Het zal wel fapsel zijn.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:55 schreef LompeHork het volgende:
Ik ben wel benieuwd welke onbekende substantie er voor zorgt dat je niet meer het huisvuil door je afvoer krijgt, het is de schuld van de buurman!
Nee, nuchter dient een man niet te klussen is mijn objectieve mening.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:57 schreef CafeRoker het volgende:
Die goudgele pretcilinder die je omhoog houdt, was dat het object dat de buis verstoptte?
Nee, die is ter ondersteuning, onmisbaar gereedschap bij het klussen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:57 schreef CafeRoker het volgende:
Die goudgele pretcilinder die je omhoog houdt, was dat het object dat de buis verstoptte?
Dat is ook weer zo. Dat zou de kwaliteit van dit topic ernstig naar beneden halen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, nuchter dient een man niet te klussen is mijn objectieve mening.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wel érg dikke mannenpap in dat geval
[ afbeelding ]
Ik heb net die veer gekregen, dus ik ga proberen de verstopping weg te krijgen met die veer.quote:
Gat in de vloer zagen, heb je die hele emmer niet meer nodig.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:02 schreef Yveske het volgende:
Zo'n afvoerpijp heb je helemaal niet nodig. Laat gewoon die emmer voorlopig eronder staan.
Je kijkt te ver vooruit, leef van dag tot dag.
Handige tip wel.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:02 schreef Yveske het volgende:
Zo'n afvoerpijp heb je helemaal niet nodig. Laat gewoon die emmer voorlopig eronder staan.
Je kijkt te ver vooruit, leef van dag tot dag.
Of in de muur naar de buren toe.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gat in de vloer zagen, heb je die hele emmer niet meer nodig.
Graag gedaanquote:
Nee, die trok ik net open voor persoonlijk genot.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:07 schreef Yveske het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
wat ik me verder afvroeg is dat blik bier op foto 4.
Is dat de oorzaak van de verstopping?
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:56 schreef Monopoly het volgende:
Zojuist een ijzeren veer gekregen van Liesje1979. Credits voor deze deerne
[ afbeelding ]
Ik ben haar dankbaarquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:09 schreef Fogel het volgende:
[..]ze is een echte klusbaas bleek eerder. Kan alles repareren
Ok bedankt voor je reactie in deze moeilijke tijd.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, die trok ik net open voor persoonlijk genot.
Maar snel je gordijn of je gaskachel kapot, dan blijft ze misschien langerquote:
Kan jij pex op een radiator en warmtepomp aansluiten?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:11 schreef kanovinnie het volgende:
Als je nog tips van de prof wilt moet je 't zeggen he? Heb als bijbaantje een paar jaar de loodgieter uitgehangen.
Vastzitten is wel handig, anders heb ik weer een lekkage enzoquote:
Op youtube deze keer?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:16 schreef Monopoly het volgende:
Volgens mij heb ik een doorbraak geboekt
Filmpje is aan het uploaden
Ze komen zo live op HorkTube hoor ik netquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:19 schreef kanovinnie het volgende:
Maak je toch een tweede youtube aan...
En heb je ook nog een doorbraak geboekt met de afvoer?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:16 schreef Monopoly het volgende:
Volgens mij heb ik een doorbraak geboekt
Filmpje is aan het uploaden
Wat moest er dan gebeuren eigenlijk?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:24 schreef Monopoly het volgende:
Deel 1 staat op youtube dankzij Hork!
Er had best even gevloekt mogen worden!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:24 schreef Monopoly het volgende:
Deel 1 staat op youtube dankzij Hork!
Beidequote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:28 schreef -trutje- het volgende:
Wat is het nu, een hoerending of een kutding?
Ik ben iets te netjes denk ikquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:27 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Er had best even gevloekt mogen worden!
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Goed topic. Ga ik even volgen. Laten we vooral hopen dat Mono's pijp het voor het aanbreken van het echte weekend het nog gaat doen.
Die geluidenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:32 schreef Monopoly het volgende:
Wederom met de hartelijke groeten van Hork en zijn doldwaze mattenklopper.
quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:44 schreef liesje1979 het volgende:
Is het gelukt ja?En sorry dat ik zo ongezellig was maar ik voel me niet zo sociaal vandaag, het is tenslotte zaterdag
En de deal is dat ik die veren terug krijg als we van de zomer een keer gaan BBQ in ons mooie park he?
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:38 schreef Monopoly het volgende:
Via deze weg wil de dank uitspreken aan de volgende personen:
LompeHork: voor het uploaden van filmpjes met walgelijk taalgebruik op zijn publieke omroep
yvonne: Voor het aansporen op het documenteren van de werkzaamheden
murp: Idem dito
Liesje1979: Voor het komen brengen van hulpmiddelen die mij hebben geholpen met het behaalde resultaat
Damburger brouwerij: Voor het leveren van kwaliteits tokkie bier
HaJee: voor de mooie paints
En ieder die zich heeft bekommerd om het wel en wee van de problematiek in huize Monopoly.
Ik groet u allen met een diepe buiging!
Ook prima! Maar hoorde ik het nu goed dat jij mijn veer kutveer noemde?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]Supertof dat je die veren toch kwam brengen hoor
Ik wil ze ook wel terug komen brengen op een vrije avond. Dan drinken we een wijntje
Ik had te weinig bier op om onheuse bejegeningen tegen te gaanquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook prima! Maar hoorde ik het nu goed dat jij mijn veer kutveer noemde?
Nee, hij noemde de veer een slet.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik zag ze.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de filmpjes nog
betrapt! We hebben hem geanaaliseerd en weten waar hij allemaal geweest isquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
jou gezichtquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:56 schreef Monopoly het volgende:
Zojuist een ijzeren veer gekregen van Liesje1979. Credits voor deze deerne
[ afbeelding ]
Ik heb 2 linkerhandenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:29 schreef Kwaliteit het volgende:
godverdomme als je dit al niet kunt repareren
kantoorslet
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
betrapt! We hebben hem geanaaliseerd en weten waar hij allemaal geweest is
Ik heb op z'n minst 104,50 uitgespaard.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heoveel biertjes heb je nu verdiend zo zonder die loodgieter?
Halve liters voor 50 cent?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb op z'n minst 104,50 uitgespaard.
Ik koop goedkope blikken halve liters van 50 cent per blik, dus zo'n 209 blikken bier. Kan ik weer een dag of 3 mee voor uit ja.
Dit is dan ook C merk als het niet lager is.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Halve liters voor 50 cent?
* Fogel vraagt zich af waarom hij ooit geemigreerd is naar een land waar een 0,33l fles met "goedkoop" bier al 4x zo duur is
Het allergoedkoopste zutbier wat je kan bedenken hier is nog steeds 5-6¤ per liter. Accijns FTW!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit is dan ook C merk als het niet lager is.
Schrijf een boze brief naar de Noorse regering!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het allergoedkoopste zutbier wat je kan bedenken hier is nog steeds 5-6¤ per liter. Accijns FTW!
* Fogel gaat FrP stemmenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Schrijf een boze brief naar de Noorse regering!Dat dit kan in Noorwegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |