Alles zit op binnen 5 minuten lopen wel hier. Islingtonquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Stoppp, nu krijg ik zin in de mac
Vond het saai, moeilijk en veel tijd eisend.quote:
Er is ook wel een Burqa King en KFC op hetzelfde rijtje en Safewayquote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alles zit op binnen 5 minuten lopen wel hier. Islington![]()
Je kunt wel even virtueel door mijn wijk lopen met Googlequote:
Aha, is dat nou veel moeilijker, de uni? Ten opzichte van hbo?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Vond het saai, moeilijk en veel tijd eisend.
Deze studie vind ik prima te doen en interessant.
Tevens
[ afbeelding ]
Weet ik niet, ik heb nooit hbo gedaan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:09 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Aha, is dat nou veel moeilijker, de uni? Ten opzichte van hbo?
Ja en virtueel wat eten zeker.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kunt wel even virtueel door mijn wijk lopen met Google
O zit ik met wat anders in m'n hoofd, maar moet je er veel tijd insteken in wat je nu doet?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:10 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb nooit hbo gedaan.
Valt mee, maar ik haal ook niet echt super cijfers.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:11 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
O zit ik met wat anders in m'n hoofd, maar moet je er veel tijd insteken in wat je nu doet?
Ik eet geen vlees, maar toch bedanktquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:11 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Je mag wel een hapje van mijn virtuele hamburger
mclijn?quote:
Vegetarianquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik eet geen vlees, maar toch bedankt
[..]
mclijn?
Jaquote:
Naja ik eet wel vis, want dat moet van mn moederquote:
Ik vind het toch niet lekker. Als je het wel lekker vind lijkt het me ook moeilijk hoor. Als ik zou stoppen met snoep eten houd ik dat nog geen dag vol.quote:
Dat kan ik wel missen (snoep)quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het toch niet lekker. Als je het wel lekker vind lijkt het me ook moeilijk hoor. Als ik zou stoppen met snoep eten houd ik dat nog geen dag vol.
Oh ik echt niet.quote:
Die heb je dus wel eens gehad?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:22 schreef supersof het volgende:
Alhoewel ik soms wel zin heb in een hotdog van de ikea
Jaa ik ben het drie jaar nu!quote:
Aha. Ik vind het wel knap moet ik zeggenquote:
Jepquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha. Ik vind het wel knap moet ik zeggen
Ja daarom moet ik vlees eten. En eigenlijk ook andere vervangende dingen, maar dat lust ik allemaal niet. Dus soms gaat het ook niet zo goed met me maarja.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:30 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Mis je nu niet heel veel nuttige stoffen die je lichaam nodig heeft?
1x per week een biefstukje wegwerken moet toch niet zo'n probleem zijn ook al vind je het niet lekker?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja daarom moet ik vlees eten. En eigenlijk ook andere vervangende dingen, maar dat lust ik allemaal niet. Dus soms gaat het ook niet zo goed met me maarja.
doei, alweerquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:33 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat even naar wat winkels mensen![]()
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit biefstuk gegeten heb. Vroeg het laatst aan mn moeder en ze zei ik het nooit lusttequote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:33 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
1x per week een biefstukje wegwerken moet toch niet zo'n probleem zijn ook al vind je het niet lekker?
Probeer het een keer. Laat iemand het klaar maken die er goed in is.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit biefstuk gegeten heb. Vroeg het laatst aan mn moeder en ze zei ik het nooit lustte
Neee ik wil het echt niet eten. Volgens mij kun je ook heel ziek worden als je na een aantal jaar weer vlees gaat eten.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:36 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Probeer het een keer. Laat iemand het klaar maken die er goed in is.
Ik denk dat je het dan wel lust hoor.
Tevens is het heel gezond.
Nee hoor, daar wordt je echt niet ziek van. Het is een stuk beter voor je als je toch af en toe een stukje vlees eet. Mocht je er echt niet tegen kunnen begin je elke week met een stukje, daarna 2 stukjes etc tot je ongeveer aan 200 gram vlees per week zit. Je hoeft niet zoveel vlees te eten als iets ander, dat heeft je lichaam niet nodig, maar toch wel 1x per week een normaal stuk vlees.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Neee ik wil het echt niet eten. Volgens mij kun je ook heel ziek worden als je na een aantal jaar weer vlees gaat eten.
Ja misschien heb je wel gelijk. Maar ik vind het gewoon echt niet lekker meer.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:41 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nee hoor, daar wordt je echt niet ziek van. Het is een stuk beter voor je als je toch af en toe een stukje vlees eet. Mocht je er echt niet tegen kunnen begin je elke week met een stukje, daarna 2 stukjes etc tot je ongeveer aan 200 gram vlees per week zit. Je hoeft niet zoveel vlees te eten als iets ander, dat heeft je lichaam niet nodig, maar toch wel 1x per week een normaal stuk vlees.
Maargoed het is je eigen keus
Succes met de treinenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:42 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik ga eens richting huis.
Lekker treinen -_-
hoiquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:44 schreef msacras het volgende:
Ik heb zojuist mijn halve maandsalaris opgemaakt
heeeequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |