Eeehquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:19 schreef KaBuf het volgende:
Na het afgeven van een onterechte goedgekeurende verklaring?JohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Wat waren de onderwerpen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:41 schreef Strooper het volgende:
Middag gelukkig iets beter te doen. EV-vragen waren pittig deze OAT, terwijl dat normaal toch mijn sterke punt is.
Ik had die jp geen idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:53 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik had beginbalans + het gedeelte 'te betalen vpb' uit de jaarnaalpost van de vraag ervoor -/- eindbalans
edit: dan hou je inderdaad rekening met de mutatie van de latentie![]()
Shit, heb alles met latentie verkeerdom. Dacht dat het vrijval was, maar is een toevoeging. Heb dus jp fout en betaalde vpb foutquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:12 schreef GuitarJJ het volgende:
Vpb-last (W&V) 4.635
Aan latentie Vpb 489 (mutatie tussen begin en eind boekjaar)
Aan te betalen Vpb 4.147(restpost)
lol... EV ging redelijk goed vergeleken met CL/AOquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:15 schreef GK1206 het volgende:
Het AO gedeelte was zo TOF joh!procesbeschrijving van zelfontwikkelde DPM
Wel + de voorziening?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:15 schreef Muhasib het volgende:
[..]
lol... EV ging redelijk goed vergeleken met CL/AO, kut AO.
Betaalde VPB is : Beginstand te betalen + belastinglast + dotatie Voorz. latente belasting - eindstand
Die had ik ook!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:15 schreef Muhasib het volgende:
[..]
lol... EV ging redelijk goed vergeleken met CL/AO, kut AO.
Betaalde VPB is : Beginstand te betalen + belastinglast + dotatie Voorz. latente belasting - eindstand
Wie had trouwens nog meer NV COS 250 bij laatste vraag middagzitting met steekpenningen?
Waarom niet -? Het is toch een dotatie verplichting?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:17 schreef Muhasib het volgende:
[..]
Ja, want het verhoogt de belastinglast.
Het is misschien makkelijker om in journaalposten te denken:quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:20 schreef ikwordra het volgende:
[..]
Waarom niet -? Het is toch een dotatie verplichting?
Ik heb ook + gedaan maar ben vergeten waarom
Ik had btw ook cos250
Ah je hebt gelijk fuckkquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:25 schreef ikwordra het volgende:
Volgens mij moet het - zijn maargoed![]()
De verplichting neemt toe en heb je nog niet betaald.
hahaha same xDquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:48 schreef GuitarJJ het volgende:
Hier ook NV COS 250.
Als ze er niet bij hadden gezet dat het geen fraude was, had ik waarschijnlijk de escalatieladder uit NV COS 240 gebruikt.
Yessir. Iemand uit m'n klas zei dat het dienstverlening met kenmerken van stukproductie was, maar dat is volgens mij niet goed.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:22 schreef Muhasib het volgende:
[..]
Had jij ook stukproductie bij de eerste AO over de vernieuwing van machines en installaties?
Ik keek net bij Dressed BV:quote:
Haaha, had jij 'em wel helemaal goedquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:08 schreef GuitarJJ het volgende:
Laat ze maar 20 punten voor die vraag geven
Denk het welquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:08 schreef Muhasib het volgende:
[..]
Haaha, had jij 'em wel helemaal goed?
Helaas, punt 3 is fout, dat moest afschrijving goodwill zijn, maar ik hoop dat we al voor 2 goed al veel punten binnenkrijgenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:21 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Denk het wel![]()
Misschien de drie onderdelen van de overdruk niet helemaal. Ik had:
1. Naheffing loonbelasting (25% * bedrag aan loonbelasting)
2. Deelnemingsvrijstelling (resultaat deelneming * 25%)
3. Verschillende belastingpercentages in buitenland (salderend bepaald)
Kijk eens aan die heb ik gewoon goed ohhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:22 schreef Muhasib het volgende:
[..]
Helaas, punt 3 is fout, dat moest afschrijving goodwill zijn, maar ik hoop dat we al voor 2 goed al veel punten binnenkrijgenso no worries I hope. Buitenlandse tarieven zijn een onderdeel van de gewogen gemiddelde nominale belastinglast. Check anders middagzitting Woodhouse dacht ik.
Nicequote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:24 schreef Sebastiaan85 het volgende:
[..]
Kijk eens aan die heb ik gewoon goed ohhhhhhhhhhhhh
Aah ik voel me zo stom over die fout van dotatie vlb dat ik die als pluspost heb gedaan bij de betaalde VPB. Ik kan echt niet tegen als ik zulke stomme foutjes maakt, maar goedquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:25 schreef Sebastiaan85 het volgende:
Jij hebt sowieso een dik cijfer voor EV
Ik had:quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:21 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Denk het wel![]()
Misschien de drie onderdelen van de overdruk niet helemaal. Ik had:
1. Naheffing loonbelasting (25% * bedrag aan loonbelasting)
2. Deelnemingsvrijstelling (resultaat deelneming * 25%)
3. Verschillende belastingpercentages in buitenland (salderend bepaald)
Morgen om 08.45 trouwens nog een herkansing EXV. Heb er nu - na zoveel leren voor de OAT - wel vertrouwen in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |