Een tentamen van 6 uur lang. Maar dat had je natuurlijk al in de topictitel gelezen.quote:
Dit inderdaad. Als je wel een suikercaffeïnejunk bent zoals ik juist wel doen. Verder moet je zorgen dat je niet te veel energydrank en dextro wegkauwt, dat werkt laxerend. En zeker als je zes uur bezig bent wil je dat nietquote:Op zondag 13 januari 2013 15:11 schreef HenkXL het volgende:
Als je nooit red bull drinkt vooral geen red bull gaan drinken.
Goede tips! thanks man ik ga vanavond even een boodschappenlijstje maken.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Als je wel een suikercaffeïnejunk bent zoals ik juist wel doen. Verder moet je zorgen dat je niet te veel energydrank en dextro wegkauwt, dat werkt laxerend. En zeker als je zes uur bezig bent wil je dat niet![]()
Ik zou luxe sandwiches maken met alles er op dat je lekker vindt. Iets lekkers kunnen eten onder je tentamen is goed voor je motivatie en geeft je een goede break. Niet te veel pure suiker (dextro, red bull, snoep) binnenkrijgen, want dan krijg je een dip na een paar uur.
Eensch!quote:Op zondag 13 januari 2013 18:54 schreef nodig het volgende:
Niet te moeilijk, flesje water en wat (stok)broodjes ei of hamkaas of iets dergelijks. Ik zal geen energie nemen, zoete rommel. Ik ga liever voor de Espresso ijskoffie van de Aldi, zit ook nog meer caffeine in ook voor de junken onder ons.
Wel leuk om al die fantasieen te horen, ik zie mezelf al zitten met mn frituurpan naast mequote:Op zondag 13 januari 2013 18:57 schreef Serinde het volgende:
[..]
Eensch!
beetje overdreven, al die voedselplanningen, net of je een overlevingstocht moet doen![]()
koffie/thee krijg je (neem ik aan) en voor tussendoor een boterham ('s ochtends) en een mueslireep ofzo ('s middags) en een stuk fruit. Ik heb niks anders gedaan dan een andere dag.
Als dat toch eens zou kunnen, dan had ik het nespresso-apparaat ook meegenomenquote:Op zondag 13 januari 2013 18:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Wel leuk om al die fantasieen te horen, ik zie mezelf al zitten met mn frituurpan naast me
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |