SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Ik heb liever een rimpelvoet dan een waterhoofd.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
ik ookquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:56 schreef Samzz het volgende:
ben weg... tjuus!
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Amen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:56 schreef Samzz het volgende:
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
@DW Ik denk weleens aan iets in relatie tot mijn uk, een kleine tatProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Lief.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:58 schreef fietsie het volgende:
@DW Ik denk weleens aan iets in relatie tot mijn uk, een kleine tatAls je kleur wilt, moet je naar Joure gaan.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Briljant filmpje: http://www.ebaumsworld.com/media/embed/83007184Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Sjahik moet ook nog naar LA komende zomer, misschien eens informeren of "LA Ink" nog bestaat, en of je daar zo terecht kunt...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lief.Als je kleur wilt, moet je naar Joure gaan.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
De stem van die knakker doet me denken aan die van Baz Luhrmann.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:03 schreef fietsie het volgende:
Briljant filmpje: http://www.ebaumsworld.com/media/embed/83007184
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.![]()
Ik ga maar eens klaarmaken voor werk. Fijne zaterdag allen
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Werk zequote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga maar eens klaarmaken voor werk. Fijne zaterdag allen![]()
![]()
Is iedereen in slaap gevallen ofzo?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Bestaat Niet meer.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjahik moet ook nog naar LA komende zomer, misschien eens informeren of "LA Ink" nog bestaat, en of je daar zo terecht kunt...[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Oow jammer... gelukkig ga ik er niet om die reden heenquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hoi hoi.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Voor de koukleumen onder ons: http://www.happinessinbed.com/Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
scheelt inderdaad.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow jammer... gelukkig ga ik er niet om die reden heen[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik wil waarschijnlijk iets in deze trant: http://i-love-cartoons.us(...)bles-Flintstone4.jpgquote:
Want Abby haar bijnaam is Pebbles
Naaaahhhhwwwquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik wil waarschijnlijk iets in deze trant: http://i-love-cartoons.us(...)bles-Flintstone4.jpg
Want Abby haar bijnaam is Pebbles
Gewoon Naar joure Gaan dan, zij Is goed.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Oké, vaag. Er staat hier een auto te draaien zonder dat er iemand in de auto zit. Er is ook niemand te bekennen.
Al lang?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:37 schreef Samzz het volgende:
Oké, vaag. Er staat hier een auto te draaien zonder dat er iemand in de auto zit. Er is ook niemand te bekennen.
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.![]()
Dat weet ik niet, ik ben net een paar minuten op het station.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Oh, er komt net een vent ergens uit de bosjes en rijdt ermee weg.
Dat duurde te lang voor een nr. 1quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:43 schreef Samzz het volgende:
Instappen en ermee wegrijdenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:37 schreef Samzz het volgende:
Oownee, da's diefstal....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:43 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Verhuren zich tegenwoordig ook deernes op Enschede station?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:43 schreef Samzz het volgende:
Denk niet dat ie iets dergelijks heeft gedaan, hij liep eerst nog een tijdje heen en weerquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:44 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Dat duurde te lang voor een nr. 1.
Ik zag verder niemandquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Verhuren zich tegenwoordig ook deernes op Enschede station?.
Wellicht een drop-off punt voor bepaalde goederen?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk niet dat ie iets dergelijks heeft gedaan, hij liep eerst nog een tijdje heen en weer.
Waarschijnlijk wel, jaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wellicht een drop-off punt voor bepaalde goederen?.
Ik ben moehoeeeeee
Was wel gezellig in de IKEA
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Een paar deciliter urine?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:47 schreef fietsie het volgende:
Wellicht een drop-off punt voor bepaalde goederen?
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Gewoon rondgekeken ofzo?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben moehoeeeeee
Was wel gezellig in de IKEA![]()
![]()
Muhahaha wilde een karaf hebben dus zijn we die bij de IKEA in Amsterdam gaan halenquote:![]()
Was wel gezellig met Lovelylady, Vinniiee, Muhahaha en ik
[b]AirwiN schreef [/b]
Huh wat, IKEA meet?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Muhahaha wilde een karaf hebben dus zijn we die bij de IKEA in Amsterdam gaan halen![]()
Was wel gezellig met Lovelylady, Vinniiee, Muhahaha en ik![]()
Waarom wist ik daar niks van?![]()
![]()
Omdat jij lag te pittenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Huh wat, IKEA meet?![]()
Waarom wist ik daar niks van?.
![]()
Gisteren spontaan ontstaanquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Huh wat, IKEA meet?![]()
Waarom wist ik daar niks van?
[b]AirwiN schreef [/b]
Omdat jij het 5de wiel zou zijn.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Huh wat, IKEA meet?![]()
Waarom wist ik daar niks van?
Vin die Huppel geeft, Muhahaha zal LoLa dan wel geven. (Zou Fototoestel jaloers zijn?)
En dan sta jij te fappen op dit beeld, in de IKEA.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat jij het 5de wiel zou zijn.
Vin die Huppel geeft, Muhahaha zal LoLa dan wel geven. (Zou Fototoestel jaloers zijn?)
En dan sta jij te fappen op dit beeld, in de IKEA._!
[b]AirwiN schreef [/b]
De IKEA is een zaak voor doe-het-zelvers. Daar had Faxie dan invulling aan kunnen geven met deze verdeling.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
En dan sta jij te fappen op dit beeld, in de IKEA.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De IKEA is een zaak voor doe-het-zelvers. Daar had Faxie dan invulling aan kunnen geven met deze verdeling.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De IKEA is een zaak voor doe-het-zelvers. Daar had Faxie dan invulling aan kunnen geven met deze verdeling.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Uurtje naar bed
[b]AirwiN schreef [/b]
Veel plezierquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga ook maar eens naar C_M toe.
Doe d'r de groetjes van me he![]()
![]()
Zal ik doen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Veel plezier
Doe d'r de groetjes van me he
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan sta jij te fappen op dit beeld, in de IKEA._!
![]()
En, lekker bedden getest ?quote:(grapje enzo...)
Eerder meer op banken gezetenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
En, lekker bedden getest ?(grapje enzo...)
![]()
![]()
Hmz het is hier nu precies 0,0 op mijn weerstation....
(hij heeft verse batterijen gekregen, misschien issie nu enthousiaster met het voorspellen van kou)
Ik heb ook batterijen gekochtquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:51 schreef fietsie het volgende:
Hmz het is hier nu precies 0,0 op mijn weerstation....
(hij heeft verse batterijen gekregen, misschien issie nu enthousiaster met het voorspellen van kou)
weerstation moet ook nodig nieuwe
![]()
Speciaal modelletje met een temperatuurbereik van 36.2 tot 37.5?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ook batterijen gekochtweerstation moet ook nodig nieuwe
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Speciaal modelletje met een temperatuurbereik van 36.2 tot 37.5?![]()
![]()
![]()
Fok!Stelletje:
Let op het woordje 'ook'quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ook batterijen gekochtweerstation moet ook nodig nieuwe
![]()
![]()
Hilarisch.quote:
hondjes zijn weer moe! keuken is schoon... tijd voor thee!They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik las dat je mee had gewild, meet was gisterenavond ineens besloten
.
!
![]()
Welk smaakje?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:17 schreef marbasnarf het volgende:
hondjes zijn weer moe! keuken is schoon... tijd voor thee!![]()
![]()
sterrenmunt, tijd niet gedronken!quote:They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Bleh muntquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
sterrenmunt, tijd niet gedronken!![]()
blehg.. poets jij nooit je tanden..?quote:
Was je serieus naar Amsterdam gekomen om 2 uur in de IKEA rond te lopen en alle producten uitvoerig te testen?quote:![]()
![]()
Nee denk het nietquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Was je serieus naar Amsterdam gekomen om 2 uur in de IKEA rond te lopen en alle producten uitvoerig te testen?
Waarom jij wel trouwens?![]()
![]()
Ja maar niet met theequote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
blehg.. poets jij nooit je tanden..?![]()
![]()
Omdat ik. Duhquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee denk het niet
Waarom jij wel trouwens?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2013 17:26:32 ]![]()
Ik moest een karaf hebbenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee denk het niet
Waarom jij wel trouwens?.
Omdat LoLa.![]()
![]()
Ik moet binnenkort ook naar ikea... zo hekel aan die drukte altijdThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Ben d'r 1 keer geweest, vond het maar niks. Wel wat keukenspulletjes gehaald.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:39 schreef marbasnarf het volgende:
Ik moet binnenkort ook naar ikea... zo hekel aan die drukte altijd![]()
mijn laminaat is van de ikea, maar tis veeeeeeeeeeeeel te strak gelegd, dus op verschillende punten geklapt. heb het toenlangs 1 rand opnieuw gelegd (stukje eraf gehaald, zodat t ruimte had en de bolling eruit was) maar moet nog steeds mn huiskamer leeghalen en de geklapte delen opnieuw doen... zoooooo geen zin in. en als pre-party mag ik de hysterische drukte van de ikea opzoekenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben d'r 1 keer geweest, vond het maar niks. Wel wat keukenspulletjes gehaald.als ik er dan toch ben neem ik meteen wat andere dingetjes mee
Kut dat het opnieuw moetquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mijn laminaat is van de ikea, maar tis veeeeeeeeeeeeel te strak gelegd, dus op verschillende punten geklapt. heb het toenlangs 1 rand opnieuw gelegd (stukje eraf gehaald, zodat t ruimte had en de bolling eruit was) maar moet nog steeds mn huiskamer leeghalen en de geklapte delen opnieuw doen... zoooooo geen zin in. en als pre-party mag ik de hysterische drukte van de ikea opzoekenals ik er dan toch ben neem ik meteen wat andere dingetjes mee
![]()
![]()
ik herken je probleem, moet ook nog naar de ikea, helemaal geen zin inquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mijn laminaat is van de ikea, maar tis veeeeeeeeeeeeel te strak gelegd, dus op verschillende punten geklapt. heb het toenlangs 1 rand opnieuw gelegd (stukje eraf gehaald, zodat t ruimte had en de bolling eruit was) maar moet nog steeds mn huiskamer leeghalen en de geklapte delen opnieuw doen... zoooooo geen zin in. en als pre-party mag ik de hysterische drukte van de ikea opzoekenals ik er dan toch ben neem ik meteen wat andere dingetjes mee
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
tip: ga door de week 's avonds. Heb ik laatst gedaan, was echt perfect.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:39 schreef marbasnarf het volgende:
Ik moet binnenkort ook naar ikea... zo hekel aan die drukte altijd"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
mja.. ent is (uiteraard) in t midden geklapt, wat betekend dat dus vrijwel mn hele kamer leeg moet (heb een muurtje in t midden van de kamer, dus laminaat in keuken moet er ook uit en alle meubels moet ik heen en weer slepen. denk dak t daarom uitstel tot t voorjaar, dan zet ik mn bank ff tijdelijk in de tuinquote:laminaat is toch kapot gedweilt inmiddels
dat is wel heel erg rukquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja.. ent is (uiteraard) in t midden geklapt, wat betekend dat dus vrijwel mn hele kamer leeg moet (heb een muurtje in t midden van de kamer, dus laminaat in keuken moet er ook uit en alle meubels moet ik heen en weer slepen. denk dak t daarom uitstel tot t voorjaar, dan zet ik mn bank ff tijdelijk in de tuinlaminaat is toch kapot gedweilt inmiddels
ja weekend zie ik sowieso niet zitten, maar wist niet dat ikea elke avond tot later open is? Das ideaal, ga ik na de spits rijden en ben ik snel weer thuis.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
tip: ga door de week 's avonds. Heb ik laatst gedaan, was echt perfect.
tja... ach vermaak ik me weer een weekendquote:
Elke avond tot 9u meende ik. Ligt een beetje aan je locatie. Ik woon eigenlijk midden tussen Utrecht, A'dam en Amersfoort in, dus kijk altijd waar ze de beste aanbiedingen hebben.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja weekend zie ik sowieso niet zitten, maar wist niet dat ikea elke avond tot later open is? Das ideaal, ga ik na de spits rijden en ben ik snel weer thuis."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Heb je het zelf gelegd???quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar tis veeeeeeeeeeeeel te strak gelegdDrama means nothing, it's part of the game.![]()
Je hebt geen hulp van een vriendje of vrienden?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tja... ach vermaak ik me weer een weekend"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
ik ga altijd naar barendrecht eigenlijk, en die is ook tot 2100 uur open!!!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Elke avond tot 9u meende ik. Ligt een beetje aan je locatie. Ik woon eigenlijk midden tussen Utrecht, A'dam en Amersfoort in, dus kijk altijd waar ze de beste aanbiedingen hebben.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
nee toevallig niet... op de bovenverdieping heb ik t zelf gedaan en dat ligt wel goed... verbaast t je?quote:They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ga altijd naar barendrecht eigenlijk, en die is ook tot 2100 uur open!!!
ik kan best wat vrienden optrommelen, maar laminaat leggen gaat niet met een hele groep, max met zn 2e anders loop je elkaar in de weg. heb eigenlijk alleen een elctrische zaag nodig en een paar sterke armen om mn meubels naar buiten te sjouwen, rest gaat me wel lukken. dus komt goedquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt geen hulp van een vriendje of vrienden?
Regel een paar Fokkersquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik kan best wat vrienden optrommelen, maar laminaat leggen gaat niet met een hele groep, max met zn 2e anders loop je elkaar in de weg. heb eigenlijk alleen een elctrische zaag nodig en een paar sterke armen om mn meubels naar buiten te sjouwen, rest gaat me wel lukken. dus komt goed![]()
![]()
Bikkelquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik kan best wat vrienden optrommelen, maar laminaat leggen gaat niet met een hele groep, max met zn 2e anders loop je elkaar in de weg. heb eigenlijk alleen een elctrische zaag nodig en een paar sterke armen om mn meubels naar buiten te sjouwen, rest gaat me wel lukken. dus komt goed
die kunnen tegelijkertijd de tegels uit mn tuin sjouwen en zand kruien?quote:Ga van t voorjaar een mannetje inhuren om mn tuin te tegelen, moet helaas toegeven dat dus niet een van mn specialiteiten is. gewoon echt te zwaar werk
oh jij bent zon iemand die met behulp van zn karretje gewoon een weg baant door de menigte...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:53 schreef muhahaha het volgende:
Drukte viel wel mee hoor... kon overal gewoon doorlopen.
Ik had geen karretjequote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh jij bent zon iemand die met behulp van zn karretje gewoon een weg baant door de menigte....
![]()
Je bent er zo eentjequote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
die kunnen tegelijkertijd de tegels uit mn tuin sjouwen en zand kruien?Ga van t voorjaar een mannetje inhuren om mn tuin te tegelen, moet helaas toegeven dat dus niet een van mn specialiteiten is. gewoon echt te zwaar werk
![]()
Ben je net verhuisd?"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
vorig jaar... maar nog hoop klusjes die gedaan moeten worden en die ik steeds uitstel omdat ze zwaar / te groot of te moeilijk zijnquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je bent er zo eentje![]()
Ben je net verhuisd?They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Dat snap ik wel. Hier moet ik ook nog een heel aantal dingen doen. Gelukkig is het niet zo groot. Alleen het schilderen stel ik waarschijnlijk wel even uitquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vorig jaar... maar nog hoop klusjes die gedaan moeten worden en die ik steeds uitstel omdat ze zwaar / te groot of te moeilijk zijn
Goed goed.. lekker gekletst en geroddeld de hele middag hequote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe issie? Ben je vanavond thuis?
Denk wel dat ik thuis ben ja, redelijk op tijd naar bed, twee relatief korte nachten gehad..
Met jou ook alles ok?![]()
![]()
schilderen is stom... tenzij een gekke kleur, dan ziet het er snel zo vrolijk uit. maar gewoon schuren / witten / lakken vind ik stom. Moet mn trap van t voorjaar ook opnieuw doen, denk dak dat tegelijk met t laminaat doe, dan kan ik knoeien zonder dat t uitmaaktquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Hier moet ik ook nog een heel aantal dingen doen. Gelukkig is het niet zo groot. Alleen het schilderen stel ik waarschijnlijk wel even uiten mn meubels staan dan buiten, dus zit ook niet meteen alles onder t stof van t schuren
Ik las geketstquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Goed goed.. lekker gekletst en geroddeld de hele middag he
Denk wel dat ik thuis ben ja, redelijk op tijd naar bed, twee relatief korte nachten gehad..
Met jou ook alles ok?.
Was leuk, IKEA uitstapje met huppel, lola en vinniiee en vanavond een 90's feestje.
![]()
Dat komt misschien nogquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik las geketst.
Was leuk, IKEA uitstapje met huppel, lola en vinniiee en vanavond een 90's feestje.
En dubbel gezellig![]()
![]()
Volgens mij lees jij wat je wilt lezenquote:
Beter tochquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat komt misschien nog
En dubbel gezellig
Haha, was het zeker.
Uhu.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:14 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Volgens mij lees jij wat je wilt lezen![]()
Weet niet, nu echt geen zin inquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beter toch
Haha, was het zeker.
90's feestjes zijn wel leuk![]()
![]()
90s feestjes!!!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Weet niet, nu echt geen zin in
90's feestjes zijn wel leuk
Heb je hoofdpijn?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Weet niet, nu echt geen zin in
90's feestjes zijn wel leuk![]()
![]()
Hai therequote:.
Zin kun je makenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik heb niet altijd zin in seks.
![]()
Alles is nu wit, dus een beetje kleur zou wel fijn zijnquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
schilderen is stom... tenzij een gekke kleur, dan ziet het er snel zo vrolijk uit. maar gewoon schuren / witten / lakken vind ik stom. Moet mn trap van t voorjaar ook opnieuw doen, denk dak dat tegelijk met t laminaat doe, dan kan ik knoeien zonder dat t uitmaakten mn meubels staan dan buiten, dus zit ook niet meteen alles onder t stof van t schuren
Is dat zoquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hai there.
[..]
Zin kun je maken.
Ik heb echt superlekker gegeten. Nu aan de koffie![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is dat zo
Ik heb echt superlekker gegeten. Nu aan de koffie.
Wat heb je op? Hm zo douchen maar ik ben te lui.
![]()
Tortelloni en een salade.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja.
Wat heb je op? Hm zo douchen maar ik ben te lui.
Douchen![]()
Dus jij gaat lekker feesten![]()
![]()
Klinkt goedquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tortelloni en een salade.
Douchen![]()
Dus jij gaat lekker feesten.
Ja, feestje in Eindhoven. Ik ben benieuwd.
![]()
In Eindhoven... en overnacht je daar dan ookquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Ja, feestje in Eindhoven. Ik ben benieuwd.
![]()
![]()
Neuh, geen crashplek daarquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In Eindhoven... en overnacht je daar dan ook. Dus 2 glazen mix max en daarna braaf aan de cola
. Ach, laatste keer dat ik op een feestje stond zonder alcohol vermaakte ik me ook prima
.
![]()
Klinkt gezelligquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neuh, geen crashplek daar. Dus 2 glazen mix max en daarna braaf aan de cola
. Ach, laatste keer dat ik op een feestje stond zonder alcohol vermaakte ik me ook prima
.
ga je met vriend(en)?
![]()
Een groepje alleen een aantal heb ik nog niet eerder gezienquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klinkt gezelligga je met vriend(en)?
.
![]()
Wordt vast gezelligquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een groepje alleen een aantal heb ik nog niet eerder gezien.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2013 18:51:50 ]![]()
Hehe, het is echt zo een lamdagquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb echt een inkakmomentje nuzou zo mijn bed wel in kunnen
.
![]()
Ik wil een tv op de slaapkamerquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hehe, het is echt zo een lamdag.
![]()
![]()
Ik heb er eentjequote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil een tv op de slaapkamer![]()
![]()
Zo uit het niets? of zit je vuige porn te kijken op het internet?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Blijkt maar weer, want nu heb ik al wat meer zin![]()
![]()
Kusjes in de nekquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo uit het niets? of zit je vuige porn te kijken op het internet?![]()
![]()
Hm ik ook eigenlijk, iedere keer val op de bank in slaapquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil een tv op de slaapkamerZeker in mijn fobo geweestquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Blijkt maar weer, want nu heb ik al wat meer zin.
![]()
Onverzadigbare tiepjes hierquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee
[..]
Daar kun je mij zo blij mee maken![]()
Een boterham die een ander kleurtje had gekregen?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
IEEEEEEEEEW
Je raad nooit wat er onder de bank lag![]()
*noteert*quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
Daar kun je mij zo blij mee maken![]()
![]()
Een oliebolquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Een boterham die een ander kleurtje had gekregen?![]()
![]()
Neequote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
.. met een ander kleurtje ook?
Dat wilde ik eerst zeggen
Wel kneiterhard![]()
![]()
Wie weetquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wie weet komt het je nog ooit van pas..:D.
![]()
Ik heb gister nog gestofzuigd onder de bank...quote:![]()
Heb het gewoon niet gezien.. en hij ligt er dus al sinds oud en nieuw![]()
![]()
Als ik honger krijg bij je dan kijk ik wel even onder de bankquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb gister nog gestofzuigd onder de bank...![]()
Heb het gewoon niet gezien.. en hij ligt er dus al sinds oud en nieuw.
![]()
Beter hou je gewoon je eten in de gatenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ik honger krijg bij je dan kijk ik wel even onder de bank.
![]()
Kutkat
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2013 19:23:38 ]![]()
Schelequote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb gister nog gestofzuigd onder de bank...![]()
Heb het gewoon niet gezien.. en hij ligt er dus al sinds oud en nieuw![]()
![]()
Zow.... auto aan de lader gelegd... wat een ellende die moderne afdekkappen onder de motorkap.... Waarom moet er nou een lading plastic over nuttige onderdelen zitten???
In het donker een ramp....
En als we dan toch klusjes doen... gelijk nieuwe WC-bril; daar zullen de dames blij mee zijn
Bank aan de kant schuiven als je doet zuigenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij lag helemaal in de hoek hoor
Ik ben niet scheel![]()
![]()
Helpt niet bij alle banken... wij hebben van die stoffen "flappen" eronder die iets als een oliebol gewoon mee zouden schuiven...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Bank aan de kant schuiven als je doet zuigenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Bank aan de kant schuiven als je doet zuigen
Jij komt echt niet veel verder dan deze SC![]()
![]()
Andere bank kopenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Helpt niet bij alle banken... wij hebben van die stoffen "flappen" eronder die iets als een oliebol gewoon mee zouden schuiven...![]()
![]()
Niet echt nee. Ik ben een beetje blijven plakken zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:31 schreef Topiek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Doe ik nooitquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Bank aan de kant schuiven als je doet zuigen![]()
![]()
Nou en?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:31 schreef Topiek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kende je "quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet echt nee. Ik ben een beetje blijven plakken zullen we maar zeggen" deze knop al? Die laat alle nieuwe topics zien, die MyAT knop bij jou is toch eentonig
![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
EN nu ben ik een slechte huisvrouw... /care![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:34 schreef Topiek het volgende:
[..]
Kende je "[ afbeelding ]" deze knop al? Die laat alle nieuwe topics zien, die MyAT knop bij jou is toch eentonig
Hier zitten al twee andere topics bij![]()
![]()
![]()
Heb ze geteld, over 4 pagina's 19 andere topicsquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier zitten al twee andere topics bij![]()
![]()
Best veel nogquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:36 schreef Topiek het volgende:
[..]
Heb ze geteld, over 4 pagina's 19 andere topics![]()
Scheel voor dat momentquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar maaar.... jij noemde mij scheel
Ben ik zo vaak![]()
![]()
Heeft jou focus op topics iets met je nick "Topiek" te maken?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:36 schreef Topiek het volgende:
[..]
Heb ze geteld, over 4 pagina's 19 andere topicsProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
![]()
![]()
Hoi
[b]AirwiN schreef [/b]
Ey Hupsjequote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Heerlijkquote:![]()
Ben alleen beetje misselijk
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is wel minderquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Ben alleen beetje misselijk![]()
![]()
Beetje eten misschien?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Ben alleen beetje misselijkProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kopje thee?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Ben alleen beetje misselijk![]()
Dat maar even proberen jaquote:![]()
Dat misselijk zijn gooit heel mn planning in de war
[b]AirwiN schreef [/b]
Heb/had je leuke plannen voor vanavond dan?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat maar even proberen ja![]()
Dat misselijk zijn gooit heel mn planning in de war![]()
![]()
Hoi jijquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Uhm... zoiets jaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Heb/had je leuke plannen voor vanavond dan?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ben je zwanger??quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat maar even proberen ja![]()
Dat misselijk zijn gooit heel mn planning in de warDrama means nothing, it's part of the game.![]()
Ja want alleen dan kan je misselijk zijnquote:![]()
Ik ben zwanger en Vin zal de papa wel zijn.
Roddels vanaf nu!!
[b]AirwiN schreef [/b]
[b]AirwiN schreef [/b]
Arme babyquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want alleen dan kan je misselijk zijn![]()
Roddels vanaf nu!!![]()
Leerzaam, zo'n forumquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Roddels vanaf nu!!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Krijg je een baby van mij jaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Roddels vanaf nu!!?
![]()
Maar even iets terzijde zijn snarf en ca weer vriendinnetjes???Drama means nothing, it's part of the game.![]()
quote:![]()
Ik ben een leuke mama hoor!!Ja hequote:
Kom, we gaan er nog 1 makenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Goed gedaan man!quote:
Ik doelde meer op papaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik ben een leuke mama hoor!!
[..]
Ja he
[..]
Kom, we gaan er nog 1 maken
En die andere kun je er nu vast nog bij maken ja![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oeh... Hoe gaan we hem/haar noemen?
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:53 schreef muhahaha het volgende:
Hups baart een steen straks
Ode aan de stenen, we noemen hem: Steentje.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Stijn, Limburgs voor steenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:53 schreef muhahaha het volgende:
Hups baart een steen straks
Ode aan de stenen, we noemen hem: Steentje.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:52 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar even iets terzijde zijn snarf en ca weer vriendinnetjes???Drama means nothing, it's part of the game.![]()
Papa's zijn overratedquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op papa
En die andere kun je er nu vast nog bij maken ja
[b]AirwiN schreef [/b]
Opbokken, dit riekt naar stokenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Als het een meisje wordt noemen we haar Bloem, die groeien naast de stenen dusquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig nog raardere namen, dus ok.
[b]AirwiN schreef [/b]
Had vernomen dat hij een ouder stalker van c_a was?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Opbokken, dit riekt naar stoken
En hij wilde met me neuken in bad![]()
![]()
Is daar een lange wachtrij voor?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En hij wilde met me neuken in bad
[b]AirwiN schreef [/b]
Of Merel. Die schijten de stenen onder.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het een meisje wordt noemen we haar Bloem, die groeien naast de stenen dus![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Of Merel. Die schijten de stenen onder.![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Blijkbaar wel ja, aangezien tijn al een nummertje ging trekkenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is daar een lange wachtrij voor?![]()
![]()
Ik dring wel voorquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Blijkbaar wel ja, aangezien tijn al een nummertje ging trekken
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:56 schreef muhahaha het volgende:
Noem je kind Einstein
En daarna Zweistein.![]()
![]()
I like the way you think!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Gaat iedereen nou weg?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben net uit bedquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geen idee
In bed tv kijken is lekker
[b]AirwiN schreef [/b]
Slaap lekkerquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Gelukkig!!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Weerstation lijkt kapot
Geen idee wat er op is. Wij kijken Futurama. Althans dat staat opquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een slechte TV maakt SBS6 toch X:
[b]AirwiN schreef [/b]
Leuk speeltje, alleen ze zijn vergeten hem te spuiten...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hoogglans witquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Leuk speeltje, alleen ze zijn vergeten hem te spuiten.... Een hel om schoon te houden
.
![]()
Ik ben ook witquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoogglans wit. Een hel om schoon te houden
.
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Herkenbaarquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee wat er op is. Wij kijken Futurama. Althans dat staat opHier nu ook
![]()
![]()
Uhuh daarom is een kleurtje vaak handiger....quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoogglans wit. Een hel om schoon te houden
.
Ik heb nu thee en hoop dat dat een beetje helpt tegen de misselijkheid
[b]AirwiN schreef [/b]
Wil ook wel gebeuren dat het een signaal van de maag is dat er iets "vasts" in moet...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb nu thee en hoop dat dat een beetje helpt tegen de misselijkheidProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hoiquote:
Is bij jou er ook geen ondertiteling bij Futurama?Jup, maar overal is het toch wel zichtbaarquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uhuh daarom is een kleurtje vaak handiger.....
Oehquote:![]()
![]()
Iets anders dan sperma bedoel je?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wil ook wel gebeuren dat het een signaal van de maag is dat er iets "vasts" in moet...![]()
![]()
Daarom net broodje genomenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wil ook wel gebeuren dat het een signaal van de maag is dat er iets "vasts" in moet...![]()
Dat hielp niet.
Ik geef het nog een half uur en dan moet het zakken anders steek ik vinger in mn strot
[b]AirwiN schreef [/b]
Nope geen ondertitelingquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoi
Is bij jou er ook geen ondertiteling bij Futurama?
[..]
Jup, maar overal is het toch wel zichtbaar.
[..]
Oeh![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iets anders dan sperma bedoel je?
[b]AirwiN schreef [/b]
Het is koud anders was ik wel even naakt gaan rondlopen voor jequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik wilde het netjes houden en het op "iets vasts" en "misschien iets substantielers dan thee" blijven houden....quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iets anders dan sperma bedoel je?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Leuk uitzichtquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is koud anders was ik wel even naakt gaan rondlopen voor je![]()
![]()
You don't understand English?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Kinderen zijn zo leuk he, en zooo lief en knuffelig en gezellig en je houdt zoveel van ze.
Maar dan... moeten ze naar bed, en hebben ze geen zin...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dude!!quote:_!
[b]AirwiN schreef [/b]
Ned1?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is koud anders was ik wel even naakt gaan rondlopen voor jeProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Serieus nog nooit problemen mee gehadquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:15 schreef fietsie het volgende:
Kinderen zijn zo leuk he, en zooo lief en knuffelig en gezellig en je houdt zoveel van ze.
Maar dan... moeten ze naar bed, en hebben ze geen zin...
[b]AirwiN schreef [/b]
We zijn digitaal gegaan!!quote:
Voor 14,95 per maand kun je alles volgen 24/7If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Probleemloos hierquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:15 schreef fietsie het volgende:
Maar dan... moeten ze naar bed, en hebben ze geen zin...
Dat is ook wel eens anders![]()
Ze heeft een spekkie gehad bij de sjinees, als toetje. Denk dat dat de boosdoener isquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Probleemloos hier
Dat is ook wel eens andersProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Even lekker druk maken, kieteldood etcquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze heeft een spekkie gehad bij de sjinees, als toetje. Denk dat dat de boosdoener is![]()
![]()
Lapohunten
[b]AirwiN schreef [/b]
Schrikquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: