SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:19 schreef satecl het volgende:
HahahhaDat zingen/schreeuwen heb ik nooit begrepen. Hoor je best vaak, gewoon droog zonder extra scheldwoord, maargoed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik dat in het stadion hoor denk ik altijd: Hier zitten een paar ajacieden die ruzie willen.....quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat zingen/schreeuwen heb ik nooit begrepen. Hoor je best vaak, gewoon droog zonder extra scheldwoord, maargoed.
Snap het ook niet. Alsof ze bij Barca opeens "Madrid, Madrid" gaan zingen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:27 schreef satecl het volgende:
[..]
Als ik dat in het stadion hoor denk ik altijd: Hier zitten een paar ajacieden die ruzie willen.....
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Had ik je toch mooi te pakken.
De wedstrijd voor de klassieker van vorig jaar (4-2) ging ook met 2-1 verlorenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:41 schreef Jimbo het volgende:
Pff wat een kutpot weer trouwens. Hopelijk spelen ze zo kut omdat er geen druk op staat. Een pot zoals dit tegen de neuzen zou hels zijn
resultaten uit t verleden staan niet voor garanties in de toekomst :pquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
De wedstrijd voor de klassieker van vorig jaar (4-2) ging ook met 2-1 verloren
wat een kut goalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |