abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121504436
Vraag me af wat jullie aanraden qua eten en drinken.
pi_121504475
WTF is een OAT?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_121504581
Stierenvoedsel met anabole steroïden.
pi_121504587
Redbull, caf pillen, banaanshake.
pi_121504604
quote:
7s.gif Op zondag 13 januari 2013 15:07 schreef Seam het volgende:
WTF is een OAT?
Een tentamen van 6 uur lang. Maar dat had je natuurlijk al in de topictitel gelezen.

De vraag is wat is functioneel qua eten en drinken? Zat zelf te denken aan red bull, dextrose energy, liga's. Niet te zwaar/groot maar de bedoeling is natuurlijk om er energie van te krijgen.
pi_121504616
Als je nooit red bull drinkt vooral geen red bull gaan drinken.
pi_121504631
Ik ga in ieder geval niet eten tijdens toets. wel ervoor en tijdens pauze natuurlijk
pi_121504722
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 15:11 schreef HenkXL het volgende:
Als je nooit red bull drinkt vooral geen red bull gaan drinken.
Dit inderdaad. Als je wel een suikercaffeïnejunk bent zoals ik juist wel doen. Verder moet je zorgen dat je niet te veel energydrank en dextro wegkauwt, dat werkt laxerend. En zeker als je zes uur bezig bent wil je dat niet :') :D

Ik zou luxe sandwiches maken met alles er op dat je lekker vindt. Iets lekkers kunnen eten onder je tentamen is goed voor je motivatie en geeft je een goede break. Niet te veel pure suiker (dextro, red bull, snoep) binnenkrijgen, want dan krijg je een dip na een paar uur.
pi_121505019
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 15:13 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Als je wel een suikercaffeïnejunk bent zoals ik juist wel doen. Verder moet je zorgen dat je niet te veel energydrank en dextro wegkauwt, dat werkt laxerend. En zeker als je zes uur bezig bent wil je dat niet :') :D

Ik zou luxe sandwiches maken met alles er op dat je lekker vindt. Iets lekkers kunnen eten onder je tentamen is goed voor je motivatie en geeft je een goede break. Niet te veel pure suiker (dextro, red bull, snoep) binnenkrijgen, want dan krijg je een dip na een paar uur.
Goede tips! thanks man ik ga vanavond even een boodschappenlijstje maken.
pi_121505275
Tijdens mijn proef-OATs, at ik eigenlijk alleen tijdens de eerste anderhalf uur, als je nog kan overleggen. Ik dronk wel tijdens het tentamen. Vervolgens in de middagpauze en nam ik aan het einde van de pauze nog een paar dextro's omdat ik dan iets was ingekakt. En ik had voor de middag nog brood of koekjes of m'n tafel liggen voor als ik rond half 4 weer honger zou krijgen.
pi_121505284
Speed *O*
-XOXO-
pi_121505939
Paar boterhammen, een banaan en een mueslireep.

's Ochtends een kop koffie om even goed wakker te zijn.
  zondag 13 januari 2013 @ 17:32:29 #14
369021 tfors
gaarne wijzigen naar #ANONIEM
pi_121510469
Ik hoorde ergens dat M&M's in het leger populair zijn tijdens bivak, omdat deze zowel snelle (suiker) als langzame (pinda's) energie geven. Daarnaast schijnt havermout ook lang energie te geven.
pi_121514267
Niet te moeilijk, flesje water en wat (stok)broodjes ei of hamkaas of iets dergelijks. Ik zal geen energie nemen, zoete rommel. Ik ga liever voor de Espresso ijskoffie van de Aldi, zit ook nog meer caffeine in ook voor de junken onder ons.
pi_121514404
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 18:54 schreef nodig het volgende:
Niet te moeilijk, flesje water en wat (stok)broodjes ei of hamkaas of iets dergelijks. Ik zal geen energie nemen, zoete rommel. Ik ga liever voor de Espresso ijskoffie van de Aldi, zit ook nog meer caffeine in ook voor de junken onder ons.
Eensch!

beetje overdreven, al die voedselplanningen, net of je een overlevingstocht moet doen :D
koffie/thee krijg je (neem ik aan) en voor tussendoor een boterham ('s ochtends) en een mueslireep ofzo ('s middags) en een stuk fruit. Ik heb niks anders gedaan dan een andere dag.
pi_121514457
quote:
7s.gif Op zondag 13 januari 2013 18:57 schreef Serinde het volgende:

[..]

Eensch!

beetje overdreven, al die voedselplanningen, net of je een overlevingstocht moet doen :D
koffie/thee krijg je (neem ik aan) en voor tussendoor een boterham ('s ochtends) en een mueslireep ofzo ('s middags) en een stuk fruit. Ik heb niks anders gedaan dan een andere dag.
Wel leuk om al die fantasieen te horen, ik zie mezelf al zitten met mn frituurpan naast me :)
pi_121514538
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 18:58 schreef nodig het volgende:

[..]

Wel leuk om al die fantasieen te horen, ik zie mezelf al zitten met mn frituurpan naast me :)
Als dat toch eens zou kunnen, dan had ik het nespresso-apparaat ook meegenomen 8-)
Maar goed, ik heb het overleefd :s)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')