SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP zal in de komende weken verder uitgebouwd worden. Suggesties zijn welkom![]()
![]()
Owen zit weer eens niet bij de selectie. Vraag me af waarom je die kerel dan ophaalt
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Haha tweede eigen goal volgens mijPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
En 0-3 penalty LampardPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Shirt verkoopquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:18 schreef Dos37 het volgende:
Owen zit weer eens niet bij de selectie. Vraag me af waarom je die kerel dan ophaaltsd![]()
Haha hij mist gewoon ook nog een penalty dat moet wel de slechtste prestatie ooit in één wedstrijd. Van Walters dusPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Ik vind die Ki van Swansea wel een leuke speler, goed overzicht, functionele techniek en altijd rustig aan de bal.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Ja, ik ben blij dat hij weer in vorm is.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:50 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik vind die Ki van Swansea wel een leuke speler, goed overzicht, functionele techniek en altijd rustig aan de bal.
Was eerst helemaal uit vorm en bakte er niks van.![]()
Beetje jammer van Sport 1 dat we de laatste minuten van Fulham niet mogen zien.sig verwijderd door FA![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:50 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik vind die Ki van Swansea wel een leuke speler, goed overzicht, functionele techniek en altijd rustig aan de bal.
Hij is altijd topquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:53 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ja, ik ben blij dat hij weer in vorm is.
Was eerst helemaal uit vorm en bakte er niks van.
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
![]()
Arme jongen
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
0 - 1 Lukaku 19'quote:
0 - 2 Lukaku 69'
82' Kebe 1 - 2
88' Le Fondre (pen) 2 - 2
90' Pogrebnjak 3 - 2sd![]()
quote:![]()
![]()
Goede spelert, past precies bij Swansea.Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.![]()
Opstelling Manchester United:
De Gea
Evra, Vidic, Evans, Rafael
Cleverley, Carrick
Young, Kagawa, Valencia
Van Persie
Opstelling Liverpool:
Reina
JOhnson, Agger, Skrtel, Wisdom
Gerrard, Lucas
Sterling, Henderson, Downing
Suarezmumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: