aan iedereen zn bewijs van slecht gedrag laten zien
Dus hij vluchte en nam een nieuwe identiteit aan
Was de eerste keer dat ik de trailer zegquote:Op maandag 14 januari 2013 17:34 schreef SecondMightyEagle het volgende:
[..]
Omdat ik die trailer nu al acht keer gezien heb, heb ik echt de neiging om te roepen in de zaal: kijk uit, tsunami achter je!
Ook bij die kut melkreclame, om vooraf te roepen: Boeeeee!![]()
Guys komop, dit is het hele idee van de jacht van Javert!quote:Op maandag 14 januari 2013 17:32 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Maar wat was nou het verhaal dan, waarom werd Jean al die jaren opgespoord? Hij was toch 'vrij'? Of heb ik wat gemist?
quote:Op maandag 14 januari 2013 17:40 schreef wolfrolf het volgende:
Amanda Seyfried heeft 2 hele mooie talenten. Net als Jennifer Lawrence trouwens
Ja dat begrijp ik allemaal wel maar het is wel wat overdreven neergezet hoor, voor het stelen van een stukje brood. Maar goed.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Guys komop, dit is het hele idee van de jacht van Javert!
Valjean was nooit vrij (dit zingt hij ook bij de eerste scene nadat hij de vlag mee had gesleurd naar Javert): hij was voorwaardelijk vrij, en moest zich continu melden als zware misdadiger. Hij verscheurde aan het begin van de film het officiele document nadat hij het zilver probeerde te jatten uit de kerk, en nam een andere identiteit aan, waarmee hij burgermeester werd.
Sinds Javert hem weer tegenkwam, probeert Javert hem te pakken te krijgen, omdat hij de regels van zijn voorwaardelijke vrijlating geschonden had. Sindsdien leefde Valjean altijd onder een schuilnaam (die overigens niet wordt genoemd na zijn burgermeesterschap).
In het gesprek van Colette Cosette met Marius bij het hek noemt Cosette overigens haar achternaam ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |