Ja. Bovendien is dat het enige aan EV waar ik moeite mee hebquote:Op zondag 13 januari 2013 14:44 schreef Maikel088 het volgende:
Jij hebt het de hele tijd over die belastingdruk... Denk je echt dat ze dat gaan vragen?
Gewoon oude OAT's doorbladeren naar vragen over belastingen. Meer heb ik niet aan gedaan. Zou eventueel ook je Epe boek kunnen pakken, maar daar doen ze het iets te uitgebreid vind ik.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:47 schreef Maikel088 het volgende:
En heb jij nog een leuke opgave om die belastingdruk te oefenen? Ik begrijp dat nog niet 100%.
Verwacht dan eerder weer hedging met termijncontracten. Maar kan me niet voorstellen dat ze dat nu alweer vragen.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:58 schreef Maikel088 het volgende:
Opstellen van een kasstroomoverzicht verwacht ik niet. Ik verwacht iets met obligaties.
Er moet een soort consistentie zijn in je controleplan. Als je als doelstelling hebt: volledigheid van de opbrengstverantwoording en het risico is verschuivingsgevaar tussen producten/prijzen dan moet je je werkzaamheden hierop afstemmen. Als je de AO/IC onderzoekt dan wil je bijv. functiescheiding zien, want hoe ondervangt de onderneming anders de volledigheid van de opbrengstverantwoording? Dus als je als doelstelling volledigheid van iets wil controleren dan ga je altijd bij het onderzoek naar AO/IC de functiescheiding vermelden. Als die functiescheiding in de opzet is opgenomen en ze bestaat dan heb je dus deels dat risico afgedekt en je doelstelling gerealiseerd. De werking kan je dan testen bij detailcontroles door paar procedures zelf te herhalen, als er geen dubieuze dingen plaatsvinden betekent dit dat de functiescheiding goed werkt en dat je ervan uit kunt gaat dat de opbrengsten volledig zijn (steunen op de AO/IC).quote:Op zondag 13 januari 2013 13:28 schreef GuitarJJ het volgende:
Het blijft lastig om te bepalen wat je precies onder het kopje "AO/IB" in een controleplan moet vermelden.![]()
Zou kunnen, maar heb er niet echt naar gekeken. Zijn vaak geen hele lastige vragenquote:Op zondag 13 januari 2013 14:58 schreef dubbeltjeswasgeld het volgende:
en verwacht je onderhanden projecten?
wat wil je doen met obligaties?? gearmortiseerde kp ofzo?quote:Op zondag 13 januari 2013 14:58 schreef Maikel088 het volgende:
Opstellen van een kasstroomoverzicht verwacht ik niet. Ik verwacht iets met obligaties.
als jij aansluiting wil aanmaken en je wil nominale belasting uitrekenen tel je dan de deelnemingsresulaten op?quote:
Moet je nagaan wat voor toegevoegde waarde het heeftquote:
En dan? Dan kan je tijdens je toets zeggen Oooooooooh zie je, die op het Fok! forum had gelijk dat het er in kwam!quote:Op zondag 13 januari 2013 15:19 schreef dubbeltjeswasgeld het volgende:
als het wel voorkomt dan is het mooi meegenomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |