quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:34 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Niets mis met Sale inderdaad. Als ik binnenkort een paar Santoni's of C&J in de sale tegenkom, zijn ze van mij
Er zitten redelijke prijsverschillen tussen de schoenen zoals deze verkocht worden en verkocht zouden moeten worden. Veel 'ondernemers' zijn dan ook te vinden op marktplaats. Waar ze de schoenen vaak tientjes goedkoper op kunnen aanbieden dan in de winkel.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:33 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Sale is toch ook prima? Ik heb zelf niets tegen marktplaats maar ik heb daar zelf niet zoveel mee, eerlijk gezegd. En wat bedoel je dan precies met zijn verhalen?
Nee dat nietquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wut?Omdat ik effen zwarte schoenen en een zwarte pantalon aan moet?
Ik wist dat dat jou zou aanspreken. Mooie schoenen, maar soms iets te 'klassiek'. Ik ben meer van de Italiaanse punterigheid.quote:
Hahaha, koning!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:36 schreef Tchock het volgende:
Ik ben diep teleurgesteld in jullie. Ik deed een test, en iedereen is gefaald.
300 posts, het grootste gedeelte van een dag open geweest, veel verschillende posters waaronder twee (bijna) afgestudeerde mods en de meest ervaren users uit de reeks...
En niemand is opgevallen dat ik 'De Speer/Van der Meijde c.a.' gister bedacht heb?
Maar hoezo zouden ze die schoenen voor minder geld aanbieden op marktplaats? Neem aan dat ze dan winst mislopen?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:37 schreef Ryon het volgende:
[..]
Er zitten redelijke prijsverschillen tussen de schoenen zoals deze verkocht worden en verkocht zouden moeten worden. Veel 'ondernemers' zijn dan ook te vinden op marktplaats. Waar ze de schoenen vaak tientjes goedkoper op kunnen aanbieden dan in de winkel.
[..]
Nee dat nietmaar honden hebben een baas, mensen hebben veelal een werk-, opdrachtgever of een klant.
Ik had de TT niet eens gelezenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:36 schreef Tchock het volgende:
300 posts, het grootste gedeelte van een dag open geweest, veel verschillende posters waaronder twee (bijna) afgestudeerde mods en de meest ervaren users uit de reeks...
En niemand is opgevallen dat ik 'De Speer/Van der Meijde c.a.' gister bedacht heb?
Ik was dan weer verbaasd dat ze jou aanspraken, ik had Santoni verwachtquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:37 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik wist dat dat jou zou aanspreken. Mooie schoenen, maar soms iets te 'klassiek'. Ik ben meer van de Italiaanse punterigheid.
Below this line you'll find the amount of fucks I give.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:36 schreef Tchock het volgende:
Ik heb een brede smaakquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:39 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik was dan weer verbaasd dat ze jou aanspraken, ik had Santoni verwacht
Persoonlijk vind ik Santoni's , hoewel zeker mooie schoenen, voor mij iets te 'luid'.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Below this line you'll find the amount of fucks I give.
Hoe dan?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
En we weten nu in ieder geval dat Tchock van zijn voornaam "Diederik"heet.
Ik snap deze grap nietquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
En we weten nu in ieder geval dat Tchock van zijn voornaam "Diederik"heet.
Er blijken best veel mensen te zijn die de schoenenprijzen en lijnen goed in de gaten houden. Er bestaat een hele markt door schoenen niet via retailers aan te bieden, maar gewoon op marktplaats. Doordat winkels zo veel meer geld vragen kan je lekker concurrerend bezig zijn.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:37 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Maar hoezo zouden ze die schoenen voor minder geld aanbieden op marktplaats? Neem aan dat ze dan winst mislopen?
Diederik Stapel?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:41 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vind hij je een bal en heten balletjes Diederik?
Allemaal, stuk voor stuk. Dat is algemeen bekend.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:41 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vind hij je een bal en heten balletjes Diederik?
Ja stond er tussen maar ik bedoelde het van dat ik Santoni wèl bij je had verwacht en dat ook bevestigd werd.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:40 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb een brede smaak.
Santoni stond er ook tussen toch?
Precies, jij snapt het. Sowieso zat jij ook bij het corps.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:42 schreef Ryon het volgende:
[..]
Allemaal, stuk voor stuk. Dat is algemeen bekend.
Ah, die had ik gemist.quote:
Ah oke, dat wist ik niet joh. Zal daar ook eens rondkijken dan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Er blijken best veel mensen te zijn die de schoenenprijzen en lijnen goed in de gaten houden. Er bestaat een hele markt door schoenen niet via retailers aan te bieden, maar gewoon op marktplaats. Doordat winkels zo veel meer geld vragen kan je lekker concurrerend bezig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |