Alles zit op binnen 5 minuten lopen wel hier. Islingtonquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Stoppp, nu krijg ik zin in de mac
Vond het saai, moeilijk en veel tijd eisend.quote:
Er is ook wel een Burqa King en KFC op hetzelfde rijtje en Safewayquote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alles zit op binnen 5 minuten lopen wel hier. Islington![]()
Je kunt wel even virtueel door mijn wijk lopen met Googlequote:
Aha, is dat nou veel moeilijker, de uni? Ten opzichte van hbo?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Vond het saai, moeilijk en veel tijd eisend.
Deze studie vind ik prima te doen en interessant.
Tevens
[ afbeelding ]
Weet ik niet, ik heb nooit hbo gedaan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:09 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Aha, is dat nou veel moeilijker, de uni? Ten opzichte van hbo?
Ja en virtueel wat eten zeker.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kunt wel even virtueel door mijn wijk lopen met Google
O zit ik met wat anders in m'n hoofd, maar moet je er veel tijd insteken in wat je nu doet?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:10 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb nooit hbo gedaan.
Valt mee, maar ik haal ook niet echt super cijfers.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:11 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
O zit ik met wat anders in m'n hoofd, maar moet je er veel tijd insteken in wat je nu doet?
Ik eet geen vlees, maar toch bedanktquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:11 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Je mag wel een hapje van mijn virtuele hamburger
mclijn?quote:
Vegetarianquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik eet geen vlees, maar toch bedankt
[..]
mclijn?
Jaquote:
Naja ik eet wel vis, want dat moet van mn moederquote:
Ik vind het toch niet lekker. Als je het wel lekker vind lijkt het me ook moeilijk hoor. Als ik zou stoppen met snoep eten houd ik dat nog geen dag vol.quote:
Dat kan ik wel missen (snoep)quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het toch niet lekker. Als je het wel lekker vind lijkt het me ook moeilijk hoor. Als ik zou stoppen met snoep eten houd ik dat nog geen dag vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |