Eeehquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:19 schreef KaBuf het volgende:
Na het afgeven van een onterechte goedgekeurende verklaring?JohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Wat waren de onderwerpen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:41 schreef Strooper het volgende:
Middag gelukkig iets beter te doen. EV-vragen waren pittig deze OAT, terwijl dat normaal toch mijn sterke punt is.
Ik had die jp geen idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:53 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik had beginbalans + het gedeelte 'te betalen vpb' uit de jaarnaalpost van de vraag ervoor -/- eindbalans
edit: dan hou je inderdaad rekening met de mutatie van de latentie![]()
Shit, heb alles met latentie verkeerdom. Dacht dat het vrijval was, maar is een toevoeging. Heb dus jp fout en betaalde vpb foutquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:12 schreef GuitarJJ het volgende:
Vpb-last (W&V) 4.635
Aan latentie Vpb 489 (mutatie tussen begin en eind boekjaar)
Aan te betalen Vpb 4.147(restpost)
lol... EV ging redelijk goed vergeleken met CL/AOquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:15 schreef GK1206 het volgende:
Het AO gedeelte was zo TOF joh!procesbeschrijving van zelfontwikkelde DPM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |