Lees mijn vorige posts in dit topic ook eens...quote:Op zondag 13 januari 2013 11:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ghetto
Klets niet uit je nek als je de locatie niet kentdat grietje is nog te dom om te poepen als ze niet de halte af kan lopen om daar de bus OF tram OF taxi kan nemen OF max 30 minuten lopen.
En op 10 minuten lopen is er een tram die haar direct naar Station Rijswijk brengt
Er zit geen U, in interview.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:14 schreef Wokkel het volgende:
Dramaqueen.
"en er waren allemaal heel rare mensen die me de hele tijd aankeken en langs me liepen"
intervieuw
Dat station is een normaal stationnetje waar mensen wachten op de trein.
Of het meisje wilde niet betalen en ze had geen ID kaart bij zich. De conductrice heeft het wel degelijk over een boete gehad maar meisje was de trein al uit.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:06 schreef Jivis het volgende:
Los van het feit dat het een domme chick is; volgensmij is het nooit de bedoeling dat je de trein wordt uitgezet bij zwartrijden. Je betaalt dan de ritprijs en een boete van 35 euro, waarna het procesverbaal het vervoersbewijs is.
Het komt op mij over alsof de conducteur geen zin had om een boete uit te schrijven en voor de makkelijke weg koos.
Ja gek een meisje van 16 dat met veel kabaal de trein uit wordt gezet en heel de tijd aan het bellen is. Al stond er volgens haar helemaal niemand op het station.....quote:Op zondag 13 januari 2013 11:14 schreef Wokkel het volgende:
Dramaqueen.
"en er waren allemaal heel rare mensen die me de hele tijd aankeken en langs me liepen"
intervieuw
Dat station is een normaal stationnetje waar mensen wachten op de trein.
Hij was sarcastischquote:Op zondag 13 januari 2013 11:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ghetto
Klets niet uit je nek als je de locatie niet kentdat grietje is nog te dom om te poepen als ze niet de halte af kan lopen om daar de bus OF tram OF taxi kan nemen OF max 30 minuten lopen.
En op 10 minuten lopen is er een tram die haar direct naar Station Rijswijk brengt
'Ze is veel te jong om alleen op een station achtergelaten te worden!'quote:Op zondag 13 januari 2013 11:12 schreef Nielsch het volgende:
Sowieso, dat die mensen hiervoor naar de media stappen zegt al genoeg. Onverantwoordelijke idioten die hun eigen domme fouten graag op anderen afschuiven.
Ze had een kaartje Rotterdam -> Rijswijk, een afstand die ze dagelijks aflegt volgens haar moeder.quote:Op zondag 13 januari 2013 10:28 schreef matthijst het volgende:
Voorlopig ga ik er vanuit dat ze een kaartje had.
En het zijn vast niet allemaal fascisten, maar je hebt er een aantal bij zitten die donders blij zijn dat ze een keer wat te vertellen hebben in dat trieste kutleventje van ze.
In dat geval wel ja. Maar ik moet zeggen dat ik wel vaker mee heb gemaakt dat mensen de trein uit werden gezet om alsnog een kaartje te kopen. Alleen was het dan overdag en hadden ze er vaak zelf geen moeite mee (want geen boete).quote:Op zondag 13 januari 2013 11:09 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Of het meisje wilde niet meewerken bij het uitschrijven van de boete. Ja, dan moet je de trein uit.
Ja, dat is het ook gewoon. Beetje hetzelfde als een enkeltje Amsterdam CS --> Alkmaar en dan in Den Helder op willens stappen om naar Alkmaar te gaan (compleet tegenovergestelde richting dus, op dezelfde lijn, niet eens hetzelfde traject). Dat is niet eens een grijs gebied, dat is gewoon bewust zwartrijden.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:26 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Ze had een kaartje Rotterdam -> Rijswijk, een afstand die ze dagelijks aflegt volgens haar moeder.
Alleen zat ze in de trein van Den Haag Centraal naar Rotterdam! Den Haag Centraal ligt 3 stations verder van Rijswijk.
Dat noem ik zwartrijden.
Ik denk dat ze eerst de camerabeelden willen bekijken. Snap ik ook wel. Als het 16-jarige kind daar als een gek tegen die conductrice tekeer gaat staan ze toch een stuk sterker.quote:
Ik hoop dat TV West die beelden dan ook uitzendt.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:31 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eerst de camerabeelden willen bekijken. Snap ik ook wel. Als het 16-jarige kind daar als een gek tegen die conductrice tekeer gaat staan ze toch een stuk sterker.
Ja hallo er liepen allemaal rare mensen en het is een levensgevaarlijke buurt volgens de familie Tielman!quote:Op zondag 13 januari 2013 11:34 schreef Nielsch het volgende:
En ik snap nog steeds niet waarom ze niet naar een taxi is gelopen. Dat kun je als 16-jarige toch ook wel verzinnen?
Daar zitten ook Noord-Afrikanen in. Allemaal verkrachters.quote:
Op zondag 13
januari 2013 11:34 schreef
Nielsch het
volgende:
En ik snap nog steeds niet waarom ze niet naar een taxi is gelopen. Dat
kun je als 16-jarige toch ook wel verzinnen?
En ook volgens de taxichauffeur en de politie. Nou waarom kwam die politie dan niet gelijk.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:35 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Ja hallo er liepen allemaal rare mensen en het is een levensgevaarlijke buurt volgens de familie Tielman!
Mamma zag er niet uit als iemand die de fiets pakt.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:36 schreef macca728 het volgende:
[..]
En ook volgens de taxichauffeur en de politie. Nou waarom kwam die politie dan niet gelijk.
En waarom kwam mama niet even met haar fiets langs.
Het was koud.quote:
Op zondag 13
januari 2013 11:36 schreef
macca728 het
volgende:
[..]
En ook volgens de taxichauffeur en de politie. Nou waarom kwam die
politie dan niet gelijk.
En waarom kwam mama niet even met haar fiets langs.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:40 schreef Oldie57 het volgende:
'Ik stond er in mijn eentje, het was donker en ijskoud'
[..]
Schandalig, de NS doet weer eens zijn uiterste best zich van zijn slechtste kant te laten zien. Totaal onverantwoord gedrag van de conducteur. Als er op dat perron 3 Noord-Afrikanen hadden gestaan, was ze waarschijnlijk verkracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |